Joh. Ik had ook gewoon lekker door kunnen gaan met het kijken naar hoe mijn nano langzaam aan het verdampen is, maar dan leek me dit toch echt een betere keuze momenteel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom je een beetje laat meeDit is niveau alts kopen op ATH
Klopt, dat lijkt zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:27 schreef BigShaq het volgende:
[..]
Joh. Ik had ook gewoon lekker door kunnen gaan met het kijken naar hoe mijn nano langzaam aan het verdampen is, maar dan leek me dit toch echt een betere keuze momenteel.
Sorry, moet hiet toch ff op reageren: Mining gebeurt juist in speciaal daarvoor opgezette Datacenters! Geen verschil met personeelsbezetting, energieconsumptie:quote:Op vrijdag 12 juli 2019 13:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mining is niet de manier om een hell hole naar een ontwikkeld land te brengen. Het is wel de manier om een hell hole een hell hole te houden en mensen aan de top heel rijk te maken. Lokale bevolking gaat daar waarschijnlijk niet van meeprofiteren want het is niet een industrie wat allerlei banen met zich meebrengt. Mining is ordinair energieslurpen en daar heb je weinig mensen voor nodig. Het is niet zoals bijv. een internet datacenter.
Waarom? Alts kunnen nog veel lager... Zolang er nog twee fake bitcoin in de top 10 staan en deze 7 miljard waard zijn zit er nog flink wat lucht in de markt..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kom je een beetje laat meeDit is niveau alts kopen op ATH
Ja een miningfarm waar een paar lui voor minimumloon werken gaat echt een wereld van verschil maken op een economie van 50 miljard, en waarbij de helft van de winsten buiten de boeken gehouden worden om zo min mogelijk belasting te betalenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, moet hiet toch ff op reageren: Mining gebeurt juist in speciaal daarvoor opgezette Datacenters! Geen verschil met personeelsbezetting, energieconsumptie:
Juist crypto-datacenters zoeken nieuwe,innovatieve manieren om alles efficienter te draaien (betere koeling via klimaat (Ijsland), efficientere waterkoeling etc etc) omdat ze puur afhankelijk zijn van het zo laag mogelijk houden van energie en hardware-kosten om winstgevend te blijven.
Daar hoeft een Google, Microsoft, Amazon (of kleinere datacenters, secundaire diensten zoals hosting providers, storage diensten, SaaS etc.etc) zich minder zorgen over te maken omdat ze andere produkten bieden en een datacenter een veel kleiner deel van hun kosten (ROI, Return of Investments, geen Tweakers mentaliteit hier, es joe noow) is.
Zover ik het begrijp lijkt het voor een buitenstaander misschien als een datacenter maar is het in werkelijkheid iets waar niet veel verschillende activiteiten worden ontplooid en niet veel man voor nodig is. Je kunt het beter vergelijken met een boorplatform. Het is een heel ding en natuurlijk zijn er wat mensen bij betrokken maar het gaat echt puur om het verkrijgen van de grondstof en meer eigenlijk niet. Een datacenter is veel veelzijder qua activiteiten en aan een datacenter hebben veel meer verschillende partijen iets aan i.p.v. één partij die zichzelf daar aan het verrijken is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry, moet hiet toch ff op reageren: Mining gebeurt juist in speciaal daarvoor opgezette Datacenters! Geen verschil met personeelsbezetting, energieconsumptie:
Juist crypto-datacenters zoeken nieuwe,innovatieve manieren om alles efficienter te draaien (betere koeling via klimaat (Ijsland), efficientere waterkoeling etc etc) omdat ze puur afhankelijk zijn van het zo laag mogelijk houden van energie en hardware-kosten om winstgevend te blijven.
Daar hoeft een Google, Microsoft, Amazon (of kleinere datacenters, secundaire diensten zoals hosting providers, storage diensten, SaaS etc.etc) zich minder zorgen over te maken omdat ze andere produkten bieden en een datacenter een veel kleiner deel van hun kosten (ROI, Return of Investments, geen Tweakers mentaliteit hier, es joe noow) is.
Schijnt dat nu eindelijk die app er een keer aan zit te komen. Hoop een pump mee te kunnen pakken. Pumpt die niet dan hou ik ze wel aan en run ik een nodequote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Maar een mining-center in jouw buurt heb je niets aan.
Token burn en buyback op de markt.. We gaan hard pompen als er genoeg adoptie komt.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Schijnt dat nu eindelijk die app er een keer aan zit te komen. Hoop een pump mee te kunnen pakken. Pumpt die niet dan hou ik ze wel aan en run ik een node
Bitfinexquote:Op woensdag 17 juli 2019 11:25 schreef Maikuuul het volgende:
UNUS SED LEO waar komt die opeens vandaan op plek 13? Nooit van gehoord
Wie zegt dat datacenters geen zin hebben? In die datacenters staan servers met data van onnoemelijk veel bedrijven van enorme waarde en en belang voor heel veel mensen. En meer bedrijven in de regio die er van profiteren omdat ze diensten of producten aan die datacenter mogen leveren.quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:04 schreef Piva het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nederland staat vol met data centers waar bijna niemand werkt. Waarom doen we dat dan als het toch geen zin heeft..
Ik denk dat je de spill over effecten van regionale economische groei ernstig onderschat. 500 banen bij een data centrum zorgt weer voor klanten voor het restaurant en de bakker enzovoorts.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:00 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Wie zegt dat datacenters geen zin hebben? In die datacenters staan servers met data van onnoemelijk veel bedrijven van enorme waarde en en belang voor heel veel mensen. En meer bedrijven in de regio die er van profiteren omdat ze diensten of producten aan die datacenter mogen leveren.
Maar idd, ook jij als burger hebt er niet veel aan als er een datacenter in jouw buurt zit en je niet in dat vakgebied werkt. Gemeentes rollen echter over elkaar heen om datacenters binnen te hengelen.
Precies.. En in een land waar al niet veel werk is, is elke economische activiteit meegenomen. Zeker één waarmee ze ook eens "belangrijk" kunnen zijn/worden voor het westen. Ik vind het wel mooi hoe bitcoin mining juist iets kan betekenen voor zulke regio's.quote:Op woensdag 17 juli 2019 12:04 schreef KapBak het volgende:
[..]
Ik denk dat je de spill over effecten van regionale economische groei ernstig onderschat. 500 banen bij een data centrum zorgt weer voor klanten voor het restaurant en de bakker enzovoorts.
https://twitter.com/cryptoscamhub/status/1084658007152029696quote:Op woensdag 17 juli 2019 15:42 schreef poebz het volgende:
Was deze ooit al langsgekomen?
[ afbeelding ]
Niet om te haten, vond hem gewoon grappig.
Entschuldigung. In ieder geval gelachen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 16:26 schreef Chaes het volgende:
[..]
https://twitter.com/cryptoscamhub/status/1084658007152029696
Wat voor meldingen?quote:Op woensdag 17 juli 2019 18:30 schreef Nattekat het volgende:
Wat is ETH allemaal aan het doen dan? Werd helemaal platgegooid met meldingen op vakantie
Delta stuurt een push na x tijd of y verschil.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan? Jij krijgt een pushmelding van cmc als ETH met +10% in een dag stijgt ofzo?
Zo spannend is het koersverloop volgens mij de laatste weken toch niet geweest in vergelijking met andere coins als BTC?quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Delta stuurt een push na x tijd of y verschil.
Nou als je kijkt naar projecten als TDF dan heb ik al wat spannende momenten meegemaakt de laatste dagen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 19:37 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo spannend is het koersverloop volgens mij de laatste weken toch niet geweest in vergelijking met andere coins als BTC?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ afbeelding ]
altseason is here. TA is great
Het technisch runnen van een datacenter maakt geen verschil uit welk doel je ermee hebt: Je hebt dezelfde kosten, wat betreft infra, onderhoud, technici, security, schoonmaak etc etc). Daarom ben ik geen voorstander van teveel DCs in NL vanwege ruimtegebrek.OF we gebruiken de Flevopolder en trekken vanuit de AMS-IX daar een goede fiberverbinding door en vervolgens kabeltje door naar de Eemsmond, waar Google aan het bouwen isquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zover ik het begrijp lijkt het voor een buitenstaander misschien als een datacenter maar is het in werkelijkheid iets waar niet veel verschillende activiteiten worden ontplooid en niet veel man voor nodig is. Je kunt het beter vergelijken met een boorplatform. Het is een heel ding en natuurlijk zijn er wat mensen bij betrokken maar het gaat echt puur om het verkrijgen van de grondstof en meer eigenlijk niet. Een datacenter is veel veelzijder qua activiteiten en aan een datacenter hebben veel meer verschillende partijen iets aan i.p.v. één partij die zichzelf daar aan het verrijken is.
Even voor alle duidelijkheid; ik ben groot voorstander van PoW en ben tegenstander van het idee dat het allemaal maar verspilling is... ik vind het juist heel nodig en waardevol. Maar een mining-center in jouw buurt heb je niets aan. Sterker nog, het zet druk op de energieprijs als je op een plek woont waar energie gesubsidieerd wordt.
VTHO staat enorm hoog, dus lijkt me een goed planquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:17 schreef illusions het volgende:
Is dit niet zo'n beetje het kutste moment van het jaar om alts te gaan verkopen?
Niet gekeken moet ik bekennen maar aangezien alle alts echt op een dramatisch dieptepunt staan dacht ik dat dat voor VTHO ook zou gelden.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
VTHO staat enorm hoog, dus lijkt me een goed plan
Medio mei noteerde XRP $0.44, nu $0.30, EOS $6.50, nu $3.80, BCH $395, nu $290.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:30 schreef Chaes het volgende:
Alts staan slechts op het laagste punt sinds medio mei dit jaar... niet zo dramatisch doen.
Wat jij nu doet is precies naar de dag/dagen kijken dat alles ineens omhoog schoot.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Medio mei noteerde XRP $0.44, nu $0.30, EOS $6.50, nu $3.80, BCH $395, nu $290.
Volgens mij kijk je verkeerd.
Noemenswaardig lager dan dit heeft XRP bijv. heel 2019 nog niet gestaan.
Dat betekent dus alleen dat het in mei ook drama was.quote:Op donderdag 18 juli 2019 15:57 schreef Chaes het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is precies naar de dag/dagen kijken dat alles ineens omhoog schoot.
BCH 10 mei: $290
BCH 18 juli: $290
ETH 14 mei: $210
ETH 18 juli: $210
XRP 13 mei: $0.31
XRP 18 juli: $0.31
Beetje sneue actie dit.. maargoed.
Hij is onder de $0.29 geweest ja.. $0.28-nogwat om precies te zijn, in januari en aprilquote:Op donderdag 18 juli 2019 15:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat betekent dus alleen dat het in mei ook drama was.
Heb jij XRP onder de $0.29 zien gaan dit jaar?
Met andere woorden is dit dus zo'n beetje het laagste punt van het jaar.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:02 schreef Chaes het volgende:
[..]
Hij is onder de $0.29 geweest ja.. $0.28-nogwat om precies te zijn, in januari en april
En mei was geen goede maand inderdaad.
Voor een paar coins wel, maar zeker niet voor allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2019 16:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Met andere woorden is dit dus zo'n beetje het laagste punt van het jaar.
Wat bedoel je met support van de community? En hoe helpt dat een coin precies omhoog?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef ZetaOS het volgende:
Bij XRP zie je maar hoe belangrijk steun uit de crypto community is, iets wat bij XRP wat ontbreekt.
XRP is wel 1 van de weinige met een werkende business case, maar dit lijkt dus niet genoeg voor de koers om lekker te stijgen.
Is het niet zo dat Ripple een shitload aan tokens op de markt dump? Dat deden ze eerst wel namelijk. Ripple kennende doen ze dat nog steeds.quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef ZetaOS het volgende:
Bij XRP zie je maar hoe belangrijk steun uit de crypto community is, iets wat bij XRP wat ontbreekt.
XRP is wel 1 van de weinige met een werkende business case, maar dit lijkt dus niet genoeg voor de koers om lekker te stijgen.
Lol wat?quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:02 schreef ZetaOS het volgende:
XRP is wel 1 van de weinige met een werkende business case,
Dit klopt, ze doen dat nog steeds. In Q1 2019 voor ongeveer 170 miljoen -> https://cointelegraph.com(...)-quarterly-xrp-salesquote:Op donderdag 18 juli 2019 17:23 schreef Piva het volgende:
[..]
Is het niet zo dat Ripple een shitload aan tokens op de markt dump? Dat deden ze eerst wel namelijk. Ripple kennende doen ze dat nog steeds.
Even gecorrigeerdquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja een miningfarm Amazon datacenter waar een paar lui voor minimumloon werken gaat echt een wereld van verschil maken op een economie van 50 miljard, en waarbij de helft van de winsten buiten de boeken gehouden worden om zo min mogelijk belasting te betalen.
Haha nice!quote:Op donderdag 18 juli 2019 17:47 schreef KapBak het volgende:
[..]
Dit klopt, ze doen dat nog steeds. In Q1 2019 voor ongeveer 170 miljoen -> https://cointelegraph.com(...)-quarterly-xrp-sales
Wat heeft de waarde van Amazon of Bitcoin nu te maken met de economie van Belarus?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd![]()
Laat staan, dat 50 miljard gewoon uit de lucht is gegrepen? Amazon alleen is al meer waard! (900+ miljard). Bitcoin zit op een kleine 200 miljard momenteel.
Sorry, maar je lult uit je nek![]()
50 miljard is het GDP van Wit-Rusland ongeveer. Wat gaat een datacentrum/mining farm meer of minder daar aan veranderen op een paar honderd banen na?quote:Op donderdag 18 juli 2019 22:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Even gecorrigeerd![]()
Laat staan, dat 50 miljard gewoon uit de lucht is gegrepen? Amazon alleen is al meer waard! (900+ miljard). Bitcoin zit op een kleine 200 miljard momenteel.
Sorry, maar je lult uit je nek![]()
De bouw levert al voor 1000 mensen werk op. Onderhoudsmonteurs,elektriciens, transport, overheidspersoneel, project managers, auditors, accountants, juridisch personeel, beveiliging + ze kopen 100 procent duurzame stroom in.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 10:19 schreef fathank het volgende:
[..]
50 miljard is het GDP van Wit-Rusland ongeveer. Wat gaat een datacentrum/mining farm meer of minder daar aan veranderen op een paar honderd banen na?
Google heeft pak em beet 2 miljard in datacentra geïnvesteerd hier in Nederland en er werken amper 300 man. Van die 2 miljard is een groot deel hardware die niet hier gekocht wordt, en ze betalen amper belasting. Nou woohoo, echt iets waar het land substantieel beter van wordt. Laat staan een Wit-Rusland waar corruptie hoogtij viert en de grootste verdiensten verdwijnen naar bankrekeningen in Zwitserland en de Kaaiman-Eilanden.
Misschien moet je zelf eens iets minder uit je nek lullen.
Bullshit dit.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
De bouw levert al voor 1000 mensen werk op. Onderhoudsmonteurs,elektriciens, transport, overheidspersoneel, project managers, auditors, accountants, juridisch personeel, beveiliging + ze kopen 100 procent duurzame stroom in.
Wat is er precies bullshit aan ?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bullshit dit.
Heb al wat datacenters laten bouwen aan de HVAC kant, die mensen worden ten eerste ingevlogen en na 6 weken staat de hele zooi.
Na opstart zijn er nauwelijks mensen nodig,
Je moet niet alles geloven.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:30 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
Wat is er precies bullshit aan ?
Dit is gewoon naar buiten gebracht in nieuwsberichten. Het is niet dat ik het verzin hoor.
Oh, je bent er zo een.quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven.
Ws propoganda van een geldwinner.
Bedoel je een mining farm?quote:Op vrijdag 19 juli 2019 11:20 schreef KINGIEE het volgende:
[..]
De bouw levert al voor 1000 mensen werk op. Onderhoudsmonteurs,elektriciens, transport, overheidspersoneel, project managers, auditors, accountants, juridisch personeel, beveiliging + ze kopen 100 procent duurzame stroom in.
Heb je dnv gl, Wal-Mart en byd al op de hoogte gebracht van deze analysequote:Op zaterdag 20 juli 2019 19:20 schreef metallicelmo het volgende:
Zolang mensen spullen kunnen namaken / vervalsen, heeft het op de blockchain vastleggen van serienummers etc eigenlijk ook geen zin. Dat heeft alleen maar zin met dingen die alleen digitaal blijven en nooit naar fysieke vorm gaan...
Ja, ik ga een uur luisteren naar dit geleuter? of hebben we specifieke stukken?quote:
Naar Andreas luisteren kan geen kwaad, zeker niet maar een uurtje.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:19 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja, ik ga een uur luisteren naar dit geleuter? of hebben we specifieke stukken?
Niemand gaat een of andere saaie speech van een uur opzetten natuurlijk. Naar een neusfluit concert luisteren kan ook geen kwaad, betekent niet dat iemand het gaat doen.quote:Op zondag 21 juli 2019 00:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Naar Andreas luisteren kan geen kwaad, zeker niet maar een uurtje.
quote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand gaat een of andere saaie speech van een uur opzetten natuurlijk. Naar een neusfluit concert luisteren kan ook geen kwaad, betekent niet dat iemand het gaat doen.
Neusfluitconcertenquote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand gaat een of andere saaie speech van een uur opzetten natuurlijk. Naar een neusfluit concert luisteren kan ook geen kwaad, betekent niet dat iemand het gaat doen.
Nice. Goed verhaal weer.quote:
die dude aan het woord is vooral delussioned fanboyquote:Op zondag 21 juli 2019 01:24 schreef illusions het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen?quote:Op zondag 21 juli 2019 11:38 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
die dude aan het woord is vooral delussioned fanboy
heeft het alleen maar over hoe geweldig permissionless blockchains zijn en dat je geen 'permission' nodig hebt om te innoveren
we hebben gezien idd wat voor innovaties btc en eth de afgelopen 10 jaar hebben gebracht
en nog wat geblaat over DEX, niemand geeft een neuk, zie binance
neuh, heb maar 1 minuutje geluisterd ofzo en daarna afgezet omdat ik zijn visie niet deelquote:
Ja ik ook, iets langer dan 1 minuut, maar ik vind hoe hij praat al irritant genoeg, dus ik hoopte eigenlijk op specifieke stukken uit dat filmpjequote:Op zondag 21 juli 2019 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neuh, heb maar 1 minuutje geluisterd ofzo en daarna afgezet omdat ik zijn visie niet deel
zeg ik wat fouts dan
quote:
quote:Op zondag 21 juli 2019 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
neuh, heb maar 1 minuutje geluisterd ofzo en daarna afgezet omdat ik zijn visie niet deel
zeg ik wat fouts dan
zondequote:Op zondag 21 juli 2019 14:36 schreef Mijk het volgende:
[..]
Ja ik ook, iets langer dan 1 minuut, maar ik vind hoe hij praat al irritant genoeg, dus ik hoopte eigenlijk op specifieke stukken uit dat filmpje
Je luistert zeker ook graag naar het gejank van een krolse kat?quote:Op zondag 21 juli 2019 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
zonde
als je tot de kern van bitcoin en crypto wil komen is Andreas wel een leuk instapniveautje
luister er graag naar
Als het zo interessant is en je er zelf met genot naar luistert, kan je uit dat uurtje toch vast wel een paar kernzaken benoemen?quote:Op zondag 21 juli 2019 20:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
[..]
zonde
als je tot de kern van bitcoin en crypto wil komen is Andreas wel een leuk instapniveautje
luister er graag naar
Ja dit dus, ik wacht ook eigenlijk.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Als het zo interessant is en je er zelf met genot naar luistert, kan je uit dat uurtje toch vast wel een paar kernzaken benoemen?
illusions stuurt je de factuur welquote:Op maandag 22 juli 2019 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Ah ja sorry heren, wist niet dat jullie uren op fok zo waardevol waren.
Succes
Mwah, meer dat ik geen uur van m'n tijd ga verdoen als je zelf niet eens kan vertellen wat er belangrijk is aan een uur gezever.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Ah ja sorry heren, wist niet dat jullie uren op fok zo waardevol waren.
Succes
Jij krijgt gewoon commissie, moet je wel het gezever bekijken.quote:Op maandag 22 juli 2019 00:58 schreef Mijk het volgende:
[..]
illusions stuurt je de factuur welIk wil ook wat btc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |