als je die kwijt bent kan ik het nog wel begrijpen anders niet echt en zoals eerder al aangegeven hier, koop een goeie centrale verdedigerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dan nog. Maar ook eentje uit de stal van Mino.

fixed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
PSV Het Nederlandse voetbal heeft een mentaliteitsverandering nodig.

Muah bij Ajax zijn zo 2 van de 3 grootste verkopen centrale verdedigers, dus daar valt ook prima op te verdienen. En Berghuis ga je nooit meer doorverkopen voor veel geld dus kan je allemaal afschrijven, dus lijkt me financieel ook niet zo verstandig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:04 schreef tompsv18 het volgende:
Aan aanvallers geef je makkelijker veel geld uit dan aan verdedigers, wan die leveren bij doorverkoop doorgaans een stuk meer op en dus zit er minder risico aan. Al gaan ze ook geen 15 miljoen voor Berghuis betalen hoor.

Barzagli2.0 aan de naam ligt het nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 15:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Boscagli. Beste verdediger ooit. Nu al.

Ja, hele goeie naam.quote:

ik neem aan dat je Escude? bedoelt, die van PSV moet ik je schuldig blijvenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ja, hele goeie naam.
Kun jij de 2 Franse verdedigers noemen die in het vorige decennium bij PSV en Ajax voetbalden?

Escudé kan ik me ook nog wel herinneren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Escude? bedoelt, die van PSV moet ik je schuldig blijven

Brechet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem aan dat je Escude? bedoelt, die van PSV moet ik je schuldig blijven

Jeremy Brechet. Kwam van Sochaux.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
moest ik even opzoeken, die kan ik me niet herinneren

Marokkaanse Portugeesquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht aan Da Costa die in Frankrijk is geboren.

puike verdediger, jammer dat zijn gezin niet kon aarden. Hij leerde toch noodtempo Nederlands?quote:

Da Costa.. Dat leek ook een geweldenaar naast Alex, nooit meer wat van gezien sindsdienquote:Op dinsdag 16 juli 2019 17:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht aan Da Costa die in Frankrijk is geboren.

Snap je punt, maar als je een filmpje van al zijn goals bekijkt, dan zitter er toch echt pareltjes tussen. Stond ik destijds van te kijken.quote:

Zooo, daar baalde ik van destijds, die werd zo makkelijk verkocht. Volgens mij nog een tijd bij Fiorentina gespeeld.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Da Costa.. Dat leek ook een geweldenaar naast Alex, nooit meer wat van gezien sindsdien

Heeft psv ook een honkbal afdeling?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Met goede verdedigers koop je een kampioenschap en CL voetbal.
Amerikaanse honkbalclubs begrijpen dat, en geven grof geld uit aan werpers, maar ook aan spelers die bekend staan om hun verdedigende veldwerk (golden glove winnaars). Niet alleen aan potentiële homeruns.
Hetzelfde geldt voor de NFL. Bill Bellicheck (Patriots) heeft altijd een verdediging met mannetjesputters.
PSV heeft een mentaliteitsverandering nodig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |