Nommmquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:57 schreef Allures het volgende:
Hier vanavond witlof in een salade met biet
Eigenlijk alleen op zijn apfelstrudelquote:
Arme vinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen op zijn apfelstrudel
nicequote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nommm
Ik ga Vega mushroom shoarma proberen te maken.
quote:Wat willen we in dit topic:
O Warme ananae
Zou kunnen.quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Een goede beloning voor de fantastische klim
Niet gemaaktquote:
Ownoooooooooooooquote:
Huehuequote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen op zijn apfelstrudel
quote:
Nee, mijn naam is niet Jenniferquote:
Sop jij op Brian Molko?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, mijn naam is niet Jennifer
Wie niet, maar hij is mij net een tikje te vrouwelijkquote:
Heb je huisdieren en zijn het cavia's ?quote:
Dat is CLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je huisdieren en zijn het cavia's ?
Ja, maar misschien zijn er meerdere mensenquote:
Nee, er is maar één persoon die ze heeft. Anders snapt ie het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zijn er meerdere mensen
Oh jee, en nu zijn er twee in dit topicquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er is maar één persoon die ze heeft. Anders snapt ie het niet.
Ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jee, en nu zijn er twee in dit topic
Ik ook, daarom ga ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pizza vanavond![]()
Heb ik ook wel verdiend.
Zou chocolade etenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik had zondag al pizza, dus dat toch maar niet weer vanavond. Nog wel wraps liggen, misschien wat gehakt enzo en dan lekker wrappies eten.
vandaag bedoel je dan?quote:
ik heb zelfs zondag ook geen pasta of pizza gehad. zaterdag wel pastaquote:
Ben je op vakantie ?quote:
Gister pasta, vandaag pasta, morgen lasagne en overmorgen de rest. Eentonig als de pest maar carbs hamsteren ftwquote:
Er zit een dag tussen. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik had zondag al pizza, dus dat toch maar niet weer vanavond.
Doe eens gek en neem tomatensoep met Italiaanse bolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zit een dag tussen. Ik zie het probleem niet.
Ga zelf voor een soepje en stokbrood. Geen zin om boodschappen te doen.
Klinkt niet waar ik wil zijn, waar jij bentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knetterheet in de zonDaar had ik niet op gerekend.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knetterheet in de zonDaar had ik niet op gerekend.
Wanneer? Of verklap je dat niet, omdat je bang bent uitgelachen te worden als je in die periode iets op FOK! post?quote:
Ik zal zeker wel even komen posten want na al die jaren met m'n chickie hebben we niet meer genoeg gespreksstof overquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Wanneer? Of verklap je dat niet, omdat je bang bent uitgelachen te worden als je in die periode iets op FOK! post?
Je vragen zijn op?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zal zeker wel even komen posten want na al die jaren met m'n chickie hebben we niet meer genoeg gespreksstof over
Vlak voor de zomervakantie heeft iedereen het druk bij ons. Blij als volgende week meeste collega’s weg zijn en ik weet de hoogste in rang ben.quote:
Wat denk jij veel in rangenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlak voor de zomervakantie heeft iedereen het druk bij ons. Blij als volgende week meeste collega’s weg zijn en ik weet de hoogste in rang ben.
Heb het er dan ook puur over dat het vorige topic vol is gepost.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vlak voor de zomervakantie heeft iedereen het druk bij ons. Blij als volgende week meeste collega’s weg zijn en ik weet de hoogste in rang ben.
Nee, want de voorspellingen waren/zijn poep.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:58 schreef MCH het volgende:
[..]![]()
Dit kon je in Italië in juli toch misschien wel verzinnen
Je verbaasd je dat het warm is? In Italië? In de hoogzomer?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want de voorspellingen waren/zijn poep.
Lees mijn post nog een keer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je verbaasd je dat het warm is? In Italië? In de hoogzomer?
Okay.
De passo de Giau al opgeweest?![]()
MCH z'n grote voorbeeldquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Fascination het volgende:
Romano is die Duitse zanger die al al heel vaak in de OP heeft gestaan?
Is dat z'n fiep of zo?quote:
Fieps zijn specifieke interesses bij mensen met een autistische stoornis. Het gaat hierbij niet om alleen maar een hobby of interesse zoals bij neurotypische personen, maar om extreem gedrag.quote:
Het is een rapperquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:29 schreef Fascination het volgende:
Romano is die Duitse zanger die al al heel vaak in de OP heeft gestaan?
Ah.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fieps zijn specifieke interesses bij mensen met een autistische stoornis. Het gaat hierbij niet om alleen maar een hobby of interesse zoals bij neurotypische personen, maar om extreem gedrag.
Ik heb je zaterdag wel een beetje getriggerd merk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 19:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fieps zijn specifieke interesses bij mensen met een autistische stoornis. Het gaat hierbij niet om alleen maar een hobby of interesse zoals bij neurotypische personen, maar om extreem gedrag.
Wil je het ontkennen dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb je zaterdag wel een beetje getriggerd merk ik
Ik kreeg dat een keer in een restaurantje, met heel veel gebakken ui erin ook. Was lekkerder dan echte shoarma.quote:
Ja ik dus laatst ook dus ben een recept gaan zoeken. Was een goede eerste poging.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kreeg dat een keer in een restaurantje, met heel veel gebakken ui erin ook. Was lekkerder dan echte shoarma.
Zonde van de geknoeide chocola.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik had een chocoladevlek in mijn shirt
Ik bewonder je wilskracht, maar toch....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:44 schreef Californium het volgende:
Als ik virgin cocktails mag drinken kom ik ook
Tjaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik bewonder je wilskracht, maar toch....
Ik drink geen alcohol meerquote:
Shit happensquote:
quote:
Goed bezig. Hou vol! Etc.quote:
Kost geen moeite hoorquote:
Het enige dat bereikbaar is voor jou?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen?
Een dronken vrouw is....
Ja die ken ik jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen?
Een dronken vrouw is....
Gewoon even klaar met de effecten die alcohol op me heeftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Specifieke reden of gewoon omdat het kan?
Snap ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja die ken ik ja
[..]
Gewoon even klaar met de effecten die alcohol op me heeft
Als je het doet, doe het dan goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik drink zelf bijna nooit, meestal geeneens zin in. Soms wel en dan meestal wel veel.
Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt misquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik drink zelf bijna nooit, meestal geeneens zin in. Soms wel en dan meestal wel veel.
Ik zou het ook echt niet missen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt mislaatst nuchter op een werkfeestje. Nou ben ik dan nooit helemaal zat, maar neem ik wel een borreltje
was een bijzondere ervaring
Deze week fruitbier in de aanbieding bij de AH. Kasteel rouge o.a.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:06 schreef Faxie het volgende:
Tja je moet natuurlijk niet 3 flessen op een avond leegtikken
Oehquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:09 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deze week fruitbier in de aanbieding bij de AH. Kasteel rouge o.a.
Vertel, wie?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:10 schreef Allures het volgende:
S_M ik heb AYTO gekeken! Vind ik leuk!
Heb al 2 crushes
Ahwquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kat is een beetje ziekjes.
Komt minder aandacht zoeken, oogje zat gisteren dicht, moeite met de kattenbak gebruiken
Oh sadquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Komt minder aandacht zoeken, oogje zat gisteren dicht, moeite met de kattenbak gebruiken
Amber dacht ik al ja, lief koppie. Kari is die blonde toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:11 schreef Allures het volgende:
[..]
Amber en die blonde met lang haar. Heel blij
Euhm even naam opzoeken
Aahwquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ah beterschapquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
AYTO?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:10 schreef Allures het volgende:
S_M ik heb AYTO gekeken! Vind ik leuk!
Heb al 2 crushes
Doe het poesje maar eens goed verwennenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jullie.
Als het morgen weer slecht is, ben ik de dokter voor haar.
Ja die spring in het veld. Als een van de eerste in de vilaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Amber dacht ik al ja, lief koppie. Kari is die blonde toch?
Are you the onequote:
Heb de binnenkomst niet zo onthouden, maar het scheelt dat het dit seizoen maar een blondje betreft haha. Van de meiden dan, want Kai is ook geblondeerd..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:18 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja die spring in het veld. Als een van de eerste in de vila
[..]
Are you the one
Bij de PS plus zat een racespel, dat heb ik de hele avond gespeeldquote:
ja en girly is mijn type dus dan zit je sowieso al in een hoekje zeg maarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Heb de binnenkomst niet zo onthouden, maar het scheelt dat het dit seizoen maar een blondje betreft haha. Van de meiden dan, want Kai is ook geblondeerd..
Ow die. Is dat wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij de PS plus zat een racespel, dat heb ik de hele avond gespeeld
Is wel aardig. Besturing is simpel, graphics zijn simpel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow die. Is dat wat?
Heb net de Uncharted remaster collectie gekocht. Heb ze al op PS3, maar de 1080p 60fps vind ik wel aardig. Plus dan hoef ik niet te switchen
Basit? Die met dat haar is Jonathan dacht ik. Weet het niet met die laatste..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:23 schreef Allures het volgende:
[..]
ja en girly is mijn type dus dan zit je sowieso al in een hoekje zeg maar
De mannen weet ik nog niet zo qua crushes maar dat heb ik altijd
Vind die ene met de drag alter ego wel cool. En die met al dat haar
Ik vind het wel echt cool dat ze dit zo doen zo far. Ook wat nuance in de ene bi is de andere niet en de ene persoon is de andere niet qua gender ervaring etc
Sinds Dino zijn loonsverhoging durf ik in ieder geval niet meer.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ik zou gewoon casual mijn inkomen even meedelen als ik jou was..
Maar jij compenseert weer met stoer boksen en een leuke hondquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds Dino zijn loonsverhoging durf ik in ieder geval niet meer.
Nou die viel zwaar tegen. En ik hoorde over jouw hoge rang.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sinds Dino zijn loonsverhoging durf ik in ieder geval niet meer.
CE en ik zijn van hetzelfde bouwjaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij de leeftijd van ce in je Excel?
Allures is wel een lastige catch.
basit jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Basit? Die met dat haar is Jonathan dacht ik. Weet het niet met die laatste..
Cool dat ze het doen ja, maar het zijn wel weer mensen met een dusdanig verhaal dat het wel een beetje extra over kan komen zeg maar. En dat doet misschien een beetje afbreuk aan dat het normaler gevonden zou moeten worden. Ofzo..
Echt? Ik dacht dat ik een snol wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb jij de leeftijd van ce in je Excel?
Allures is wel een lastige catch.
Nja je hebt een mannen harem, meer niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt? Ik dacht dat ik een snol was
Ik moet beter opletten hier zeg
hontquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar jij compenseert weer met stoer boksen en een leuke hondPlus je weet regelmatig te escaleren faxiesmiley.gif
as you do. Of havequote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja je hebt een mannen harem, meer niet.
Ik vind dat klimmen en klauteren wel leukquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel aardig. Besturing is simpel, graphics zijn simpel.
Lekker een beetje raggen zonder na te denken.
Uncharted is echt zo iets dat ik nog nooit heb gespeeld. Ziet er nooit zo boeiend uit. Maar verkoopt als een tierelier.
Nou ja, authenticiteit zou ook wel weer eens leuk zijn, maar wie weet zijn we dat stadium überhaupt voorbij. En natuurlijk selecteert productie op tv-makers, maar ik vond het vorig seizoen een beetje too much. Het wordt meer een verhaal om het verhaal in mijn ogen..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:36 schreef Allures het volgende:
[..]
basit ja
Maar ik hou van extra
Dit zijn wel mijn people of zo
En je doet toch alleen zo'n programma als je extra bent. Is met de hetero's ook
En we kijken alleen omdat ze extra zijn. Anders krijg je van die saaie shit zoals temptation island van afgelopen keer. Brrr
Onder de 35quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tot wanneer ben je “begin 30”?
Ok top.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben ik nog ruimschoots begin 30.
ben je wel voorbij 30?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of in de tweede helft van de verlenging van je 20's.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh god, mag hopen van niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Of in de tweede helft van de verlenging van je 20's.
Ligt eraan wie er willen komen denk ik.quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:44 schreef Faxie het volgende:
Oké maar vreetmeet.... centraal doen dan maar? Of een keer iets anders dan Utrecht?
Nijmegen lijkt me wel eens leukquote:Op woensdag 17 juli 2019 07:44 schreef Faxie het volgende:
Oké maar vreetmeet.... centraal doen dan maar? Of een keer iets anders dan Utrecht?
Jij?quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er willen komen denk ik.
Ja op zich ben ik in. Even kijken waar en wanneer het wordt natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 07:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij?
En wanneer... Eind augustus ofzo?
Ik zou een groepsapp aanmaken om tijden en locaties af te spreken anders lopen er weer van die klapjosti's te gluren.quote:
Kut.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een groepsapp aanmaken om tijden en locaties af te spreken anders lopen er weer van die klapjosti's te gluren.
Ergens ben jij wel een beetje gestoordquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou een groepsapp aanmaken om tijden en locaties af te spreken anders lopen er weer van die klapjosti's te gluren.
Dan heb ik je nummerquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo jaquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan dat als je ongesteld bentquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:48 schreef Debsterr het volgende:
Met de auto naar het werkeindelijk weer eens een rok aan
Ja, dan hoef ik geen tampon te dragen en kan ik zo staan en lekken zonder rotzooi.quote:
Even hurken en persen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik geen tampon te dragen en kan ik zo staan en lekken zonder rotzooi.
Ik bedoelde autorijdenquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, dan hoef ik geen tampon te dragen en kan ik zo staan en lekken zonder rotzooi.
Dat zijn de beste.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*flots* weer een lekkere klont eruit
Nu nog meer dan andersquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is ze daar nu te labiel voor.
quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Al krijsend en schreeuwend door het verkeer, heerlijk.
Met het raampje open.quote:Op woensdag 17 juli 2019 08:57 schreef Debsterr het volgende:
Al krijsend en schreeuwend door het verkeer, heerlijk.
alleen het mooie aan labiel zijn is natuurlijk dat je dat zelf niet vind en totaal niet open staat voor een redelijk gesprek er overquote:Op woensdag 17 juli 2019 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is ze daar nu te labiel voor.
Geef het aan mijquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:03 schreef Allures het volgende:
Ik zou zo graag iets bakken maak ik ben zo vadsig momenteelen je pakt toch altijd wel 1 stukje
Owja en 4 op een rij
Hou eens op. Je hoort je nu vies en dik te voelen want ongesteldquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Geef het aan mijik vond mijn rok vanochtend juist lossig zitten
Oh. Sorry mevrouwquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hou eens op. Je hoort je nu vies en dik te voelen want ongesteld
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:20 schreef Allures het volgende:
Nou je verdient in ieder geval zeker geen baksel zo
Dan zou ik het niet eens kopen. Fuck dat bedrijf.quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil iets van de Lush. Was niet in de winkel.
Alleen online. Zes euro verzendkosten.
Stomme Lush.
Eensquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:38 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet eens kopen. Fuck dat bedrijf.
Is Lush niet sowieso een beetje pretentieus superduur?quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Stomme Lush.
Ja, en dan nog even verzendkosten erbij voor 1 dingquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is Lush niet sowieso een beetje pretentieus superduur?
quote:Op woensdag 17 juli 2019 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Stomme Lush.
Instant Tsjernobylkanker inderdaadquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd een beetje onwel als ik binnen 100 meter van een lush winkel kom. Die lucht
Ook eensquote:Op woensdag 17 juli 2019 09:53 schreef ElDinosaur het volgende:
Altijd een beetje onwel als ik binnen 100 meter van een lush winkel kom. Die lucht
Ik voel je.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:24 schreef DrMarten het volgende:
Zit te overwegen vrijdag en maandag vrij te nemen en een paar dagen te gaan slapen
Ben moe, krijg geen werk uit handen.... toe aan vakantie
Super chemisch idd.quote:
Stress is hier ook wel een dingetje. Binnenkort eerste verkennende gesprek over veranderen van werk. Duidelijk is wel dat ik op termijn ga stoppen met mijn huidige werkzaamheden, maar heb nog geen idee wat de opties zijn om dan te gaan doen. Wel bij dezelfde werkgever, maar waar en wat is nog de vraag. Heb zelf wel mijn ideeën, maar daar miet dan wel plek zijn enzo.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik voel je.
Ben ook alweer moe, maar slaap slecht en ben zenuwachtig voor nieuwe baan enzo
Overdag valt het mee, maar merk toch dat in de avond pieker over geld en verhuizen en een woning en dat ik dan droom dat de eerste paar dagen op mijn werk heel kut gaan en iedereen zoiets heeft van "quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stress is hier ook wel een dingetje. Binnenkort eerste verkennende gesprek over veranderen van werk. Duidelijk is wel dat ik op termijn ga stoppen met mijn huidige werkzaamheden, maar heb nog geen idee wat de opties zijn om dan te gaan doen. Wel bij dezelfde werkgever, maar waar en wat is nog de vraag. Heb zelf wel mijn ideeën, maar daar miet dan wel plek zijn enzo.
Stress werkt ook lekker op mijn lijf.... gaat dolletjes hier
Piekeren... checkquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Overdag valt het mee, maar merk toch dat in de avond pieker over geld en verhuizen en een woning en dat ik dan droom dat de eerste paar dagen op mijn werk heel kut gaan en iedereen zoiets heeft van "waarom hebben we dat aangenomen
"
Maar heb nu zaterdag en maandag wat bezichtigingen staan dus hopelijk is dat probleem snel opgelost
Maar ik snap je stress ja... Beetje zekerheid is toch wel fijn
Bezichtigingenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Overdag valt het mee, maar merk toch dat in de avond pieker over geld en verhuizen en een woning en dat ik dan droom dat de eerste paar dagen op mijn werk heel kut gaan en iedereen zoiets heeft van "waarom hebben we dat aangenomen
"
Maar heb nu zaterdag en maandag wat bezichtigingen staan dus hopelijk is dat probleem snel opgelost
Snap ikquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Piekeren... check
En dan ga ik maar even gamen ofzo en voor je het weet is het weer 12 uur en slaap je weer te weinig....
Straks ook nog personeelsgesprek. Verheug me er nu al op
WAAROM ZEG JE DAT NIETquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Bezichtigingen
omg zo'n leuk klein huisje bij Hos om de hoek staat ook te huur.
Die vind ik zo leuk
Spannend inderdaad! Wil je stoppen met huidige werkzaamheden omdat je het niet leuk meer vindt?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Stress is hier ook wel een dingetje. Binnenkort eerste verkennende gesprek over veranderen van werk. Duidelijk is wel dat ik op termijn ga stoppen met mijn huidige werkzaamheden, maar heb nog geen idee wat de opties zijn om dan te gaan doen. Wel bij dezelfde werkgever, maar waar en wat is nog de vraag. Heb zelf wel mijn ideeën, maar daar miet dan wel plek zijn enzo.
Stress werkt ook lekker op mijn lijf.... gaat dolletjes hier
Herkenbaar dat doemdenken. Maar komt wel goed schatjequote:Op woensdag 17 juli 2019 10:35 schreef Californium het volgende:
[..]
"
oh sorry, maar die staat gewoon online dus dacht die weet je vast al.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:39 schreef Californium het volgende:
[..]
WAAROM ZEG JE DAT NIET. Welke dan?
Ik zit er vol op maar niet iets gezien bij hosti om de hoekquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
oh sorry, maar die staat gewoon online dus dacht die weet je vast al.
ik dm je
is ook wel duur vond ik, maar volgens mij is al die huur wel duur daar ?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:43 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik zit er vol op maar niet iets gezien bij hosti om de hoekHahaha
Ja klopt! Maar 1050 excl. kan ik niet veroorlovenquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is ook wel duur vond ik, maar volgens mij is al die huur wel duur daar ?
Of bij jou is het goedkoopquote:Op woensdag 17 juli 2019 10:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is ook wel duur vond ik, maar volgens mij is al die huur wel duur daar ?
Niet moeilijk met 6 actieve gebruikers.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:45 schreef CherryLips het volgende:
Half Fok woont zo in dezelfde straat in Nijmegen.
En dan zeggen ze dat men een derde van je inkomen aan woonlasten kwijt is. Ja leuk, maak er maar twee derde van of meer.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja klopt! Maar 1050 excl. kan ik niet veroorlovenOfnouja, kan wel in theorie maar
Dat geloof ik ook niet... 1050 per maand. laten we zeggen 200 euro g/w/l etc per maand. is iets meer dan 1/3 van mijn bruto salaris. De helft van netto ongeveer?quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat men een derde van je inkomen aan woonlasten kwijt is. Ja leuk, maak er maar twee derde van of meer.
En dan een inkomenseis van 4x de huur verdienen. Ja maar hoe dan?!quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat men een derde van je inkomen aan woonlasten kwijt is. Ja leuk, maak er maar twee derde van of meer.
200 gwl is wel veel voor 1 persoon.quote:Op woensdag 17 juli 2019 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook niet... 1050 per maand. laten we zeggen 200 euro g/w/l etc per maand. is iets meer dan 1/3 van mijn bruto salaris. De helft van netto ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |