FAKED by Talpaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:45 schreef Bestweldonker het volgende:
We kijken naar een eik zonder processierups.
Is humor, geloof ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:48 schreef danaqui het volgende:
Heb ff terug gelezen, gaat steeds achterlijker worden hier in de Cos en geen Mod die er iets aan doet.........tering he
Wel eens van een champagneontbijt gehoord maar van een bierontbijt?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:40 schreef Bestweldonker het volgende:
Gerrit is jarig en hij krijgt frikandellen speciaal en bier als ontbijt.
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:49 schreef Bestweldonker het volgende:
Weer beeld en Jessie zegt - Die biertjes ook...ongekend, poeh...
Hij is jarig, voor mij hoeft dat ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wel eens van een champagneontbijt gehoord maar van een bierontbijt?
Ik denk dat Gerrit het wel leuk vindt, hij kreeg 2 biertjes, geen krat.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebt
Waarom is Jens naar de Gemeente?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Jens terug is van de gemeente, gaan ze vergaderen.
Ja, hoe zal de gemeente dit gaan rechtbreien?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bestweldonker het volgende:
Als Jens terug is van de gemeente, gaan ze vergaderen.
Mij niet bekend onder studenten maar ik gun het hem.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Gerrit is een van de weinigen daar die best rustig aan doet met drank daar, hij is jarig, mss is het een soort van traditie, wat ik me kan voorstellen als je in een studentenhuis gewoond hebt
Geen idee, de Febo ofwel de gemeente spreekt af en toe met een inwoner...opdrachtje?quote:
Daarom, vond het wel humor. Broodje frikadel speciaal en een biertje als ontbijt. Weer eens wat andersquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:51 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik denk dat Gerrit het wel leuk vindt, hij kreeg 2 biertjes, geen krat.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:52 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Geen idee, de Febo ofwel de gemeente spreekt af en toe met een inwoner...opdrachtje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |