Hm weet niet. Vroeger wel. Nu voel ik niet erge seksuele drang om eens iets te experimenteren van de verkeerde kant. Wellicht in een dronken bui. Maar ik kan sommige mannen wel knap vinden ja, zekerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij identificeert jezelf toch als biseksueel?
Iemand knap vinden of aantrekkelijk vinden zijn wel twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm weet niet. Vroeger wel. Nu voel ik niet erge seksuele drang om eens iets te experimenteren van de verkeerde kant. Wellicht in een dronken bui. Maar ik kan sommige mannen wel knap vinden ja, zeker
True.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand knap vinden of aantrekkelijk vinden zijn wel twee verschillende dingen.
jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeker doen
Catcher in the rye wel gelezsm? Lijken wel op elkaar
why?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:56 schreef Fok-it het volgende:
Catcher in the rye riep bij mij vooral veel kotsneigingen op
Maar wel eens geëxperimenteerd met mannen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm weet niet. Vroeger wel. Nu voel ik niet erge seksuele drang om eens iets te experimenteren van de verkeerde kant. Wellicht in een dronken bui. Maar ik kan sommige mannen wel knap vinden ja, zeker
Dat klopt. Ik heb enkel een foto van je gezien en wat posts hier in ONZ SC. Je lijkt op die voetbalverslaggever van Veronica: Wytse van der Goot.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende: [..] Ik denk dat jij mij nog niet goed genoeg kent.
Dit klopt wel ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:58 schreef McBrokkie het volgende:
et bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Dat klopt. Ik heb enkel een foto van je gezien en wat posts hier in ONZ SC. Je lijkt op die voetbalverslaggever van Veronica: Wytse van der Goot. [ afbeelding ] Voor de rest lijk je me wel een sympathieke kerel. Niks mis mee.
Ja, quoten uit een oud topic, gaat zeer kut mobiel, dus niet haten.
Ja oké, maar ik ken wel meer muziek wat mannen niet zouden luisteren omdat het zogenaamd 'gay' is.quote:
1) Aangrijpen 2) Aanvallen 3) Naderen 4) Zeer snel naderenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat aanvliegen betekent hier en ben te lui om te googlen
Ik voelde totaal geen connectie met hoofdpersoon, ik ergerde me mateloos aan hem en aan het taalgebruik. Dat geforceerde allemaal. Maar is wel echt typisch zon boek waar je anders naar kijkt een tweede keer dat je hem leest, dus wie weet doe ik dat nog weleensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |