abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187961409

woensdag 17 juli 2019 @ 00:58:20 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_187961443
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_187961464
Zou toch wel bizar zijn als Toornstra straks aanvoerder is van Feyenoord.

Maar als Botteghin en Berghuis nog vertrekken is het eigenlijk de enige niet compleet debiele optie.
De andere is Vermeer, maar dat kan gewoon niet.
pi_187962168
Dat Berghuis Gio zat was is wel duidelijk ja, maar er is natuurlijk al een wisseling van de wacht, waarbij een andere speelstijl voor het team en een andere rol voor hem wordt bekeken. Als hij blijft kan hij de aanval dirigeren op 10, in navolging van RVP.

Ik denk dan ook dat wanneer we het hebben over een vervanger van Berghuis, dat we het moeten hebben over een nieuwe 10.niet of Narsingh wel of niet voldoet. En op 10 zou Kökcü dan de basisspeler worden, waar ik wel voldoende vertrouwen in zou hebben. En als backup zou Ayoub daar ook nog wel kunnen spelen.

Wat dat betreft zou ik eigenlijk ook liever versterkingen zien in de verdediging, mocht Berghuis vertrekken.

Ik denk overigens dat er nog altijd wel best veel potentie zit in veel spelers, en weiger meer te doen in dat selectiebashen :P

Vermeer, St juste, Botteghin, Haps, Jorgensen, Berghuis en Kökcü lijken me allemaal van prima niveau, waarbij de laatste twee elkaar denk ik niet samen in de basis zouden komen. Kelly is even afwachten, maar verwacht ik eigenlijk ook best wel veel van. Dat is gewoon een vrij behoorlijke kern van je selectie. Ayoub, Toornstra, en Tapia lijken me degelijke opvulling.

Qua flankspelers is het nog wel afwachten natuurlijk, maar Larsson, Narsingh, Toure, Sinisterra en Summerville lijken me allemaal spelers die beter presteren met ruimte voor zich, hoe Stam volgens mij wilt gaan spelen en ik ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen. Ik denk dat met name Larsson wel een aardig seizoen gaat draaien, duurde wel even, Maar lijkt zijn draai wel gevonden te hebben.

Dat idee wat voorbij kwam met Tapia nog eens als LCV uitproberen, tsja, zou kunnen, ik vind hem iets te slordig, en Botteghin te traag om die fouten te corrigeren, dus dan moet St Juste centraal. Dan heb je wel een stuk sneller centraal duo dan met Botteghin-VdH. Als je dan nog een RB weet te strikken, staat je defensie misschien ook wel vrij goed :)

Met een of twee verdedigers en Fer erbij denk ik dat de selectie wel vrij aardig staat en je weer lachend 3e moet worden en een beetje voorzichtig kan kijken of er meer te halen is, afhankelijk van hoe je concurrentie boven je draait. Psv zonder Lozanzo Bergwijn en De Jong, maar met een zooi nieuwe talenten/aankopen, zou ook gewoon afwachten zijn, zou ook ietwat wisselvallig kunnen presteren.

Nu is het natuurlijk nog niet zo ver, ik ben benieuwd wat er overal nog staat na het optrekken van de rook van de transfermarkt

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 17-07-2019 07:35:33 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 17 juli 2019 @ 08:28:47 #5
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_187962794
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 22:24 schreef PIETR het volgende:

[..]

Indrukwekkend.

Vorig seizoen waren wij ze drie keer de baas dus wat lul je nou man?
PSV heeft al 2 jaar +/- 20 punten meer dan ons _O- Wat lul jij nou ?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_187962904
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Dan ons _O-
  woensdag 17 juli 2019 @ 09:17:08 #7
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_187963388
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Oh, nou dan zullen we dit jaar ook wel 20 punten achter ze eindigen.
  woensdag 17 juli 2019 @ 09:27:07 #8
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_187963483
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef fetX het volgende:

[..]

In ieder geval 20 punten achter de nummer 2. Maar dat zou ook zomaar AZ kunnen zijn dit jaar. Zowel Feyenoord als PSV maakt met huidige selecties nog geen duidelijke claim op die tweede plek. Het is allemaal erg armoedig.
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  woensdag 17 juli 2019 @ 09:36:43 #9
268491 fetX
pi_187963607
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 09:27 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

In ieder geval 20 punten achter de nummer 2. Maar dat zou ook zomaar AZ kunnen zijn dit jaar. Zowel Feyenoord als PSV maakt met huidige selecties nog geen duidelijke claim op die tweede plek. Het is allemaal erg armoedig.
:D

Alsof AZ zo'n geweldige selectie heeft. Die worden toch zo ontzettend gehyped.

PSV wordt gewoon 2, Feyenoord gewoon 3.
pi_187963708
We zullen het vanavond maar eens in de Kuip gaan bewonderen O+

De wedstrijd wordt trouwens live uitgezonden op Veronica :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 17 juli 2019 @ 09:46:11 #11
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_187963718
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 09:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Alsof AZ zo'n geweldige selectie heeft. Die worden toch zo ontzettend gehyped.

PSV wordt gewoon 2, Feyenoord gewoon 3.
Hm Feyenoord gaat inderdaad achter PSV eindigen, maar waar dit precies op de ranglijst is durf ik niet te zeggen. AZ heeft ook geen geweldige selectie inderdaad, maar als je dat als team aan de praat krijgt zal het echt niet onder doen voor PSV en Feyenoord (in de huidige staat, je weet natuurlijk niet wat er verder nog gebeurd deze transfer periode).
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
pi_187963849
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef fetX het volgende:

[..]

Je levert met V Persie,Vilhena en potentieel Jorgensen wel een shitload aan doelpunten in. En dan was het vorig jaar eigenlijk al niks.

Maar ik waardeer je positieve insteek.
blablablabla
pi_187963865
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 09:46 schreef SaferSephy het volgende:

[..]

Hm Feyenoord gaat inderdaad achter PSV eindigen, maar waar dit precies op de ranglijst is durf ik niet te zeggen. AZ heeft ook geen geweldige selectie inderdaad, maar als je dat als team aan de praat krijgt zal het echt niet onder doen voor PSV en Feyenoord (in de huidige staat, je weet natuurlijk niet wat er verder nog gebeurd deze transfer periode).
Bedankt Jomanda
pi_187963929
Deze topics zijn wel leuk als we rond april 2020 op de Coolsingel staan.
  woensdag 17 juli 2019 @ 10:14:54 #15
268491 fetX
pi_187964068
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 09:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Je levert met V Persie,Vilhena en potentieel Jorgensen wel een shitload aan doelpunten in. En dan was het vorig jaar eigenlijk al niks.

Maar ik waardeer je positieve insteek.
PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.

Ik zie het inderdaad niet zo negatief in. We zullen gewoon derde worden hoor, maar AZ en PSV worden wel even schromelijk overschat. Die hebben ook geen denderende selecties.
  woensdag 17 juli 2019 @ 10:29:52 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_187964218
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:14 schreef fetX het volgende:

[..]

PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.

Ik zie het inderdaad niet zo negatief in. We zullen gewoon derde worden hoor, maar AZ en PSV worden wel even schromelijk overschat. Die hebben ook geen denderende selecties.
Alleen is het zo dat iedereen er al vanuit gaat dat zowel Lozano en Bergwijn daar weg gaan. En dan gaan we vergelijken met Feyenoord. Ik zie ze ten eerste al niet allebei weggaan. Zo wel, dan zie ik PSV nog wel 25 miljoen investeren in 2/3 nieuwe spelers. O.a. in Berghuis. Waardoor Feyenoord een van zijn beste speler kwijt is dus alleen maar meer achter raakt.

Ik denk dat dit gewoon een heel zwaar seizoen gaat worden. Europees voetbal wordt al moeilijk.
pi_187964228
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:14 schreef fetX het volgende:

[..]

Cruciaal verschil is wel dat tegenover die vertrekkende spelers substantiële transfersommen staan. Alleen voor De Jong al 15 miljoen ontvangen. Die gaan zich met hun scoutingnetwerk natuurlijk nog flink versterken. Waar het bij ons toch vooral weer noodgrepen zijn.
blablablabla
pi_187964298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:30 schreef Elan het volgende:

[..]

Cruciaal verschil is wel dat tegenover die vertrekkende spelers substantiële transfersommen staan. Alleen voor De Jong al 15 miljoen ontvangen. Die gaan zich met hun scoutingnetwerk natuurlijk nog flink versterken. Waar het bij ons toch vooral weer noodgrepen zijn.
Investeren in Berghuis ja.
pi_187964318
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Als Feyenoord inderdaad een substantieel bedrag weet te krijgen voor Berghuis is er niks aan de hand.

Dan heeft Feyenoord voldoende geld om nog een fatsoenlijke spits ergens vandaan te halen, een rechtsback en een linker centrale verdediger bijvoorbeeld.

Maar dat zal wel weer niet. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_187964371
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.
Of in een blik grote talenten uit Zuid Amerika.

Wij hebben geen geld, en zelfs als je Berghuis voor de hoofdprijs verkoopt is er en geen fatsoenlijk scoutingnetwerk aanwezig om een opvolger te halen die mogelijk zorgt voor toekomstig kapitaal.

Maar verder gaat alles goed en moet PSV best te achterhalen zijn. Wat zal het een zwaar seizoen worden voor mensen die daadwerkelijk dat geloof hebben.
blablablabla
pi_187964389
Elke post die ik van Elan lees denk ik dat hij op het punt staat zichzelf van kant te maken.

Gaat het wel goed Elan?
pi_187964402
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld.

Wij hebben geen geld, en zelfs als je Berghuis voor de hoofdprijs verkoopt is er en geen fatsoenlijk scoutingnetwerk aanwezig om een opvolger te halen die mogelijk zorgt voor toekomstig kapitaal.

Maar verder gaat alles goed en moet PSV best te achterhalen zijn. Wat zal het een zwaar seizoen worden voor mensen die daadwerkelijk dat geloof hebben.
Niemand die dat zegt. 🤣

Ik mis klaas.
pi_187964422
quote:

[..]

Bijvoorbeeld.

Ach, jij was ook degene die dacht dat AZ ons definitief "op alle fronten" voorbij was. :')

Mocht Berghuis minimaal 15 miljoen opleveren dan is dat genoeg om - samen met het geld dat Vilhena heeft opgeleverd - waardige vervangers te vinden hoor, en wellicht staat de selectie er daarna zelfs (iets) beter voor dan vorig seizoen zelfs.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_187964432
quote:

[..]

Bijvoorbeeld.

Bedankt klaas
pi_187964440
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Elke post die ik van Elan lees denk ik dat hij op het punt staat zichzelf van kant te maken.

Gaat het wel goed Elan?
Elke post die ik van jou lees brengt me dichter tot dat momentum. Zoveel onwetendheid .Het doet gewoon pijn.
blablablabla
pi_187964475
quote:
9s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Elke post die ik van jou lees brengt me dichter tot dat momentum. Zoveel onwetendheid .Het doet gewoon pijn.
Goede motivatie om heel veel te gaan posten dus. Bedankt Elan! :)
pi_187964507
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ach, jij was ook degene die dacht dat AZ ons definitief "op alle fronten" voorbij was. :')

In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.
blablablabla
pi_187964561
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.
Ai.

Is in verhouding FC Emmen dan de beste van de Eredivisie?
pi_187964609
Ik heb zin in de wedstrijd vanavond :).
pi_187964635
Wel lief dat Elan de rol van Klaas op zich neemt bij afwezigheid van laatstgenoemde.
pi_187964640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Ai.

Is in verhouding FC Emmen dan de beste van de Eredivisie?
:O

Het is toch idioot dat een club die in verhouding met zulke beperkte middelen werkt meer voor zijn spelers krijgt, beter voetbal speelt en een directe concurrent is voor ons?

Dan doen zij iets heel goed, of wij iets heel slecht. Vul maar in.
blablablabla
pi_187964689
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef Elan het volgende:

[..]

:O

Het is toch idioot dat een club die in verhouding met zulke beperkte middelen werkt meer voor zijn spelers krijgt, beter voetbal speelt en een directe concurrent is voor ons?

Dan doen zij iets heel goed, of wij iets heel slecht. Vul maar in.
FC Emmen doet het idd wel goed!
pi_187964715
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

FC Emmen doet het idd wel goed!
FC Emmen presteert 1 seizoen aardig, AZ is al jaren een concurrent voor Feyenoord. Lekker appels met peren vergelijken toch!!!
blablablabla
  woensdag 17 juli 2019 @ 11:10:23 #34
268491 fetX
pi_187964767
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef Elan het volgende:

[..]

In verhouding heb je toch helemaal geen reet aan man _O-
pi_187964775
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 11:05 schreef Elan het volgende:

[..]

FC Emmen presteert 1 seizoen aardig, AZ is al jaren een concurrent voor Feyenoord. Lekker appels met peren vergelijken toch!!!
Toch is FC Emmen volgens je verhouding theorie de beste!
  woensdag 17 juli 2019 @ 11:12:27 #36
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_187964793
Conclusie: Het wordt strijden met AZ, Vitesse en Utrecht voor Europees voetbal. En wij zijn favoriet. :s)
pi_187964808
Als je met Vente start dan zie ik het somber in.

Zou dan nog eerder kijken naar een opstelling met Larsson, Berghuis en Narsingh voorin.
pi_187964936
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 11:10 schreef fetX het volgende:

[..]

In verhouding heb je toch helemaal geen reet aan man _O-
17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.

Het gat in begroting is immens maar puur beleidsmatig opereren ze een stuk intelligenter en doortastender dan Feyenoord. Vandaar mijn opmerking dat ze ons daar eigenlijk voorbij zijn. Met bijvoorbeeld Stengs en Boadu zijn weer potentiële goudmijntjes aangeboord die je bij ons zo snel niet zie lopen.

Voetballend gezien had je vorig seizoen ook beter naar AZ dan Feyenoord kunnen kijken. Al hadden wij met V Persie, Berghuis en Vilhena wel een paar jongens die toen in elk geval voor de ranglijst nog het verschil konden maken. Ben erg benieuwd hoe en of dat deze editie wederom zomaar even gaat lukken. Helemaal omdat je zoveel hebt ingeleverd.
blablablabla
  woensdag 17 juli 2019 @ 11:31:06 #39
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_187965033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.

Het gat in begroting is immens maar puur beleidsmatig opereren ze een stuk intelligenter en doortastender dan Feyenoord. Vandaar mijn opmerking dat ze ons daar eigenlijk voorbij zijn. Met bijvoorbeeld Stengs en Boadu zijn weer potentiële goudmijntjes aangeboord die je bij ons zo snel niet zie lopen.

Voetballend gezien had je vorig seizoen ook beter naar AZ dan Feyenoord kunnen kijken. Al hadden wij met V Persie, Berghuis en Vilhena wel een paar jongens die toen in elk geval voor de ranglijst nog het verschil konden maken. Ben erg benieuwd hoe en of dat deze editie wederom zomaar even gaat lukken. Helemaal omdat je zoveel hebt ingeleverd.
Vorig seizoen was het inderdaad veel leunend op van Persie. En het rendement van Berghuis. Vilhena had alles al meegemaakt bij de club.

Ook wel weer leuk om te kijken hoe ze het nu zonder deze jongens gaan doen, mocht Berghuis weggaan. Misschien staan de nieuwe talenten wel op. Maar eerlijk gezegd denk ik dat zij het nog niet aankunnen, omdat zij geen ervaring hebben opgedaan in de KKD(piramde verhaal).Wat gaat er dan gebeuren: Stam kiest voor zekerheid en dus het middelmaat wat wij hebben lopen. Larsson, Narsingh, Ayoub, Toorntra, Botteghin, van Beek, Haps.

En de jeugd? Die mag dan lekker eens in de 3 weken op maandagavond spelen tegen Top Oss 2. Nouja, als de wedstrijd doorgaat.

Maar ik laat me graag verrassen.
  woensdag 17 juli 2019 @ 11:42:11 #40
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_187965203
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 11:31 schreef satecl het volgende:

[..]

Vorig seizoen was het inderdaad veel leunend op van Persie. En het rendement van Berghuis. Vilhena had alles al meegemaakt bij de club.

Ook wel weer leuk om te kijken hoe ze het nu zonder deze jongens gaan doen, mocht Berghuis weggaan. Misschien staan de nieuwe talenten wel op. Maar eerlijk gezegd denk ik dat zij het nog niet aankunnen, omdat zij geen ervaring hebben opgedaan in de KKD(piramde verhaal).Wat gaat er dan gebeuren: Stam kiest voor zekerheid en dus het middelmaat wat wij hebben lopen. Larsson, Narsingh, Ayoub, Toorntra, Botteghin, van Beek, Haps.

[ afbeelding ]

En de jeugd? Die mag dan lekker eens in de 3 weken op maandagavond spelen tegen Top Oss 2. Nouja, als de wedstrijd doorgaat.

Maar ik laat me graag verrassen.
Als Berghuis vertrekt wordt er denk ik op z'n minst een rechtsback gehaald en verschuift St. Juste naar het centrum. Met nadruk op op z'n minst. Dus dit gaat het sowieso niet worden.

Bovendien betekent kiezen voor zekerheid niet meteen totaal geen roulatie zoals Gio. Misschien dat Stam z'n opstelling meer af laat hangen van de tegenstander.
  woensdag 17 juli 2019 @ 12:30:06 #41
268491 fetX
pi_187965961
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 11:23 schreef Elan het volgende:

[..]

We gaan het wel zien. Kijken of die uitschieter van 17/18 weer kan.

Vooralsnog; wat er tot nu toe staat ben ik niet onder de indruk van AZ. En eigenlijk ook niet van PSV. Maar goed, einde transferperiode is nog niet in zicht.
pi_187966256
Lol. Jan de jong weg... :D

Hebben jullie al een TD?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_187966263
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 12:52 schreef RipCity het volgende:
Lol. Jan de jong weg... :D

Hebben jullie al een TD?
Huh? Bron?
pi_187966272
blablablabla
pi_187966275
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 12:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Huh? Bron?
Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoord

https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a38a2b46/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  woensdag 17 juli 2019 @ 12:54:24 #46
268491 fetX
pi_187966279
DE JONG WEG.

GENOT
pi_187966283
Groot fan van User Wotte
pi_187966288
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef RipCity het volgende:

[..]

Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoord

https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a38a2b46/
Oke, die zag ik niet (meer) aankomen. Bijzonder.
pi_187966293
GENOT
Zou Eenhoorn dan toch komen?
blablablabla
  woensdag 17 juli 2019 @ 12:56:18 #50
268491 fetX
pi_187966310
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 12:55 schreef Elan het volgende:
GENOT
Zou Eenhoorn dan toch komen?