Nommmquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:57 schreef Allures het volgende:
Hier vanavond witlof in een salade met biet
Eigenlijk alleen op zijn apfelstrudelquote:
Arme vinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen op zijn apfelstrudel
nicequote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nommm
Ik ga Vega mushroom shoarma proberen te maken.
quote:Wat willen we in dit topic:
O Warme ananae
Zou kunnen.quote:
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Een goede beloning voor de fantastische klim
Niet gemaaktquote:
Ownoooooooooooooquote:
Huehuequote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen op zijn apfelstrudel
quote:
Nee, mijn naam is niet Jenniferquote:
Sop jij op Brian Molko?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, mijn naam is niet Jennifer
Wie niet, maar hij is mij net een tikje te vrouwelijkquote:
Heb je huisdieren en zijn het cavia's ?quote:
Dat is CLquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je huisdieren en zijn het cavia's ?
Ja, maar misschien zijn er meerdere mensenquote:
Nee, er is maar één persoon die ze heeft. Anders snapt ie het niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zijn er meerdere mensen
Oh jee, en nu zijn er twee in dit topicquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er is maar één persoon die ze heeft. Anders snapt ie het niet.
Ik offer me wel op.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jee, en nu zijn er twee in dit topic
Ik ook, daarom ga ik dat ook doen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Pizza vanavond![]()
Heb ik ook wel verdiend.
Zou chocolade etenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik had zondag al pizza, dus dat toch maar niet weer vanavond. Nog wel wraps liggen, misschien wat gehakt enzo en dan lekker wrappies eten.
vandaag bedoel je dan?quote:
ik heb zelfs zondag ook geen pasta of pizza gehad. zaterdag wel pastaquote:
Ben je op vakantie ?quote:
Gister pasta, vandaag pasta, morgen lasagne en overmorgen de rest. Eentonig als de pest maar carbs hamsteren ftwquote:
Er zit een dag tussen. Ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:46 schreef Debsterr het volgende:
Ik had zondag al pizza, dus dat toch maar niet weer vanavond.
Doe eens gek en neem tomatensoep met Italiaanse bolquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zit een dag tussen. Ik zie het probleem niet.
Ga zelf voor een soepje en stokbrood. Geen zin om boodschappen te doen.
Klinkt niet waar ik wil zijn, waar jij bentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knetterheet in de zonDaar had ik niet op gerekend.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Knetterheet in de zonDaar had ik niet op gerekend.
Wanneer? Of verklap je dat niet, omdat je bang bent uitgelachen te worden als je in die periode iets op FOK! post?quote:
Ik zal zeker wel even komen posten want na al die jaren met m'n chickie hebben we niet meer genoeg gespreksstof overquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:36 schreef Chia het volgende:
[..]
Wanneer? Of verklap je dat niet, omdat je bang bent uitgelachen te worden als je in die periode iets op FOK! post?
Je vragen zijn op?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zal zeker wel even komen posten want na al die jaren met m'n chickie hebben we niet meer genoeg gespreksstof over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |