Joh. Ik had ook gewoon lekker door kunnen gaan met het kijken naar hoe mijn nano langzaam aan het verdampen is, maar dan leek me dit toch echt een betere keuze momenteel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom je een beetje laat meeDit is niveau alts kopen op ATH
Klopt, dat lijkt zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef BigShaq het volgende:
[..]
Joh. Ik had ook gewoon lekker door kunnen gaan met het kijken naar hoe mijn nano langzaam aan het verdampen is, maar dan leek me dit toch echt een betere keuze momenteel.
Sorry, moet hiet toch ff op reageren: Mining gebeurt juist in speciaal daarvoor opgezette Datacenters! Geen verschil met personeelsbezetting, energieconsumptie:quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mining is niet de manier om een hell hole naar een ontwikkeld land te brengen. Het is wel de manier om een hell hole een hell hole te houden en mensen aan de top heel rijk te maken. Lokale bevolking gaat daar waarschijnlijk niet van meeprofiteren want het is niet een industrie wat allerlei banen met zich meebrengt. Mining is ordinair energieslurpen en daar heb je weinig mensen voor nodig. Het is niet zoals bijv. een internet datacenter.
Waarom? Alts kunnen nog veel lager... Zolang er nog twee fake bitcoin in de top 10 staan en deze 7 miljard waard zijn zit er nog flink wat lucht in de markt..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom je een beetje laat meeDit is niveau alts kopen op ATH
Ja een miningfarm waar een paar lui voor minimumloon werken gaat echt een wereld van verschil maken op een economie van 50 miljard, en waarbij de helft van de winsten buiten de boeken gehouden worden om zo min mogelijk belasting te betalenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, moet hiet toch ff op reageren: Mining gebeurt juist in speciaal daarvoor opgezette Datacenters! Geen verschil met personeelsbezetting, energieconsumptie:
Juist crypto-datacenters zoeken nieuwe,innovatieve manieren om alles efficienter te draaien (betere koeling via klimaat (Ijsland), efficientere waterkoeling etc etc) omdat ze puur afhankelijk zijn van het zo laag mogelijk houden van energie en hardware-kosten om winstgevend te blijven.
Daar hoeft een Google, Microsoft, Amazon (of kleinere datacenters, secundaire diensten zoals hosting providers, storage diensten, SaaS etc.etc) zich minder zorgen over te maken omdat ze andere produkten bieden en een datacenter een veel kleiner deel van hun kosten (ROI, Return of Investments, geen Tweakers mentaliteit hier, es joe noow) is.
Zover ik het begrijp lijkt het voor een buitenstaander misschien als een datacenter maar is het in werkelijkheid iets waar niet veel verschillende activiteiten worden ontplooid en niet veel man voor nodig is. Je kunt het beter vergelijken met een boorplatform. Het is een heel ding en natuurlijk zijn er wat mensen bij betrokken maar het gaat echt puur om het verkrijgen van de grondstof en meer eigenlijk niet. Een datacenter is veel veelzijder qua activiteiten en aan een datacenter hebben veel meer verschillende partijen iets aan i.p.v. één partij die zichzelf daar aan het verrijken is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, moet hiet toch ff op reageren: Mining gebeurt juist in speciaal daarvoor opgezette Datacenters! Geen verschil met personeelsbezetting, energieconsumptie:
Juist crypto-datacenters zoeken nieuwe,innovatieve manieren om alles efficienter te draaien (betere koeling via klimaat (Ijsland), efficientere waterkoeling etc etc) omdat ze puur afhankelijk zijn van het zo laag mogelijk houden van energie en hardware-kosten om winstgevend te blijven.
Daar hoeft een Google, Microsoft, Amazon (of kleinere datacenters, secundaire diensten zoals hosting providers, storage diensten, SaaS etc.etc) zich minder zorgen over te maken omdat ze andere produkten bieden en een datacenter een veel kleiner deel van hun kosten (ROI, Return of Investments, geen Tweakers mentaliteit hier, es joe noow) is.
Schijnt dat nu eindelijk die app er een keer aan zit te komen. Hoop een pump mee te kunnen pakken. Pumpt die niet dan hou ik ze wel aan en run ik een nodequote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maar een mining-center in jouw buurt heb je niets aan.
Token burn en buyback op de markt.. We gaan hard pompen als er genoeg adoptie komt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnt dat nu eindelijk die app er een keer aan zit te komen. Hoop een pump mee te kunnen pakken. Pumpt die niet dan hou ik ze wel aan en run ik een node
Bitfinexquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
UNUS SED LEO waar komt die opeens vandaan op plek 13? Nooit van gehoord
Wie zegt dat datacenters geen zin hebben? In die datacenters staan servers met data van onnoemelijk veel bedrijven van enorme waarde en en belang voor heel veel mensen. En meer bedrijven in de regio die er van profiteren omdat ze diensten of producten aan die datacenter mogen leveren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef Piva het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nederland staat vol met data centers waar bijna niemand werkt. Waarom doen we dat dan als het toch geen zin heeft..
Ik denk dat je de spill over effecten van regionale economische groei ernstig onderschat. 500 banen bij een data centrum zorgt weer voor klanten voor het restaurant en de bakker enzovoorts.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wie zegt dat datacenters geen zin hebben? In die datacenters staan servers met data van onnoemelijk veel bedrijven van enorme waarde en en belang voor heel veel mensen. En meer bedrijven in de regio die er van profiteren omdat ze diensten of producten aan die datacenter mogen leveren.
Maar idd, ook jij als burger hebt er niet veel aan als er een datacenter in jouw buurt zit en je niet in dat vakgebied werkt. Gemeentes rollen echter over elkaar heen om datacenters binnen te hengelen.
Precies.. En in een land waar al niet veel werk is, is elke economische activiteit meegenomen. Zeker één waarmee ze ook eens "belangrijk" kunnen zijn/worden voor het westen. Ik vind het wel mooi hoe bitcoin mining juist iets kan betekenen voor zulke regio's.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:04 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik denk dat je de spill over effecten van regionale economische groei ernstig onderschat. 500 banen bij een data centrum zorgt weer voor klanten voor het restaurant en de bakker enzovoorts.
https://twitter.com/cryptoscamhub/status/1084658007152029696quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef poebz het volgende:
Was deze ooit al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Niet om te haten, vond hem gewoon grappig.
Entschuldigung. In ieder geval gelachen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:26 schreef Chaes het volgende:
[..]
https://twitter.com/cryptoscamhub/status/1084658007152029696
Wat voor meldingen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Wat is ETH allemaal aan het doen dan? Werd helemaal platgegooid met meldingen op vakantie
Delta stuurt een push na x tijd of y verschil.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Jij krijgt een pushmelding van cmc als ETH met +10% in een dag stijgt ofzo?
Zo spannend is het koersverloop volgens mij de laatste weken toch niet geweest in vergelijking met andere coins als BTC?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Delta stuurt een push na x tijd of y verschil.
Nou als je kijkt naar projecten als TDF dan heb ik al wat spannende momenten meegemaakt de laatste dagen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo spannend is het koersverloop volgens mij de laatste weken toch niet geweest in vergelijking met andere coins als BTC?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
altseason is here. TA is great
Het technisch runnen van een datacenter maakt geen verschil uit welk doel je ermee hebt: Je hebt dezelfde kosten, wat betreft infra, onderhoud, technici, security, schoonmaak etc etc). Daarom ben ik geen voorstander van teveel DCs in NL vanwege ruimtegebrek.OF we gebruiken de Flevopolder en trekken vanuit de AMS-IX daar een goede fiberverbinding door en vervolgens kabeltje door naar de Eemsmond, waar Google aan het bouwen isquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zover ik het begrijp lijkt het voor een buitenstaander misschien als een datacenter maar is het in werkelijkheid iets waar niet veel verschillende activiteiten worden ontplooid en niet veel man voor nodig is. Je kunt het beter vergelijken met een boorplatform. Het is een heel ding en natuurlijk zijn er wat mensen bij betrokken maar het gaat echt puur om het verkrijgen van de grondstof en meer eigenlijk niet. Een datacenter is veel veelzijder qua activiteiten en aan een datacenter hebben veel meer verschillende partijen iets aan i.p.v. één partij die zichzelf daar aan het verrijken is.
Even voor alle duidelijkheid; ik ben groot voorstander van PoW en ben tegenstander van het idee dat het allemaal maar verspilling is... ik vind het juist heel nodig en waardevol. Maar een mining-center in jouw buurt heb je niets aan. Sterker nog, het zet druk op de energieprijs als je op een plek woont waar energie gesubsidieerd wordt.
VTHO staat enorm hoog, dus lijkt me een goed planquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:17 schreef illusions het volgende:
Is dit niet zo'n beetje het kutste moment van het jaar om alts te gaan verkopen?
Niet gekeken moet ik bekennen maar aangezien alle alts echt op een dramatisch dieptepunt staan dacht ik dat dat voor VTHO ook zou gelden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
VTHO staat enorm hoog, dus lijkt me een goed plan
Medio mei noteerde XRP $0.44, nu $0.30, EOS $6.50, nu $3.80, BCH $395, nu $290.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:30 schreef Chaes het volgende:
Alts staan slechts op het laagste punt sinds medio mei dit jaar... niet zo dramatisch doen.
Wat jij nu doet is precies naar de dag/dagen kijken dat alles ineens omhoog schoot.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Medio mei noteerde XRP $0.44, nu $0.30, EOS $6.50, nu $3.80, BCH $395, nu $290.
Volgens mij kijk je verkeerd.
Noemenswaardig lager dan dit heeft XRP bijv. heel 2019 nog niet gestaan.
Dat betekent dus alleen dat het in mei ook drama was.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:57 schreef Chaes het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is precies naar de dag/dagen kijken dat alles ineens omhoog schoot.
BCH 10 mei: $290
BCH 18 juli: $290
ETH 14 mei: $210
ETH 18 juli: $210
XRP 13 mei: $0.31
XRP 18 juli: $0.31
Beetje sneue actie dit.. maargoed.
Hij is onder de $0.29 geweest ja.. $0.28-nogwat om precies te zijn, in januari en aprilquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat betekent dus alleen dat het in mei ook drama was.
Heb jij XRP onder de $0.29 zien gaan dit jaar?
Met andere woorden is dit dus zo'n beetje het laagste punt van het jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:02 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hij is onder de $0.29 geweest ja.. $0.28-nogwat om precies te zijn, in januari en april
En mei was geen goede maand inderdaad.
Voor een paar coins wel, maar zeker niet voor allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Met andere woorden is dit dus zo'n beetje het laagste punt van het jaar.
Wat bedoel je met support van de community? En hoe helpt dat een coin precies omhoog?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef ZetaOS het volgende:
Bij XRP zie je maar hoe belangrijk steun uit de crypto community is, iets wat bij XRP wat ontbreekt.
XRP is wel 1 van de weinige met een werkende business case, maar dit lijkt dus niet genoeg voor de koers om lekker te stijgen.
Is het niet zo dat Ripple een shitload aan tokens op de markt dump? Dat deden ze eerst wel namelijk. Ripple kennende doen ze dat nog steeds.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef ZetaOS het volgende:
Bij XRP zie je maar hoe belangrijk steun uit de crypto community is, iets wat bij XRP wat ontbreekt.
XRP is wel 1 van de weinige met een werkende business case, maar dit lijkt dus niet genoeg voor de koers om lekker te stijgen.
Lol wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef ZetaOS het volgende:
XRP is wel 1 van de weinige met een werkende business case,
Dit klopt, ze doen dat nog steeds. In Q1 2019 voor ongeveer 170 miljoen -> https://cointelegraph.com(...)-quarterly-xrp-salesquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:23 schreef Piva het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Ripple een shitload aan tokens op de markt dump? Dat deden ze eerst wel namelijk. Ripple kennende doen ze dat nog steeds.
Even gecorrigeerdquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja een miningfarm Amazon datacenter waar een paar lui voor minimumloon werken gaat echt een wereld van verschil maken op een economie van 50 miljard, en waarbij de helft van de winsten buiten de boeken gehouden worden om zo min mogelijk belasting te betalen.
Haha nice!quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit klopt, ze doen dat nog steeds. In Q1 2019 voor ongeveer 170 miljoen -> https://cointelegraph.com(...)-quarterly-xrp-sales
Wat heeft de waarde van Amazon of Bitcoin nu te maken met de economie van Belarus?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd![]()
Laat staan, dat 50 miljard gewoon uit de lucht is gegrepen? Amazon alleen is al meer waard! (900+ miljard). Bitcoin zit op een kleine 200 miljard momenteel.
Sorry, maar je lult uit je nek![]()
50 miljard is het GDP van Wit-Rusland ongeveer. Wat gaat een datacentrum/mining farm meer of minder daar aan veranderen op een paar honderd banen na?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd![]()
Laat staan, dat 50 miljard gewoon uit de lucht is gegrepen? Amazon alleen is al meer waard! (900+ miljard). Bitcoin zit op een kleine 200 miljard momenteel.
Sorry, maar je lult uit je nek![]()
De bouw levert al voor 1000 mensen werk op. Onderhoudsmonteurs,elektriciens, transport, overheidspersoneel, project managers, auditors, accountants, juridisch personeel, beveiliging + ze kopen 100 procent duurzame stroom in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
50 miljard is het GDP van Wit-Rusland ongeveer. Wat gaat een datacentrum/mining farm meer of minder daar aan veranderen op een paar honderd banen na?
Google heeft pak em beet 2 miljard in datacentra geïnvesteerd hier in Nederland en er werken amper 300 man. Van die 2 miljard is een groot deel hardware die niet hier gekocht wordt, en ze betalen amper belasting. Nou woohoo, echt iets waar het land substantieel beter van wordt. Laat staan een Wit-Rusland waar corruptie hoogtij viert en de grootste verdiensten verdwijnen naar bankrekeningen in Zwitserland en de Kaaiman-Eilanden.
Misschien moet je zelf eens iets minder uit je nek lullen.
Bullshit dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
De bouw levert al voor 1000 mensen werk op. Onderhoudsmonteurs,elektriciens, transport, overheidspersoneel, project managers, auditors, accountants, juridisch personeel, beveiliging + ze kopen 100 procent duurzame stroom in.
Wat is er precies bullshit aan ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit dit.
Heb al wat datacenters laten bouwen aan de HVAC kant, die mensen worden ten eerste ingevlogen en na 6 weken staat de hele zooi.
Na opstart zijn er nauwelijks mensen nodig,
Je moet niet alles geloven.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:30 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Wat is er precies bullshit aan ?
Dit is gewoon naar buiten gebracht in nieuwsberichten. Het is niet dat ik het verzin hoor.
Oh, je bent er zo een.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven.
Ws propoganda van een geldwinner.
Bedoel je een mining farm?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
De bouw levert al voor 1000 mensen werk op. Onderhoudsmonteurs,elektriciens, transport, overheidspersoneel, project managers, auditors, accountants, juridisch personeel, beveiliging + ze kopen 100 procent duurzame stroom in.
Heb je dnv gl, Wal-Mart en byd al op de hoogte gebracht van deze analysequote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:20 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang mensen spullen kunnen namaken / vervalsen, heeft het op de blockchain vastleggen van serienummers etc eigenlijk ook geen zin. Dat heeft alleen maar zin met dingen die alleen digitaal blijven en nooit naar fysieke vorm gaan...
Ja, ik ga een uur luisteren naar dit geleuter? of hebben we specifieke stukken?quote:
Naar Andreas luisteren kan geen kwaad, zeker niet maar een uurtje.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:19 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja, ik ga een uur luisteren naar dit geleuter? of hebben we specifieke stukken?
Niemand gaat een of andere saaie speech van een uur opzetten natuurlijk. Naar een neusfluit concert luisteren kan ook geen kwaad, betekent niet dat iemand het gaat doen.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Naar Andreas luisteren kan geen kwaad, zeker niet maar een uurtje.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand gaat een of andere saaie speech van een uur opzetten natuurlijk. Naar een neusfluit concert luisteren kan ook geen kwaad, betekent niet dat iemand het gaat doen.
Neusfluitconcertenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand gaat een of andere saaie speech van een uur opzetten natuurlijk. Naar een neusfluit concert luisteren kan ook geen kwaad, betekent niet dat iemand het gaat doen.
Nice. Goed verhaal weer.quote:
die dude aan het woord is vooral delussioned fanboyquote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die dude aan het woord is vooral delussioned fanboy
heeft het alleen maar over hoe geweldig permissionless blockchains zijn en dat je geen 'permission' nodig hebt om te innoveren
we hebben gezien idd wat voor innovaties btc en eth de afgelopen 10 jaar hebben gebracht
en nog wat geblaat over DEX, niemand geeft een neuk, zie binance
neuh, heb maar 1 minuutje geluisterd ofzo en daarna afgezet omdat ik zijn visie niet deelquote:
Ja ik ook, iets langer dan 1 minuut, maar ik vind hoe hij praat al irritant genoeg, dus ik hoopte eigenlijk op specifieke stukken uit dat filmpjequote:Op zondag 21 juli 2019 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neuh, heb maar 1 minuutje geluisterd ofzo en daarna afgezet omdat ik zijn visie niet deel
zeg ik wat fouts dan
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neuh, heb maar 1 minuutje geluisterd ofzo en daarna afgezet omdat ik zijn visie niet deel
zeg ik wat fouts dan
zondequote:Op zondag 21 juli 2019 14:36 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja ik ook, iets langer dan 1 minuut, maar ik vind hoe hij praat al irritant genoeg, dus ik hoopte eigenlijk op specifieke stukken uit dat filmpje
Je luistert zeker ook graag naar het gejank van een krolse kat?quote:Op zondag 21 juli 2019 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
zonde
als je tot de kern van bitcoin en crypto wil komen is Andreas wel een leuk instapniveautje
luister er graag naar
Als het zo interessant is en je er zelf met genot naar luistert, kan je uit dat uurtje toch vast wel een paar kernzaken benoemen?quote:Op zondag 21 juli 2019 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
zonde
als je tot de kern van bitcoin en crypto wil komen is Andreas wel een leuk instapniveautje
luister er graag naar
Ja dit dus, ik wacht ook eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Als het zo interessant is en je er zelf met genot naar luistert, kan je uit dat uurtje toch vast wel een paar kernzaken benoemen?
illusions stuurt je de factuur welquote:Op maandag 22 juli 2019 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Ah ja sorry heren, wist niet dat jullie uren op fok zo waardevol waren.
Succes
Mwah, meer dat ik geen uur van m'n tijd ga verdoen als je zelf niet eens kan vertellen wat er belangrijk is aan een uur gezever.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Ah ja sorry heren, wist niet dat jullie uren op fok zo waardevol waren.
Succes
Jij krijgt gewoon commissie, moet je wel het gezever bekijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:58 schreef Mijk het volgende:
[..]
illusions stuurt je de factuur welIk wil ook wat btc.
Ja, leuk.quote:Op maandag 22 juli 2019 01:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nog even en het gaat hier ook over "low background steel"
https://www.dnvgl.com/new(...)tral-country--154173quote:San Marino Republic adopts blockchain to become the first carbon neutral country.
Tamme ratjesquote:Op maandag 22 juli 2019 14:48 schreef aTypisch het volgende:
@:magnet
Ik ben weer wat verder om op jou te lijken: ik heb sinds vorige week een paar tamme ratjes thuis.
when fred season? when waves nog een keer moon?
Hehehe, ja fretten zijn wel van een andere orde. Gelukkig ben ik niet van plan de daarmee in aanraking te laten komen.quote:Op maandag 22 juli 2019 15:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tamme ratjes
Toffe beestjes
M'n fretten zijn er ook gek op
Hard gekookt ei met schil en al in de kooi leggen (we afkoelen, duh)quote:Op maandag 22 juli 2019 15:06 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hehehe, ja fretten zijn wel van een andere orde. Gelukkig ben ik niet van plan de daarmee in aanraking te laten komen.
Vanavond gaan ze in de grotere nieuwe kooi.
twitter:sasha35625 twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:44:28One million $Waves to a brave person who proves the existence of extraterrestrial intelligence! #Area51 https://t.co/Tfx8HoZ1pu reageer retweet
Houdt jij je utnptjes nog aan?quote:Op maandag 22 juli 2019 21:17 schreef MaGNeT het volgende:
twitter:sasha35625 twitterde op maandag 22-07-2019 om 18:44:28One million $Waves to a brave person who proves the existence of extraterrestrial intelligence! #Area51 https://t.co/Tfx8HoZ1pu reageer retweet
Delisting vanwege wat?quote:Op maandag 22 juli 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Houdt jij je utnptjes nog aan?
Kans op delisting bij de laatste exchanges lijkt me reeel.
Komt juist groot nieuws aan volgens de grote leider, 28 juliquote:Op maandag 22 juli 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat ook.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Komt juist groot nieuws aan volgens de grote leider, 28 juli
Of cobinhood valt om, als er geen exchange meer is die ze verhandeld, wat dan?/(nog niet meegemaakt).quote:
Dan worden ze een wUTNP token op de Waves blockchain en verhandelbaar op Waves DEX.quote:Op maandag 22 juli 2019 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of cobinhood valt om, als er geen exchange meer is die ze verhandeld, wat dan?/(nog niet meegemaakt).
Alsof dat wat waard is nogquote:Op maandag 22 juli 2019 22:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:14 schreef leolinedance het volgende:
gvd incassobureau achter me aan omdat ik een foto waar auteursrecht op zou zitten heb gebruikt op een website. Dikke 800 euro. Lekker dan
Probeer te schikkenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:14 schreef leolinedance het volgende:
gvd incassobureau achter me aan omdat ik een foto waar auteursrecht op zou zitten heb gebruikt op een website. Dikke 800 euro. Lekker dan
Tering, dat noem ik een thumbnailquote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
ca. 100x200 pixels maarliefst. Een oersimpele foto van een bepaald monument
Heb de fotografe gebeld ja. Werkte inderdaad samen met dat louche bedrijf. Maar wilde verder niet praten, dat moest ik maar met dat 'bureau' doen. En daar kun je niet op bezoek en je kunt ze niet telefonisch bereiken, alleen per mail.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:21 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Probeer te schikken
Heb je overigens wel kunnen achterhalen of het bedrijf écht de originele fotograaf vertegenwoordigt? Er zijn ook "bedrijven" die het gewoon proberen...
Op jouw user icon zit trouwens ook auteursrechten. Ik heb Mr. Leo ingelicht. Gr gr.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:14 schreef leolinedance het volgende:
Linkte de foto ook ergens naar?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb de fotografe gebeld ja. Werkte inderdaad samen met dat louche bedrijf. Maar wilde verder niet praten, dat moest ik maar met dat 'bureau' doen. En daar kun je niet op bezoek en je kunt ze niet telefonisch bereiken, alleen per mail.
Gehost bij onze provider ja, niet embed.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:23 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tering, dat noem ik een thumbnail
Zelf gehost? Of embed op je site vanaf originele locatie?
Sowieso eerst niet betalen en informatie inwinnen.
Nee, en vergrootte ook niet als je erop klikte.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Linkte de foto ook ergens naar?
https://photoq.nl/geldt-het-auteursrecht-op-fotos-ook-voor-thumbnails
Gezien de plek, grootte en het doel van de website vrees ik toch dat je iets zal gaan betalen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, en vergrootte ook niet als je erop klikte.
Ik ben er ook bang voor. Nu run ik dit 'bedrijf' (meer hobby) niet alleen, maar toch zuur geld.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Gezien de plek, grootte en het doel van de website vrees ik toch dat je iets zal gaan betalen.
Ik zou het er op gooien om te schikken, er is vast wel wat ruimte:
https://www.charlotteslaw.nl/hoe-hoog-mag-de-boete-voor-een-schending-van-copyright-zijn
Dat ga je gegarandeerd verliezen... Dan kan je naast een veel hoger bedrag ook nog eens een flink bedrag aan proces kosten lappen...quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:35 schreef illusions het volgende:
Zou gewoon helemaal niet betalen, dikke lul. Laat ze het maar uitzoeken, wordt toch nooit wat. Die gaan je echt niet voor de rechter slepen hoor. Gewoon die afbeelding verwijderen en niet reageren.
Ook nog interessant (Engelfriet sowieso wel goede stukjes):quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor. Nu run ik dit 'bedrijf' (meer hobby) niet alleen, maar toch zuur geld.
Daar bestaan die bedrijven van, die gaan echt wel wat proberen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:35 schreef illusions het volgende:
Zou gewoon helemaal niet betalen, dikke lul. Laat ze het maar uitzoeken, wordt toch nooit wat. Die gaan je echt niet voor de rechter slepen hoor. Gewoon die afbeelding verwijderen en niet reageren.
Het is bij mij echt nog nooit uit de hand gelopen als ik een afbeelding gelijk verwijderde, en ik heb echt tientallen van die cease & desist brieven gehad.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:37 schreef Piva het volgende:
[..]
Dat ga je gegarandeerd verliezen... Dan kan je naast een veel hoger bedrag ook nog eens een flink bedrag aan proces kosten lappen...
Ze bestaan hoofdzakelijk van de schikkingen ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar bestaan die bedrijven van, die gaan echt wel wat proberen.
Maar ook een rekening erbij?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is bij mij echt nog nooit uit de hand gelopen als ik een afbeelding gelijk verwijderde, en ik heb echt tientallen van die cease & desist brieven gehad.
Het lijkt me (met jou omschrijving) een stock foto, een foto die iemand anders ook gemaakt zou kunnen hebben op dezelfde locatie, geen heel exclusieve, unieke foto.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 00:57 schreef leolinedance het volgende:
Maar als ik wil schikken zullen er toch argumenten moeten komen dat het ge-eiste bedrag buitensporig is. Dat zal dan weer op een of andere manier aangetoond moeten worden. Het incassobureau heeft nl. een heel verhaal met tabellen met prijzen enzo.
Nu weet ik dat de vordering niet hoger mag zijn dan de geleden schade van de fotograaf, maar hoe bepaal je dat? Wat had ik moeten betalen als ik de foto legaal had willen plaatsen? Er is niks over te vinden op haar website.
Ik zit eraan te denken om een vriend van mij met een bedrijf een prijsopgave te laten aanvragen voor een soortgelijke foto. Zou niet weten hoe ik dit anders zou moeten doen.
Het betreft deze foto: https://www.tracesofwar.com/upload/5060171208221217.jpgquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het lijkt me (met jou omschrijving) een stock foto, een foto die iemand anders ook gemaakt zou kunnen hebben op dezelfde locatie, geen heel exclusieve, unieke foto.
Wat is zoiets waard? Dat moet toch ook wel ophouden met ¤50 voor gebruik op een website. Het was ook nog eens een klein formaat. Nog wat compensatie voor missen van bronvermelding. Kom je op ¤100 als prima bedrag voor een schikking, toch?
Met je telefoon had je dat beter kunnen doen iddquote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het betreft deze foto: https://www.tracesofwar.com/upload/5060171208221217.jpg
En dan een uitsnede daarvan en verkleind. Die foto had ik inderdaad zelf kunnen gaan maken en dan was ie nog beter geweest ook. Maar dat is nu niet meer zo relevant![]()
https://kompas-advocatuur(...)echtelijk-beschermd/quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan een uitsnede daarvan en verkleind. Die foto had ik inderdaad zelf kunnen gaan maken en dan was ie nog beter geweest ook. Maar dat is nu niet meer zo relevant![]()
Ha, mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 07:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
https://kompas-advocatuur(...)echtelijk-beschermd/
Volgens mij zit je wel veilig. Zo'n foto is namelijk absoluut niet uniek genoeg.
https://photoq.nl/geldt-h(...)ook-voor-thumbnails/quote:Op dinsdag 23 juli 2019 01:17 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Betalen lijkt me veter in deze kwestie.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 11:05 schreef leolinedance het volgende:
Ik ben nu met advocaten bezig. Ben benieuwd wat die ervan vinden.
Het hoeft ook geen rechtzaak te worden, schikken is ook een optie. schkken voor 200 euro en die advocaat 200 euro betalen is nog altijd ongeveer de helft van 825 euroquote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Betalen lijkt me veter in deze kwestie.
Het bedrag is zo gekozen dat een zaak net niet uit kan. Tenzij goede rechtsbijstand zakelijk.
Zo’n brief met schikkingsvoorstel kun je zo zelf opstellen.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:49 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het hoeft ook geen rechtzaak te worden, schikken is ook een optie. schkken voor 200 euro en die advocaat 200 euro betalen is nog altijd ongeveer de helft van 825 euro
Nou de eerste advocaat heeft echt al een hele goede opmerking gemaakt (zonder nog iets in rekening te hebben gebracht):quote:Op dinsdag 23 juli 2019 12:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo’n brief met schikkingsvoorstel kun je zo zelf opstellen.
Maar succes! Altijd rete irritant deze lui.
260 euro of meer dan 800. Scheelt toch alweer flinkquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nou de eerste advocaat heeft echt al een hele goede opmerking gemaakt (zonder nog iets in rekening te hebben gebracht):
De aanklager hanteert deze tarieven: http://fotoanoniem.nl/wp-(...)/TarievenSFA2015.pdf
op pagina 12 zie je dat er 'kortingen' gelden voor pagina's die dieper liggen. Deze pagina ligt op niveau 4 van de site. Dat is dus sowieso 650 euro -60%
260 + 175 (onderzoeks + juridische kostenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
260 euro of meer dan 800. Scheelt toch alweer flinkAl hoop ik dat je er helemaal onderuit komt
Nee geen idee. Waar zou je die reclames tegen moeten komen?quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:14 schreef m.k het volgende:
Worden jullie ook doodgegooid met reclame over bitcoincode?
Klinkt weer als een te goed om waar te zijn verhaal
Instagram en facebook in mijn geval.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 14:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee geen idee. Waar zou je die reclames tegen moeten komen?
"En wat er toen gebeurde, geloof je nooit!"quote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik zag wel op Facebook dat Armin van Buuren in de bitcoins is gestapt
Tis juist fijn als ook doe groep mensen btc gaan zien als oppotmiddel naast de standaard investeringen als vastgoed en aandelenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 16:42 schreef fathank het volgende:
Gelukkig is die man nog geen megamultimiljonair
Ik las dat dre Hazes en Johny de Molquote:Op dinsdag 23 juli 2019 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"En wat er toen gebeurde, geloof je nooit!"
@haags_kwartiertje kan hier wel om lachenquote:Op dinsdag 23 juli 2019 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las dat dre Hazes en Johny de Mol
Iedereen kan filmpjes maken en uploaden.quote:
Ja nee precies ja.quote:Op dinsdag 23 juli 2019 23:13 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Iedereen kan filmpjes maken en uploaden.
Nope nog nooit gehad. Met zowel de S als de X heb ik dit soort problemen nooit gehad.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:34 schreef onlogisch het volgende:
Navigate to the dashboard on your device'
Ik ook ondertussen. Ik gooi dat onding wel weg.quote:Op woensdag 24 juli 2019 13:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kan een flauwe opmerking maken over "hardware wallets" maar ik doe het niet
Zet een "will it blend" of "destroying a Leder Nano S" video op YouTube, levert het iig nog wat op aan reclame inkomstenquote:Op woensdag 24 juli 2019 13:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook ondertussen. Ik gooi dat onding wel weg.
Ik denk dat niemand weet wat er gaat gebeuren, dus deze klapjosti ook niet.quote:
twitter:officialmcafee twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 17:37:00The CIA has attempted to collect us. We are at sea now and will report more soon. I will continue to be dark for the next few days. https://t.co/o79zsbxISl reageer retweet
twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 24-07-2019 om 23:55:52Leaving detention (don't judge my looks - four days of confinement). I was well treated. My superiors were friendly and helpful. In spite of the helpful circumstances, we've decided to move on. More later. https://t.co/V4539uYCHR reageer retweet
John McAfee verdient een standbeeld.quote:Op donderdag 25 juli 2019 00:15 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]twitter:officialmcafee twitterde op vrijdag 19-07-2019 om 17:37:00The CIA has attempted to collect us. We are at sea now and will report more soon. I will continue to be dark for the next few days. https://t.co/o79zsbxISl reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:officialmcafee twitterde op woensdag 24-07-2019 om 23:55:52Leaving detention (don't judge my looks - four days of confinement). I was well treated. My superiors were friendly and helpful. In spite of the helpful circumstances, we've decided to move on. More later. https://t.co/V4539uYCHR reageer retweet
Zomer 2019.
Je bedoelt die nep ads van BN-ers op Facebook? Of is hij echt into Bitcoin/crypto?quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:27 schreef leolinedance het volgende:
Jort Kelder ook al in de bitcoins volgens Facebook. Dan móet het wel een goed idee zijn
Als er al enige waarde zit in Ripple dan zit het in het netwerk/eco-systeem. Niet in XRP. Daar is geen schaarste van.quote:Op donderdag 25 juli 2019 10:22 schreef Piva het volgende:
Ripple Sold Over $250 Million in XRP in the Second Quarter of 2019
https://cointelegraph.com(...)cond-quarter-of-2019
quote:Op donderdag 25 juli 2019 01:43 schreef illusions het volgende:
[..]
John McAfee verdient een standbeeld.
Heb geen enkele altquote:Op donderdag 25 juli 2019 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nooit meer
afschrijven en doorschuiven naar btc
quote:Op donderdag 25 juli 2019 21:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb geen enkele altDoe sinds ergens midden 2018 sowieso geen enkele alt meer hodlen. Even traden als ik iets leuks zie en weer terug naar BTC.
Hoe ze hiermee wegkomen blijft mij een raadsel.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Als er al enige waarde zit in Ripple dan zit het in het netwerk/eco-systeem. Niet in XRP. Daar is geen schaarste van.
quote:Op donderdag 25 juli 2019 15:50 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nooit meer
afschrijven en doorschuiven naar btc
Dat klopt. Daar ben ik het niet mee eens. In de afgelopen jaren, zeker in 2017, zie je dat er ruimte is voor alts. Blockchain biedt mooie oplossingen voor allerlei soorten toepassingen. Soit, er zijn in 2017 met al die achterlijke ICO's legio coins op de markt gekomen die echt geen nut hebben maar ik ben er heilig van overtuigd dat er blockchainconstructies zijn die hun meerwaarde zullen hebben. Alleen staat het allemaal nog in de kinderschoenen. We zijn krap 10 jaar bezig met deze technologie. In de eerste 10 jaar toen de geïndustrialiseerde auto's werden geproduceerd is er waarschijnlijk ook geroepen dat het alleen Ford zou zijnquote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is altijd zo’n achterlijke reactie.
Vertel eens, je bent het niet eens?
Denk dat je sarcasme radar uit staat, hij bedoelde met die reactie vast niet dat het echt nooit meer alt-season zou worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar ben ik het niet mee eens. In de afgelopen jaren, zeker in 2017, zie je dat er ruimte is voor alts. Blockchain biedt mooie oplossingen voor allerlei soorten toepassingen. Soit, er zijn in 2017 met al die achterlijke ICO's legio coins op de markt gekomen die echt geen nut hebben maar ik ben er heilig van overtuigd dat er blockchainconstructies zijn die hun meerwaarde zullen hebben. Alleen staat het allemaal nog in de kinderschoenen. We zijn krap 10 jaar bezig met deze technologie. In de eerste 10 jaar toen de geïndustrialiseerde auto's werden geproduceerd is er waarschijnlijk ook geroepen dat het alleen Ford zou zijn
@aTypisch is een btc-adept.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 13:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Denk dat je sarcasme radar uit staat, hij bedoelde met die reactie vast niet dat het echt nooit meer alt-season zou worden.
Meh, de industrialisatie duurde inderdaad eeuwen, stoommachine, generator, auto ontwikkeling enz. Echter de ontwikkelingen gaan steeds sneller. Ik denk dat je tegenwoordig 5 jaar moet rekenen om iets redelijk uit te ontwikkelen.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt. Daar ben ik het niet mee eens. In de afgelopen jaren, zeker in 2017, zie je dat er ruimte is voor alts. Blockchain biedt mooie oplossingen voor allerlei soorten toepassingen. Soit, er zijn in 2017 met al die achterlijke ICO's legio coins op de markt gekomen die echt geen nut hebben maar ik ben er heilig van overtuigd dat er blockchainconstructies zijn die hun meerwaarde zullen hebben. Alleen staat het allemaal nog in de kinderschoenen. We zijn krap 10 jaar bezig met deze technologie. In de eerste 10 jaar toen de geïndustrialiseerde auto's werden geproduceerd is er waarschijnlijk ook geroepen dat het alleen Ford zou zijn
Het gaat bij bitcoin (en blockchains) niet om de 'beste tech'.quote:Op vrijdag 26 juli 2019 09:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net als Willem Middelkoop.quote:Op donderdag 25 juli 2019 11:27 schreef leolinedance het volgende:
Jort Kelder ook al in de bitcoins volgens Facebook. Dan móet het wel een goed idee zijn
Precies, het was echt wel heel goed uitgevoerd. 10 Jaar later is er eigenlijk niet echt een "betere" versie langs gekomen.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:39 schreef aTypisch het volgende:
Dat is érg moeilijk om opnieuw te doen, laat staan beter.
Oké Henry Ford.quote:Op zondag 28 juli 2019 09:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Precies, het was echt wel heel goed uitgevoerd. 10 Jaar later is er eigenlijk niet echt een "betere" versie langs gekomen.
https://www.ad.nl/tech/mo(...)e-halen-br~ad9e7d66/quote:Op zondag 28 juli 2019 10:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ICQ, alhoewel buiten Europa dat misschien nog wat gebruikt? Net zoals Yahoo mail.
Je betoog voor bitcoin is duidelijk. Ik zeg ook nergens dat Bitcoin 'verslagen' gaat worden door een andere coin. Ik denk dat je gelijk hebt dat Bitcoin als elektronisch betaalmiddel een uitstekende tool is.quote:Op zondag 28 juli 2019 01:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het gaat bij bitcoin (en blockchains) niet om de 'beste tech'.
Bitcoin is een lange reeks aan verschillende keuzes die hebben geleid tot de eerste decentrale cryptomunt. De rest doet alsof en moet ergens op toegeven wanneer ze de regels aanpassen.
De juiste code op het juiste moment, Satoshi die op het perfecte moment verdwijnt. Het netwerk is in staat geweest zover te groeien dat het niet aangevallen kan worden.
Het gaat om de juiste mix aan factoren, afwegingen. Hoe groot moeten de blocks? Wat is het probleem met kleinere blocks? Hoe zit dat met grotere?
Wat doe je qua monetairbeleid? Laat je blocks bovenop de transactiekosten ook een andere beloning bevatten? Voor hoe lang, heeft het een limiet?
Als je alles gelijk vrijgeeft (zoals bij veel ICO's), wat heeft dat voor gevolgen? Waarschijnlijk geen positieve (er is immers een enorm centrale groep die meedeed aan de ICO) uitwerking als je uit bent op het creëren van een wereldmunt.
Wil je een driehoek creëren met miners, nodes en gebruikers? Of kies je voor een andere consensus mechanisme?
En zo door.
Dat is érg moeilijk om opnieuw te doen, laat staan beter. Vraag jezelf eens dit af: stel dat een andere munt net zulke krantenkoppen creëert als bijvoorbeeld Libra van Facebook. Denk je dat een ander soort protocol dat kan overleven?
Een munt die officiële samenwerkingen en partnerships aankondigt kan per definitie worden aangeklaagd/aangepakt door the powers that be. Het heeft in ieder geval niets met decentrale munten of netwerken te maken als dat überhaupt kan.
Dat zorgt voor een heeeeeeel kleine groepje die op termijn kunnen overleven. En dan heb ik het meeste vertrouwen in bitcoin. Want die andere heb ik nog niet gezien...Heel misschien dat Ethereum het ook zo kunnen overleven, een echte politieke aanval.
Ok tijd voor bed doei.
Je weet dat VeChain een gekopieerde versie van het open Ethereum is? Waarom bouw je daar niet lekker je SUPPLY CHAIN BLOCKCHAIN SOLUTIONS?quote:
Omdat het Ethereum netwerk met allerlei bullshit wordt overspoeld en daardoor mokertraag wordt natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2019 11:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je weet dat VeChain een gekopieerde versie van het open Ethereum is? Waarom bouw je daar niet lekker je SUPPLY CHAIN BLOCKCHAIN SOLUTIONS?
VeChain heeft iig niks met cryptocurrency te maken, daar is het veel te centraal voor. Daarnaast heb je helemaal geen token of munt nodig om dit soort databases te runnen.
Dat project heeft voor mij echt niks wat mij enthousiast maakt. Niet als investeerder in ieder geval. Tenzij je aandelen kunt kopen in het bedrijf zelf, want die zullen ongetwijfeld lekker gaan beuren als het gaat doen wat het moet doen.
Je mist de kern van mij vorige post denk ik: een blockchain die zich richt op supply chain solutions heeft eigenlijk helemaal niks met crypto en bitcoin te maken.
Je bent nog steeds afhankelijk van regeltjes, interpretaties en metingen buiten de blockchain om. Daar word ik in ieder geval niet enthousiast van.
Precies, zoals VeChain.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat het Ethereum netwerk met allerlei bullshit wordt overspoeld en daardoor mokertraag wordt natuurlijk. Vechain focust zich volledig op Supply Chain.
Aha, ja databases. Van die centrale dingen zeker
"Nodes" en "niet decentraal" in 1 zin. De meeste blockchains zijn niet trustless, dat is wel wat anders.quote:Op zondag 28 juli 2019 11:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Precies, zoals VeChain.
Probeer je visie niet af te zeiken, maar VeChain is óók centraal. Dat hoeft voor jou geen minpunt te zijn. Voor mij wel.Een paar nodes en een blockchain maken je netwerk niet ineens decentraal.
Wat? Dat hoort ook gewoon bij decentraliteit.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
"Nodes" en "niet decentraal" in 1 zin. De meeste blockchains zijn niet trustless, dat is wel wat anders.
Zeg je nou dat als het niet trustless is dat het niet decentraal kan zijn?quote:Op zondag 28 juli 2019 12:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat? Dat hoort ook gewoon bij decentraliteit.
Libra Blockchain heeft straks ook nodes, maakt het niet decentraal.
Ik denk dat we langs elkaar heen praten. Wanneer je netwerk super veel nodes heeft wereldwijd maar je alsnog bepaalde andere zaken moet vertrouwen is het niet trustless en niet decentraal imo.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:18 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zeg je nou dat als het niet trustless is dat het niet decentraal kan zijn?
Heeft me aardig wat jaartjes van shitcoins gekost om tot dit beeld te komen. Als je hulp nodig hebt staat mijn DM open.quote:Op zondag 28 juli 2019 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
denk dat meneertje leeft in een zwar/ wit wereld utopie en niet snapt wat een spectrumschaal is
gun me 1 bitcoinquote:Op zondag 28 juli 2019 12:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Heeft me aardig wat jaartjes van shitcoins gekost om tot dit beeld te komen. Als je hulp nodig hebt staat mijn DM open.
ICQ wordt momenteel nog gebruikt door kleine groep russenquote:Op zondag 28 juli 2019 10:29 schreef xaban06 het volgende:
[..]
ICQ, alhoewel buiten Europa dat misschien nog wat gebruikt? Net zoals Yahoo mail.
Bitcoin is geen uitstekende betaalmiddel, het is een vernieuwing van (centrale) bank, currency, payment processors tot store of value. Als betaalmiddel werkt het op dit moment zelfs vrij slecht tegenover Visa/paypal/cash/etc.quote:
Cloudflare vind ik zelf wel echt baas!quote:Op zondag 28 juli 2019 22:14 schreef illusions het volgende:
CloudFlare maar eens proberen op een website. Benieuwd of het veel in snelheid en security uitmaakt.
Bedrijven willen helemaal geen eigen blockchain ontwikkelen. Ze willen gewoon een blockchain dat werkt.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:05 schreef Piva het volgende:
[..]
Maar goed niets in jou post geeft eigenlijk aan waarom Vechain een betere blockchain zou zijn. Waarom zou een ander bedrijf niet ook een Supply Chain kunnen opzetten en daarbij een betere blockchain (veiligere) kunnen gebruiken?
Hij zegt ook niet ontwikkelen, maar opzetten. Wel even goed lezen knul.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Bedrijven willen helemaal geen eigen blockchain ontwikkelen. Ze willen gewoon een blockchain dat werkt.
Het heeft de boel wel flink sneller gemaakt, dat al wel. Beveiliging later nog eens naar kijken, kan niet slechter zijn als een WordPress die zo lek als een mandje is.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:09 schreef Piva het volgende:
[..]
Cloudflare vind ik zelf wel echt baas!
Al heeft het ook wel een nadeel, zoals je pas zag dat als hun aangevallen worden het halve internet plat gaat.![]()
hebben ze ook geen interesse in knulquote:Op maandag 29 juli 2019 11:49 schreef illusions het volgende:
Hij zegt ook niet ontwikkelen, maar opzetten. Wel even goed lezen knul.
Klopt helemaal. Bij Coinbase earn hebben ze ook een filmpje dat Stellar Lume de shit zou zijn bij internationale betalingen. Als je als leek dat zo ziet denk je dit is de next Bitcoin. Maar in werkelijkheid bestaan die features alleen op papier, in het echte leven is dat niet het geval.quote:Op maandag 29 juli 2019 10:47 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben inmiddels van mening dat 99% van alle altcoins die ik nog heb alleen kans hebben om in waarde te stijgen door speculatie, wat al veel langer het geval is. Wat mij betreft prima. Bijna elke coin gooit je dood met unieke features etc. Blockchain 4.0, 100k transactions per second. Bigger blocks! (die nog niet half gevuld worden) Maar ondertussen gebruikt niemand ze echt voor zover ik weet
lol ethereum zou hopeloos vastlopenquote:Op zondag 28 juli 2019 11:24 schreef aTypisch het volgende:
Je weet dat VeChain een gekopieerde versie van het open Ethereum is? Waarom bouw je daar niet lekker je SUPPLY CHAIN BLOCKCHAIN SOLUTIONS?
Vraag het aan Maersk en hun gefaalde blockchain projectquote:Op maandag 29 juli 2019 10:05 schreef Piva het volgende:
[..]
Maar goed niets in jou post geeft eigenlijk aan waarom Vechain een betere blockchain zou zijn. Waarom zou een ander bedrijf niet ook een Supply Chain kunnen opzetten en daarbij een betere blockchain (veiligere) kunnen gebruiken?
Precies "blockchain" zegt helemaal geen kut.quote:Op maandag 29 juli 2019 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vraag het aan Maersk en hun gefaalde blockchain project
Hoeveel jaar voordat ze alle producten van Walmart erop hebben staan met dit tempo? 26000 jaar?quote:Op maandag 29 juli 2019 12:34 schreef Dimachaerus het volgende:
walmart zet nu 25 product lines op de blockchain en gaat schalen naar 100+ product lines Eoy
Dat toont wel aan dat het nog niet zo eenvoudig is om een functionele blockchain te maken en te runnen. De nummer 2 is al een complete mess. En ETH neemt al veel shortcuts.quote:lol ethereum zou hopeloos vastlopendat ding draait nu al op 48% van zn capaciteit met zn shit gambling dapps
Mmkayy.quote:Bedrijven willen helemaal geen eigen blockchain ontwikkelen. Ze willen gewoon een blockchain dat werkt.
Dat komt omdat Maersk (en jij) geen ene kut snapt van hoe je een blockchain usecase op de juiste manier opzet. Daarom roepen onnozele figuren over het algemeen dat "uhn databees dit ook allemaal kan".quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Piva het volgende:
[..]
Precies "blockchain" zegt helemaal geen kut.
Het gaat niet zo lekker met de bags zeker?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat komt omdat Maersk (en jij) geen ene kut snapt van hoe je een usecase op de juiste manier opzet. Daarom roepen onnozele figuren over het algemeen dat "uhn databees dit ook allemaal kan".
Beetje het niveau van een Downie die denkt dat hij meekan met hbo studenten.
Maar goed, Maersk is teruggekomen op hun eigen domme keuzes, dus het is nog niet te laat voor alle andere useful idioten om tot inkeer te komen.
Als je echt denkt dat bitcoin het nieuwe geld is, dan moet je je inderdaad na laten kijken. Bitcoin is het nieuwe goud. Vandaar dat ik het hold, niet omdat ik denk dat ik er straks mee kan betalen a la euro'squote:Op maandag 29 juli 2019 22:22 schreef Piva het volgende:
[..]
Het gaat niet zo lekker met de bags zeker?
Elke nacht als ik ga slapen bewaakt bitcoin mijn kapitaal prima. Dat gaat al zo'n 10 jaar goed. Dit is de grootste doorbraak op gebied van geld sinds een hele lange tijd. De mogelijke toepassingen begrijp ik verder prima, de uitwerking van de meeste is echter om te huilen.
Goud is een vorm van geld, wel wakker blijven.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:26 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat bitcoin het nieuwe geld is, dan moet je je inderdaad na laten kijken. Bitcoin is het nieuwe goud. Vandaar dat ik het hold, niet omdat ik denk dat ik er straks mee kan betalen a la euro's
Zou je trouwens wel eens sieren wat verder inhoudelijk te gaan dan een domme oneliner roepen.
Onzinquote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
nogmaals
bitcoin, vechain en in de toekomst komt libra er nog bij
rest doet er niet toe
Hoeveel jaar voordat bitcoin meer dan 7 tps kan draaien met dit tempo? 26000 jaar?quote:Op maandag 29 juli 2019 21:37 schreef Piva het volgende:
Hoeveel jaar voordat ze alle producten van Walmart erop hebben staan met dit tempo? 26000 jaar?
Succes met betalen in de supermarkt met je sats pikquote:Op maandag 29 juli 2019 22:33 schreef Piva het volgende:
[..]
Goud is een vorm van geld, wel wakker blijven.
Heb je überhaupt al iets van Vechain gelezen of beginnen we met jou op 0 qua begrip, kennis en terminologie?quote:Verder wacht ik nog steeds wat Vechain een betere blockchain maakt. Dan kan er prima inhoudelijk op verder gegaan worden.
Ja, het oer geld naast schelpen. Beter geld bestaat bijna niet. Ik accepteer altijd betalingen in Au.quote:Op maandag 29 juli 2019 22:33 schreef Piva het volgende:
[..]
Goud is een vorm van geld, wel wakker blijven.
Sinds wanneer zijn TPS boeiend bij Bitcoin trouwens, dat is toch die pump&dump coin die door 2 partijen wordt gemanipuleerd?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoeveel jaar voordat bitcoin meer dan 7 tps kan draaien met dit tempo? 26000 jaar?
Manipulatie? ken helemaal niet joh, meest robuuste netwerk evurrrrrr.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn TPS boeiend bij Bitcoin trouwens, dat is toch die pump&dump coin die door 2 partijen wordt gemanipuleerd?
prijsmanipulatie van btc staat los van het netwerk en protocol héquote:Op maandag 29 juli 2019 23:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Manipulatie? ken helemaal niet joh, meest robuuste netwerk evurrrrrr.
Werkt heel goed eigenlijk ja.quote:Op maandag 29 juli 2019 23:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Succes met betalen in de supermarkt met je sats pik
0quote:Heb je überhaupt al iets van Vechain gelezen of beginnen we met jou op 0 qua begrip, kennis en terminologie?
quote:Op dinsdag 30 juli 2019 12:02 schreef Kyran het volgende:
Kunnen wij het aub. even weer wat netter houden?
Laatste pagina beetje ogpeschoond. Wij laten veel toe in SC, maar maak er nou geen misbruik van door te spammen om reacties uit te lokken.
Ben zelf iets minder actief met traden laatste tijd, omdat BTC niet echt een duidelijke lijn laat zien. Daarom post ik ook iets minder.
Net even wat pagina's terug zitten lezen, maar het is vooral een kleuterklasniveau welles/nietes spelletje aan het worden hier. Beetje niveau mag wel
Game On!
Waar is het misgegaan bij Maersk?quote:Op maandag 29 juli 2019 20:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vraag het aan Maersk en hun gefaalde blockchain project
Grootste? Al gaat Bitcoin naar de 100k dat is maar x10 vanaf hierquote:Op dinsdag 30 juli 2019 23:55 schreef Piva het volgende:
Als het dalijk echt goedgekeurd gaan worden door de Amerikaanse overheid kan het nog wel eens de grootste bullrun gaan worden de we gezien hebben tot nu toe.
Waarschijnlijk zien ze wel in dat het niet meer weg gaat. De beste optie die ze dan hebben is first mover zijn zodat ze in die markt ook weer de "baas" kunnen spelen.
twitter:notgrubles twitterde op dinsdag 30-07-2019 om 17:46:034 years later and Ethereum has delivered practically nothing that was proposed in order to garner investment. * Contract censorship / stoppable apps* No PoS, hybrid or otherwise* ETH's not even "fuel" anymore* Unscalable platform reageer retweet
Snap jij er ook maar iets van, of is alle realiteitsbesef je compleet vreemd?quote:Op maandag 29 juli 2019 22:45 schreef Dimachaerus het volgende:
nogmaals
bitcoin, vechain en in de toekomst komt libra er nog bij
rest doet er niet toe
Een grote bullrun hoeft niet te betekenen dat het x1000 gaat, het kan ook betekenen dat de hele wereld ineens meedoet bij een x10 vermeerdering. Sjongejonge.quote:Op woensdag 31 juli 2019 00:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Grootste? Al gaat Bitcoin naar de 100k dat is maar x10 vanaf hier
'grootste' leer lezen knul, dus een grotere procentuele stijging Dan er ooit is geweestquote:Op woensdag 31 juli 2019 07:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Snap jij er ook maar iets van, of is alle realiteitsbesef je compleet vreemd?
Facebook zélf denkt al dat Libra niet eens wordt gelanceerd, maar jij weet het vast beter.
[..]
Een grote bullrun hoeft niet te betekenen dat het x1000 gaat, het kan ook betekenen dat de hele wereld ineens meedoet bij een x10 vermeerdering. Sjongejonge.
Begrijpelijk lezen is je ook al helemaal vreemd zie ik.quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'grootste' leer lezen knul, dus een grotere procentuele stijging Dan er ooit is geweest
En slechts een x10 zodra de hele wereld meedoet? En een x5 vanaf de laatste ath. Lol.
'ineens' de hele wereld, ga je lekker in je lucide droom jonge?
Jouw iq is cker 1000+
Heb je het dan over stijging in sats, dollah of euro?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Begrijpelijk lezen is je ook al helemaal vreemd zie ik.Groot hoeft dus niet de procentuele stijging te zijn, dat kan ook best met de omvang te maken hebben. Als er 2 mensen bij een x100 stijging zijn, of 2000 bij een x10 stijging, is die laatste procentueel kleiner maar wordt dat uiteraard wel als groter gezien.
Over IQ's gesproken, ik ken stoeptegels die hogere scores halen dan jij.
Nogmaals 'grootste' niet 'groot' leer lezen knulquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Begrijpelijk lezen is je ook al helemaal vreemd zie ik.Groot hoeft dus niet de procentuele stijging te zijn, dat kan ook best met de omvang te maken hebben. Als er 2 mensen bij een x100 stijging zijn, of 2000 bij een x10 stijging, is die laatste procentueel kleiner maar wordt dat uiteraard wel als groter gezien.
Over IQ's gesproken, ik ken stoeptegels die hogere scores halen dan jij.
Je vraagt dus eigenlijk sinds wanneer volume er toe doet?quote:Op woensdag 31 juli 2019 08:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nogmaals 'grootste' niet 'groot' leer lezen knul
Sinds wanneer wordt een bullrun afgemeten aan de hoeveelheid gebruikersalsof iemand dat ook maar wat boeit. Het gaat om de portemonnee ,sinds hedendage wordt de koersmutatie over een periode van tijd gebruikt Als metric
Zodra je klem wordt geluld maak je allemaal gekke sprongetjes, Zo nu ook weer, stick to the facts mmkay
Fkikker op je met zweverige shit
Een bullrun zal hoogstwaarschiinlijk een hoog volume met zich meebrengenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Je vraagt dus eigenlijk sinds wanneer volume er toe doet?
I rest my case, ouwe stoeptegel van me.
Ik denk dat je het misschien wel nooit zult snappen, afgaande op je reacties. Jammer, want het is zo simpel.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Een bullrun zal hoogstwaarschiinlijk een hoog volume met zich meebrengen
Maar een market met veel volume hoeft niet te betekenen dat de markt in een bullrun zit
Je begint nu dingen door elkaar te Halen
Kap er maar gewoon mee
Nee, ik zeg dat 's werelds grootste bullrun niet per se procentueel de hoogste stijging heeft, omdat "groot" aan meerdere dingen valt af te meten, maar dat wil je maar niet begrijpen. Misschien de brugklas maar eens over doen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 09:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Dus je zegt dus in feite zodra ineens de hele wereld Mee doet de markt in een Permanente bullrun zit
Lekker bezig pik
Jij snapt het nietquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat 's werelds grootste bullrun niet per se procentueel de hoogste stijging heeft, omdat "groot" aan meerdere dingen valt af te meten, maar dat wil je maar niet begrijpen. Misschien de brugklas maar eens over doen.
En het enge is dat hij opeens wel vanuit het niets pro bitcoin is gewordenquote:Op woensdag 31 juli 2019 09:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Je vraagt dus eigenlijk sinds wanneer volume er toe doet?
I rest my case, ouwe stoeptegel van me.
niet want op 0.00 bestond er nietsquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:27 schreef Piva het volgende:
[..]
En het enge is dat hij opeens wel vanuit het niets pro bitcoin is geworden![]()
Er is nog hoop ofzo..
Dima een vraagje, hoe gaan we de bullrun van 0.00 naar 0.0001 ooit overtreffen?
Tuurlijk wel, aan de eerste bitcoins heeft lang geen waarde gehangen.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet want op 0.00 bestond er niets
Tot iemand vroeg of jij kennis van zaken had.quote:ze zegge er bestaan geen domme vragen maar![]()
onvermijdelijk als je lang genoeg bezig bentquote:Op woensdag 31 juli 2019 10:27 schreef Piva het volgende:
[..]
En het enge is dat hij opeens wel vanuit het niets pro bitcoin is geworden![]()
Er is nog hoop ofzo..
Dima een vraagje, hoe gaan we de bullrun van 0.00 naar 0.0001 ooit overtreffen?
Nou in dit topic zijn er nog genoeg ver van dit stadium vandaan haha.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
onvermijdelijk als je lang genoeg bezig bent
Jup, en da's helemaal niet erg.quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:54 schreef Piva het volgende:
[..]
Nou in dit topic zijn er nog genoeg ver van dit stadium vandaan haha.
quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
niet want op 0.00 bestond er niets
ze zegge er bestaan geen domme vragen maar![]()
Want 100% decentraal is voor elke case de beste oplossing?quote:Op woensdag 31 juli 2019 10:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, en da's helemaal niet erg.
Het is vooral leuk als men hier een lans probeert te breken voor enorm centrale systemen die dan doen alsof ze decentraal zijn.
Niet alles hoeft decentraal, maar je houdt jezelf voor de gek als je denkt dat Waves of VeChain decentraal zijn bijvoorbeeld.
Een bitcoin die stijgt in sats is wel een eckte bazenbitcoin hoorquote:Op woensdag 31 juli 2019 08:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb je het dan over stijging in sats, dollah of euro?
'Niet alles hoeft decentraal' staat letterlijk in het bericht dat je quotequote:Op woensdag 31 juli 2019 11:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Want 100% decentraal is voor elke case de beste oplossing?
Hoe decentraal is BTC eigenlijk?
Daar ben je ook gewoon een slaaf van het systeem als individu en overgeleverd aan de grote jongens. Werkt wel lekker die decentralisatie.quote:Op woensdag 31 juli 2019 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
'Niet alles hoeft decentraal' staat letterlijk in het bericht dat je quote
En hoe decentraal BTC is? Het meest decentrale netwerk op aarde...
Tweede keer dat je dit roeptquote:Op woensdag 31 juli 2019 12:45 schreef aTypisch het volgende:
En hoe decentraal BTC is? Het meest decentrale netwerk op aarde...
Leuke meme weerquote:Op woensdag 31 juli 2019 15:26 schreef KapBak het volgende:
Tevens
https://www.coindesk.com/(...)itcoin-futures-in-us
GET HYPED MOTHERFUCKERSSSS
Geen btc-meme compleet zonder excuus-pakiquote:
Duurt nog 150 jaar voor de resterende 15%? Zal wel loslopenquote:Op woensdag 31 juli 2019 22:12 schreef Piva het volgende:
Damm, nog 500 bitcoins moeten er vandaag gemined worden en dan gaan we door de 85% heen die al gemined zijn.![]()
Van nul naar $10k met een dikke supply inflation rate. Die laatste 15% gaat gekkenwerk worden. Kan niet wachten op de tot volgend jaar mei
Drukken doe je op de wcquote:
Zitten mensen echt in dragonchain? Dat was toch een meme?quote:Op donderdag 1 augustus 2019 22:04 schreef BadVlad het volgende:
Al weer een beetje gezellig hier?
De rebranding van Dragonchain was ook een flopshow.
Lijkt er wel op hè.quote:Op donderdag 1 augustus 2019 23:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Zitten mensen echt in dragonchain? Dat was toch een meme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |