quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:10 schreef stokj het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe jij jezelf aan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vorig jaar 25 uur, toen zei ik dat ook
Oh, was de bingo leuk?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet echt. Was niet het type vakantie dat dat toestaat
Ok lizoen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
L I M O E N
L I M O E N
L I M O E N !!!
Hmmmm lekker hoor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik admin was had je nu een ban jongeman
Zo voelt het niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee niet lekker. Het is een straf verdorie
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
@:murp zou je Haags een ban willen geven? Hij vindt dat lekker
Bemoei je er niet mee.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht je vindt het lekker dus vandaar
Dan was het vast een lange dag.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Limoe![]()
Nee gelukkig al thuis. Wat was het saai op werk zeg.
Hoe ging het bij jou?
Juist, des te meer tijd om af en toe op FOK! te kijken, iets te posten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan was het vast een lange dag.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:27 schreef stokj het volgende:
[..]
Juist, des te meer tijd om af en toe op FOK! te kijken, iets te posten.
Dossiers doornemen, rondje langs alle afdelingen te maken om te zien hoe het stof zich daar al aan het verzamelen is om vervolgens nog met een kleine aantal medewerkers te lachen. En dan is de dag al weer voorbij.
Tuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Welkom terug dan he. Heb je nog gezwommen enzo?
Ow ja zie nu pas hoe laat het isquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Hallo Limoe![]()
Nee gelukkig al thuis. Wat was het saai op werk zeg.
Hoe ging het bij jou?
Als HoS heb ik het normaal gesproken druk met elke minuut een afspraak. Maar nu iedereen weg is valt het gelukkig mee.quote:
Saai omdat iedereen op vakantie is.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja zie nu pas hoe laat het isSaai omdat meeste op vakantie zijn.. of saai omdat je werk saai is?
Ik was vandaag vrij maar neefjes op bezoek dus die houden me wel bezig
Nog 6 weken dan is iedereen weer zo'n beetje terug.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Saai omdat iedereen op vakantie is.
Aha, gezelllig dat! Als tante kan jij ze zeker verwennen!
Klopt, ik zie het al voor me dat mijn lieve en ijverige oude managementassistente de dagen weer vol gooit met afsprakenquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nog 6 weken dan is iedereen weer zo'n beetje terug.
Ik moest serieus lachen toen hij dat aan nattekat vroeg.. niet omdat het niet kan maar moest gwn lachen bij het ideequote:
Je hebt daar toch ook zelf wat te zeggen, of nietquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het al voor me dat mijn lieve en ijverige oude managementassistente de dagen weer vol gooit met afspraken![]()
![]()
Nu dus extra genieten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Klopt, ik zie het al voor me dat mijn lieve en ijverige oude managementassistente de dagen weer vol gooit met afspraken![]()
![]()
Klopt maar zij is zo lief naar anderen toe dat ze afspraken tussendoor nog erin doet op de dag zelf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hebt daar toch ook zelf wat te zeggen, of niet
Ja is wel geinig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moest serieus lachen toen hij dat aan nattekat vroeg.. niet omdat het niet kan maar moest gwn lachen bij het idee
Geniet van de saaiheid.. straks is het weer druk en heb je geen tijd om rond te lopen, hier te posten en/of wat anders te doen..quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Saai omdat iedereen op vakantie is.
Aha, gezelllig dat! Als tante kan jij ze zeker verwennen!
Fancyyyyyyyquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:32 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hebt daar toch ook zelf wat te zeggen, of niet
Zeker, heerlijk om niet agendagebonden te leven. Dat was lange tijd geleden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geniet van de saaiheid.. straks is het weer druk en heb je geen tijd om rond te lopen, hier te posten en/of wat anders te doen..
Ja tante zijn is welEn verwennen sowieso ja
al vinden de ouders dat soms niet leuk
Muziek hardop draaien op je kantoor als er toch niemand isquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, heerlijk om niet agendagebonden te leven. Dat was lange tijd geleden.
HAHA ja ken dat. Als tante kan je juist met je neefjes/nichtjes dingen doen/verwennen die de ouders normaal niet zouden doen.
Ah okay.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja wel oke.. beetje moe alleen![]()
Hoe gaat het met jou? Klaar met werken?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Muziek hardop draaien op je kantoor als er toch niemand is
Ook bijna. Ga je meteen weg?quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Mooi man. Ik nog een week en twee dagen
dat dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ook bijna. Ga je meteen weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |