quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:10 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe jij jezelf aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vorig jaar 25 uur, toen zei ik dat ook
Oh, was de bingo leuk?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt. Was niet het type vakantie dat dat toestaat
Ok lizoen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
L I M O E N
L I M O E N
L I M O E N !!!
Hmmmm lekker hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik admin was had je nu een ban jongeman
Zo voelt het niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee niet lekker. Het is een straf verdorie
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:murp zou je Haags een ban willen geven? Hij vindt dat lekker
Bemoei je er niet mee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht je vindt het lekker dus vandaar
Dan was het vast een lange dag.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Limoe![]()
Nee gelukkig al thuis. Wat was het saai op werk zeg.
Hoe ging het bij jou?
Juist, des te meer tijd om af en toe op FOK! te kijken, iets te posten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan was het vast een lange dag.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Juist, des te meer tijd om af en toe op FOK! te kijken, iets te posten.
Dossiers doornemen, rondje langs alle afdelingen te maken om te zien hoe het stof zich daar al aan het verzamelen is om vervolgens nog met een kleine aantal medewerkers te lachen. En dan is de dag al weer voorbij.
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Welkom terug dan he. Heb je nog gezwommen enzo?
Ow ja zie nu pas hoe laat het isquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Limoe![]()
Nee gelukkig al thuis. Wat was het saai op werk zeg.
Hoe ging het bij jou?
Als HoS heb ik het normaal gesproken druk met elke minuut een afspraak. Maar nu iedereen weg is valt het gelukkig mee.quote:
Saai omdat iedereen op vakantie is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja zie nu pas hoe laat het isSaai omdat meeste op vakantie zijn.. of saai omdat je werk saai is?
Ik was vandaag vrij maar neefjes op bezoek dus die houden me wel bezig
Nog 6 weken dan is iedereen weer zo'n beetje terug.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Saai omdat iedereen op vakantie is.
Aha, gezelllig dat! Als tante kan jij ze zeker verwennen!
Klopt, ik zie het al voor me dat mijn lieve en ijverige oude managementassistente de dagen weer vol gooit met afsprakenquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog 6 weken dan is iedereen weer zo'n beetje terug.
Ik moest serieus lachen toen hij dat aan nattekat vroeg.. niet omdat het niet kan maar moest gwn lachen bij het ideequote:
Je hebt daar toch ook zelf wat te zeggen, of nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het al voor me dat mijn lieve en ijverige oude managementassistente de dagen weer vol gooit met afspraken![]()
![]()
Nu dus extra genieten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het al voor me dat mijn lieve en ijverige oude managementassistente de dagen weer vol gooit met afspraken![]()
![]()
Klopt maar zij is zo lief naar anderen toe dat ze afspraken tussendoor nog erin doet op de dag zelf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hebt daar toch ook zelf wat te zeggen, of niet
Ja is wel geinig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen toen hij dat aan nattekat vroeg.. niet omdat het niet kan maar moest gwn lachen bij het idee
Geniet van de saaiheid.. straks is het weer druk en heb je geen tijd om rond te lopen, hier te posten en/of wat anders te doen..quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Saai omdat iedereen op vakantie is.
Aha, gezelllig dat! Als tante kan jij ze zeker verwennen!
Fancyyyyyyyquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hebt daar toch ook zelf wat te zeggen, of niet
Zeker, heerlijk om niet agendagebonden te leven. Dat was lange tijd geleden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geniet van de saaiheid.. straks is het weer druk en heb je geen tijd om rond te lopen, hier te posten en/of wat anders te doen..
Ja tante zijn is welEn verwennen sowieso ja
al vinden de ouders dat soms niet leuk
Muziek hardop draaien op je kantoor als er toch niemand isquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk om niet agendagebonden te leven. Dat was lange tijd geleden.
HAHA ja ken dat. Als tante kan je juist met je neefjes/nichtjes dingen doen/verwennen die de ouders normaal niet zouden doen.
Ah okay.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel oke.. beetje moe alleen![]()
Hoe gaat het met jou? Klaar met werken?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Muziek hardop draaien op je kantoor als er toch niemand is
Ook bijna. Ga je meteen weg?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi man. Ik nog een week en twee dagen
dat dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook bijna. Ga je meteen weg?
Oooh verkeerde gequotequote:
Jammerquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oooh verkeerde gequote
Was voor @:stokje
Nee joh nergens voor nodig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Is toch fijn dat je mede FOK!genoten mee kunnen kijken naar de TR?
A dunnoquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Is toch fijn dat je mede FOK!genoten mee kunnen kijken naar de TR?
Waarom?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:51 schreef Fancy2 het volgende:
Haaahahahaha!
Ik val op de grond van het lachen
Auw.. niet jezelf bezeren hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:51 schreef Fancy2 het volgende:
Haaahahahaha!
Kijk uit hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:51 schreef Fancy2 het volgende:
Haaahahahaha!
Ja, hoe weet jij datquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten. Jij was best klein toch
Spaghettiquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Tijd om te dineren dan. Wat ga je eten of heb je inspiratie nodig?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Wees gerust Haga, niemand kan aan jouw populariteit tornen!
Zijn advocaat heeft er een zaak van gemaakt over de aanhouding. Blijkbaar kan men dat doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raar dat die agenten alsnog vervolgd worden voor de aanhouding van P.
Hierzoquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2019 07:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers op
Liever kleine stukjes gehakt...quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:02 schreef stokj het volgende:
[..]
Met grote gehaktballen er door![]()
![]()
![]()
Of stukjes zalm![]()
![]()
huh?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Raar dat die agenten alsnog vervolgd worden voor de aanhouding van P.
@Fancy2 je mag mijn dossiers wel dragen die ik elke dag moet doornemenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:03 schreef Limoentjuh het volgende:
Ja. Ze denken dat de wind mij kan wegblazen , zo tenger zie ik eruit. Maar ik ben sterker dan ze denken. Ik til gewoon een doos vol dossiers op
Hoeveel ga je mij betalenquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:04 schreef stokj het volgende:
[..]
@:fancy2 je mag mijn dossiers wel dragen die ik elke dag moet doornemen
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:05 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik geloofde je de eerste keer wel hoor. Haha!
Nee richting afronden studie deze zomerquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heb je al vakantie geboekt naar balkonië ?
Lekker geplandquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee richting afronden studie deze zomer
Goed. Doen we het zo.quote:
Is dit een sollicitatie?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed. Doen we het zo.
@:Fancy2 jij wordt een betere assistent dan mijn huidige managementassistent.
Ja lekker toch, zomervakanties boeien mij niet zoquote:
Oh noemen we dat zo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Nee, dit is iemand die een mede FOK!er helpt!
Hoe dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Wij helpen toch ook om jouw dag weer goed te maken?
Wel te warm om goed te studeren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja lekker toch, zomervakanties boeien mij niet zo
Is toch niet warm nu. En airco in gebouwquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel te warm om goed te studeren.
Door aandacht aan elkaar te schenken in deze community. Door je te respecteren in wat je doet en zegt. En vrolijk te doen: baggeren tot we er van in slaap vallen.quote:
Ah zo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Door aandacht aan elkaar te schenken in deze community. Door je te respecteren in wat je doet en zegt. En vrolijk te doen: baggeren tot we er van in slaap vallen.
Man man man...als ik dit zo teruglees lijkt het net alsof ik weer mensen toespreek in het atrium op werkquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Door aandacht aan elkaar te schenken in deze community. Door je te respecteren in wat je doet en zegt. En vrolijk te doen: baggeren tot we er van in slaap vallen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Man man man...als ik dit zo teruglees lijkt het net alsof ik weer mensen toespreek in het atrium op werk![]()
![]()
Doe je promotieonderzoek?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb echt de dikste papers geschreven in de zomer, de zomer geeft mij energie
Tot nu toe is het niet echt geweldig. (op een paar dagen na dan ).quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:24 schreef hemarookworst het volgende:
Ik heb echt de dikste papers geschreven in de zomer, de zomer geeft mij energie
Bestuurskundige papersquote:
Het is relatief koud voor de zomer afgelopen dagen maar vind het wel aangenaam qua temperatuur. En het is lekker lang licht, daar krijg ik energie vanquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:26 schreef aloa het volgende:
[..]
Tot nu toe is het niet echt geweldig. (op een paar dagen na dan ).
Kloptquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Interessant. Op bestuurlijk niveau is er altijd ruimte om het beter te doen.
Vandaag was wel weer aangenaam idd. De zomer gaat eindelijk echt beginnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bestuurskundige papers
[..]
Het is relatief koud voor de zomer afgelopen dagen maar vind het wel aangenaam qua temperatuur. En het is lekker lang licht, daar krijg ik energie van
De start van de astronomische zomer was ook wel gelijk flink zomersquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Vandaag was wel weer aangenaam idd. De zomer gaat eindelijk echt beginnen.
Idd ja, maar daarna was het niks meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De start van de astronomische zomer was ook wel gelijk flink zomers
Nee ik zit zaterdag een eind van Den Haag af.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ga je zaterdag naar Scheveningen voor Beach soccer finale?
Er komen ook dames die gaan spelen.
Uhuquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaahw beetje handje vasthouden “enzo” weer
Aha.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik zit zaterdag een eind van Den Haag af.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha.
Ik ben benieuwd wat het dit jaar gaat brengen. Er zitten wel leuke dames tussen die daar spelen.
Dat hoeft dan ook niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Ik heb in deze hele dagbagger geen gele kaart uitgedeeld realiseer ik mij nu![]()
![]()
Hou ik je aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Ik zal er speciaal een voor jou maken![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
ik heb toch niks gedaan![]()
Vroeg alleen @:murp of die Haags even een ban zou willen geven.
@:murp hoeft niet te antwoorden als @:murp dat niet wil. Oke @:nattekat !!
Die heb ik er zelf niet in gezet he.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:29 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Daarom lief zijn.
Haags is liefde, haags is leven
Natuurlijk welquote:Op woensdag 17 juli 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die heb ik er zelf niet in gezet he.
Aha.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:03 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Chappen is eten. Ik dacht dat je wel wat Haagsch straettael kon
Geen last van beestjes gehad?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, weer in de bewoonde wereld waar men internet heeft.
Kijk uit voor teken.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, weer in de bewoonde wereld waar men internet heeft.
Act hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 20:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Rustig gozer, laat je avondje niet verpesten!
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, sowieso direct zodra ik hem oppakte heb ik hem meteen goed afgeveegd.
Tis ook een dramaqueen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier hoort bagger in thuis, geen drama![]()
![]()
Die jongen heeft het gewoon niet zo getroffen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo zonde van de effort om dramaqueen te zijn.
Daarom moeten we hem helpen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die jongen heeft het gewoon niet zo getroffen.
Valt vies tegen hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Hagenezen bieden altijd hun hulp aan aan mensen die het nodig hebben!
Hangt er vanaf denk ik uit welk deel van Haga je komt.quote:
Ja lekker gewandeld rond het Malieveld?quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Hangt er vanaf denk ik uit welk deel van Haga je komt.
Zelf vind ik het centrum en rond het Binnenhof wel leuk.
Had daar ooit een date met een meid paar jaren geleden. Gezellig wandelend en al.
Eerder langs het Binnenhof en de Hofvijver.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja lekker gewandeld rond het Malieveld?
Doen!quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Eerder langs het Binnenhof en de Hofvijver.
Malieveld niet, is toch alleen maar gras.
Wil wel een keer langs het Haagse Bos. Kijken bij Huis ten Bosch.
Dit is prima te doen ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:36 schreef stokj het volgende:
Met dit weer lijkt het wel alsof je op vakantie bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |