FAKED by Talpaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:45 schreef Bestweldonker het volgende:
We kijken naar een eik zonder processierups.
Is humor, geloof ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:48 schreef danaqui het volgende:
Heb ff terug gelezen, gaat steeds achterlijker worden hier in de Cos en geen Mod die er iets aan doet.........tering he
Wel eens van een champagneontbijt gehoord maar van een bierontbijt?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit is jarig en hij krijgt frikandellen speciaal en bier als ontbijt.
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Weer beeld en Jessie zegt - Die biertjes ook...ongekend, poeh...
Hij is jarig, voor mij hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel eens van een champagneontbijt gehoord maar van een bierontbijt?
Ik denk dat Gerrit het wel leuk vindt, hij kreeg 2 biertjes, geen krat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebt
Waarom is Jens naar de Gemeente?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Jens terug is van de gemeente, gaan ze vergaderen.
Ja, hoe zal de gemeente dit gaan rechtbreien?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Jens terug is van de gemeente, gaan ze vergaderen.
Mij niet bekend onder studenten maar ik gun het hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebt
Geen idee, de Febo ofwel de gemeente spreekt af en toe met een inwoner...opdrachtje?quote:
Daarom, vond het wel humor. Broodje frikadel speciaal en een biertje als ontbijt. Weer eens wat andersquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerrit het wel leuk vindt, hij kreeg 2 biertjes, geen krat.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geen idee, de Febo ofwel de gemeente spreekt af en toe met een inwoner...opdrachtje?
Tja in 'n studentenhuis is het ook heel gewoon dat het daar altijd 'n vieze tyfusbende is, vandaarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Lekker ruiken in de ochtend.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:53 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Daarom, vond het wel humor. Broodje frikadel speciaal en een biertje als ontbijt. Weer eens wat anders
Merel zei gisteren al dat ze enkele nieuwe adresjes had voor inkoop.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:54 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie en merel zijn druk met hun samples, ze hebben allerlei nieuwe kleding voor hun imperium.
Vast ingefluisterd door dat eekhoorntje die daar rond scharreltquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Merel zei gisteren al dat ze enkele nieuwe adresjes had voor inkoop.
Zó lang kan hij daar toch niet gewoond hebben?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja in 'n studentenhuis is het ook heel gewoon dat het daar altijd 'n vieze tyfusbende is, vandaar
dat Gerrit nooit iets doet
Tuurlijk weet hij dat welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:56 schreef Bestweldonker het volgende:
Jessie is helemaal blij, dat er extra knoopjes geleverd zijn bij zijn sample.
Hij weet waarschijnlijk niet dat dit vrij gebruikelijk is, ook in overhemden en zo.
Nou, gisteren zag ik haar ook al fluisteren met Dick de haan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vast ingefluisterd door dat eekhoorntje die daar rond scharrelt
Nou, heerlijk toch, dat Jessie het wel weet?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat wel![]()
Maar het is niet standaard.
Zou ik wel erg vinden want dat is nooit eerder gebeurd. Je kunt je onenigheden toch wel ff aan de kant zetten?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef DKUp het volgende:
Er zal wel lastig gefeliciteerd af kunnen bij een paar bewoners
Schreef al eerder over die regenjackjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef Bestweldonker het volgende:
Een plastieken regenjack voor het schuim, en jawel met "#team Jessie", erop!
Ik zag het net voor het eerst.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:00 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schreef al eerder over die regenjackjes.
ik zei ook misschien, daar gaat het mij niet om, hij is jarig, en als hij een biertje wil, dan is dat toch prima, hij is niet bepaald een zuipschuit daarquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zó lang kan hij daar toch niet gewoond hebben?
Ik vind het aparter dat jij denkt dat hij het niet weetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:59 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Nou, heerlijk toch, dat Jessie het wel weet?
Zoals Jessie deed, dacht ik dat het waarschijnlijk was, dat hij het niet weet, maar ik ben blij dat je mij gecorrigeerd hebt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het aparter dat jij denkt dat hij het niet weet
Niet standaard, maar wel vrij gebruikelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Tuurlijk weet hij dat wel![]()
Maar het is niet standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |