abonnement Unibet Coolblue
pi_187950589
Met de fantastische winst van Duncan en de komst van ESF naar Nederland, ben ik wel benieuwd wie ons land mag gaan vertegenwoordigen.

Wordt het Jan Smit? Of gaan ze toch voor een betere artiest?
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_187951170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 13:32 schreef Nexum het volgende:

[..]

Neuh, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik vind juist dat we voor iets veiligs moeten gaan omdat het kan dit jaar.
Wat vind jij een veilige keuze?
pi_187951254
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 14:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wat vind jij een veilige keuze?
Davina Michelle.
Sharon Doorson/Romy Monteiro
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  zaterdag 20 juli 2019 @ 11:08:09 #4
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188019822
Ik lees zojuist een artikel terug uit 2012 met de volgende fantastische quotes. _O-
Gelukkig heeft binnen de TROS waarschijnlijk even iemand flink de les gelezen. o|O
Het idee alleen al dat ze zo koppig waren geweest om Anouk niet te sturen. 8)7

11 juli 2012

quote:
TROS schrapt Nationaal Songfestival niet voor Anouk
quote:
De TROS is niet van plan het Nationaal Songfestival te schrappen voor Anouk. De zangeres heeft naar eigen zeggen het perfecte lied.
quote:
"We zijn blij verrast dat Anouk meedenkt over het Songfestival", laat een woordvoerder van de TROS weten aan Novum Nieuws. De omroep is wel bereid met Anouk om de tafel te gaan zitten. "Maar ze moet wel meedoen aan de Nederlandse voorronde, dat staat vast. We denken dat ze daar hoge ogen gaat gooien."
quote:
"Daar is ze blijkbaar teleurgesteld over", aldus de woordvoerder. "Maar we willen het publiek en een jury laten bepalen wat het beste liedje is."
https://www.rtlboulevard.(...)ival-niet-voor-anouk
pi_188019869
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 14:28 schreef Nexum het volgende:

[..]

Davina Michelle.
Sharon Doorson/Romy Monteiro
Romy Monteiro heeft volgens mij één single uitgebracht, en dat was een enorme flop. Lijkt me toch niet echt een zekerheidje.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 20 juli 2019 @ 12:07:40 #6
163650 Greys
pi_188020487
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 11:08 schreef lashatumbai het volgende:
Ik lees zojuist een artikel terug uit 2012 met de volgende fantastische quotes. _O-
Gelukkig heeft binnen de TROS waarschijnlijk even iemand flink de les gelezen. o|O
Het idee alleen al dat ze zo koppig waren geweest om Anouk niet te sturen. 8)7

11 juli 2012
[..]


[..]


[..]


[..]

https://www.rtlboulevard.(...)ival-niet-voor-anouk
Bizar om terug te lezen ja.
What were they thinking. :D

Denk zelf nog steeds dat het echt mede aan Cornald te danken is (die in 2012 na ruzie weer terug mocht komen in de commissie) dat er daarna een andere weg werd ingeslagen. Dat hij er enorm voor gepleit heeft om toch eens af te stappen van die trosserige toestanden qua inzendingen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188020596
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 juli 2019 11:08 schreef lashatumbai het volgende:
Ik lees zojuist een artikel terug uit 2012 met de volgende fantastische quotes. _O-
Gelukkig heeft binnen de TROS waarschijnlijk even iemand flink de les gelezen. o|O
Het idee alleen al dat ze zo koppig waren geweest om Anouk niet te sturen. 8)7

11 juli 2012
[..]

[..]

[..]

[..]

https://www.rtlboulevard.(...)ival-niet-voor-anouk
Niet normaal _O- het had allemaal nog zo anders kunnen zijn als ze dit echt hadden doorgezet.
pi_188335877
Grappig hoe rustig dit topic dit jaar is _O-

Ik hoop nog steeds op Davina w/
pi_188336210
Ik vind dat komend jaar een Limburgse artiest ons land moet vertegenwoordigen. Omdat Rotterdam het songfestival mag organiseren.

Poll: Eens of oneens?
Eens
Oneens
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2019 20:28:44 ]
  ESF Reporter woensdag 7 augustus 2019 @ 20:42:35 #10
87554 Cee
Welluk?
pi_188336437
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 19:59 schreef Em31 het volgende:
Grappig hoe rustig dit topic dit jaar is _O-

Ik hoop nog steeds op Davina w/
We zijn compleet uitgeput en voldaan qua inzending en alle stress is gericht op Rotterdam vs Maastricht. :D
Rond december begint het echte inzending gehyper pas weer denk ik. :P
pi_188337545
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:42 schreef Cee het volgende:

[..]

We zijn compleet uitgeput en voldaan qua inzending en alle stress is gericht op Rotterdam vs Maastricht. :D
Rond december begint het echte inzending gehyper pas weer denk ik. :P
Ja :D is toch heel anders dit jaar.
pi_188337549
quote:
7s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 20:27 schreef KoningPils het volgende:
Ik vind dat komend jaar een Limburgse artiest ons land moet vertegenwoordigen. Omdat Rotterdam het songfestival mag organiseren.

Poll: Eens of oneens?
Eens
Oneens
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb je al een suggestie? :7
pi_188338548
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 22:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heb je al een suggestie? :7
Frans Theunis & Beppie Kraft. Man-vrouw duo’s namens Nederland doen het altijd goed.

Wel vooraf het maximale drankbudget vaststellen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Moderator woensdag 7 augustus 2019 @ 23:10:02 #14
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188338819
Rowen Hèze _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188339350
quote:
1s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 22:03 schreef Em31 het volgende:

[..]

Heb je al een suggestie? :7
Eerste google hit op Limburgse artiesten:
Anita Rosendorf.
Die Power Buam.
Dieter Koblenz.
Ein Prosit! .
On The Rocks Duo.
Richtig Rex.
Roy Kaiser.
Thorsten Von Lippe Biesterfeld.

Van dit rijtje lijkt mij Richting Rex het meest geschikt :)

pi_188339378
Benny Neyman
pi_188341082
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:33 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Eerste google hit op Limburgse artiesten:
Anita Rosendorf.
Die Power Buam.
Dieter Koblenz.
Ein Prosit! .
On The Rocks Duo.
Richtig Rex.
Roy Kaiser.
Thorsten Von Lippe Biesterfeld.

Van dit rijtje lijkt mij Richting Rex het meest geschikt :)

[ afbeelding ]
Klinkt veelbelovend _O_
pi_188348725
JanSmit twitterde op donderdag 08-08-2019 om 15:33:57 Vooral jouw idee voor een songfestival kandidaat vond ik zeer verrassend! 😂 https://t.co/NYboRJoYVZ reageer retweet
Jan zelf zeker :{w
pi_188349417
quote:
1s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 17:37 schreef Em31 het volgende:
JanSmit twitterde op donderdag 08-08-2019 om 15:33:57 Vooral jouw idee voor een songfestival kandidaat vond ik zeer verrassend! 😂 https://t.co/NYboRJoYVZ reageer retweet
Jan zelf zeker :{w
Ik vind vooral deze reactie leuk

haroldgranneman twitterde op donderdag 08-08-2019 om 17:45:48 @cornaldm @JanSmit twee domen mensen bij mekaar haal ze van tv reageer retweet
pi_188349952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind vooral deze reactie leuk

haroldgranneman twitterde op donderdag 08-08-2019 om 17:45:48 @:cornaldm @:JanSmit twee domen mensen bij mekaar haal ze van tv reageer retweet
:') Heel doom inderdaad :{
  Moderator donderdag 8 augustus 2019 @ 19:29:07 #21
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188350106
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2019 18:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind vooral deze reactie leuk

haroldgranneman twitterde op donderdag 08-08-2019 om 17:45:48 @:cornaldm @:JanSmit twee domen mensen bij mekaar haal ze van tv reageer retweet
Ik zie vaker van die heel verzuurde reacties in slecht Nederlands overal op, dan vraag ik mij af of het trollen zijn of dat ze echt zo dom zijn. Vaak staat het profiel dan ook vol met alle Marokkanen oprotten/ Rutte is een crimineel posts.
pi_188373764
Snollebollekes
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_188393296
Metro twitterde op zondag 11-08-2019 om 17:02:34 Metro sprak @BitsOfNaaz op en over Sziget maar óók over het Songfestival: „Weet je, als het ter sprake komt krijg ik zoveel haat van oude mensen op internet. Die roepen dan ‘wáárom moet die Naaz Mohammed voor ons land naar het Songfestival?’" https://t.co/ujUWHRJGnI reageer retweet
quote:
Iets heel anders. Ben je al bekomen van de uitspraak van Duncan Laurence?
Oh ja, superlief. Ik was ook naar zo’n show gegaan en wilde het perfecte publiek zijn voor hem. Als hij vroeg om mee te zingen dan zong ik héél hard mee, omdat ik weet hoe dat is.

Maar dat vroeg ik niet.
Oh nee, inderdaad. Sorry. Maar ik heb het gevoel dat ik niet de goede persoon ben om Nederland te vertegenwoordigen.

Dat kan toch prima? Internationale uitstraling, goed verhaal…
Nou, dank je wel. Ik heb gewoon het idee dat ik niet zo goed bij het Songfestivalpubliek pas. Ik heb ooit aan een talentenjacht meegedaan (Holland’s Got Talent, red.), maar ik wil niet graag meer iets doen waarbij van muziek een wedstrijd wordt gemaakt. Als je ziet wat ik de komende tijd allemaal uitbreng, dan zul je merken dat ik dat niet doe voor de aantallen streams en views. Ik wil dingen maken die authentiek zijn in mijn wereld. Dingen waarop ik zelf verliefd ben en waar ik achter sta. Aanpassen aan wat anderen willen, nee dat past niet bij mij. Ik wil één leven per dag veranderen. Zoals bij mij gebeurd is door Tove Lo. Ik speelde in haar voorprogramma en ben naar haar kleedkamer gegaan. Ik stond helemaal wild te praten en te gebaren over hoe zij mijn leven heeft veranderd. Ik meende dat oprecht, zonder overdrijven. Ze reageerde met ‘okay, leuk, dank je wel’. Voor haar was het normaal, maar ze heeft wel mijn leven veranderd. Dat wil ik ook voor anderen realiseren. Ik kan niet de hele wereld veranderen, maar wel steeds één wereldje tegelijkertijd. Dát wil ik doen met mijn muziek.

Dat kan door het Songfestival met een eigen nummer ook.
Ja maar, ja maar. Weet je, als het ter sprake komt krijg ik ook zoveel haat van oude mensen op internet. Die roepen dan ‘wáárom moet die Naaz Mohammed voor ons land naar het Songfestival?’ (ze heet Mohammad en is geboren in Nederland, red.). Ik weet het niet hoor.

Buiten die internettreurwilgen om: elke Songfestivaldeelnemer krijgt eerst haat, Naaz. Het liedje van The Common Linnets was niks, Duncan Laurence was te onbekend dus was hij bij voorbaat niks. En daarna word je bij het minste of geringste succesje omarmd.
Echt waar?

Je kunt appen als je nieuws hebt hè!
Haha, ja, dat komt dan goed.
pi_188393777
Die ultrarechtse Tokkies op internet maken zoveel kapot, kunnen we die niet gewoon allemaal het land uitzetten?
pi_188393817
Herman van Veen
  ESF Reporter zondag 11 augustus 2019 @ 18:37:37 #26
87554 Cee
Welluk?
pi_188394389
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 17:28 schreef Em31 het volgende:
Metro twitterde op zondag 11-08-2019 om 17:02:34 Metro sprak @:BitsOfNaaz op en over Sziget maar óók over het Songfestival: „Weet je, als het ter sprake komt krijg ik zoveel haat van oude mensen op internet. Die roepen dan ‘wáárom moet die Naaz Mohammed voor ons land naar het Songfestival?’" https://t.co/ujUWHRJGnI reageer retweet
[..]

Dus ze wil wel maar ze houdt zichzelf tegen door verzuurde oude rechtse tokkies die toch niet kijken en denken dat ABBA de laatste Zweedse overwinning was, dat soort volk? ;(
NAAZ WE WILLEN JE.
Naaz rijmt ook op Maas. w/
pi_188399763
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:33 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Eerste google hit op Limburgse artiesten:
Anita Rosendorf.
Die Power Buam.
Dieter Koblenz.
Ein Prosit! .
On The Rocks Duo.
Richtig Rex.
Roy Kaiser.
Thorsten Von Lippe Biesterfeld.

Van dit rijtje lijkt mij Richting Rex het meest geschikt :)

[ afbeelding ]
quote:
9s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 23:33 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Eerste google hit op Limburgse artiesten:
Anita Rosendorf.
Die Power Buam.
Dieter Koblenz.
Ein Prosit! .
On The Rocks Duo.
Richtig Rex.
Roy Kaiser.
Thorsten Von Lippe Biesterfeld.

Van dit rijtje lijkt mij Richting Rex het meest geschikt :)

[ afbeelding ]
Dan liever Kontrust inhuren


( en dan moet ik altijd heel hard lachen om de appel die ze niet loskrijgt van de boom na 30 seconden )
pi_188401333
Naaz gooit er eerst 3,4 redenen uit waarom ze niet wil en trekt dan nog even de Tokkieracisme-kaart...los van dat het geen fijne uitspraken zijn lijkt ze er wel 'blij' mee om dat als excuus te kunnen gebruiken

Stuur Davina maar gewoon met een schreeuwerige ballade, hebben we dat ook gehad :+

[ Bericht 31% gewijzigd door TheVulture op 12-08-2019 01:36:25 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188402445
Naaz vindt zichzelf blijkbaar te interessant om mee te doen, maar heeft zo inderdaad een handig excuus.

En Davina volgend jaar even 21e laten worden is dan misschien wel een goede manier om het jaar waarin we niet willen winnen aan te pakken ja.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter maandag 12 augustus 2019 @ 08:28:50 #30
87554 Cee
Welluk?
pi_188402454
Liever Maan dan Davina, die nu wel heeft laten merken dat alleen standje volume 11 mogelijk is.
Laat Maan maar een Loin d’ici’tje doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cee op 12-08-2019 08:55:38 ]
pi_188403281
Euhhhh ik ben wel een oude muts maar NIET rechts, NIET verzuurd, GEEN Tokkie en....ik kijk altijd naar ESF dus gelukkig slaat deze onzin van Naaz niet op mij. Maar ik denk nu wel bij mijzelf meisje blaas niet zo hoog van de toren bewijs eerst maar eens of je wel geschikt bent voor het ESF. Geen woorden maar daden *O*
pi_188404925
Dat refrein van dat nieuwe lied blvan Naaz klinkt sowieso al alsof er iemand op een krakerig verend bed ligt te wippen :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188405179
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 10:00 schreef summer52 het volgende:
Euhhhh ik ben wel een oude muts maar NIET rechts, NIET verzuurd, GEEN Tokkie en....ik kijk altijd naar ESF dus gelukkig slaat deze onzin van Naaz niet op mij. Maar ik denk nu wel bij mijzelf meisje blaas niet zo hoog van de toren bewijs eerst maar eens of je wel geschikt bent voor het ESF. Geen woorden maar daden *O*
Als ze zich nu al in een slachtofferrol perst vraag ik me af of ze überhaupt geschikt is
pi_188405444
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 12:20 schreef TheVulture het volgende:
Dat refrein van dat nieuwe lied blvan Naaz klinkt sowieso al alsof er iemand op een krakerig verend bed ligt te wippen :')
Oh jee, iemand twijfelt over deelname aan het songfestival... hoe durft ze! Wie denkt ze wel dat ze is! En trouwens, haar muziek is ook kut! Lekker puh.
pi_188405624
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 12:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Oh jee, iemand twijfelt over deelname aan het songfestival... hoe durft ze! Wie denkt ze wel dat ze is! En trouwens, haar muziek is ook kut! Lekker puh.
Wacht even, ik vind Naaz andere liedjes best prima hoor en als ze niet naar het ESF wil moet ze dat lekker zelf weten, vind het alleen een beetje jammer dat ze er van alles bij meent te moeten slepen waarom ze niet wil, waaronder de racisme-kaart. Los van het feit dat die reacties walgelijk zijn overigens.

En haar laatste liedje vind ik gewoon echt volkomen kut :P

[ Bericht 2% gewijzigd door TheVulture op 12-08-2019 13:25:21 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188406105
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:06 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Wacht even, ik vind Naaz andere liedjes best prima hoor en als ze niet naar het ESF wil moet ze dat lekker zelf weten, vind het alleen een beetje jammer dat ze er van alles bij meent te moeten slepen waarom ze niet wil, waaronder de racisme-kaart. Los van het feit dat die reacties walgelijk zijn overigens.

En haar laatste liedje vind ik gewoon echt volkomen kut :P
Ik vind het jammer dat jij meent voor iemand anders te moeten besluiten of dat legitieme redenen zijn... ik vind haar laatste nummer overigens haar beste. Maar misschien is het meer een muzikanten-nummer dan iets voor het grote publiek, het is ook nogal geflopt.
pi_188406203
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 08:26 schreef Fred_B het volgende:
Naaz vindt zichzelf blijkbaar te interessant om mee te doen, maar heeft zo inderdaad een handig excuus.

En Davina volgend jaar even 21e laten worden is dan misschien wel een goede manier om het jaar waarin we niet willen winnen aan te pakken ja.
Nah zou het? Denk juist dat ze met een simpel popnummer zo de top 10 kan halen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 13:47:48 #38
163650 Greys
pi_188406204
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 12:57 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Oh jee, iemand twijfelt over deelname aan het songfestival... hoe durft ze! Wie denkt ze wel dat ze is! En trouwens, haar muziek is ook kut! Lekker puh.
Beetje kinderachtig dit. TheV heeft zich vaak zat positief uitgelaten over Naaz. Moet ie dan nu ineens verplicht dit ene nummer ook mooi vinden? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188406229
Als het Davina wordt, laat haar dan in godsnaam met een Nederlands nummer gaan. Ik versta werkelijk geen sikkepit van haar Engelstalige nummers. Het is vooral veel volume dan, inderdaad. :+
pi_188406481
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig dit. TheV heeft zich vaak zat positief uitgelaten over Naaz. Moet ie dan nu ineens verplicht dit ene nummer ook mooi vinden? :D
Nee, voor mijn part vindt hij/zij het allemaal kut. Maar mij valt op dat als een artiest hier enige twijfels uit over het songfestival (volkomen begrijpelijk, die nationale hysterie moet je ook maar willen) die artiest hier de wind van voren krijgt.
pi_188406626
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:39 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat jij meent voor iemand anders te moeten besluiten of dat legitieme redenen zijn...
Ik kan voor haar inderdaad niet bepalen of het legitieme redenen zijn, maar in mijn ogen (mening) kwam die racisme-opmerking er vooral nog even achteraan om die andere 3/4 leitieme redenen voor haar te bevestigen. Dat lijkt me nergens voor nodig.

Als ze niet wil meedoen moet ze dat zelf weten en ik vind haar muziek daarom per definitie niet ineens allemaal maar kut.... er zijn zat artiesten die niet willen meedoen en daar luister ik ook gewoon nog hun liedjes van :P

Persoonlijk snap ik alleen dan weer niet (ook een mening) waarom je als artiest een potentieel publiek en exposure voor 180 miljoen luisteraars/kijkers zou weigeren... het wedstrijdelement is er natuurlijk, maar je kunt er alleen maar populairder door worden lijkt me zonder afbreukrisico...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188406653
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:50 schreef Mandy040986 het volgende:
Als het Davina wordt, laat haar dan in godsnaam met een Nederlands nummer gaan. Ik versta werkelijk geen sikkepit van haar Engelstalige nummers. Het is vooral veel volume dan, inderdaad. :+
Haar Nederlandse accent vind ik soms ook niet heel lekker klinken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188407253
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 14:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nee, voor mijn part vindt hij/zij het allemaal kut. Maar mij valt op dat als een artiest hier enige twijfels uit over het songfestival (volkomen begrijpelijk, die nationale hysterie moet je ook maar willen) die artiest hier de wind van voren krijgt.
Oh ze mag haar twijfels hebben maar zeg dat dan gewoon en vertel dan niet van die onzin. Kom met een goed lied en voila alle ESF liefhebbers zullen haar omarmen.
pi_188407325
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 14:15 schreef TheVulture het volgende:
Persoonlijk snap ik alleen dan weer niet (ook een mening) waarom je als artiest een potentieel publiek en exposure voor 180 miljoen luisteraars/kijkers zou weigeren... het wedstrijdelement is er natuurlijk, maar je kunt er alleen maar populairder door worden lijkt me zonder afbreukrisico...
Je kunt het inderdaad gebruiken als showcase voor een groot publiek, maar je staat er ook als vertegenwoordiger van je land. En ik kan me voorstellen dat je van 17 miljoen meningen over je song niet per sé beter wordt. Bij Duncan is het goed uitgepakt, maar zo'n Trijntje is dusdanig afgegaan dat ze nog steeds in de ontkenningsfase verkeert. Als je gevoelig bent voor kritiek lijkt het me een zware job.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 16:07:57 #45
163650 Greys
pi_188408166
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 14:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Nee, voor mijn part vindt hij/zij het allemaal kut. Maar mij valt op dat als een artiest hier enige twijfels uit over het songfestival (volkomen begrijpelijk, die nationale hysterie moet je ook maar willen) die artiest hier de wind van voren krijgt.
Ik vind persoonlijk 'ik vind het refrein van haar laatste lied echt niks' en/of 'ik vind de genoemde redenen niet legitiem' persoonlijk een nogal milde vorm van 'de wind van voren krijgen'. Zijn toch gewoon meningen, net als die van haar.

Als ze riep dat ze wél mee wil doen vinden mensen - overal, niet alleen hier - daar ook iets van (zowel positief als negatief).

Mensen vinden iets van Jan, van Naaz, van Rieu, van Maan, van Waylon, van Ilse, van iedereen. Jij toch ook? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188408551
Ik wil Davina. Het liefst met een lied zoals Skyward. Het is nu het perfecte moment om het te doen. Waarschijnlijk gooien we een S!ster maar who cares, Geen enkel hostland afgezien van Zweden heeft het in recente jaren goed gedaan
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_188408558
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 15:01 schreef summer52 het volgende:

[..]

Oh ze mag haar twijfels hebben maar zeg dat dan gewoon en vertel dan niet van die onzin. Kom met een goed lied en voila alle ESF liefhebbers zullen haar omarmen.
Wie zijn wij om voor haar te bepalen dat het allemaal onzin is 8)7 als zij dat zo voelt.
pi_188408563
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:33 schreef Nexum het volgende:
Ik wil Davina. Het liefst met een lied zoals Skyward. Het is nu het perfecte moment om het te doen. Waarschijnlijk gooien we een S!ster maar who cares, Geen enkel hostland afgezien van Zweden heeft het in recente jaren goed gedaan
Wist je dat Skyward ook oorspronkelijk bedoeld was voor het ESF? ;)
pi_188408583
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wist je dat Skyward ook oorspronkelijk bedoeld was voor het ESF? ;)
Denk het niet, veel te lang en ze zei dat ze uit nummers kon kiezen en Skyward heeft ze zelf geschreven.
pi_188408592
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Denk het niet, veel te lang en ze zei dat ze uit nummers kon kiezen en Skyward heeft ze zelf geschreven.
Weet het wel zeker, want Davina was al voor Duncan benadert. Dat is enige tijd geleden ook besproken bij Boulevard en ook bij Pauw.
pi_188408623
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Weet het wel zeker, want Davina was al voor Duncan benadert. Dat is enige tijd geleden ook besproken bij Boulevard en ook bij Pauw.
Ja en toen kon ze kiezen uit de ingeleverde nummers van andere schrijvers zei ze.
pi_188408650
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:37 schreef Em31 het volgende:
e ingeleverde nummers van andere schrijvers zei ze.
Ze vertelde (nog) niet te willen gaan en plots daar is Skyward. Die had ze al klaarliggen en ik denk dat dat ook de song geweest zou zijn.

Overigens is Davina een prima zangeres, maar haar boze uitstraling is het toch net niet. Ze kna nog veel leren van haar heldin PINK ;)
pi_188408699
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ze vertelde (nog) niet te willen gaan en plots daar is Skyward. Die had ze al klaarliggen en ik denk dat dat ook de song geweest zou zijn.

Overigens is Davina een prima zangeres, maar haar boze uitstraling is het toch net niet. Ze kna nog veel leren van haar heldin PINK ;)
Ik denk niet dat Skyward voor het songfestival geschreven is. Zou overigens best een goede inzending zijn. Niet mijn smaak, maar ik vind Pink dan ook helemaal niks en daar lijkt dit nummer op.
pi_188408727
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Skyward voor het songfestival geschreven is. Zou overigens best een goede inzending zijn. Niet mijn smaak, maar ik vind Pink dan ook helemaal niks en daar lijkt dit nummer op.
Pink is fantastisch. Wat een zangeres, vooral live. Ja ik was erbij in de Arena tijdje terug. Op zijn kop hangen en spatzuiver _O_ _O_
pi_188409200
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 13:47 schreef Em31 het volgende:

[..]

Nah zou het? Denk juist dat ze met een simpel popnummer zo de top 10 kan halen.
Nogal schreeuwerige zangeres met een ordinaire/agressieve uitstraling. Natuurlijk kan een goed liedje dat grotendeels compenseren, maar het is in principe niet iets waar het ESF-publiek doorgaans massaal op stemt, ook het Nederlandse niet.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188410276
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:33 schreef Em31 het volgende:

[..]

Wie zijn wij om voor haar te bepalen dat het allemaal onzin is 8)7 als zij dat zo voelt.
Ik bepaal niks voor haar maar als zij bepaalde opmerkingen plaatst die best kwetsend zijn dan mag ik zeggen dat ik dat onzin vind.
pi_188410410
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:23 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ik bepaal niks voor haar maar als zij bepaalde opmerkingen plaatst die best kwetsend zijn dan mag ik zeggen dat ik dat onzin vind.
Kwetsend? Wat :?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 18:33:35 #58
163650 Greys
pi_188410486
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:29 schreef Em31 het volgende:

[..]

Kwetsend? Wat :?
Misschien vond Summer de zin „Weet je, als het ter sprake komt krijg ik zoveel haat van oude mensen op internet" niet prettig omdat zij zelf een van de wat oudere mensen op internet is.

En als er iemand niet haat op internet is het Summer, ondanks het feit dat haar geboortejaar een stuk eerder was dan de meesten hier. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188410581
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien vond Summer de zin „Weet je, als het ter sprake komt krijg ik zoveel haat van oude mensen op internet" niet prettig omdat zij zelf een van de wat oudere mensen op internet is.

En als er iemand niet haat op internet is het Summer, ondanks het feit dat haar geboortejaar een stuk eerder was dan de meesten hier. ;)
Oh ik dacht al _O- al gok ik dat Naaz vast niet alle oudere mensen haat :+
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:01:12 #60
163650 Greys
pi_188410987
quote:
0s.gif Op zondag 11 augustus 2019 18:00 schreef blackswangreen het volgende:
Die ultrarechtse Tokkies op internet maken zoveel kapot, kunnen we die niet gewoon allemaal het land uitzetten?
Wat ik misschien ook gemist heb, maar waarom zijn ze rechts en Tokkies als mensen zich afvragen 'waarom zij'? Was dat een grapje van je of hoe moet ik dit lezen? :D

Er waren toch ook mensen die echt exáct hetzelfde riepen 'waarom hij' over Duncan?
En als ik dan bv niet wil dat Ali B naar het ESF gaat ben ik dan ook een rechtse tokkie of is het dan gewoon omdat ik z'n muziek en manier van zingen niet bij het ESF vindt passen? Of als ik liever Hind niet nog eens heb daar?

Zo zullen er toch ook zat zijn die Naaz niet zien zitten voor het ESF die helemaal niet oud of verzuurd of rechts of tokkie zijn.

Ik heb Maan liever niet op het ESF, of Tino Martin. Ben ik dan een witte-jongelui-hater? Of wat ben ik dan?

Je zou er bijna een identiteitscrisis van krijgen. _O-

[ Bericht 15% gewijzigd door Greys op 12-08-2019 19:15:20 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188410989
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:43 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Pink is fantastisch. Wat een zangeres, vooral live. Ja ik was erbij in de Arena tijdje terug. Op zijn kop hangen en spatzuiver _O_ _O_
Pink O+

Ik ben nog steeds beduusd van gisteren _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:04:00 #62
163650 Greys
pi_188411013
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:01 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Pink O+

Ik ben nog steeds beduusd van gisteren _O_
Denk alleen dat we het kunnen vergeten dat zij namens NL naar het ESF gaat. Sorry als ik nu je bubble uit elkaar laat spatten haat me niet. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411083
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:29 schreef Em31 het volgende:

[..]

Kwetsend? Wat :?
Ach laat maar, je wilt mij waarschijnlijk niet begrijpen. Is goed joh! ;)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:11:07 #64
163650 Greys
pi_188411139
quote:
Of als ik liever Hond niet nog eens heb daar?
HIND IK BEDOELDE HIND
AUTOCORRECT
STOP DE TIJD
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411207
quote:
5s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:01 schreef Greys het volgende:
Wat ik misschien ook gemist heb, maar waarom kwam er bij sommigen hier eigenlijk de conclusie na dat stuk dat rechtse tokkies/mensen niet willen dat Naaz naar het ESF gaat? Is dat enkel door haar opmerking omdat ze haar eigen achternaam noemde in het artikel?
Dat impliceert ze daarmee ja. En dat gebeurt ook gewoon, dat weet je (tenzij je je doelbewust doof en blind houdt voor dat soort dingen).
  ESF Reporter maandag 12 augustus 2019 @ 19:14:58 #66
87554 Cee
Welluk?
pi_188411211
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wist je dat Skyward ook oorspronkelijk bedoeld was voor het ESF? ;)
Mijn hemel, dat zou dan linea recta in de onderste regionen van mijn lijstjes hangen. _O- Wat een kutnummer is dat. Krijg er echt serieus oorpijn van.
pi_188411228
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:08 schreef summer52 het volgende:

[..]

Ach laat maar, je wilt mij waarschijnlijk niet begrijpen. Is goed joh! ;)
Oké dan?
pi_188411303
Nu vraag ik me toch serieus af of je zo gepikeerd bent omdat ze het over oude mensen heeft _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:20:33 #69
163650 Greys
pi_188411306
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dat impliceert ze daarmee ja. En dat gebeurt ook gewoon, dat weet je (tenzij je je doelbewust doof en blind houdt voor dat soort dingen).
Ja maar kom op zeg, die zullen er gerust geweest zijn, net zoals er vast ook rechtse of linkse mensen en/of Tokkies hebben gegild waarom Duncan moest gaan als onbekende. Volgens mij kent geen hond haar achternaam als artiest.

Dus ja het zal best gebeuren, maar ik heb geen artikel gezien of een tweetstorm waarin mensen massaal gilden dat Naaz niet naar het ESF zou mogen om haar achternaam. En als ik dat gemist heb, zoals gezegd, wijs het me aan.

Hind heet ook geen De Vries en die ging twee keer zonder problemen.

En als je artiest bent dan zijn er haters. Van alle kanten. Of je nou Jan Smit heet of Naaz Mohammed.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411325
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 18:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Misschien vond Summer de zin „Weet je, als het ter sprake komt krijg ik zoveel haat van oude mensen op internet" niet prettig omdat zij zelf een van de wat oudere mensen op internet is.

En als er iemand niet haat op internet is het Summer, ondanks het feit dat haar geboortejaar een stuk eerder was dan de meesten hier. ;)
Dank je, jij begrijpt mij en kan het goed uitleggen. Ik kan door emoties nogal eens doorslaan maar verder ben ik best een leuke oude doos hoor *O*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:24:01 #71
163650 Greys
pi_188411366
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:21 schreef summer52 het volgende:

[..]

Dank je, jij begrijpt mij en kan het goed uitleggen. Ik kan door emoties nogal eens doorslaan maar verder ben ik best een leuke oude doos hoor *O*
Dat mag toch? Jij mag dat een onaardige en onnodige opmerking vinden. Er zijn ook heel veel leuke 'oude' mensen op internet. Vond het ook een beetje gekke opmerking.

Alsof je per se oud en of rechts moet zijn om iemand niet bovenaan je esf-verlanglijst te hebben staan. Dikke onzin.

Je zou bijna amper meer kunnen zeggen dat je Ali B geen ideale kandidaat voor het ESF vindt. :{w
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411383
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:20 schreef Greys het volgende:

Dus ja het zal best gebeuren, maar ik heb geen artikel gezien of een tweetstorm waarin mensen massaal gilden dat Naaz niet naar het ESF zou mogen om haar achternaam. En als ik dat gemist heb, zoals gezegd, wijs het me aan.
Ik heb het ook niet gezien, maar ik onderschat ook niet het vermogen van PVV-trollen om haar via privéberichten voor van alles uit te maken. Ze zal dat ook niet zomaar roepen (of ze is een beetje zielig).
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:26:07 #73
163650 Greys
pi_188411391
Ik hoop dat Ali B nooit aan het ESF meedoet.

Trek uwen conclusies.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411436
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:20 schreef Em31 het volgende:
Nu vraag ik me toch serieus af of je zo gepikeerd bent omdat ze het over oude mensen heeft _O-
Nou meer de combinatie van oude mensen en het woord haat. Ik ben al best oud en in mijn hele leven heb ik nog nooit iemand gehaat ook al zijn er best momenten geweest dat ik er wel een reden voor had. Ik vind haat een heftig woord. En heeft zij bewijzen dat er oude mensen zijn die haar zouden haten als ze naar het ESF zou gaan? Ik betwijfel het. En om haar achternaam en afkomst, kom op joh.
pi_188411438
quote:
14s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:26 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat Ali B nooit aan het ESF meedoet.

Trek uwen conclusies.
Gore racist :{w :{w :{w :{w :{w

Straks zeg je ook nog dat Duncan een betere kandidaat was dan Oscar Harris had kunnen zijn dit jaar. :N
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:30:49 #76
163650 Greys
pi_188411440
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:25 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet gezien, maar ik onderschat ook niet het vermogen van PVV-trollen om haar via privéberichten voor van alles uit te maken. Ze zal dat ook niet zomaar roepen (of ze is een beetje zielig).
Die weten toch helemaal niet wat haar achternaam is joh. Lijkt mij. Ze gebruikt toch alleen haar voornaam als artiest? Ik wist het ook niet. :@ Nou ben ik verre van representatief voor PVV-trollen, héél verre van :D , maar ik denk echt dat ze een tikkie overdrijft qua oud en/of rechts en dat ze niet durft.

En als later blijkt dat hele kuddes rechts haar via privéberichten bang maken dan ben ik de eerste die m'n excuses aanbied wegens verkeerd gedacht. Maar ik denk echt dat er geen hele troepen PVV-minded songfestivalfans zijn die ook nog de achternaam van Naaz weten. Of haar überhaupt kennen misschien. Maar dat is misschien ook een vooroordeel. :P :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411445
Volgens mij begrijp ik het verkeerd want als het al kwetsend is dat zo’n Naaz iets zegt over oude mensen dan is het leven wel heel zwaar lijkt me? Of gaat het om iemand hier :?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:32:57 #78
163650 Greys
pi_188411471
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:30 schreef summer52 het volgende:

[..]

Nou meer de combinatie van oude mensen en het woord haat. Ik ben al best oud en in mijn hele leven heb ik nog nooit iemand gehaat ook al zijn er best momenten geweest dat ik er wel een reden voor had. Ik vind haat een heftig woord. En heeft zij bewijzen dat er oude mensen zijn die haar zouden haten als ze naar het ESF zou gaan? Ik betwijfel het. En om haar achternaam en afkomst, kom op joh.
Aan de meeste twitter-usericons kan je geen leeftijd afzien. De grootste schreeuwers zijn anoniem of hebben geen UI. Dus ik vroeg me idd ook af waar ze dat 'oude mensen' vandaan haalde.

Misschien is ze onzeker en denkt dat alleen jonge mensen van haar muziek zullen houden. Geen idee wat het anders is.

Niks van aantrekken. Je bent een lief mens. Oudje. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  ESF Reporter maandag 12 augustus 2019 @ 19:34:04 #79
87554 Cee
Welluk?
pi_188411491
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:24 schreef Greys het volgende:

[..]


Alsof je per se oud en of rechts moet zijn om iemand niet bovenaan je esf-verlanglijst te hebben staan. Dikke onzin.


Dat wordt toch nergens gezegd?
Naaz zegt dat veel oude mensen haar niet op ESF willen omdat ze Mohammed heet. Ik neem aan dat ze deze conclusies trekt door te kijken naar de profielen van de mensen die dit letterlijk tegen haar zeggen, openlijk of via dm, en dat dit veelal oude(re) mensen zijn met een hoop tweets op hun naam die best rechts en/of extreem zijn. Dan vind ik het geen gekke opmerking. En wat dat oud betreft: let wel, Naaz is een jonkie en voor hen zijn mensen van eind 30 al oud.
pi_188411504
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:30 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Gore racist :{w :{w :{w :{w :{w

Straks zeg je ook nog dat Duncan een betere kandidaat was dan Oscar Harris had kunnen zijn dit jaar. :N
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:35:13 #81
163650 Greys
pi_188411512
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:31 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij begrijp ik het verkeerd want als het al kwetsend is dat zo’n Naaz iets zegt over oude mensen dan is het leven wel heel zwaar lijkt me? Of gaat het om iemand hier :?
Kennelijk vindt Naaz het zelf kwetsend of vervelend en ontmoedigend als mensen haar niet bovenaan de wishlist voor het songfestival hebben staan en zij die óf oud (of rechts). Dan is het leven als artiest óók wel heel zwaar denk ik. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411527
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:30 schreef summer52 het volgende:

[..]

Nou meer de combinatie van oude mensen en het woord haat. Ik ben al best oud en in mijn hele leven heb ik nog nooit iemand gehaat ook al zijn er best momenten geweest dat ik er wel een reden voor had. Ik vind haat een heftig woord. En heeft zij bewijzen dat er oude mensen zijn die haar zouden haten als ze naar het ESF zou gaan? Ik betwijfel het. En om haar achternaam en afkomst, kom op joh.
Je moet wel erg graag in haar opmerking willen lezen dat ze denkt dat alle oude mensen haar haten...
pi_188411534
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Aan de meeste twitter-usericons kan je geen leeftijd afzien. De grootste schreeuwers zijn anoniem of hebben geen UI. Dus ik vroeg me idd ook af waar ze dat 'oude mensen' vandaan haalde.

Misschien is ze onzeker en denkt dat alleen jonge mensen van haar muziek zullen houden. Geen idee wat het anders is.

Niks van aantrekken. Je bent een lief mens. Oudje. :P
*O*
pi_188411569
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:31 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij begrijp ik het verkeerd want als het al kwetsend is dat zo’n Naaz iets zegt over oude mensen dan is het leven wel heel zwaar lijkt me? Of gaat het om iemand hier :?
Je hebt helemaal gelijk hoor. Die Naaz moet niet zo zeuren, maar o wee als ze iets zegt over oude mensen want dat is beledigend. Ondanks dat daar overduidelijk niet álle oude mensen mee worden bedoeld.
pi_188411573
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:36 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Je moet wel erg graag in haar opmerking willen lezen dat ze denkt dat alle oude mensen haar haten...
Zucht nu reageer ik niet meer hoor want op mijn leeftijd trek ik dit niet meer :P
pi_188411579
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:34 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat wordt toch nergens gezegd?
Naaz zegt dat veel oude mensen haar niet op ESF willen omdat ze Mohammed heet. Ik neem aan dat ze deze conclusies trekt door te kijken naar de profielen van de mensen die dit letterlijk tegen haar zeggen, openlijk of via dm, en dat dit veelal oude(re) mensen zijn met een hoop tweets op hun naam die best rechts en/of extreem zijn. Dan vind ik het geen gekke opmerking. En wat dat oud betreft: let wel, Naaz is een jonkie en voor hen zijn mensen van eind 30 al oud.
Hebben we ook voorbeelden van zulke tweets? Want dat Naaz bedolven wordt onder de DM’s op Twitter dat ze niet naar het ESF van 2020 mag vanwege haar achternaam en dat onderzoek aantoont dat dit bovengemiddeld vaak van oudere mensen komt, is nou niet bepaald geloofwaardig.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter maandag 12 augustus 2019 @ 19:41:24 #87
87554 Cee
Welluk?
pi_188411606
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Hebben we ook voorbeelden van zulke tweets? Want dat Naaz bedolven wordt onder de DM’s op Twitter dat ze niet naar het ESF van 2020 mag vanwege haar achternaam en dat onderzoek aantoont dat dit bovengemiddeld vaak van oudere mensen komt, is nou niet bepaald geloofwaardig.
Nee en ik heb ook geen zin om te gaan zoeken.
Ze geeft ook nergens aan bedolven te worden door tweets.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:41:26 #88
163650 Greys
pi_188411607
Ik stop iig hierna met deze discussie. Niet omdat ik jullie stom vind (integendeel) of boos ben ofzo (integendeel) maar omdat ik het zonde van m'n energie vind en we het over sommige dingen gewoon een keer niet eens zijn en dingen/teksten anders aanvoelen en interpreteren.

En voornamelijk omdat journalisten ook nog weleens (..) dingen anders opschrijven dan ze daadwerkelijk gezegd zijn dus zolang ik niet weet wat ze letterlijk zei en op basis van hoeveel tweets of opmerkingen ze dat zei is er sowieso weinig zinnigs over te zeggen verder. :P

Als één of twee rechtse tokkies het riepen moet ze niet zo enorm overdrijven en als tweehonderd oude of rechtse mensen dat riepen dan moet ze die lui gewoon screenshotten en voor lul zetten of gewoon haar schouders ophalen en fuck de haters en ga naar het ESF als je wilt.

Maar ik denk zelf dat ze niet wil of durft. En niet alleen door een paar opmerkingen. Want dan moet je geen artiest willen zijn. Imho. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411625
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:30 schreef summer52 het volgende:

[..]

En om haar achternaam en afkomst, kom op joh.
Ja kom op joh, wat weet zij er als Marokkaanse van hoe dat invloed heeft op haar leven. Ik als echte Nederlandse weet wel beter ;)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:43:33 #90
163650 Greys
pi_188411641
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:41 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee en ik heb ook geen zin om te gaan zoeken.
Ze geeft ook nergens aan bedolven te worden door tweets.
Als ze niet bedolven is en het er een paar zijn dan moet ze imho wel echt leren om daarmee om te gaan en het niet haar dromen in de weg te laten staan. Zou erg zonde zijn. Want echt elke artiest krijgt dat.

Ik denk zelfs dat 3Js en Jan Smitten en Nick en Simon enzo meer 'haters' hebben dan zij en meer lelijke dingen om hun oren krijgen op internet. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411688
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze niet bedolven is en het er een paar zijn dan moet ze imho wel echt leren om daarmee om te gaan en het niet haar dromen in de weg te laten staan. Zou erg zonde zijn. Want echt elke artiest krijgt dat.

Ik denk zelfs dat 3Js en Jan Smitten en Nick en Simon enzo meer 'haters' hebben dan zij en meer lelijke dingen om hun oren krijgen op internet. :@
Als Maarten van Rossem roept dat elke Volendammer een randdebiel is dan lachen we daar met zijn allen om.

Ik zou hem niet direct ongelijk durven geven, maar daar gaat het nu niet om. :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_188411722
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Denk alleen dat we het kunnen vergeten dat zij namens NL naar het ESF gaat. Sorry als ik nu je bubble uit elkaar laat spatten haat me niet. ;(
De Nederlandse Pink-fan lijkt me de grootste kandidaat op dit moment :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188411753
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:31 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij begrijp ik het verkeerd want als het al kwetsend is dat zo’n Naaz iets zegt over oude mensen dan is het leven wel heel zwaar lijkt me? Of gaat het om iemand hier :?
Meer de combinatie : achternaam dus afkomst en dat oude mensen haar daarom zouden haten als ze naar het ESF zou gaan. Dus oude mensen discrimineren volgens haar. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen? Maar einde discussie ik heb mijn punt gemaakt. Oh ja ik herhaal wat ik al eerder heb gezegd als ze met een goed lied komt dan mag ze van mij naar het ESF hoor!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:50:09 #94
163650 Greys
pi_188411758
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:42 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja kom op joh, wat weet zij er als Marokkaanse van hoe dat invloed heeft op haar leven. Ik als echte Nederlandse weet wel beter ;)
Ben blij dat Hind Laroussi zich iig niks heeft aangetrokken van eventuele mensen die eventueel over haar achternaam vielen en ze gewoon twee keer naar het ESF ging. *O*

Ook al had die tweede keer van mij echt niet gehoeven maar dat lag niet aan Marokkaans of achternaam maar aan het lied. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411772
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:42 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja kom op joh, wat weet zij er als Marokkaanse van hoe dat invloed heeft op haar leven. Ik als echte Nederlandse weet wel beter ;)
Ze is Koerd, maar verder heb je wederom gelijk. 'Dat racisme valt wel mee, want ik ervaar het niet' is een typische houding van veel Nederlanders.
pi_188411781
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:49 schreef summer52 het volgende:

[..]

Meer de combinatie : achternaam dus afkomst en dat oude mensen haar daarom zouden haten als ze naar het ESF zou gaan. Dus oude mensen discrimineren volgens haar. Is dat nu zo moeilijk om te begrijpen? Maar einde discussie ik heb mijn punt gemaakt. Oh ja ik herhaal wat ik al eerder heb gezegd als ze met een goed lied komt dan mag ze van mij naar het ESF hoor!
Pff vermoeiend. Die ouderen van tegenwoordig ook.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 augustus 2019 @ 19:51:42 #97
163650 Greys
pi_188411786
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]

De Nederlandse Pink-fan lijkt me de grootste kandidaat op dit moment :P
Ja. Maar misschien toveren ze wel weer eentje uit de hoge hoed die niemand ziet aankomen zoals bij Duncan. Ben benieuwd!

Hoewel het nog niet echt bij me leeft wie er moet gaan. :@ De stad is nu nog even belangrijker. Erg eigenlijk. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188411790
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Hind heet ook geen De Vries en die ging twee keer zonder problemen.

Wat heb ik gemist? :o
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188411803
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben blij dat Hind Laroussi zich iig niks heeft aangetrokken van eventuele mensen die eventueel over haar achternaam vielen en ze gewoon twee keer naar het ESF ging. *O*

Ook al had die tweede keer van mij echt niet gehoeven maar dat lag niet aan Marokkaans of achternaam maar aan het lied. :D
(Edsiel ging twee keer, niet Hind/Hond)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  ESF Reporter maandag 12 augustus 2019 @ 19:52:37 #100
87554 Cee
Welluk?
pi_188411805
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2019 19:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Ben blij dat Hind Laroussi zich iig niks heeft aangetrokken van eventuele mensen die eventueel over haar achternaam vielen en ze gewoon twee keer naar het ESF ging. *O*

In 2008 was er nog geen Twitter.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')