FAKED by Talpaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:45 schreef Bestweldonker het volgende:
We kijken naar een eik zonder processierups.
Is humor, geloof ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:48 schreef danaqui het volgende:
Heb ff terug gelezen, gaat steeds achterlijker worden hier in de Cos en geen Mod die er iets aan doet.........tering he
Wel eens van een champagneontbijt gehoord maar van een bierontbijt?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit is jarig en hij krijgt frikandellen speciaal en bier als ontbijt.
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Weer beeld en Jessie zegt - Die biertjes ook...ongekend, poeh...
Hij is jarig, voor mij hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel eens van een champagneontbijt gehoord maar van een bierontbijt?
Ik denk dat Gerrit het wel leuk vindt, hij kreeg 2 biertjes, geen krat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebt
Waarom is Jens naar de Gemeente?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Jens terug is van de gemeente, gaan ze vergaderen.
Ja, hoe zal de gemeente dit gaan rechtbreien?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Jens terug is van de gemeente, gaan ze vergaderen.
Mij niet bekend onder studenten maar ik gun het hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebt
Geen idee, de Febo ofwel de gemeente spreekt af en toe met een inwoner...opdrachtje?quote:
Daarom, vond het wel humor. Broodje frikadel speciaal en een biertje als ontbijt. Weer eens wat andersquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerrit het wel leuk vindt, hij kreeg 2 biertjes, geen krat.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geen idee, de Febo ofwel de gemeente spreekt af en toe met een inwoner...opdrachtje?
Tja in 'n studentenhuis is het ook heel gewoon dat het daar altijd 'n vieze tyfusbende is, vandaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lekker ruiken in de ochtend.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daarom, vond het wel humor. Broodje frikadel speciaal en een biertje als ontbijt. Weer eens wat anders
Merel zei gisteren al dat ze enkele nieuwe adresjes had voor inkoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie en merel zijn druk met hun samples, ze hebben allerlei nieuwe kleding voor hun imperium.
Vast ingefluisterd door dat eekhoorntje die daar rond scharreltquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel zei gisteren al dat ze enkele nieuwe adresjes had voor inkoop.
Zó lang kan hij daar toch niet gewoond hebben?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja in 'n studentenhuis is het ook heel gewoon dat het daar altijd 'n vieze tyfusbende is, vandaar
dat Gerrit nooit iets doet
Tuurlijk weet hij dat welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie is helemaal blij, dat er extra knoopjes geleverd zijn bij zijn sample.
Hij weet waarschijnlijk niet dat dit vrij gebruikelijk is, ook in overhemden en zo.
Nou, gisteren zag ik haar ook al fluisteren met Dick de haan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast ingefluisterd door dat eekhoorntje die daar rond scharrelt
Nou, heerlijk toch, dat Jessie het wel weet?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat wel![]()
Maar het is niet standaard.
Zou ik wel erg vinden want dat is nooit eerder gebeurd. Je kunt je onenigheden toch wel ff aan de kant zetten?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef DKUp het volgende:
Er zal wel lastig gefeliciteerd af kunnen bij een paar bewoners
Schreef al eerder over die regenjackjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Een plastieken regenjack voor het schuim, en jawel met "#team Jessie", erop!
Ik zag het net voor het eerst.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schreef al eerder over die regenjackjes.
ik zei ook misschien, daar gaat het mij niet om, hij is jarig, en als hij een biertje wil, dan is dat toch prima, hij is niet bepaald een zuipschuit daarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zó lang kan hij daar toch niet gewoond hebben?
Ik vind het aparter dat jij denkt dat hij het niet weetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, heerlijk toch, dat Jessie het wel weet?
Zoals Jessie deed, dacht ik dat het waarschijnlijk was, dat hij het niet weet, maar ik ben blij dat je mij gecorrigeerd hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het aparter dat jij denkt dat hij het niet weet
Niet standaard, maar wel vrij gebruikelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat wel![]()
Maar het is niet standaard.
Ik schreef ook al dat hij het verdiend. Moet er zélf niet aan denken in de ochtend.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zei ook misschien, daar gaat het mij niet om, hij is jarig, en als hij een biertje wil, dan is dat toch prima, hij is niet bepaald een zuipschuit daar
quote:
Klopt, dan is hij wel leuk en anders zelden leuk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Werd hij maar weer eens Donny.
Dokter voor wie en voor wat? Heb ik gemist.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef magnaal het volgende:
Gisteravond zei Jens tegen Mylene dat om tien over half negen de dokter bij de poort zou staan, toen zei Mylene: god wat vroeg...
Lelijk jakkie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:08 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat weer een gezellig dagje worden.
Door die ene keer komt hij niet meer van Merel af.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Werd hij maar weer eens Donny.
Precies.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, dan is hij wel leuk en anders zelden leuk.
Voor anderen schijnt hij dan weer niet zo leuk te zijn, maar ja, nu ook niet dus...………..quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, dan is hij wel leuk en anders zelden leuk.
daarom, nog een keerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Door die ene keer komt hij niet meer van Merel af.
Op de middelbare school zag ik dezelfde jas van Nike ongeveer 6 tot en met 12 jaar geleden.quote:
Ik denk eerder dat hij achter Mylene aan zal gaan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarom, nog een keergaat ie met Frennie zoenen
O neeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:14 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daarom, nog een keergaat ie met Frennie zoenen
kan ook, maar dat het een vreemdganger is als hij drinkt weten we welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij achter Mylene aan zal gaan.
Moest ik ook ff aan denken. Alles herhaald zich qua mode.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
Op de middelbare school zag ik dezelfde jas van Nike ongeveer 6 tot en met 12 jaar geleden.
Franny is wél gemakkelijker.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat hij achter Mylene aan zal gaan.
was dat maar waarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als die niet meer kan zeiken dan gaat hij misschien wel dood.
Geen idee en ik weet ook niet of hij het cryptisch bedoeldequote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dokter voor wie en voor wat? Heb ik gemist.
Jens kennende.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
Geen idee en ik weet ook niet of hij het cryptisch bedoelde
a ¤50 of zoietsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Een plastieken regenjack voor het schuim, en jawel met "#team Jessie", erop!
Zou het niet kunnen komen van al dat trainen? Hij was niks gewend qua trainen volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ochtend rugpijn, slecht matras is meestal de oorzaak
maar hij heeft stiekem wel een oogje op Mylene heb ik het idee, net als toen met Lotus.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:15 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan ook, maar dat het een vreemdganger is als hij drinkt weten we wel
Stengelvreter.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:24 schreef renevanlaaren het volgende:
welke stream ik ook aan heb , die gore stengel vreter wandelt steeds mijn beeld in
dan zou het zich niet concentreren op één plekquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen komen van al dat trainen? Hij was niks gewend qua trainen volgens mij.
Zou Merel daarom zo vervelend doen steeds naar Mylene toe?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:24 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij heeft stiekem wel een oogje op Mylene heb ik het idee, net als toen met Lotus.
Zou kunnen hoor, vrouwen hebben daar een radar voorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou Merel daarom zo vervelend doen steeds naar Mylene toe?
Jessie kan het haar ook verteld hebben want dat is typisch iets voor Jessie.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:26 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, vrouwen hebben daar een radar voor
Merels is sowieso stik jaloers op Mylenequote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zou Merel daarom zo vervelend doen steeds naar Mylene toe?
Ik denk dat het inderdaad met jaloezie te maken heeft.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Merels is sowieso stik jaloers op Mylene
Mylene is alles wat zij niet is en nooit zal worden, slank, rank, lange benen, lief koppie, leuk haar en is zelfs naturel, dus zonder make-up, heel aantrekkelijk.
En dat steekt bij Merel, want al deze dingen zijn niet met geld te koop, dus zal ze nooit meer bereiken. Bij Merel is het verval al heel duidelijk ingetreden.
Wil ik niet weten!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Adriaan heeft gepoept en het ruikt naar verrot, heel erg.
Ze is niet alleen jaloers op Mylene maar ook op Kaylee en Shelley. Ze pakt ze om de beurt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Merels is sowieso stik jaloers op Mylene
Mylene is alles wat zij niet is en nooit zal worden, slank, rank, lange benen, lief koppie, leuk haar en is zelfs naturel, dus zonder make-up, heel aantrekkelijk.
En dat steekt bij Merel, want al deze dingen zijn niet met geld te koop, dus zal ze nooit meer bereiken. Bij Merel is het verval al heel duidelijk ingetreden.
Dank voor de mededelingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Adriaan heeft gepoept en het ruikt naar verrot, heel erg.
Dat het stonk maar even goed naar eten rookquote:
Schoolpleinpesterijen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:31 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is niet alleen jaloers op Mylene maar ook op Kaylee en Shelley. Ze pakt ze om de beurt.
Nee en ik denk dat het niks wordt ook...wrsch is Jessie er nog niet uit,..dan weet je het wel, dan laat hij het doodbloedenquote:
Brandonquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
sjezus
wie staat dit te doen bij Dylan?
dat is toch link?quote:
Ze wachten op Jensquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat het niks wordt ook...wrsch is Jessie er nog niet uit,..dan weet je het wel, dan laat hij het doodbloeden
Brandon.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef Verida het volgende:
[..]
sjezus
wie staat dit te doen bij Dylan?
ow d8 dat hij al terug wasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee, het wachten is op Jens die 'achter' is.
Dokter bellen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef Flow3r het volgende:
Laat Kaylee haar mannetje masseren?
Hoe doet Dil dat thuis zonder Brandons en Lexies ?
O dat zit er ook nog in, of hij is bang voor te veel tegenspraakquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat het niks wordt ook...wrsch is Jessie er nog niet uit,..dan weet je het wel, dan laat hij het doodbloeden
Link ja, maar Brandon had even op internet gekeken hoe het moest.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch link?
Hij heeft hier toch helemaal geen verstand van? ziet niet eens waar hij zijn voet neerzet, gokt maar wat
Eerder een tekort aan alcoholquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jens is vermoeid. Ijzer en B12 controleren
zou goed kunnen, ijzer tekort of B12 tekort, Ze eten daar niet echt gezond, weinig verse groenten, weinig fruit (behalve adje )quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Jens is vermoeid. Ijzer en B12 controleren
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
zou goed kunnen, ijzer tekort of B12 tekort, Ze eten daar niet echt gezond, weinig verse groenten, weinig fruit (behalve adje )
Vergadering over de structuur.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:44 schreef Mjelleke het volgende:
De tatoeëerders zijn veel op de streams. Zal wel weer iets gaan gebeuren
GGD, alles is helemaal fantastisch.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:44 schreef Mjelleke het volgende:
De tatoeëerders zijn veel op de streams. Zal wel weer iets gaan gebeuren
Ik heb Merel hem zien omhelzenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:46 schreef DKUp het volgende:
Djezzie en Meertje al iets tegen Gerrie gezegd vanmorgen?
Kleertjes van die 2 worden weer lekker aangevuld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Mafklappertje heeft weer een nieuw jassie, Team Jessie![]()
![]()
![]()
![]()
Vannacht niet in de boot samen want bazinnetje is ongesteld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:50 schreef Dotteke het volgende:
Het maffia koppel zit er weer klaar voor
[ afbeelding ]
Zolang die zijn vegan-voer maar krijgt hoor je hem niet klagen, en om geld geeft hij toch niks?quote:
blijkbaar toch wel. hij legt er wel de nadruk opquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zolang die zijn vegan-voer maar krijgt hoor je hem niet klagen, en om geld geeft hij toch niks?
En vanaf dag 1 maar lullen dat hij niets om geld geeft, hij spreekt zichzelf zo tegenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:54 schreef magnaal het volgende:
[..]
blijkbaar toch wel. hij legt er wel de nadruk op
Tja maar dat willen Merel en Jessie niet, kan Merel niet elke dag meer wat nieuws aan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:55 schreef Chea49 het volgende:
Je hebt verdieners en je hebt schoonmakers. Gewoon alle verdiensten de bv in voor verdere investeringen en vaste lasten en iedereen 70 euro zakgeld. Hoe moeilijk kan het zijn?
Jessie is gewoon uit op een klasse-strijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Dyl zegt dat er ook mensen binnen zijn gekomen die geen geld willen verdienen maar net als Adje voor een groepsproces.
Jessie zegt dat er in de buitenwereld ook mensen zijn die geen geld willen verdienen
Waar slaat dat op oetlul je zit niet in de buiten wereld
Met hem dan wel aan de luxe kantquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie is gewoon uit op een klasse-strijd.
En dáár draait het dus allemaal om.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja maar dat willen Merel en Jessie niet, kan Merel niet elke dag meer wat nieuws aan.
Jessie wil gewoon zijn zin doordrijven dat is het , hij weet dat hun goed verdienen dus daarom komt hij nu met dat plan, eerste de katie knuffel lanceren en dan dit planquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie is gewoon uit op een klasse-strijd.
Dat droeg hij in 1 ook niet af, net als BTW, dat "vergat" hij ook. Maar goed, hij roept te pas en te onpas: in 1......alleen dit stukje laat hij achterwege.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:56 schreef Crabapple het volgende:
15 % winst is bruto, de inkomsten belasting gaat er nog af blijft 7 - 11 % over. Maar daar zal Jessie bij de afrekening pas mee komen. Denk dat een aantal omzet met winst verwarren.
En zo is dat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:59 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Laat kapitalisten lekker buiten kapitaliseren, alleen maar werkende utopiaantjes wordt stiksaai
Ik zie haar nooit schoonmakenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Merel hoort schoonmaken bij het leven.Hoe krijgt ze het uit haar mond.
![]()
Volgens haar gaat dit plan om de BV en niet om de samenleving.
Dat kan je niet scheiden daar.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Zouden we de mensen die boven de silo, ons kantoor, schoonmaken moeten betalen, zegt Merel.
Vanmorgen zegt Franny. Stel dat ik nu iets voor mezelf vind, dan kan ik niet meer pielen voor jou.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef Chea49 het volgende:
Merel en Jessie willen gewoon personeel in kunnen huren voor hun kutklussen.
Ik lig in een deuk om dat kind.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef Sambalbaai het volgende:
Volgens Merel hoort schoonmaken bij het leven.Hoe krijgt ze het uit haar mond.
![]()
Volgens haar gaat dit plan om de BV en niet om de samenleving.
Dat kan je niet scheiden daar.
Jessie ook niet, behalve wat verplaatsen op het buitenterreinquote:
Daarom is ze vóór dit systeem, kan ze mensen inhuren om haar huis en haar boot en haar kantoor schoon te houden.quote:
ons kantoor....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:01 schreef Dotteke het volgende:
Zouden we de mensen die boven de silo, ons kantoor, schoonmaken moeten betalen, zegt Merel.
Arrogante meid is die Merel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen zegt Franny. Stel dat ik nu iets voor mezelf vind, dan kan ik niet meer pielen voor jou.
Ja hoor, zegt Merel je bent toch niet hele dat met je eigen ding bezig
En met pielen bedoelt ze die plotter zooi van het velletje halen
In Uto1 bracht het alléén maar ellende.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:03 schreef BarryOSeven het volgende:
Die dikke zigeuner moet maar mensen gaan betalen voor het pielwerk. Je moet wel achterlijk zijn om dat vanaf nu gratis te gaan doen. Laat die dikke zeug het maar zelf doen als ze 15% krijgt.
Een ding is zeker, dit systeem gaat grote drama's veroorzaken. Wel weer leuk om naar te kijken in ieder geval.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Concentratiekamp Utopia: Arbeit macht Frei.
Ze heeft een fantastische wijnlijn op de markt gebracht.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Flow3r het volgende:
Al iemand een produkt op de markt brengt dan wil Maris daar graag bij helpen .
Lekker makkelijk, breng zelf iets op de markt dan ?
Nee, maar ze krijgt wel geld voor het idee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Flow3r het volgende:
Al iemand een produkt op de markt brengt dan wil Maris daar graag bij helpen .
Lekker makkelijk, breng zelf iets op de markt dan ?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Maris maakt schoon voor dat ze moet werken in haar vrije tijd
O dan wil ik ook zulke mensen in dienst zegt Adje
Ja, maar dat komt ook omdat het me eigen zaak was, zegt Maris
Mariska is echt een kampopzichter. Ze dringt haar eigen normen op aan anderen. Ik snap niet dat er geen mensen tegenin gaan. Wat een walgelijk mens.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Toch zit er een kern van waarheid in wat hij zegt. Schoonmaken zou beloond moeten worden net als het bijhouden van de financien, thuis moet je toch ook je administratie bijhouden?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Dus adje wil betaald krijgen voor de 3x vaatwasser uitruimen
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoezo zijn er maar een paar die geld verdienen? Ze verdienen toch ook met de markt of evenementen?
Werkt niet daar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:07 schreef Mohitah het volgende:
Als ze dan toch bezig zijn zou ik erin gooien dat iedereen van de wc (douche enz) gebruik maakt dus Verplicht iedereen schoonmaken. Elke dag iem anders dan moet je het maar 1 x in de 2 weken doen.
Tis dat die verrekte Merel en Jessie zoveel fans hebben die die goedkope troep duur kopenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Hoezo zijn er maar een paar die geld verdienen? Ze verdienen toch ook met de markt of evenementen?
Eens.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Toch zit er een kern van waarheid in wat hij zegt. Schoonmaken zou beloond moeten worden net als het bijhouden van de financien, thuis moet je toch ook je administratie bijhouden?
En dat loopt zo goed dat ze het in de uitverkoop gegooid hebben.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tis dat die verrekte Merel en Jessie zoveel fans hebben die die goedkope troep duur kopen
En een panteropslag in optiequote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze heeft haar eigen opslag onder haar bed, wijn/chips en snoepwerk voldoende aanwezig
Er moet meer, meer en meer komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ze zijn van - ¤30.000 naar de plus gekomen.
Wat is er mis met het huidige systeem?
En daar werken ze allemaal voor maar dat wordt voor het gemak maar vergeten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Voor haar foundationquote:
Nee, want hij is als de dood dat iemand het overneemtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nog niet gedreigd dat hij stopt met de financiën? Of houdt ie die troef achter de hand?
Dat lijkt me nu geen goede timing.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:13 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Nog niet gedreigd dat hij stopt met de financiën? Of houdt ie die troef achter de hand?
De bende van 4.......die zogenaamd niet bestaat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:14 schreef Dotteke het volgende:
Ze gaan een systeem samen bedenken, maar Jessie zegt we vragen niet van mensen?? Ik vraag me dan af wie we is?
Personal Trainingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:15 schreef Flow3r het volgende:
Waarmee verdient Brandon geld dan ?
Ik zie hem wel altijd werken
Aanbieding, ik doe het voor 75quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu geen goede timing.![]()
![]()
![]()
Ik zou het mooi vinden als er eentje daar zich aanbiedt om het over te nemen: 100 euro per maand.
Hij is veel te bang dat 'n ander er achter komt dat ze nogsteeds in het rood staanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, want hij is als de dood dat iemand het overneemt
Vies volk hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:15 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
De bende van 4.......die zogenaamd niet bestaat.
Hiske was eerder zwaar beledigd toen Adriaan haar vroeg hoe het voelde om bij de club van 4 te horen.
Is weer niet overlegd. Die 2 blijven maar rommel inkopen en zetten er hun eigen stempel op en anderen doen/deden het werk daarvoor. Maar o wee als een ander met een ideetje komt en een investering nodig heeft. En dan ook nog beweren dat mensen niet gemotiveerd zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Jessi over voorzichtig inkopen... kijk hem zitten in zn nieuwe lijn
Flauwe kul.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:15 schreef DKUp het volgende:
Ik moet maar telkens horen dat er vijf grootverdieners zijn.
En dan zijn de blijvende grootverdieners spekkoper, houden hun eigen luxe op peil zo.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:15 schreef Dotteke het volgende:
Stel Dyl gaat naar huis, dan gaat Kayle ook naar huis, een andere grootverdiener krijgt een witte brief dan zitten, dan verdienen we niet veel meer
Je had vanmorgen een prima beschrijving.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies volk hoor
Weet je hoe vet is het als je buiten bent en je ziet dat de basis doorgaat
Man o man die vent heeft zoveel verbeelding in zich zitten niet normaal
Thuis zou je er de vaste lasten niet eens van kunnen betalen!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:15 schreef BloesBloes het volgende:
Grootverdienershet klinkt zo leuk, zielenpoten!
Grootheidswaanzin.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies volk hoor
Weet je hoe vet is het als je buiten bent en je ziet dat de basis doorgaat
Man o man die vent heeft zoveel verbeelding in zich zitten niet normaal
Gebruiken als wapen om je xin door te drammen daar niemand trek heeft in die taakquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:14 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu geen goede timing.![]()
![]()
![]()
Ik zou het mooi vinden als er eentje daar zich aanbiedt om het over te nemen: 100 euro per maand.
Dat doet hij heel goed naar Shelly toe (en de rest natuurlijk.) Hopelijk valt het kwartje.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:18 schreef Crabapple het volgende:
Jens geeft rekenvoorbeeld, Jessie raakt in paniek
Kappersstoel...quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is weer niet overlegd. Die 2 blijven maar rommel inkopen en zetten er hun eigen stempel op en anderen doen/deden het werk daarvoor. Maar o wee als een ander met een ideetje komt en een investering nodig heeft. En dan ook nog beweren dat mensen niet gemotiveerd zijn.![]()
![]()
Precies en als per klant shampoo moet bestellen, blijf je verlies draaienquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat doet hij heel goed naar Shelly toe (en de rest natuurlijk.) Hopelijk valt het kwartje.
In de buitenwereld zitten er naast directeur Jessie 5 van zulke managers aan tafel en ligt de directeur binnen 5 minuten onder diezelfde tafel, maar in het land der blinden is éénoog koning.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:18 schreef Crabapple het volgende:
Jens geeft rekenvoorbeeld, Jessie raakt in paniek
dat je merel elke dag in een nieuw jurkje kan zien lopenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:20 schreef magnaal het volgende:
Jessie komt met een ingewikkeld financieel plan, die anderen proberen te ontrafelen. Wat is de bedoeling van dat nieuwe plan?
knaken makenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:20 schreef magnaal het volgende:
Jessie komt met een ingewikkeld financieel plan, die anderen proberen te ontrafelen. Wat is de bedoeling van dat nieuwe plan?
Zeg ik, dit gaat durenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Ik lig in een deuk, men loopt niet klakkeloos mee aan het handje van Jessie
Het is zo doorzichtig voor buitenstaanders, maar als je er middenin zit, dan moet je wel denken dat je dom bent ...en daar gokt Jessie opquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:21 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
dat je merel elke dag in een nieuw jurkje kan zien lopen
Dat wordt weer janken straks voor mietje Jessie, ze luisteren niet naar hem, ze doen moeilijk. Ze doen het om hem te pesten, het is persoonlijk bla bla blaquote:
De oplossingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie de nieuwe Nederlandse Munt, zelf muntjes slaan
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:22 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha ha Jens haalt in een keer heel Jessie betoog naar beneden
Die sturen ze er vervolgens uit met de stemmingen en zo blijft meneer op de troon zitten met zijn huisvarkentje naast hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:22 schreef Crabapple het volgende:
Nee Jessie, niet 'stel, stel, stel' hij zei gister zelf dat hij niet verwacht dat alle 15 Utopianen succesvol zullen zijn in ondernemen.
Hij weet dat een aantal zullen falen.
Ja, heb je gezien wat ze laatst zelf van hun zooi in de uitverkoop hebben gegooid omdat het nite verkocht werdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:23 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]En Jessie gooit er maar weer een dooddoener in.
![]()
Preventief kan je dit voorkomen als je goedkoper gaat inkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |