Dan kan het maar beter een fijne droom zijn.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn die dromen waar je nog een hele dag in kan leven als je weer wakker bent.
Beetje vies. Ik douche me gewoon na zon droom.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn die dromen waar je nog een hele dag in kan leven als je weer wakker bent.
Ik droom nooit naar eigenlijk, al onthou ik weinig meer de laatste tijd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan kan het maar beter een fijne droom zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
Ik heb nog nooit een natte droom gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beetje vies. Ik douche me gewoon na zon droom.
gemene actie naar de lange gedichten toe, wat denk jij dat ze er van zullen vinden, wanneer ze dit horen? :/quote:
Dat is wel fijn op het weinig onthouden na danquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik droom nooit naar eigenlijk, al onthou ik weinig meer de laatste tijd.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
hier, ff gratis goed gedichtIk weet al welk gedicht ik wil als ik sterf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook evil.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:05 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gemene actie naar de lange gedichten toe, wat denk jij dat ze er van zullen vinden, wanneer ze dit horen? :/
Die was goed jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet al welk gedicht ik wil als ik sterf.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
hier, ff gratis goed gedichtIk kan hier niks mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel lees jij per dag ongeveer?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
had laatst een boek prozapoëzie van octavio paz gekocht, kon ik vrij weinig mee, maar ben sowieso heel cynisch wat betreft vertaalde poëzie
burroughs doet ook iets wat daar op lijkt maar bij hem vind ik het vet cool
Ja ik wil het echt onthouden, dromen geven altijd inspiratie in hun randomheid.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel fijn op het weinig onthouden na dan
welk?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet al welk gedicht ik wil als ik sterf.
dat magquote:
ligt eraan, over het algemeen wel minstens twintig pagina's per dag, maar nu ik vakantie heb echt veel meerquote:
Brengen cabaretiers tegenwoordig ook al boeken uit jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Herman Finkers zijn boek stonden er wel een paar, was wel geinig.
Ja, maar ik ben niet zo heel erg van de gedichten denk ikquote:Op dinsdag 16 juli 2019 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het wordt tijd om onze eigen dead poets society op te richten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |