PSV heeft al 2 jaar +/- 20 punten meer dan onsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Indrukwekkend.
Vorig seizoen waren wij ze drie keer de baas dus wat lul je nou man?
Dan onsquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV heeft al 2 jaar +/- 20 punten meer dan onsWat lul jij nou ?
Oh, nou dan zullen we dit jaar ook wel 20 punten achter ze eindigen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV heeft al 2 jaar +/- 20 punten meer dan onsWat lul jij nou ?
In ieder geval 20 punten achter de nummer 2. Maar dat zou ook zomaar AZ kunnen zijn dit jaar. Zowel Feyenoord als PSV maakt met huidige selecties nog geen duidelijke claim op die tweede plek. Het is allemaal erg armoedig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou dan zullen we dit jaar ook wel 20 punten achter ze eindigen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:27 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
In ieder geval 20 punten achter de nummer 2. Maar dat zou ook zomaar AZ kunnen zijn dit jaar. Zowel Feyenoord als PSV maakt met huidige selecties nog geen duidelijke claim op die tweede plek. Het is allemaal erg armoedig.
Hm Feyenoord gaat inderdaad achter PSV eindigen, maar waar dit precies op de ranglijst is durf ik niet te zeggen. AZ heeft ook geen geweldige selectie inderdaad, maar als je dat als team aan de praat krijgt zal het echt niet onder doen voor PSV en Feyenoord (in de huidige staat, je weet natuurlijk niet wat er verder nog gebeurd deze transfer periode).quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Alsof AZ zo'n geweldige selectie heeft. Die worden toch zo ontzettend gehyped.
PSV wordt gewoon 2, Feyenoord gewoon 3.
Je levert met V Persie,Vilhena en potentieel Jorgensen wel een shitload aan doelpunten in. En dan was het vorig jaar eigenlijk al niks.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou dan zullen we dit jaar ook wel 20 punten achter ze eindigen.
Bedankt Jomandaquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hm Feyenoord gaat inderdaad achter PSV eindigen, maar waar dit precies op de ranglijst is durf ik niet te zeggen. AZ heeft ook geen geweldige selectie inderdaad, maar als je dat als team aan de praat krijgt zal het echt niet onder doen voor PSV en Feyenoord (in de huidige staat, je weet natuurlijk niet wat er verder nog gebeurd deze transfer periode).
PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je levert met V Persie,Vilhena en potentieel Jorgensen wel een shitload aan doelpunten in. En dan was het vorig jaar eigenlijk al niks.
Maar ik waardeer je positieve insteek.
Alleen is het zo dat iedereen er al vanuit gaat dat zowel Lozano en Bergwijn daar weg gaan. En dan gaan we vergelijken met Feyenoord. Ik zie ze ten eerste al niet allebei weggaan. Zo wel, dan zie ik PSV nog wel 25 miljoen investeren in 2/3 nieuwe spelers. O.a. in Berghuis. Waardoor Feyenoord een van zijn beste speler kwijt is dus alleen maar meer achter raakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.
Ik zie het inderdaad niet zo negatief in. We zullen gewoon derde worden hoor, maar AZ en PSV worden wel even schromelijk overschat. Die hebben ook geen denderende selecties.
Cruciaal verschil is wel dat tegenover die vertrekkende spelers substantiële transfersommen staan. Alleen voor De Jong al 15 miljoen ontvangen. Die gaan zich met hun scoutingnetwerk natuurlijk nog flink versterken. Waar het bij ons toch vooral weer noodgrepen zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.
Ik zie het inderdaad niet zo negatief in. We zullen gewoon derde worden hoor, maar AZ en PSV worden wel even schromelijk overschat. Die hebben ook geen denderende selecties.
Investeren in Berghuis ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Cruciaal verschil is wel dat tegenover die vertrekkende spelers substantiële transfersommen staan. Alleen voor De Jong al 15 miljoen ontvangen. Die gaan zich met hun scoutingnetwerk natuurlijk nog flink versterken. Waar het bij ons toch vooral weer noodgrepen zijn.
Als Feyenoord inderdaad een substantieel bedrag weet te krijgen voor Berghuis is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Investeren in Berghuis ja.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Investeren in Berghuis ja.
Niemand die dat zegt. 🤣quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of in een blik grote talenten uit Zuid Amerika.
Wij hebben geen geld, en zelfs als je Berghuis voor de hoofdprijs verkoopt is er en geen fatsoenlijk scoutingnetwerk aanwezig om een opvolger te halen die mogelijk zorgt voor toekomstig kapitaal.
Maar verder gaat alles goed en moet PSV best te achterhalen zijn. Wat zal het een zwaar seizoen worden voor mensen die daadwerkelijk dat geloof hebben.
Ach, jij was ook degene die dacht dat AZ ons definitief "op alle fronten" voorbij was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Wij hebben geen geld, en zelfs als je Berghuis voor de hoofdprijs verkoopt is er en geen fatsoenlijk scoutingnetwerk aanwezig om een opvolger te halen die mogelijk zorgt voor toekomstig kapitaal.
Maar verder gaat alles goed en moet PSV best te achterhalen zijn. Wat zal het een zwaar seizoen worden voor mensen die daadwerkelijk dat geloof hebben.
Bedankt klaasquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Elke post die ik van jou lees brengt me dichter tot dat momentum. Zoveel onwetendheid .Het doet gewoon pijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Elke post die ik van Elan lees denk ik dat hij op het punt staat zichzelf van kant te maken.
Gaat het wel goed Elan?
Goede motivatie om heel veel te gaan posten dus. Bedankt Elan!quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke post die ik van jou lees brengt me dichter tot dat momentum. Zoveel onwetendheid .Het doet gewoon pijn.
In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, jij was ook degene die dacht dat AZ ons definitief "op alle fronten" voorbij was.
Ai.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ai.
Is in verhouding FC Emmen dan de beste van de Eredivisie?
FC Emmen doet het idd wel goed!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Het is toch idioot dat een club die in verhouding met zulke beperkte middelen werkt meer voor zijn spelers krijgt, beter voetbal speelt en een directe concurrent is voor ons?
Dan doen zij iets heel goed, of wij iets heel slecht. Vul maar in.
FC Emmen presteert 1 seizoen aardig, AZ is al jaren een concurrent voor Feyenoord. Lekker appels met peren vergelijken toch!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FC Emmen doet het idd wel goed!
In verhouding heb je toch helemaal geen reet aan manquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.
Toch is FC Emmen volgens je verhouding theorie de beste!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
FC Emmen presteert 1 seizoen aardig, AZ is al jaren een concurrent voor Feyenoord. Lekker appels met peren vergelijken toch!!!
17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
In verhouding heb je toch helemaal geen reet aan man
Vorig seizoen was het inderdaad veel leunend op van Persie. En het rendement van Berghuis. Vilhena had alles al meegemaakt bij de club.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.
Het gat in begroting is immens maar puur beleidsmatig opereren ze een stuk intelligenter en doortastender dan Feyenoord. Vandaar mijn opmerking dat ze ons daar eigenlijk voorbij zijn. Met bijvoorbeeld Stengs en Boadu zijn weer potentiële goudmijntjes aangeboord die je bij ons zo snel niet zie lopen.
Voetballend gezien had je vorig seizoen ook beter naar AZ dan Feyenoord kunnen kijken. Al hadden wij met V Persie, Berghuis en Vilhena wel een paar jongens die toen in elk geval voor de ranglijst nog het verschil konden maken. Ben erg benieuwd hoe en of dat deze editie wederom zomaar even gaat lukken. Helemaal omdat je zoveel hebt ingeleverd.
Als Berghuis vertrekt wordt er denk ik op z'n minst een rechtsback gehaald en verschuift St. Juste naar het centrum. Met nadruk op op z'n minst. Dus dit gaat het sowieso niet worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het inderdaad veel leunend op van Persie. En het rendement van Berghuis. Vilhena had alles al meegemaakt bij de club.
Ook wel weer leuk om te kijken hoe ze het nu zonder deze jongens gaan doen, mocht Berghuis weggaan. Misschien staan de nieuwe talenten wel op. Maar eerlijk gezegd denk ik dat zij het nog niet aankunnen, omdat zij geen ervaring hebben opgedaan in de KKD(piramde verhaal).Wat gaat er dan gebeuren: Stam kiest voor zekerheid en dus het middelmaat wat wij hebben lopen. Larsson, Narsingh, Ayoub, Toorntra, Botteghin, van Beek, Haps.
[ afbeelding ]
En de jeugd? Die mag dan lekker eens in de 3 weken op maandagavond spelen tegen Top Oss 2. Nouja, als de wedstrijd doorgaat.
Maar ik laat me graag verrassen.
We gaan het wel zien. Kijken of die uitschieter van 17/18 weer kan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.
Het gat in begroting is immens maar puur beleidsmatig opereren ze een stuk intelligenter en doortastender dan Feyenoord. Vandaar mijn opmerking dat ze ons daar eigenlijk voorbij zijn. Met bijvoorbeeld Stengs en Boadu zijn weer potentiële goudmijntjes aangeboord die je bij ons zo snel niet zie lopen.
Voetballend gezien had je vorig seizoen ook beter naar AZ dan Feyenoord kunnen kijken. Al hadden wij met V Persie, Berghuis en Vilhena wel een paar jongens die toen in elk geval voor de ranglijst nog het verschil konden maken. Ben erg benieuwd hoe en of dat deze editie wederom zomaar even gaat lukken. Helemaal omdat je zoveel hebt ingeleverd.
Huh? Bron?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:52 schreef RipCity het volgende:
Lol. Jan de jong weg...
Hebben jullie al een TD?
Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoordquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a38a2b46/
Oke, die zag ik niet (meer) aankomen. Bijzonder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoord
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a38a2b46/
Eenhoorn met Max Huiberts als TD (die hebben hun toekomst blijkbaar aan elkaar verbonden). Dan ga je er als club echt bizar op vooruit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die kans acht ik heel erg groot.
Dat zou prima zijn ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Eenhoorn met Max Huiberts als TD (die hebben hun toekomst blijkbaar aan elkaar verbonden). Dan ga je er als club echt bizar op vooruit.
Echt hele dikke toetertjes als dat staat te gebeuren.
De timing is zeer vreemd te noemen inderdaad. Ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren nu. Ik hoop op Eenhoorn, maar we gaan het zien. Het is wel fijn dat er organisatorisch behoorlijk wat gaat veranderen. Wel mega triest dat het zo amateuristisch moetquote:Op woensdag 17 juli 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat zou prima zijn ja.
Maar ik vind de timing écht heel raar.
Het AD was net de nieuwe media partner, dus misschien dat ze daardoor de primeur hebben gekregen. Maar als het gelekt is is het alleen maar vreemder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:01 schreef fetX het volgende:
[..]
De timing is zeer vreemd te noemen inderdaad. Ook erg benieuwd wat er gaat gebeuren nu. Ik hoop op Eenhoorn, maar we gaan het zien. Het is wel fijn dat er organisatorisch behoorlijk wat gaat veranderen. Wel mega triest dat het zo amateuristisch moet
quote:Feyenoord moet op zoek naar een nieuwe algemeen directeur. Jan de Jong maakt woensdagmiddag bekend dat hij de Rotterdamse club na twee jaar weer gaat verlaten.
Daarmee ziet Feyenoord in korte tijd opnieuw een directeur vertrekken. In maart werd al bekend dat technisch directeur Martin van Geel, inmiddels werkzaam bij Willem II, er na acht jaar mee ophield in De Kuip. Vier maanden later vertrekt dus ook De Jong.
Volgens De Jong is een verschil van inzicht met de raad van commissarissen de reden van zijn vertrek. 'Feyenoord staat voor een aantal belangrijke beslissingen aangaande de toekomst van de club. In een aantal van die te nemen beslissingen kan ik mij niet vinden.'
En dus legt De Jong zijn functie neer. 'Dat gebeurt vaker in de grote mensenwereld en zeker in het voetbal. Daar moet je ook niet te moeilijk over doen. Het verandert ook niets aan de liefde voor de club. Ik wens Feyenoord alle succes van de wereld', zegt hij op de website van de club.
De voormalig directeur van de NOS ging in november 2017 aan de slag bij Feyenoord als opvolger Eric Gudde, die naar de KNVB vertrok.
Ja, eerst Van Geel opgerot dat vond hij al bijzonder en nu de Algemeen Directeur ook weg .quote:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 17-07-2019 om 12:58:25Verschil van inzicht gaat over hoeveel financiële risico je wilt nemen om het gat met Ajax en PSV te dichten. (Daar hoort ook het nieuwe stadion bij). Daar was en bleef hij kritisch over. Vanaf dag 1. Belang van Feyenoord was zijn enige belang reageer retweet
Heb het meer over hoe die organisatorische verandering gaat. Met Troost als ‘tussen’ td, 2 jaar geleden een ad aangesteld en nu al weg. Lol.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het AD was net de nieuwe media partner, dus misschien dat ze daardoor de primeur hebben gekregen. Maar als het gelekt is is het alleen maar vreemder.
Gewoon Kuyt zelf joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef alopio het volgende:
Toetertjes!!!!
Nu wel eenhoorn halen, en Huiberts, en niet weer een of andere vage Algemeen Directeur, ik hoop niet dat het iemand uit het kliekje van Kuijt en Rob Jansen zal worden. Zijn we nog verder van huis
Oja zijn oude NOS vriendje Jackquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:05 schreef Slobeend het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 17-07-2019 om 12:58:25Verschil van inzicht gaat over hoeveel financiële risico je wilt nemen om het gat met Ajax en PSV te dichten. (Daar hoort ook het nieuwe stadion bij). Daar was en bleef hij kritisch over. Vanaf dag 1. Belang van Feyenoord was zijn enige belang reageer retweet
Dat is zo'n beetje de enige reden waarom ik niet sta te juichen om zijn vertrek.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
De Jong wilde dus het nieuwe stadion niet. Oei.
Je zou toch bijna denken dat die met een miljoenenaanbod en een carte blanche wel te verleiden zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef alopio het volgende:
Toetertjes!!!!
Nu wel eenhoorn halen, en Huiberts, en niet weer een of andere vage Algemeen Directeur, ik hoop niet dat het iemand uit het kliekje van Kuijt en Rob Jansen zal worden. Zijn we nog verder van huis
Kuijt zal ongetwijfeld denken dat hij dat kan. Maar goed, Kuijt ziet zichzelf ook als hoofdtrainer, fysio, financieel directeur, aannemer van het nieuwe stadion, kaartjesknipper, grasmeesterquote:
Als er zoveel financiële twijfel is om dat stadion sta ik dus ook niet te springen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is zo'n beetje de enige reden waarom ik niet sta te juichen om zijn vertrek.
Die Max Huiberts is toch ook niet zo'n hele geweldige TD? Ze hebben bij AZ wel een goede jeugdopleiding neergezet maar zijn aankoopbeleid is daar ook niet veel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Eenhoorn met Max Huiberts als TD (die hebben hun toekomst blijkbaar aan elkaar verbonden). Dan ga je er als club echt bizar op vooruit.
Echt hele dikke toetertjes als dat staat te gebeuren.
Nee ik zie eigenlijk ook niet zo in waarom die Huiberts zo geweldig is. Eenhoorn zou ik wel prima vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Max Huiberts is toch ook niet zo'n hele geweldige TD? Ze hebben bij AZ wel een goede jeugdopleiding neergezet maar zijn aankoopbeleid is daar ook niet veel.
Ja idd. En de mensen waar hij nu dat 'verschil van inzicht' mee heeft zijn juist de mensen die een financieel belang (dacht ik) hebben om juist wel te nieuwbouwen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Als er zoveel financiële twijfel is om dat stadion sta ik dus ook niet te springen.
Zaten we toch al met Jan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef aTypisch het volgende:
Snap de blijheid niet zo.
Als Eenhoorn niet komt zit Feyenoord met een groot probleem
Dan gaat er dus een AD komen die het stadion wel wil.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja idd. En de mensen waar hij nu dat 'verschil van inzicht' mee heeft zijn juist de mensen die een financieel belang (dacht ik) hebben om juist wel te nieuwbouwen.
Beter een matige kapitein dan geen thoquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zaten we toch al met Jan.
Guddeterugquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan gaat er dus een AD komen die het stadion wel wil.
vast gewoon iemand van de inner circle , uit de rvc ofzoquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan gaat er dus een AD komen die het stadion wel wil.
Sowieso wel lastig om een goede TD te vinden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee ik zie eigenlijk ook niet zo in waarom die Huiberts zo geweldig is. Eenhoorn zou ik wel prima vinden.
Mwoah hij zit er nog niet zo lang. En veel geld is geïnvesteerd uit die recordtransfers in o.a. het jeugdcomplex en andere zaken niet. Wel nodige jeugdspul gekocht, waarvan we nu nog niet kunnen zeggen of dat een gouden greep was of niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Max Huiberts is toch ook niet zo'n hele geweldige TD? Ze hebben bij AZ wel een goede jeugdopleiding neergezet maar zijn aankoopbeleid is daar ook niet veel.
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah hij zit er nog niet zo lang. En veel geld is geïnvesteerd uit die recordtransfers in o.a. het jeugdcomplex en andere zaken niet. Wel nodige jeugdspul gekocht, waarvan we nu nog niet kunnen zeggen of dat een gouden greep was of niet.
Vertel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef aTypisch het volgende:
Snap de blijheid niet zo.
Als Eenhoorn niet komt zit Feyenoord met een groot probleem
Veel slechter zal het haast niet kunnen. Voor nu lastig. Op termijn kan het alleen maaf beter.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Beter een matige kapitein dan geen tho
@GGMMquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja idd. En de mensen waar hij nu dat 'verschil van inzicht' mee heeft zijn juist de mensen die een financieel belang (dacht ik) hebben om juist wel te nieuwbouwen.
bring back Jorienquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wie zou jij nemen, buiten Eenhoorn?
quote:
Dirkteurquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:08 schreef satecl het volgende:
Niemand is groter dan Feyenoord. Behalve Dirk Kuyt.
[ afbeelding ]
Dus iemand heeft de moeite genomen om iedere dag Nee te tweeten?quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:24 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.feyenoord.nl/(...)jong-vertrekt-170719
Waarom spreekt hij jullie toe alsof jullie nog in je pyjamaatje naar Sesamstraat kijken?quote:Feyenoord staat voor een aantal belangrijke beslissingen aangaande de toekomst van de club. In een aantal van die te nemen beslissingen kan ik mij niet vinden,’ verklaart De Jong zijn vertrek later deze maand. ‘Dat gebeurt vaker in de grote mensenwereld en zeker in het voetbal. Daar moet je ook niet te moeilijk over doen. Het verandert ook niets aan de liefde voor de club. Ik wens Feyenoord alle succes van de wereld!’
Niet snappen dat je dat kan automatiserenquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dus iemand heeft de moeite genomen om iedere dag Nee te tweeten?
Tijdstippen zijn iedere dag anders Hansquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet snappen dat je dat kan automatiseren.
Alsof dat uitmaakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tijdstippen zijn iedere dag anders Hans
Geen idee ouwe reus. De berichten in de media spreken elkaar tegen wat dat aan gaat. Hijzelf heeft zich alleen uitgesproken dat de prioriteit bij AZ ligt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in.
Maar hij heeft eerder toch al aangegeven niet naar Feyenoord te willen? Nu hoeft dat natuurlijk niet alles te zeggen in de voetballerij.
KLAASGODquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zou nergens op rekenen. Hoop is uitgestelde teleurstelling zoals onze ex-God zei.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:34 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd wat dit voor (de planning van) Feyenoord City betekent.
twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-07-2019 om 13:30:52De weg is vrij voor iets dat #Feyenoord al heel lang van plan is 👇 https://t.co/3gsdvFdDZD reageer retweet
Ik las als Eenhoorn komt, exclusief het woord niet dus. Eens, als hij niet komt heb je een probleem.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik las als Eenhoorn komt, exclusief het woord niet dus. Eens, als hij niet komt heb je een probleem.
Dirk zou het op zich wel kunnen oppakken trouwens.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, duidelijk.
Ik zou het naast Eenhoorn ook echt niet weten.
Hier trap ik niet in.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dirk zou het op zich wel kunnen oppakken trouwens.
Anders doet Troost dat er toch ook nog ff bij joh?quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik las als Eenhoorn komt, exclusief het woord niet dus. Eens, als hij niet komt heb je een probleem.
Ik denk eerder andersom.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Anders doet Troost dat er toch ook nog ff bij joh?
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er een machtsspelletje gaande is in de top bij Feyenoord (en niet zozeer ten goede).
Zou ook zomaar kunnen dat Feyenoord City ermee te maken heeft. Jan de Jong is nadrukkelijk aangenomen om dat project verder voort te zetten en was uitgesproken voorstander.
Wellicht dat binnen (een deel van) de RvC toch meer sentimenten leven voor renovatie en dat zij hun macht nu alsnog aan het doordrukken zijn ofzo.
Maar dat is puur een gok. Wat dat betreft laat de zin "verschillen in inzicht over de te varen koers" toch teveel ruimte voor interpretatie.
Zou het wel leuk vinden als Jaap nu zegt nou krijg de tering maar ik stop er ook meequote:Op woensdag 17 juli 2019 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wtf Gio weg, vGeel weg, Klaas weg en nu de Jong weg. Feyenoord is dit jaar veel vermakelijker buiten het veld dan binnen.
Huh? Hij was juist uitgesproken kritisch?quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou ook zomaar kunnen dat Feyenoord City ermee te maken heeft. Jan de Jong is nadrukkelijk aangenomen om dat project verder voort te zetten en was uitgesproken voorstander.
Gelukkig blijft Michel Beukers wel gewoon zittenquote:Op woensdag 17 juli 2019 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Jaap nu zegt nou krijg de tering maar ik stop er ook mee
quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Die commerciële directeur zit er ook nog steeds helaas. Koevermans toch?
twitter:
Mwah, gerommel in de marge. Meer voor de bühne wat mij betreft. Hij heeft zich in ieder geval altijd uitgesproken vóór de komst van een nieuw stadion.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh? Hij was juist uitgesproken kritisch?
Gelukkig iemand met realiteitszin.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:06 schreef fetX het volgende:
De Jong wilde dus het nieuwe stadion niet. Oei.
Ja, als je in een proces zit lijkt het me nogal onverstandig om uit te spreken dat je dat hele stadion niet wil. Hij was de enige die die nuances plaatste.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mwah, gerommel in de marge. Meer voor de bühne wat mij betreft. Hij heeft zich in ieder geval altijd uitgesproken vóór de komst van een nieuw stadion.
Dat hij daar desondanks de nodige nuances bij plaatste maakt hem nog niet uitgesproken kritisch wat mij betreft.
Tja, dat hadden ze kunnen weten. Hij was directeur bij 1 van de meest ambtelijke organisaties van het land.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eerder andersom.
Maar denk ook dat het Jan overall is tegengevallen. Belabberde mediaprestaties en feitelijk niks te vertellen hebben. Dan heb je al snel afgedaan.
quote:
Klaas was hier gisteren (of eergisteren) nog. Is er wat gebeurd?quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wtf Gio weg, vGeel weg, Klaas weg en nu de Jong weg. Feyenoord is dit jaar veel vermakelijker buiten het veld dan binnen.
Zou hij wel gelijk ergens anders werk vinden denk ik, betere marketing is namelijk bijna niet denkbaar.quote:Op woensdag 17 juli 2019 13:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou het wel leuk vinden als Jaap nu zegt nou krijg de tering maar ik stop er ook mee
Wel lekkere snelle besluitvorming. Alleen nog ff met z'n vrouw afstemmen.quote:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 17-07-2019 om 13:01:32Hij was ook huiverig ten opzichte van investeerders die verregaande zeggenschap eisen. Ook op het technisch beleid. Jan kennende wil hij niet in een situatie terecht komen als 10 jaar geleden toen de club feitelijk failliet was. Baas in eigen huis blijven. Dat wilde hij. reageer retweet
Investeerders verregaande zeggenschap geven, dat is ook niet echt concreet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:11 schreef Klopkoek het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op woensdag 17-07-2019 om 13:01:32Hij was ook huiverig ten opzichte van investeerders die verregaande zeggenschap eisen. Ook op het technisch beleid. Jan kennende wil hij niet in een situatie terecht komen als 10 jaar geleden toen de club feitelijk failliet was. Baas in eigen huis blijven. Dat wilde hij. reageer retweet
Je hebt het nieuws de afgelopen 10 jaar gemist?quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Investeerders verregaande zeggenschap geven, dat is ook niet echt concreet.
Je moet wel oppassen dat je als club straks niet in een enorme spagaat zit tussen allerlei belangengroeperingen.
Nee, daarom bedoel ik juist. Het is nu al gezeik bij elke aanstelling, laat staan dat je nog eens een investeerdersclub erbij krijgt. Dan wordt het België aan de Maas.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws de afgelopen 10 jaar gemist?
Die zijn er al een tijdje met de VVF. Daar doelt Sjek op.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, daarom bedoel ik juist. Het is nu al gezeik bij elke aanstelling, laat staan dat je nog eens een investeerdersclub erbij krijgt. Dan wordt het België aan de Maas.
Neem aan dat de VVF dat nieuwe stadion niet gaat bekostigen, m.a.w. er zal er nog een bijkomen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zijn er al een tijdje met de VVF. Daar doelt Sjek op.
Dan zijn we binnen een paar jaar failliet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:46 schreef Duveldrinker het volgende:
Zullen we Berghuis ruilen tegen Gebrands?
Feyenoord is al jaren figuurlijk failliet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zijn we binnen een paar jaar failliet.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:06 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Feyenoord is al jaren figuurlijk failliet.
Ik geef Jan de Jong hier wel even gelijk. De komende jaren is het hebben van een buffer cruciaal. Er gaan heel wat clubs sneuvelen, en ik ben benieuwd hoe het voetballandschap in 2022 er uit zal zien.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist op Radio 1:
De Raad van Commissarissen vond Jan de Jong te zuinig met financiën, te veel op de rem staan, te behoudend, en wil meer investeringen in spelers.
Waar Jan de Jong meer zag in het vergroten van het eigen vermogen.
Wachten op de volgende bestorming van het maasgebouw.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:44 schreef Haringkop het volgende:
Wat een komedie...
Deze club gaat echt ten onder door wanbeleid.
Hoe wilde hij het eigen vermogen vergroten zonder investeringen dan?quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Zojuist op Radio 1:
De Raad van Commissarissen vond Jan de Jong te zuinig met financiën, te veel op de rem staan, te behoudend, en wil meer investeringen in spelers.
Waar Jan de Jong meer zag in het vergroten van het eigen vermogen.
Daar staat nu een hek omheen, Hans.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wachten op de volgende bestorming van het maasgebouw.
Wat dacht je van minder uitgeven dan er binnenkomt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wilde hij het eigen vermogen vergroten zonder investeringen dan?
Ik neig ook naar het voorzichtige van Jan de Jong, hoewel bij een goed beleid investeren en eigen vermogen vergroten samen kunnen gaan. Maar we hebben gezien de afgelopen jaren hoe het niet moet: miljoenen door de plee gespoeld door Van Geel aan matige tot slechte aankopen. Dan glij je snel weer af richting armoede.quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:48 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik geef Jan de Jong hier wel even gelijk. De komende jaren is het hebben van een buffer cruciaal. Er gaan heel wat clubs sneuvelen, en ik ben benieuwd hoe het voetballandschap in 2022 er uit zal zien.
Ik denk dat er minder profclubs overblijven, of anders dat de salarissen van spelers behoorlijk weer naar beneden gaan.
quote:Feyenoord heeft duidelijke boodschap voor PSV: Berghuis is niet te koop
Feyenoord heeft de eerste officiële poging van PSV om rechterspits Steven Berghuis in te lijven meteen kort en krachtig afgewimpeld. PSV is al langer geïnteresseerd in de linksbenige aanvaller, maar klopte nu ook officieel aan bij de Rotterdammers.
Door Mikos Gouka
Die wilden meteen duidelijkheid verschaffen en de boodschap ‘Steven Berghuis is niet te koop’ is afgegeven aan de beleidsbepalers uit Eindhoven.
Voor PSV rest eigenlijk maar twee dingen. Of de interesse verleggen naar andere spelers of meteen met een behoorlijk bod op de linkspoot komen waardoor Feyenoord zich alsnog genoodzaakt voelt om aan tafel te schuiven. Berghuis speelt vanavond met Feyenoord in de Kuip tegen het Griekse Panathinaikos. De aanvaller praat deze voorbereiding niet met de media om niet steeds op de interesse van PSV te hoeven ingaan
De transferinkomsten die binnenkomen zoveel mogelijk oppotten bijvoorbeeld en maar een klein gedeelte daarvan weer herinvesteren. Stel ik me zo voor.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe wilde hij het eigen vermogen vergroten zonder investeringen dan?
Troost zit er toch nog gewoon.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
En die duidelijke boodschap is afkomstig van? Dirk?
Wat ook zou helpen is een goede scouting zodat je de juiste spelers haalt als ze nog betaalbaar zijn en ze uiteindelijk doorverkoopt met winst. Dat lukt Feyenoord maar niet.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De transferinkomsten die binnenkomen zoveel mogelijk oppotten bijvoorbeeld en maar een klein gedeelte daarvan weer herinvesteren. Stel ik me zo voor.
Maar als je weinig investeert zul je op termijn ook minder waarde in huis hebben inderdaad.
Al helpt het ook door meer te investeren in de eigen jeugd en die meer het vertrouwen te geven. Dan kunnen ook meer spelers uit de eigen jeugd (veel) geld gaan opleveren.
Dat zal de filosofie wel geweest zijn.
Ja, dan houdt het op een gegeven moment op. Dat je niet rigoureus met je geld om wilt gaan valt best te begrijpen, maar inmiddels moet Feyenoord wel doorselecteren en dan moet je ook investeren. Al snap ik dat ze misschien eerst willen wachten totdat er weer wat vertrekt aangezien onze selectie best groot is nu.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat dacht je van minder uitgeven dan er binnenkomt?
Uiteindelijk is hij wel te koop natuurlijk, maar wel goed om de prijs wat op te drijven zo. Flink dokken en anders opdonderen.quote:
Als je ziet dat zo'n Redan naar Hertha BSC gaat voor 2,5 miljoen dan zijn dat wel het type spelers waar je alvast in zou kunnen investeren ook met beperkt budget.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De transferinkomsten die binnenkomen zoveel mogelijk oppotten bijvoorbeeld en maar een klein gedeelte daarvan weer herinvesteren. Stel ik me zo voor.
Maar als je weinig investeert zul je op termijn ook minder waarde in huis hebben inderdaad.
Al helpt het ook door meer te investeren in de eigen jeugd en die meer het vertrouwen te geven. Dan kunnen ook meer spelers uit de eigen jeugd (veel) geld gaan opleveren.
Dat zal de filosofie wel geweest zijn.
Waarschuwing! Het is een Mkrabby artikel. De kans is aanwezig dat je na het lezen net zo veel (of weinig) weet als ervoor.quote:Wat al lang in de lucht hing, kreeg vandaag zijn beslag: Feyenoord ontslaat algemeen directeur Jan de Jong. Over de achtergronden en de droomkandidaat.
Zou het lot van Jan de Jong besproken zijn in de file van München naar Scheffau am Wilden Kaiser? Wegwerkzaamheden en een ongeluk zorgden ervoor dat technisch directeur ad-interim Sjaak Troost en Toon van Bodegom, voorzitter van Feyenoords raad van commissarissen, uren langer deden over het ritje van zo'n negentig kilometer naar het trainingskamp van Feyenoord in Tirol. Tijd zat dus in de auto om de zaken nog eens goed door te nemen en ongetwijfeld zal het dossier Jan de Jong ter sprake zijn gekomen.
Later, vlak voor de wedstrijd van Feyenoord in Leogang tegen Red Bull Salzburg, gingen Toon en Sjaak een kopje koffie drinken. Jan de Jong was ook aangesloten, in Feyenoord-jas. De toen nog algemeen directeur maakte een praatje met wat supporters, op het moment dat Troost en Van Bodegom zich losmaakten en een stukje verderop wat gingen eten. Zonder De Jong. De verwijdering die er al een aantal maanden was, kreeg zo een zichtbare vorm tussen de Alpen.
VERRASSING
Niettemin zal zijn ontslag voor Jan de Jong wel als een volslagen verrassing zijn aangekomen. Hij is niet gek, dus ongetwijfeld heeft hij wel wat weerstand gevoeld, maar waarom was hij onlangs dan nog met Feyenoord mee naar Shanghai gevlogen voor een commerciële trip? In het trainingskamp in Scheffau gaf hij vorige week nou ook niet bepaald de indruk dat hij bezig was aan zijn laatste dagen. De Jong bleek voor iedereen benaderbaar, gaf zijn mening over Jaap Stam, de jeugdspelers van Feyenoord, de interesse van PSV voor Steven Berghuis. Dat doe je niet als het einde om de hoek ligt.
Dinsdagavond begonnen de eerste geruchten over dat er iets op handen zou zijn binnen Feyenoord, maar niemand die er iets over wilde zeggen. De Jong wist toen al dat hij moest gaan. Hij kon vandaag (woensdag) nog net het personeel inlichten, vlak voordat Feyenoord met een persbericht zijn vertrek wereldkundig maakte. Het communiqué liet aan duidelijkheid weinig te wensen over, een verschil van inzicht ligt aan de basis van het vertrek van de algemeen directeur. 'Feyenoord staat voor een aantal belangrijke beslissingen aangaande de toekomst van de club. In een aantal daarvan kan ik mij niet vinden,' aldus De Jong. 'Dat gebeurt vaker in de grote mensenwereld en zeker in het voetbal. Daar moet je ook niet te moeilijk over doen. Het verandert ook niets aan de liefde voor de club. Ik wens Feyenoord alle succes van de wereld!'
DOORPAKKEN
Het is wel een interessante passage, want wat zijn die verschillen dan? Het lijkt erop, kort gezegd, dat de raad van commissarissen wil doorpakken met Feyenoord en daarbij een traject en visie voor ogen heeft die niet past bij wat De Jong wil met de club. Daarbij zou je kunnen denken aan de manier waarop Feyenoord de aansluiting wil gaan vinden met PSV. Het geld daarvoor kan op verschillende manier binnen komen. Geleidelijk, via transfers en sponsordeals, of door een injectie van derde partijen. Het bevalt de commissarissen en ook de Vrienden van Feyenoord maar allerminst dat de club na de titel de weg volledig is kwijtgeraakt en de achterstand op Ajax en PSV is vergoot, in plaats van dat het gat kleiner werd. Ze hoopten op een directeur die gas zou geven, in plaats van een die op de rem trapt.
Wat ook meespeelt, is het karakter van Jan de Jong. Wie hem niet kent, moet eerst even wennen. De Jong houdt van cynische humor en is zelf graag aan het woord. Hij bleek een ijdele directeur, die zijn speeches voor bijvoorbeeld de Nieuwjaarsreceptie het liefste zelf schreef. Maar tegelijk bleek hij benaderbaar en goed tegen kritiek te kunnen, al zal zijn houding intern best voor problemen hebben gezorgd, doordat hij zich graag liet gelden en er ook niet vies van was zich te omringen met spelers. Wie met hem op de foto wilde, kon zijn gang gaan, de directeur poseerde wel. Dat alles bij elkaar opgeteld leverde hem in het umfeld van de club al snel de bijnaam Blonde Playboy op, zeker wanneer je als directeur een valse start maakt.
De Jong vergaloppeerde zich in zijn eerste nieuwjaarstoespraak, waarin hij beloofde dat Feyenoord zou gaan jagen op de achtervolgers. Later, bij De Tafel van Kees, benadrukte hij het percentage balbezit van Feyenoord als argument dat het allemaal wel meeviel met de sportieve terugval. En afgelopen seizoen zat hij aan tafel bij zijn vrienden van de NOS, waar hij in Studio Voetbal de indruk gaf dat er bij Feyenoord - dat opnieuw ver weg was gezakt - helemaal niks aan de hand was. No worries, alles kwam vanzelf wel weer in orde. Ook bij het vertrek van Martin van Geel deed De Jong alsof de voormalige td uit eigen beweging opstapte, terwijl iedereen wel wist dat hij met lichte druk naar de uitgang was gebonjourd. Met die houding maakte hij zich niet bij iedereen binnen de club even geliefd.
Wat verder opvalt, is dat Jan de Jong aansluit in een rij. Sinds de titel van 2017 zijn de volgende beleidsmakers vertrokken bij Feyenoord: Eric Gudde (algemeen directeur), Martin van Geel (technisch directeur), Richard Grootscholten (hoofd opleiding), Gerard Hoetmer (voorzitter van de raad van commissarissen), Giovanni van Bronckhorst (trainer) en nu dus de man die als algemeen directeur pas anderhalf jaar bezig was in De Kuip. Natuurlijk zit er niet tussen ieder vertrek een verband, maar alles bij elkaar opgeteld lijkt het toch wel op een kleine schoonmaak. Dat klinkt overigens zwaarder dan het is, eerder gaat om een nieuwe koers die Feyenoord wil gaan varen en waarbij de club dus nu vooral andere mensen zoekt.
ROBERT EENHOORN
Al in april van dit jaar berichtte dit blad over de nieuwe structuur die Feyenoord uiteindelijk wil gaan doorvoeren. Toen al stond de positie van Jan de Jong ter discussie en die van Robert Eenhoorn boven aan de lijst van personen die de toekomst van Feyenoord moeten gaan vormgeven. De huidige directeur van AZ heeft zich in het openbaar nooit uitgesproken over zijn kandidatuur bij de club die hij zelf support.
Het blijft de vraag of Eenhoorn makkelijk in Feyenoord zal stappen, want behalve de sportieve problemen, het gebrek aan geld en alle doorlopende contracten, krijgt hij ook te maken met een ingewikkeld stadiondossier waartegen veel weerstand bestaat. Dat ei zal moeten worden gelegd en iemand moet de uiteindelijke beslissing nemen. Als hij al wil, zal hij blanco willen starten, zonder eerst allerlei moeilijke vraagstukken te moeten oplossen en dat kan ook als de club de organisatiestructuur wijzigt.
In ieder geval zal Feyenoord snel een opvolger voor Jan de Jong presenteren, anders valt het niet te verklaren dat de club zijn huidige directeur ontsloeg en hem bovendien een afkoopsom meegeeft. 'We verwachten deze (een opvolger, red.) op redelijke termijn te kunnen vinden, maar daarover valt nu uiteraard nog niks te zeggen', aldus commissaris Toon van Bodegom in het persbericht van de club. 'Namens vele Feyenoorders wil ik Jan danken voor zijn vele inspanningen en zijn harde werken de afgelopen periode.'
VREEMDE EEND
Jan de Jong zal er woensdagavond al niet meer bij zijn, als Feyenoord oefent tegen Panathinaikos in de Kuip. Feyenoord lost zijn vertrek op (financieel), zodat De Jong tijd heeft uit te kijken naar een nieuwe uitdaging. Die zal er ongetwijfeld komen, want hij heeft een groot netwerk. Kwaliteiten kunnen hem niet worden ontzegd, maar vanaf de eerste dag was hij een vreemde eend in de bijt in De Kuip zonder achtergrond in het voetbal, precies op een voor Feyenoord cruciaal moment waarop de club op alle fronten stappen móét maken. In dat proces past volgens veel mensen bij Feyenoord veel beter een voormalige topsporter die bij de New York Yankees speelde, ervaring heeft als (bonds)coach en als directeur in het voetballerij, dan een man die jarenlang leiding gaf aan de NOS en wiens termijn als algemeen directeur gedoemd was om te mislukken.
kan maar deel lezen, kun je het hier quoten?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/de-(...)irecteur-jan-de-jong
Zie edit.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kan maar deel lezen, kun je het hier quoten?
Geen dank! Ben nu klaar met lezen. Toch erachter gekomen dat Troost en Bodegom op de terugweg een auto ongeluk kregen. Krabbygod.quote:
Je kan dus ook al niet lezenquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen dank! Ben nu klaar met lezen. Toch erachter gekomen dat Troost en Bodegom op de terugweg een auto ongeluk kregen. Krabbygod.
Zeker welquote:
Als jij na deze tekst met 100% zekerheid kan zeggen dat zij zelf niet betrokken waren bij 'het ongeluk', dan vind ik dat erg knap.quote:Wegwerkzaamheden en een ongeluk zorgden ervoor dat technisch directeur ad-interim Sjaak Troost en Toon van Bodegom, voorzitter van Feyenoords raad van commissarissen, uren langer deden over het ritje van zo'n negentig kilometer naar het trainingskamp van Feyenoord in Tirol.
Als je zelf betrokken bent bij het ongeluk sta je meestal niet in de file he ontzettend domme teringmongoolquote:Op woensdag 17 juli 2019 16:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zeker wel.
[..]
Als jij na deze tekst met 100% zekerheid kan zeggen dat zij zelf niet betrokken waren bij 'het ongeluk', dan vind ik dat erg knap.
En verder vind dat je je grote tyfusmuil moet houden.
Toch wel aardig wat nieuws. Bodegom en Troost zijn dus maatjes van elkaar en De Jong hield mogelijke investeringen van buitenaf tegen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.vi.nl/pro/de-(...)irecteur-jan-de-jong
[..]
Waarschuwing! Het is een Mkrabby artikel. De kans is aanwezig dat je na het lezen net zo veel (of weinig) weet als ervoor.
Heb je niks aan. 32 jaar en gaat spelers die wel geld waard kunnen worden tegenhouden want zou bij ons gewoon in de basis komen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:12 schreef PIETR het volgende:
Check de Instagram van Elia. Wederom een openlijke sollicitatie.
Meestal. Dus is er niets mis met wat ik zeg, ontzettend achterlijke teringmongool.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zelf betrokken bent bij het ongeluk sta je meestal niet in de file he ontzettend domme teringmongool
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:12 schreef PIETR het volgende:
Jezus wat ben jij dom zeg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meestal. Dus is er niets mis met wat ik zeg, ontzettend achterlijke teringmongool.
Dit is wel extreem pijnlijk zegquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meestal. Dus is er niets mis met wat ik zeg, ontzettend achterlijke teringmongool.
Lijkt mij geen beste Algemeen Directeur.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:12 schreef PIETR het volgende:
niet overdrijven dat was nog ergerquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:45 schreef Adames het volgende:
Zelfs de groene pijltjes van klaas vallen nu opeens wel mee
Je kunt te ver gaan, he.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:45 schreef Adames het volgende:
Ik mis @klaasweetalles nu al.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:45 schreef Adames het volgende:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eigenlijk geen notie waar dit over gaat. Maar je laat je weer eens heerlijk op naaien door Caland.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat lach jij nou.
Ik blijf gewoon bij mijn standpunt.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik vraag me wel af waar @:caland vandaan haalt dat ze in de file stonden.
Volgens mij de eerste zin van het artikel...quote:Zou het lot van Jan de Jong besproken zijn in de file van München naar Scheffau am Wilden Kaiser?
Scrummie wordt altijd zo heerlijk snel boos.quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk geen notie waar dit over gaat. Maar je laat je weer eens heerlijk op naaien door Caland.
Je hebt inmiddels wel bewezen dat begrijpend lezen niet echt je ding is hoorquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik vraag me wel af waar @:caland vandaan haalt dat ze in de file stonden.
twitter:VraagFeyenoord twitterde op woensdag 17-07-2019 om 15:08:08Vandaag worden er bij de eerste oefenwedstrijd in De Kuip nieuwe betaalmunten geïntroduceerd voor het seizoen 2019-2020. De oude munten worden niet meer geaccepteerd en kunnen nog worden ingeleverd tot en met 31 december 2019 bij de bemande kassa’s in het stadion. Tot vanavond! reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juli 2019 17:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je zelf betrokken bent bij het ongeluk sta je meestal niet in de file he ontzettend domme teringmongool
Nouja, oké. Maar niet in het stuk dat ik quote.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij de eerste zin van het artikel...
Ik ben totaal niet opgenaaid eigenlijkquote:Op woensdag 17 juli 2019 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Eigenlijk geen notie waar dit over gaat. Maar je laat je weer eens heerlijk op naaien door Caland.
Hopelijk laat je mijn laatste post erover wel staanquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:08 schreef GGMM het volgende:
Ontopic mensen
De domme fout van Scrummie is nu wel genoeg besproken.
Nou vooruitquote:Op woensdag 17 juli 2019 18:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hopelijk laat je mijn laatste post erover wel staan.
We hebben al een GKL langs het veld. 2 is misschien wat veel.quote:
Die zal dat nooit gaan doen, maar toch heb ik heel soms wel heimwee naar die kale teringleijer.quote:
Prima opstelling lijkt me.twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-07-2019 om 18:45:43📋 Opstelling #Feyenoord:#feypan https://t.co/ZhNqdzbkuk reageer retweet
Waarom?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ayoub niet op de bank, net als Larsson, Jorgensen, Narsingh, Haps en Van Beektwitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-07-2019 om 18:45:43📋 Opstelling #Feyenoord:#feypan https://t.co/ZhNqdzbkuk reageer retweet
We hebben de UEFA Cup ook gewonnen met vHooijdonk, maar die kun je nu ook niet meer in de basis zetten.quote:
Gewoon doen. Veel minder dan Vente kan hij het nooit doen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:57 schreef fetX het volgende:
[..]
We hebben de UEFA Cup ook gewonnen met vHooijdonk, maar die kun je nu ook niet meer in de basis zetten.
Komkommertijd.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
waarom wordt dit live uitgezonden
is toch oefenwedstrijdje
Grote club.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:32 schreef JanCees het volgende:
waarom wordt dit live uitgezonden
is toch oefenwedstrijdje
Oh iemand maakt een fout in de voorbereiding. Laten we die niet meer opstellen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan zie je de beelden van Geertruida weer tegen Salzburg.🤣
En dat wou iedereen in de basis.
2 fouten zelfs.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh iemand maakt een fout in de voorbereiding. Laten we die niet meer opstellen.
Als je zo beredeneert hou je er geen 6 meer over.
Laten we goed opletten wie er vanavond een fout maakt. Dan stellen we die ook niet meer op.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
2 fouten zelfs.
Houden we er toch alweer 12 over!
Psv boeit niemand.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
waarom op veronica en op fox psv ? betaal toch niet voor niks voor fox.
Ik zat ook al te zoeken, ik dacht dat Fox de hele Feyenoord voorbereiding uitzond.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
waarom op veronica en op fox psv ? betaal toch niet voor niks voor fox.
2 fouten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we goed opletten wie er vanavond een fout maakt. Dan stellen we die ook niet meer op.
Niet zo raar dat René dat onzin vindt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:55 schreef fetX het volgende:
Jezus zeg, wat is men gefixeerd op dat Stam de spelers om 8:15 een rondje laat lopen. Boehoeoeoe
Klopt. René vindt alles onzin (waar hij zelf geen zin in zou hebben).quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet zo raar dat René dat onzin vindt.
Joh, fuck de media.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:55 schreef fetX het volgende:
Jezus zeg, wat is men gefixeerd op dat Stam de spelers om 8:15 een rondje laat lopen. Boehoeoeoe
Moet Martijn weten.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:58 schreef Wereldgozer het volgende:
@:El-Stinho zijtveld doet het commentaar
alleen tegen putten andere twee wedstrijden via YouTube stream.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:53 schreef x_PusSy_DeStRoYer_69_X het volgende:
[..]
Ik zat ook al te zoeken, ik dacht dat Fox de hele Feyenoord voorbereiding uitzond.
Botteghin aanvoerder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
Zijn in deze opstelling nog absurdere dingen te zien dan een Lammers op 10 bij PSV?
Met -11 punten ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Panathinaikos is ook aardig afgegleden zeg, vorig jaar slechts 8e.
Die waren tegen Ajax een paar jaar geleden in de EL ook slecht zeg.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Panathinaikos is ook aardig afgegleden zeg, vorig jaar slechts 8e. En daarvoor 11e.
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jaar daarvoor 11e, hadden ze toen ook minpunten?
Oké, met 11 punten erbij waren ze 6e geweest. Dacht dat ze nog altijd wel aardig top waren daar.quote:
Dat ben ik alweer vergeten joh.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die waren tegen Ajax een paar jaar geleden in de EL ook slecht zeg.
Die wedstrijd in Griekenland was zo extreem slecht.quote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zorgde nog voor dit heerlijke filmpje.
Dit. Echt onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:10 schreef Slobeend het volgende:
We hebben al twee jaar nieuwe CV's nodig en toch staan we weer met Botje en Jan Arie.
dit kan echt niet meer inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:10 schreef Slobeend het volgende:
We hebben al twee jaar nieuwe CV's nodig en toch staan we weer met Botje en Jan Arie.
Ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Is dat Kelly die volledig uitzakt tussen Botteghin en Van der Heijden?
Die gast lijkt echt in alles op Clasie.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:13 schreef El-Stinho het volgende:
Is dat Kelly die volledig uitzakt tussen Botteghin en Van der Heijden?
Genotquote:
Ho ho, niet over Botteghin hè Slob.quote:Op woensdag 17 juli 2019 20:10 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |