Goed boek hoor, vaak hardop gelachen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brengen cabaretiers tegenwoordig ook al boeken uit ja
Wat doe je bij zo'n boekenclub dan? Ga je dan de structuur van een boek bespreken?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo heel erg van de gedichten denk ik![]()
Flippingcoin stelde wel een boekenclub voor. Dat is wel tof
Want jij hebt ook echt ziek veel al gelezen volgens mij. 20/40 per dag kom ik ook wel aan jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
welk?
[..]
dat mag
[..]
ligt eraan, over het algemeen wel minstens twintig pagina's per dag, maar nu ik vakantie heb echt veel meer
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar ik klap altijd dicht.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:09 schreef I. het volgende:
Mijn vader dichtte altijd veel. Laatste tijd niet veel meer. Heeft ook wel meerdere dichtwedstrijden gewonnen. Vond ik wel tof.
Juist wel. Daarom posten ede meeste hier ook vooral in de avondquote:
zijn jouwn zaken niet ventjequote:
valt volgens mij best wel mee hoorquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want jij hebt ook echt ziek veel al gelezen volgens mij. 20/40 per dag kom ik ook wel aan ja
En het plot, de personages.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat doe je bij zo'n boekenclub dan? Ga je dan de structuur van een boek bespreken?
Best knap hoe je gedachten dat aan elkaar verbinden allemaalquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik wil het echt onthouden, dromen geven altijd inspiratie in hun randomheid.
De meest willekeurige onzin en in zo'n droom ga je maar gewoon erin mee
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef naatje_1 het volgende:
Rozen zijn rood
Violen zijn blauw
En ik was mod
Da's ook blauw
RIP Flippiee
Do not stand at my grave and weepquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
welk?
[..]
dat mag
[..]
ligt eraan, over het algemeen wel minstens twintig pagina's per dag, maar nu ik vakantie heb echt veel meer
Jawelquote:
Vind het oprecht knap hoe hij ze uit z'n mouw schudde, en dat het ook niet van die simpele dooddoeners zijn. Ik zou ook dichtklappen denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar ik klap altijd dicht.
Misschien staat hij op Storytel, dan voeg ik hem wel even toequote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed boek hoor, vaak hardop gelachen.
Is dan ook een meester in taalkundige grappen.
En dat we het dan ook nog eens kunnen ervaren hoe het dan is.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Best knap hoe je gedachten dat aan elkaar verbinden allemaal
Haha, dichtklappen op een dichtwedstrijdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, maar ik klap altijd dicht.
Staan wel wat hervertellingen van grappen uit zijn shows, maar goed blijft leuk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien staat hij op Storytel, dan voeg ik hem wel even toe
Ik was niet serieus hoor, wilde alleen even een flauwe woordgrap maken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:13 schreef I. het volgende:
[..]
Vind het oprecht knap hoe hij ze uit z'n mouw schudde, en dat het ook niet van die simpele dooddoeners zijn. Ik zou ook dichtklappen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
ludieke titel zegquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)9zbZM-YaAkwhEALw_wcB
Is dat deze JR?
Deze grap werd mede mogelijk gemaakt door een hersenspinsel in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Haha, dichtklappen op een dichtwedstrijd
Jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:16 schreef Fok-it het volgende:
https://www.bol.com/nl/p/(...)9zbZM-YaAkwhEALw_wcB
Is dat deze JR?
Lijkt op een Loesjequote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was niet serieus hoor, wilde alleen even een flauwe woordgrap maken.Jezus, daar is het toch veel te laat voor man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oja, daar deed m'n broer ook altijd aan ja.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |