Ja je had er een stel paranoïde figuren tussen zitten die bij elke scheet dachten dat het ingeademde chemtrails waren die de menselijke evolutie onderdrukken, en ze hadden allerlei eisen aan de modjes van wat we wel en wat we niet mochten/moesten doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou ik ook geen trek in hebben
[..]
Is daar zoveel actie dan? Kom er eigenlijk nooit.
Treurig gedragquote:Op maandag 15 juli 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je had er een stel paranoïde figuren tussen zitten die bij elke scheet dachten dat het ingeademde chemtrails waren die de menselijke evolutie onderdrukken, en ze hadden allerlei eisen aan de modjes van wat we wel en wat we niet mochten/moesten doen.
Ze vonden het uitermate kwalijk dat een neutraal persoon modje werd; het moest juist iemand zijn die "vuistdiep in de materie zit", en die elke dag minimaal 5 nieuwe topics opent op basis van wat hij o.a. op de site van Niburu leest enzo.
Andersdenkenden moesten de mond gesnoerd worden, en we mochten absoluut geen alcohol drinken "onder het werk".
We werden zeer persoonlijk en echt keihard aangevallen. En dat in een periode dat ik al zwaar overspannen aan het worden was door een veel te drukke baan, mijn vader die op sterven lag en allerlei familie-perikelen daar omheen.
Ik heb uiteindelijk een burn-out opgelopen en toen heb ik mijn moderatorschap ook vaarwel gezegd.
Ja sowieso was er echt wel veel gaande.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:24 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Treurig gedragkan me voorstellen dat je er dan geen zin meer in hebt.
Slopend dat FOKquote:Op maandag 15 juli 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja je had er een stel paranoïde figuren tussen zitten die bij elke scheet dachten dat het ingeademde chemtrails waren die de menselijke evolutie onderdrukken, en ze hadden allerlei eisen aan de modjes van wat we wel en wat we niet mochten/moesten doen.
Ze vonden het uitermate kwalijk dat een neutraal persoon modje werd; het moest juist iemand zijn die "vuistdiep in de materie zit", en die elke dag minimaal 5 nieuwe topics opent op basis van wat hij o.a. op de site van Niburu leest enzo.
Andersdenkenden moesten de mond gesnoerd worden, en we mochten absoluut geen alcohol drinken "onder het werk".
We werden zeer persoonlijk en echt keihard aangevallen. En dat in een periode dat ik al zwaar overspannen aan het worden was door een veel te drukke baan, mijn vader die op sterven lag en allerlei familie-perikelen daar omheen.
Ik heb uiteindelijk een burn-out opgelopen en toen heb ik mijn moderatorschap ook vaarwel gezegd.
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie voor VBL maar weer inquote:Op maandag 15 juli 2019 21:22 schreef ToT het volgende:
Als je een burn-out oploopt omdat je moderator bent op een forum, dan is er iets goeds mis met dat forum. Misschien moet murp het dan maar sluitenquote:Ik heb uiteindelijk een burn-out opgelopen en toen heb ik mijn moderatorschap ook vaarwel gezegd.
Wat the neuk,, die sporen echt nietquote:Op maandag 15 juli 2019 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso was er echt wel veel gaande.Ik kreeg zelfs direct bedreigingen van een kloon van iemand met een permban!
Er is dan ook van alles misquote:Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie voor VBL maar weer in![]()
Ik zou juist denken dat het juist goed is als er een neutraal iemand mod wordt in zulk soort objectieve fora. Op sommige plaatsen is het makkelijk dat iemand wat van het onderwerp afweet, bv iemand die fotografeert in FOT, maar je wilt niet iemand daar die alleen maar topics over Nikon wil hebben omdat Canon zwaar kut is (voorbeeld).
[..]
Als je een burn-out oploopt omdat je moderator bent op een forum, dan is er iets goeds mis met dat forum. Misschien moet murp het dan maar sluiten
ik heb ook wel eens "onfrisse" berichten in mijn DM gekregen in het begin van het DTS spel van iemand met een permban.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso was er echt wel veel gaande.Ik kreeg zelfs direct bedreigingen van een kloon van iemand met een permban!
Ik ook wel. Was echt compleet gestoord die gastquote:Op maandag 15 juli 2019 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens "onfrisse" berichten in mijn DM gekregen in het begin van het DTS spel van iemand met een permban.
Sorry daarvoorquote:Op maandag 15 juli 2019 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook wel. Was echt compleet gestoord die gast
Whehe ik heb hier een Nikon D500.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dan trek ik mijn sollicitatie voor VBL maar weer in![]()
Ik zou juist denken dat het juist goed is als er een neutraal iemand mod wordt in zulk soort objectieve fora. Op sommige plaatsen is het makkelijk dat iemand wat van het onderwerp afweet, bv iemand die fotografeert in FOT, maar je wilt niet iemand daar die alleen maar topics over Nikon wil hebben omdat Canon zwaar kut is (voorbeeld).
[..]
Als je een burn-out oploopt omdat je moderator bent op een forum, dan is er iets goeds mis met dat forum. Misschien moet murp het dan maar sluiten
Geen idee of het dezelfde was, maar ik heb er maar streepjes doorgetrokkenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ook wel. Was echt compleet gestoord die gast
Laatst snachts nog een keertje maar kon er wel om lachen eigenlijk. Maar als het persoonlijk wordt is de grap er wel vanaf natuurlijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens "onfrisse" berichten in mijn DM gekregen in het begin van het DTS spel van iemand met een permban.
Deze persoon had al de persoonlijke gegevens van iemand anders achterhaalt en gedeeltelijk gepost. Dat werd wel een beetje eng ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Laatst snachts nog een keertje maar kon er wel om lachen eigenlijk. Maar als het persoonlijk wordt is de grap er wel vanaf natuurlijk.
Je moet er maar zin in hebben ookquote:Op maandag 15 juli 2019 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze persoon had al de persoonlijke gegevens van iemand anders achterhaalt en gedeeltelijk gepost. Dat werd wel een beetje eng ja.
Als ik iets op fok heb geleerd, is dat als iemand hier een sterke mening heeft over iets, het onmogelijk is om hem te overtuigen. Hoeveel je ook gelijk hebt. Dus hoe goed je het ook bedoeld had, het zou niet hebben gewerkt. Ook al was het alleen maar zodat ze normaal met elkaar zouden omgaan.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ik heb hier een Nikon D500.
En nee, die burn-out kwam natuurlijk niet van alleen het forum, maar het heeft sowieso wel meegedragen.
Ik was van plan om de strijdende partijen (de alu-hoedjes en de critici) een beetje tot elkaar te krijgen door een centraal topic te maken met daarin samenvattingen van heersende theorieën met onderbouwing ervoor.
Nou, mijn kop werd er zowat af gebeten toen ik daar aan wilde beginnen!
Ja ik heb in de loop der tijd hier wel geleerd om dingen wat meer te laten gaan. Als je al in zo'n vreselijke stress-situatie zit met je werk en privé-omstandigheden, dan hakt alles hier er natuurlijk ook weer veel harder in.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik iets op fok heb geleerd, is dat als iemand hier een sterke mening heeft over iets, het onmogelijk is om hem te overtuigen. Hoeveel je ook gelijk hebt. Dus hoe goed je het ook bedoeld had, het zou niet hebben gewerkt. Ook al was het alleen maar zodat ze normaal met elkaar zouden omgaan.
spreekt ie duits?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed om je ninja-edit te lezen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb in de loop der tijd hier wel geleerd om dingen wat meer te laten gaan. Als je al in zo'n vreselijke stress-situatie zit met je werk en privé-omstandigheden, dan hakt alles hier er natuurlijk ook weer veel harder in.
Nu gaat het veel beter in m'n leven, gelukkig.
Vind je zoontje het ook goed dat ie steeds op internet verschijnt?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:40 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit sindsdien geproduceerd.
(Niet sinds de ninja-edit uiteraard!)
Ik zal het hem vragen!quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je zoontje het ook goed dat ie steeds op internet verschijnt?
Ja klopt, ik vergeet dat nog wel eens. Vertrouw mensen veel te makkelijk.quote:
Whehehe dat niet eens nee!quote:Op maandag 15 juli 2019 21:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt vast wel een domein naam geregistreerd met zijn naam.
Geen idee waarom ik dat 8 jaar geleden wel heb gedaan.quote:
Ik dan juist weer nietquote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vergeet dat nog wel eens. Vertrouw mensen veel te makkelijk.
Ik had wel een website met mijn username hier.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee waarom ik dat 8 jaar geleden wel heb gedaan.Vind het nu wel een beetje creepy worden
Ik heb geen Facebook meerquote:Op maandag 15 juli 2019 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn wel ouders die een fb account hebben voor hun baby
En ik maar zoekenquote:
Heet je zo niet dan?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik werdtijd geleden toegevoegd door iemand van basisschool die al vroeg moeder werd en alleenstaand. Die poste ook hele tijd foto's van haar kind en hele tijd post van een of andere wedstrijd om op haar zoontje te stemmen. Snel weer uit facebook gegooid
Maar was xe lekker?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:55 schreef hemarookworst het volgende:
Ik werdtijd geleden toegevoegd door iemand van basisschool die al vroeg moeder werd en alleenstaand. Die poste ook hele tijd foto's van haar kind en hele tijd post van een of andere wedstrijd om op haar zoontje te stemmen. Snel weer uit facebook gegooid
En daar denk je weer aanquote:
quote:
Ik had een twitter account en kreeg die vraag ook. Omdat ik het toch niet gebruikte, account maar gedelete.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Vroeg een vriend een keer waarom ik hem niet volgde op Instagram.. Euh omdat je veel te veel gare foto's post
Ohja dat heb ik ook nogquote:Op maandag 15 juli 2019 22:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had een twitter account en kreeg die vraag ook. Omdat ik het toch niet gebruikte, account maar gedelete.
Zo ongeveer het halve oeuvre van kraftwerk jaquote:Op maandag 15 juli 2019 22:12 schreef hemarookworst het volgende:
Krijgen jullie hier een Kraftwerk gevoel van?
Had ik iig niet verwacht van de alter ego van Armin van Buuren en Benno de Goeijquote:Op maandag 15 juli 2019 22:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo ongeveer het halve oeuvre van kraftwerk jaKan niet echt een enkel nummer aanduiden, maar zo ongeveer alles op computer world of mensch-machine
Beetje jammer ja. Had dat niet verwacht van iemand die in Leiden heeft gestudeerdquote:Op maandag 15 juli 2019 22:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had ik iig niet verwacht van de alter ego van Armin van Buuren en Benno de Goeij
Vind hele nieuwe album van Gaia wel anders dan ik was gewend, maar zeker niet slecht.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje jammer ja. Had dat niet verwacht van iemand die in Leiden heeft gestudeerd
Nog niet gehoord, maar ik zal eens gaan luisteren.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind hele nieuwe album van Gaia wel anders dan ik was gewend, maar zeker niet slecht.
Ken je zijn oudere Gaia tracks wel?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, maar ik zal eens gaan luisteren.
Ken je trouwens ook Pure NRG? Side project van Solarstonequote:Op maandag 15 juli 2019 22:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet gehoord, maar ik zal eens gaan luisteren.
Een paar. Moet even zoeken welke.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je zijn oudere Gaia tracks wel?
Die had ik ooit in mijn youtube aanbevelingen.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ken je trouwens ook Pure NRG? Side project van Solarstone
Je zou eens moeten weten wat er na een paar avondjes fok in mijn recommended lijst op youtube verschijnt. En ik klik ook op allesquote:
Is altijd hetzelfde bij youtubequote:Op maandag 15 juli 2019 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat er na een paar avondjes fok in mijn recommended lijst op youtube verschijnt. En ik klik ook op alles![]()
Wil je mijn lijst niet zienquote:Op maandag 15 juli 2019 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Je zou eens moeten weten wat er na een paar avondjes fok in mijn recommended lijst op youtube verschijnt. En ik klik ook op alles![]()
Ik dacht dat dat aan mijn trage laptop lagquote:Op maandag 15 juli 2019 22:42 schreef devzero het volgende:
Ligt het aan fok of mijn browser, maar posts blijven continue hangen en ik moet telkens een refresh doen in mijn browser.
Sinds lekken uit DMs weer mag, hierbij de lijst van Geerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds lekken uit DMs weer mag, hierbij de lijst van GeerdHeftig zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Sinds lekken uit DMs weer mag, hierbij de lijst van GeerdGeerd kan niet fatsoenlijk schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
wie bedoel je?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een niet grappige dude bij de avondetappe
Kan wel zijn, maar woensdag wel worstdagquote:Op maandag 15 juli 2019 22:52 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geerd kan niet fatsoenlijk schrijven
Thomas Dekker? Wat een knuppel vind ik datquote:Op maandag 15 juli 2019 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een niet grappige dude bij de avondetappe
Tex de Witquote:Op maandag 15 juli 2019 22:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thomas Dekker? Wat een knuppel vind ik dat
En eens ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Thomas Dekker? Wat een knuppel vind ik dat
Ah die.. Werkt wel aan leuke programma's maar blijkbaar live niet zo leuk.quote:
Neu beetje matige actquote:Op maandag 15 juli 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ah die.. Werkt wel aan leuke programma's maar blijkbaar live niet zo leuk.
Heb je al ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYY gezegd na je terugkomstquote:
Ik heb Mikeyy nog niet veel gezienquote:Op maandag 15 juli 2019 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je al ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYY gezegd na je terugkomst
Zijn er sowieso maar weinig die live grappig zijnquote:
voor je zusje is elke dag wel worstdagquote:Op maandag 15 juli 2019 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar woensdag wel worstdag
Die heeft wel humor soms ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zijn er sowieso maar weinig die live grappig zijn
Ben nu theater voorstelling van Ali B aan het kijken. Is verrassend leuk.
die was wel goed aan het klagen op onz-scquote:Op maandag 15 juli 2019 22:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb Mikeyy nog niet veel gezien
Zag het ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die was wel goed aan het klagen op onz-sc
Misschien kan je hem mentale bijstand verlenen door dat te zeggenquote:
ER IS MAAR 1 ECHTE MIKEYYYquote:Op maandag 15 juli 2019 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien kan je hem mentale bijstand verlenen door dat te zeggen
Dacht dat woensdag gehaktdag wasquote:Op maandag 15 juli 2019 22:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar woensdag wel worstdag
Geen medelijden met die gewonden in Pamplona.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:03 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht dat woensdag gehaktdag was
En woensdagavond stierenavond
Had laatst nog chorizo Pamplona gegetenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen medelijden met die gewonden in Pamplona.
Das wel lekker ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had laatst nog chorizo Pamplona gegeten
Geen idee wat er gebeurd is maar daar heeft stierenavond niks mee te makenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh ik las stierenvechtenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen idee wat er gebeurd is maar daar heeft stierenavond niks mee te maken
Lol nee dat is voor idiotenquote:
Zij willen jouw medelijden ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Zij willen jouw medelijden ook niet.
Wat gaan we hieraan doen?quote:
Top planquote:
Jij niet dan?quote:
omdat ik interesse heb in nudes van jou?quote:Op maandag 15 juli 2019 23:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hooo waarom lees jij dit
niet van mezelfquote:
Momemtjequote:Op maandag 15 juli 2019 23:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omdat ik interesse heb in nudes van jou?
[..]
niet van mezelf
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
eindelijk.
zou ook fotos van je poes krijgen, maar nooit gekregen natuurlijk
Ik wil ook je poes zienquote:Op maandag 15 juli 2019 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]oeps dat ben ik echt echt eeeeecht vergeten
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]oeps dat ben ik echt echt eeeeecht vergeten
Jaja. Nu terug krabbelen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sky, engine dit gaat te ver
KAPPE.NU
Ik reken eropquote:
Komt komende dagen verandering in. Sluit niet uit dat juli alsnog te warm gaat eindigen.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk wel gek, 16 graden max in Juli. Het was eind februari warmer![]()
Oke weerdeskundigequote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt komende dagen verandering in. Sluit niet uit dat juli alsnog te warm gaat eindigen.
Picsquote:
16 gradenquote:Op maandag 15 juli 2019 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Eigenlijk wel gek, 16 graden max in Juli. Het was eind februari warmer![]()
22 graden momenteel aldus Googlequote:Op maandag 15 juli 2019 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar denken ze op de noordpool anders over.
Zie nu dat het om 1 uur smiddags was. Maar weet ook niet waar dat dan precies is... Andere site geeft 1 graad aan.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh lol. Das ook wel veel toch voor daar?
Tis nogal groot daar dus euhm...quote:Op maandag 15 juli 2019 23:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zie nu dat het om 1 uur smiddags was. Maar weet ook niet waar dat dan precies is... Andere site geeft 1 graad aan.
Oh is gewoon ook de naam van een plaatsje in Alaska dus is niet eens echt op de noordpoolquote:Op maandag 15 juli 2019 23:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tis nogal groot daar dus euhm...
GEEN IDEE!
quote:Op maandag 15 juli 2019 23:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh is gewoon ook de naam van een plaatsje in Alaska dus is niet eens echt op de noordpool
details details.quote:Op maandag 15 juli 2019 23:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh is gewoon ook de naam van een plaatsje in Alaska dus is niet eens echt op de noordpool
Hoestie?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje
[ afbeelding ]
Hee haagsquote:
Dobre utro moenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokje
[ afbeelding ]
Hey man.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee haags
[..]
Dobre utro moen![]()
[ afbeelding ]
Wel prima hoor, dank je welquote:
Mooiquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel prima hoor, dank je wel![]()
Ben beetje in een luie modus![]()
Hoe gaat het met jou vandaag Haags? Ritme weer terug ?
Mooi gebitquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee haags
[..]
Dobre utro moen![]()
[ afbeelding ]
Si. Klopt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Over 3 weken vraag ik het wel opnieuw. Kost je iets van een maand zei je
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:20 schreef eNGine10 het volgende:
Was even vergeten dat ik gisteren m'n tweede wekker had uitgeschakeld. Moeten rennen om het busje te halen.
En veel daden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haags, een man van weinig woorden 💪👊
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ik geloof je
Ja maar niet op een plezierige manier. Ook geen tijd gehad om ff wat water in m'n haar te doen, zie er wild uit deze morgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ochtendgymnastiek
![]()
Maar vanochtend geen 2 liter water dus?
Beste zou ik dan ook weer niet zeggenquote:
Niks mis met een beetje wildquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar niet op een plezierige manier. Ook geen tijd gehad om ff wat water in m'n haar te doen, zie er wild uit deze morgen
Half litertje wel
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje wild![]()
weer eens wat anders dan dat constante brave gedoe van jou
Ach je kan zo in het busje of op werk nog water zuipenWel beetje uitgeslapen dan?
Ja je bent te braaf johquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]ja he
Dadelijk helm op dan maakt het toch niet meer uit
Wel redelijk uitgeslapen ja
Grijze dag hier. Zal wel veel regenen vandaag.
Cutequote:
Uhuquote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja je bent te braaf johLaat je haren lekker los.. nu je die nog hebt
Moet je altijd een helm op als je op je werk bent?
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Cute
[..]
Uhutreurig om afscheid van te nemen
Ja helm is wel standaard. Hier is ook een riempje om je hoofd verplicht, dat soort fratsen verschilt wel iedere keer.
Goedemorgen Limoen🎉🎊quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]valt tegen hoor ..
Goedemorgen stokj
Werkze!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd voor mij om te gaan![]()
Fijne dag verder allen
Pruik is nog wel een optie jaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ach aan alles komt een eind.. en anders een pruik
![]()
Veiligheid voor allesdat je een helm op moet zal wel niet zomaar zijn.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:13 schreef stokj het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik ga maar eens opstaan, doe ik nog wat nuttigs🤣😂😅
Lijkt me niet slim idd.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb net m'n bek zitten schrobben.
Koffie daar meteen na is niet echt ideaal.
Kan je overnieuw beginnen met schrobben.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb net m'n bek zitten schrobben.
Koffie daar meteen na is niet echt ideaal.
Ja, mensen moeten echt goed wakker worden op deze dag.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Wow wat een warm onthaal, dankjewel!
Hier ook nog grijzig, maar er schijnt mooi weer onderweg te zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, mensen moeten echt goed wakker worden op deze dag.
Het is trouwens een grijze dag hiero. Dat belooft niet veel goeds.
Ben benieuwd wat het gaat brengen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook nog grijzig, maar er schijnt mooi weer onderweg te zijn
Gaat goed... Nacht doorgekomen inderdaad, nu de dag nogquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Goedemorgen! Hoe gaat het? Ben je de nacht doorgekomen?
Gaat het je vandaag gemakkelijk af?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Gaat goed... Nacht doorgekomen inderdaad, nu de dag nog
Had wat opstartproblemen maar nu ik eenmaal bezig ben gaat het weer vanzelfquote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 08:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier ook nog grijzig, maar er schijnt mooi weer onderweg te zijn
Ik ben zojuist op werk gearriveerd. Heb zo twee belafspraken achter elkaar en dan met HR een aantal zaken doornemen. Hoop dat het niet al te lang duurt. Nu iedereen met vakantie is kan ik mijn agenda zelf bepalen i.p.v. dat die managementassistente dat doet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had wat opstartproblemen maar nu ik eenmaal bezig ben gaat het weer vanzelf
Bij jou dan?
10 uur beginnen.. Wel een mooie tijdquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ben zojuist op werk gearriveerd. Heb zo twee belafspraken achter elkaar en dan met HR een aantal zaken doornemen. Hoop dat het niet al te lang duurt. Nu iedereen met vakantie is kan ik mijn agenda zelf bepalen i.p.v. dat die managementassistente dat doet.
Met wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:01 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben er nú eentje aan het maken.....
Aan het bezuinigen?quote:
Had er op z'n minst een tomaatje bij gedaan.. Of avocadoquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet goed genoeg voor je menéér motorblokje??
Verwend nestquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Had er op z'n minst een tomaatje bij gedaan.. Of avocado
Dat zei je nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dit inderdaad.....zie je wel @:eNGine10 !
Alle kaas is lekkerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Kaas kan lekker zijn, sommige (buitenlandse) kazen niet te vreten. Maar valt wel mee.
Natuurlijk kan kaas lekker zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Kaas kan lekker zijn, sommige (buitenlandse) kazen niet te vreten. Maar valt wel mee.
Kun je op je tosti doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Kaas van beneden lijkt me niet fijn hoor.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |