PSV heeft al 2 jaar +/- 20 punten meer dan onsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:24 schreef PIETR het volgende:
[..]
Indrukwekkend.
Vorig seizoen waren wij ze drie keer de baas dus wat lul je nou man?
Dan onsquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV heeft al 2 jaar +/- 20 punten meer dan onsWat lul jij nou ?
Oh, nou dan zullen we dit jaar ook wel 20 punten achter ze eindigen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:28 schreef satecl het volgende:
[..]
PSV heeft al 2 jaar +/- 20 punten meer dan onsWat lul jij nou ?
In ieder geval 20 punten achter de nummer 2. Maar dat zou ook zomaar AZ kunnen zijn dit jaar. Zowel Feyenoord als PSV maakt met huidige selecties nog geen duidelijke claim op die tweede plek. Het is allemaal erg armoedig.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou dan zullen we dit jaar ook wel 20 punten achter ze eindigen.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:27 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
In ieder geval 20 punten achter de nummer 2. Maar dat zou ook zomaar AZ kunnen zijn dit jaar. Zowel Feyenoord als PSV maakt met huidige selecties nog geen duidelijke claim op die tweede plek. Het is allemaal erg armoedig.
Hm Feyenoord gaat inderdaad achter PSV eindigen, maar waar dit precies op de ranglijst is durf ik niet te zeggen. AZ heeft ook geen geweldige selectie inderdaad, maar als je dat als team aan de praat krijgt zal het echt niet onder doen voor PSV en Feyenoord (in de huidige staat, je weet natuurlijk niet wat er verder nog gebeurd deze transfer periode).quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:36 schreef fetX het volgende:
[..]![]()
Alsof AZ zo'n geweldige selectie heeft. Die worden toch zo ontzettend gehyped.
PSV wordt gewoon 2, Feyenoord gewoon 3.
Je levert met V Persie,Vilhena en potentieel Jorgensen wel een shitload aan doelpunten in. En dan was het vorig jaar eigenlijk al niks.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, nou dan zullen we dit jaar ook wel 20 punten achter ze eindigen.
Bedankt Jomandaquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:46 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Hm Feyenoord gaat inderdaad achter PSV eindigen, maar waar dit precies op de ranglijst is durf ik niet te zeggen. AZ heeft ook geen geweldige selectie inderdaad, maar als je dat als team aan de praat krijgt zal het echt niet onder doen voor PSV en Feyenoord (in de huidige staat, je weet natuurlijk niet wat er verder nog gebeurd deze transfer periode).
PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Je levert met V Persie,Vilhena en potentieel Jorgensen wel een shitload aan doelpunten in. En dan was het vorig jaar eigenlijk al niks.
Maar ik waardeer je positieve insteek.
Alleen is het zo dat iedereen er al vanuit gaat dat zowel Lozano en Bergwijn daar weg gaan. En dan gaan we vergelijken met Feyenoord. Ik zie ze ten eerste al niet allebei weggaan. Zo wel, dan zie ik PSV nog wel 25 miljoen investeren in 2/3 nieuwe spelers. O.a. in Berghuis. Waardoor Feyenoord een van zijn beste speler kwijt is dus alleen maar meer achter raakt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.
Ik zie het inderdaad niet zo negatief in. We zullen gewoon derde worden hoor, maar AZ en PSV worden wel even schromelijk overschat. Die hebben ook geen denderende selecties.
Cruciaal verschil is wel dat tegenover die vertrekkende spelers substantiële transfersommen staan. Alleen voor De Jong al 15 miljoen ontvangen. Die gaan zich met hun scoutingnetwerk natuurlijk nog flink versterken. Waar het bij ons toch vooral weer noodgrepen zijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:14 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV heeft net zo goed ingeleverd (De Jong, Angelino, Schwaab) en gaan hoogstwaarschijnlijk Lozano en Bergwijn ook nog inleveren.
Ik zie het inderdaad niet zo negatief in. We zullen gewoon derde worden hoor, maar AZ en PSV worden wel even schromelijk overschat. Die hebben ook geen denderende selecties.
Investeren in Berghuis ja.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Cruciaal verschil is wel dat tegenover die vertrekkende spelers substantiële transfersommen staan. Alleen voor De Jong al 15 miljoen ontvangen. Die gaan zich met hun scoutingnetwerk natuurlijk nog flink versterken. Waar het bij ons toch vooral weer noodgrepen zijn.
Als Feyenoord inderdaad een substantieel bedrag weet te krijgen voor Berghuis is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Investeren in Berghuis ja.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Investeren in Berghuis ja.
Niemand die dat zegt. 🤣quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Of in een blik grote talenten uit Zuid Amerika.
Wij hebben geen geld, en zelfs als je Berghuis voor de hoofdprijs verkoopt is er en geen fatsoenlijk scoutingnetwerk aanwezig om een opvolger te halen die mogelijk zorgt voor toekomstig kapitaal.
Maar verder gaat alles goed en moet PSV best te achterhalen zijn. Wat zal het een zwaar seizoen worden voor mensen die daadwerkelijk dat geloof hebben.
Ach, jij was ook degene die dacht dat AZ ons definitief "op alle fronten" voorbij was.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Wij hebben geen geld, en zelfs als je Berghuis voor de hoofdprijs verkoopt is er en geen fatsoenlijk scoutingnetwerk aanwezig om een opvolger te halen die mogelijk zorgt voor toekomstig kapitaal.
Maar verder gaat alles goed en moet PSV best te achterhalen zijn. Wat zal het een zwaar seizoen worden voor mensen die daadwerkelijk dat geloof hebben.
Bedankt klaasquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Elke post die ik van jou lees brengt me dichter tot dat momentum. Zoveel onwetendheid .Het doet gewoon pijn.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Elke post die ik van Elan lees denk ik dat hij op het punt staat zichzelf van kant te maken.
Gaat het wel goed Elan?
Goede motivatie om heel veel te gaan posten dus. Bedankt Elan!quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Elke post die ik van jou lees brengt me dichter tot dat momentum. Zoveel onwetendheid .Het doet gewoon pijn.
In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ach, jij was ook degene die dacht dat AZ ons definitief "op alle fronten" voorbij was.
Ai.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ai.
Is in verhouding FC Emmen dan de beste van de Eredivisie?
FC Emmen doet het idd wel goed!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Het is toch idioot dat een club die in verhouding met zulke beperkte middelen werkt meer voor zijn spelers krijgt, beter voetbal speelt en een directe concurrent is voor ons?
Dan doen zij iets heel goed, of wij iets heel slecht. Vul maar in.
FC Emmen presteert 1 seizoen aardig, AZ is al jaren een concurrent voor Feyenoord. Lekker appels met peren vergelijken toch!!!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
FC Emmen doet het idd wel goed!
In verhouding heb je toch helemaal geen reet aan manquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:53 schreef Elan het volgende:
[..]
In verhouding zijn ze dat ook, een club die werkt met bijna 1/3 van onze begroting en zijn zaken aanzienlijk beter voor elkaar heeft sportief en financieel.
Toch is FC Emmen volgens je verhouding theorie de beste!quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:05 schreef Elan het volgende:
[..]
FC Emmen presteert 1 seizoen aardig, AZ is al jaren een concurrent voor Feyenoord. Lekker appels met peren vergelijken toch!!!
17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:10 schreef fetX het volgende:
[..]
In verhouding heb je toch helemaal geen reet aan man
Vorig seizoen was het inderdaad veel leunend op van Persie. En het rendement van Berghuis. Vilhena had alles al meegemaakt bij de club.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.
Het gat in begroting is immens maar puur beleidsmatig opereren ze een stuk intelligenter en doortastender dan Feyenoord. Vandaar mijn opmerking dat ze ons daar eigenlijk voorbij zijn. Met bijvoorbeeld Stengs en Boadu zijn weer potentiële goudmijntjes aangeboord die je bij ons zo snel niet zie lopen.
Voetballend gezien had je vorig seizoen ook beter naar AZ dan Feyenoord kunnen kijken. Al hadden wij met V Persie, Berghuis en Vilhena wel een paar jongens die toen in elk geval voor de ranglijst nog het verschil konden maken. Ben erg benieuwd hoe en of dat deze editie wederom zomaar even gaat lukken. Helemaal omdat je zoveel hebt ingeleverd.
Als Berghuis vertrekt wordt er denk ik op z'n minst een rechtsback gehaald en verschuift St. Juste naar het centrum. Met nadruk op op z'n minst. Dus dit gaat het sowieso niet worden.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het inderdaad veel leunend op van Persie. En het rendement van Berghuis. Vilhena had alles al meegemaakt bij de club.
Ook wel weer leuk om te kijken hoe ze het nu zonder deze jongens gaan doen, mocht Berghuis weggaan. Misschien staan de nieuwe talenten wel op. Maar eerlijk gezegd denk ik dat zij het nog niet aankunnen, omdat zij geen ervaring hebben opgedaan in de KKD(piramde verhaal).Wat gaat er dan gebeuren: Stam kiest voor zekerheid en dus het middelmaat wat wij hebben lopen. Larsson, Narsingh, Ayoub, Toorntra, Botteghin, van Beek, Haps.
[ afbeelding ]
En de jeugd? Die mag dan lekker eens in de 3 weken op maandagavond spelen tegen Top Oss 2. Nouja, als de wedstrijd doorgaat.
Maar ik laat me graag verrassen.
We gaan het wel zien. Kijken of die uitschieter van 17/18 weer kan.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:23 schreef Elan het volgende:
[..]
17/18 eindigden ze ook gewoon boven ons. Krijgen aanzienlijk betere bedragen voor hun spelers en investeren verstandig. Hebben stadion in eigen beheer en zitten er qua scouting goed op.
Het gat in begroting is immens maar puur beleidsmatig opereren ze een stuk intelligenter en doortastender dan Feyenoord. Vandaar mijn opmerking dat ze ons daar eigenlijk voorbij zijn. Met bijvoorbeeld Stengs en Boadu zijn weer potentiële goudmijntjes aangeboord die je bij ons zo snel niet zie lopen.
Voetballend gezien had je vorig seizoen ook beter naar AZ dan Feyenoord kunnen kijken. Al hadden wij met V Persie, Berghuis en Vilhena wel een paar jongens die toen in elk geval voor de ranglijst nog het verschil konden maken. Ben erg benieuwd hoe en of dat deze editie wederom zomaar even gaat lukken. Helemaal omdat je zoveel hebt ingeleverd.
Huh? Bron?quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:52 schreef RipCity het volgende:
Lol. Jan de jong weg...
Hebben jullie al een TD?
Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoordquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a38a2b46/
Oke, die zag ik niet (meer) aankomen. Bijzonder.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:54 schreef RipCity het volgende:
[..]
Algemeen directeur Jan de Jong weg bij Feyenoord
https://www.ad.nl/nederla(...)-feyenoord~a38a2b46/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |