Godverdoemequote:Op maandag 15 juli 2019 21:25 schreef Szura het volgende:
‘Je was een keer heel dicht bij de ritzege he?’
We zien Staf lossen en niet eens bij de eerste vijf eindigen
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
Google is stuk?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:28 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik zette hem eigenlijk op voor Femke![]()
![]()
![]()
Maar ze zit er niet bij?wat was er met haar?
Is dit een account van Stinho?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:29 schreef showtimer het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op maandag 11-05-2015 om 16:27:14@:classicomano Donder op. Idioot die je bent. reageer retweet
En wat was er met Femke van den Driesschen dan?quote:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160426_02258675quote:Op maandag 15 juli 2019 21:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En wat was er met Femke van den Driesschen dan?
Want dat krijg niet gevonden op google, lees nooit meer wat over haar helaas
Ik kan me niet heugen dat er Sassenheimse feestweken zijn.quote:
Ja weet ik ja, maar wat werd er in deze uitzending over haar gezegd?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160426_02258675
Weet ik het.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja weet ik ja, maar wat werd er in deze uitzending over haar gezegd?
Moet ik medelijden hebben?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:33 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Die bloemen knippen zichzelf niet.
Waren beelden van een of ander WK ofzo waar ze verloor van brilmevrouw aan tafelquote:
De Koppenbergcross, kom op he.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Waren beelden van een of ander WK ofzo waar ze verloor van brilmevrouw aan tafel
Ah ok, oud zeer dus. Zou haar zo graag nog eens zienquote:Op maandag 15 juli 2019 21:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Waren beelden van een of ander WK ofzo waar ze verloor van brilmevrouw aan tafel
Kwart van het tijdritwerk kwam op het conto van Woutquote:Op maandag 15 juli 2019 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eigenlijk de tweede zege van Van Aert.
Ik kijk al uit naar jullie meltdowns als Wout straks de tijdrit wint.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kwart van het tijdritwerk kwam op het conto van Wout.
Meltdowns worden nog groter aangezien de altijd vervelende Djie gaat winnenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik kijk al uit naar jullie meltdowns als Wout straks de tijdrit wint.
Daar zou niks mis mee zijn eigenlijk, zeker als het alternatief Dennis Rohan is.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oh, dat boeit mij niet hoor. Ik ben groot fan van Wout. Ik moet wel lachen om het 'maar Wuyts nationalisme is stommer dan dat van ons nationalisme' sentiment hier. Als er een Belg in de kopgroep zit, gaat het automatisch over Wuyts en allang niet meer over de renner zelf. Wuyts is een obsessie, terwijl het olijke duo olijk mag zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zet Thomas op 1 overigens.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar zou niks mis mee zijn eigenlijk, zeker als het alternatief Dennis Rohan is.
Dennis valt toch al af met die Bahrein wondermachine. Dan ben ik na 13 dagen toch geneigd het voordeel te geven aan de regerend Tourwinnaar.quote:
Toch weer 400 hoogtemeters in die 27km. Ook weer naar beneden, dus dan ben je toch een behoorlijk deel van de tijd aan het klimmen of dalen.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan dit soort dingen altijd bijzonder slecht inschatten.
Je hebt de hoop voor Egan al opgegeven?quote:Op maandag 15 juli 2019 21:45 schreef Koffieplanter het volgende:
(Die op dat moment nog alle reden heeft gas te geven ook, in tegenstelling tot vorig jaar).
Luxeslaaf Egan, de wielerharten huilenquote:Op maandag 15 juli 2019 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt de hoop voor Egan al opgegeven?
Ik vrees dat het een slapjanus gaat zijn en genoegen neemt met Plan B onder het mom mijn tijd komt nog wel. Nee, zijn tijd is nu.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt de hoop voor Egan al opgegeven?
Dat is lastig inderdaad. Het is niet echt heel zwaar. Beetje heuvelachtig, verder gewoon grote plaat. Redelijk ideaal voor Tom en Rohan normaliter maar Rohan zijn fiets is lachwekkend slecht en Tom is nog op zoek naar zijn metaalsplinter...quote:Op maandag 15 juli 2019 21:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan dit soort dingen altijd bijzonder slecht inschatten.
Godverdommequote:
Mag niet van de behaarde dokter van Sunweb. En op zich was ik het nog met zijn verhaal eens ook.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:07 schreef Momo... het volgende:
Jup Wilco en Tom aan de ketoontjes en vlammen
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tom aan de ketonen en op een Bianchi, dat wordt genieten.
Wat is jouw oordeel over ketonen? Moet het naar de dopinglijst?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mag niet van de behaarde dokter van Sunweb. En op zich was ik het nog met zijn verhaal eens ook.
INEOS aidstrein verschroeidquote:Op maandag 15 juli 2019 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tom aan de ketonen en op een Bianchi, dat wordt genieten.
Ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:10 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat is jouw oordeel over ketonen? Moet het naar de dopinglijst?
Nee, voorlopig niet. Want lichaamseigen en blablabla.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zo te horen gaat dat voorlopig niet gebeuren. Of wordt er gesproken over een verbod?
Dan rest de vraag: heeft Corendon ook een ketonen druïde?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, voorlopig niet. Want lichaamseigen en blablabla.
100%.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat rest de vraag: heeft Corendon ook een ketonen druïde?
Dus we kunnen gerust zijn en in 2021 gaat Mathieu huishouden in Frankrijk waarbij Wout uit 2019 verbleekt?quote:
Daar is geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dus we kunnen gerust zijn en in 2021 gaat Mathieu huishouden in Frankrijk waarbij Wout uit 2019 verbleekt?
quote:Op maandag 15 juli 2019 22:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
EPO toch ook? En testosteron
Nee, voorlopig niet. Want lichaamseigen en blablabla.
Groen of geel voor Corendon Alpecinquote:Op maandag 15 juli 2019 22:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar is geen twijfel over mogelijk.
Creatiefquote:Op maandag 15 juli 2019 22:18 schreef Szura het volgende:
Superslomobeelden: check
Grijstinten: check
Instrumentaal: check
Groen.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Groen of geel voor Corendon Alpecin
Franse ploegen zijn altijd los zand. Ketonenloos los zand.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:20 schreef Szura het volgende:
Ik heb weinig gemerkt van de tactiek van deze ploeg
Ik kan mij niet voorstellen dat Mathieu ooit voor een klassement gaat rijden.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Groen of geel voor Corendon Alpecin
Zo zou ik Nobuddie Nolles niet willen omschrijven.quote:
I see what u did therequote:Op maandag 15 juli 2019 22:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo zou ik Nobuddie Nolles niet willen omschrijven.
veldrijdster die een hersentumor heeft gehadquote:Op maandag 15 juli 2019 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is dat nietszeggende wijf met die pittige bril eigenlijk?
Oi... tering heej. Is zij terug op niveau? Hoe heet ze? Even opzoeken.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
veldrijdster die een hersentumor heeft gehad
Wout rijdt fantastisch maar ze moeten wel een beetje realistisch blijven. Op het moment dat het bergop hard ging eergisteren ging hij er onverbiddelijk af. Mathieu en Alaphilippe zijn bergop nog een stuk explosiever en ik zie Wout ook niet Mathieu er niet keer op keer op leggen in de sprint.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:31 schreef Szura het volgende:
‘Wout kan alle grote klassiekers winnen’
Maar wij hebben Mathieu die dat gaat verhinderen
Dit is maar de halve waarheid.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wout rijdt fantastisch maar ze moeten wel een beetje realistisch blijven. Op het moment dat het bergop hard ging eergisteren ging hij er onverbiddelijk af. Mathieu en Alaphilippe zijn bergop nog een stuk explosiever en ik zie Wout ook niet Mathieu er niet keer op keer op leggen in de sprint.
Dus we krijgen Sven Nys, Hilaire en..?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:32 schreef showtimer het volgende:
@:El-Stinho ze konden geen gasten vinden
Marijn!quote:Op maandag 15 juli 2019 22:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dus we krijgen Sven Nys, Hilaire en..?
De hele waarheid is dat Van Aert moest lossen nadat hij Kruijswijk had teruggebracht die op een gaatje zat.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en wat is de andere helft van de waarheid?
Daar heb je gelijk in, maar zie jij Wout LBL of Lombardije winnen?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De hele waarheid is dat Van Aert moest lossen nadat hij Kruijswijk had teruggebracht die op een gaatje zat.
Het summum van de Tour voor @Koffieplanter .quote:
Als Oliver Zaugg het al kan..quote:Op maandag 15 juli 2019 22:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar zie jij Wout LBL of Lombardije winnen?
Nee, ik ga sporten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik neem aan dat @:Koffieplanter er ook klaar voor zit.
Uitstekend typetje van Bas van Toor.quote:
Nou. Maar eens zien welke kerktoren de klok mistquote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sven Nys zit er bijzonder smakeloos bij. Hij mist alleen nog een gouden ketting. Kermisklant.
Neuh. Leuke vrouwquote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gaat het weer over die Philipsen.
Zouden eigenlijk niet alle andere renners in hun remmen moeten knijpen om Philipsen een zege te gunnen?quote:
Hij zou ook zomaar uit een programma van Johnny de Mol kunnen komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Philipsen lijkt wel een beetje op Hummeltje
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zou ook zomaar uit een programma van Johnny de Mol kunnen komen.
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij zou ook zomaar uit een programma van Johnny de Mol kunnen komen.
Aan onze Sven?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 21:43 schreef wimderon het volgende:
@:Koffieplanter moet deze ode missen, arme jongen.
Ik hoorde vanochtend dat Elton John ook groot fan is van Billie Eilish. Dat kan ze in d'r broekzak steken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog meer Billie. @:el-stinho
Ieder mens met een beetje gezond verstand is fan.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik hoorde vanochtend dat Elton John ook groot fan is van Billie Eilish. Dat kan ze in d'r broekzak steken.
„Ze is niet in één hokje te stoppen. Er zijn geen regels. Ik kan niet wachten om haar live te zien, want ze heeft iets heel speciaals. Talent zoals dat van haar zie je niet vaak.”quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder mens met een beetje gezond verstand is fan.
Was getekend, Sven Nys.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
„Ze is niet in één hokje te stoppen. Er zijn geen regels. Ik kan niet wachten om haar live te zien, want ze heeft iets heel speciaals. Talent zoals dat van haar zie je niet vaak.”
We zijn pas 1,5 week ver en 'Sven Nys' houdt alles en iedereen in zijn greep.quote:
Als Sven tien jaar later was geboren had niemand van hem gehoord.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:08 schreef showtimer het volgende:
Sven Nys noemt zichzelf een pannenkoek.
Incompetentie springt altijd in het oog.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We zijn pas 1,5 week ver en 'Sven Nys' houdt alles en iedereen in zijn greep.
Welke van de 22?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, de Vacansoleil-periode benoemen en dan klagen over een later betrapte renner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Sporza komt Adriaantje ook zondag.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Mendrisio toen Hoogerland vloog.quote:
Vandevelde zei hij toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Haha, de Vacansoleil-periode benoemen en dan klagen over een later betrapte renner
hilaire vanderschueren die klaagt over gedopeerde renners....quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:14 schreef El-Stinho het volgende:
De onvermijdelijke Linde Merckpoel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Sporza komt Adriaantje ook zondag.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Zoveel Nederlandse gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Sporza komt Adriaantje ook zondag.![]()
Waarom heeft de NOS nooit of zelden Belgische gasten??Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Sven Nijsquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoveel Nederlandse gasten![]()
Waarom heeft de NOS nooit of zelden Belgische gasten??
Omdat Belgen niet zo dom zijn om naar de NOS te kijken.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat de NOS te boek staat als een zender die haar kijkers infantiliseert.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cameron past vier keer in Nicky Degrendele.quote:
kip - eiquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat Belgen niet zo dom zijn om naar de NOS te kijken.
Opportunist.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Guidon van onder en ik doe een huwelijksaanzoek.
Ah ja dat wel natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat de NOS te boek staat als een zender die haar kijkers infantiliseert.
De dochter van.quote:
Wellicht dat een schroeiende Emu ons nog kan verblijden met zijn komst.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij laat ons ernstig in de steek.
Kruijswijk gaat knechten joh, als ie dit jaar weer vijfde wordt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:19 schreef Van_Poppel het volgende:
Wordt wel een gevoelig onderwerp als Dumoulin ook naar Jumbo gaat...dan heb je met Dumoulin, Roglic, Groenewegen, Kruijswijk en Van Aert te veel kopmannen voor de Tour.
Emoe en Kontrat sluipen weer geruisloos mee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wellicht dat een schroeiende Emu ons nog kan verblijden met zijn komst.
Hij kwam niet eens de overwinning van Marco Brenner vieren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij laat ons ernstig in de steek.
Kruijswijk moet dan inderdaad gaan knechten.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kruijswijk gaat knechten joh, als ie dit jaar weer vijfde wordt.
En Van Aert kun je een vrije rol geven in de overgangsritten, die hoef je niet als kopman uit te spelen.
Het gefaal van de Schach heeft de overhand.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wellicht dat een schroeiende Emu ons nog kan verblijden met zijn komst.
De marionettenrol*quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het gefaal van de Schach heeft de overhand.
Vrij onbegrijpelijk eigenlijk. Heeft die ergens last van gekregen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Het gefaal van de Schach heeft de overhand.
Etappezeges in Tour is gewoon veel waard. Het zou wat zijn als beste sprinter ter wereld daar niet aan start komtquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kruijswijk moet dan inderdaad gaan knechten.
Van Aert met deze benen is kandidaat om de groene trui te pakken. Wellicht is het dan handiger Groenewegen Giro en Vuelta te laten rijden.
LindeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens Sporza komt Adriaantje ook zondag.
Het beste adres voor al uw primeurs!
Kijk hier hebben we wat aanquote:
De dochter van VDBquote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk hier hebben we wat aanNog geen Puck, maar niks mis mee
Dat is zeker belangrijk, maar tot nu toe heeft hij er slechts eentje op een banddikte gewonnen. Een zekerheid dat hij ieder jaar er een stuk of 3 pakt is er dus niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Etappezeges in Tour is gewoon veel waard. Het zou wat zijn als beste sprinter ter wereld daar niet aan start komt
Niet dat ik weet. Voorjaar nog doortrekken richting Californië was misschien niet zo slim.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vrij onbegrijpelijk eigenlijk. Heeft die ergens last van gekregen?
De etappes tot zover zijn ook niet echt op maat. De eerste valt hij ongelukkig, daar heeft ie dan last van in etappe 4. Daarna wint hij wel. Morgen nog een kans.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 22:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is zeker belangrijk, maar tot nu toe heeft hij er slechts eentje op een banddikte gewonnen. Een zekerheid dat hij ieder jaar er een stuk of 3 pakt is er dus niet.
Als je straks echt de ambitie hebt om de Tour te winnen, dan moet je keuzes maken. Alles een beetje half doen werkt op den duur niet.
twitter:_bartaerts twitterde op woensdag 17-07-2019 om 10:41:26. @dnelissen in #avondetappe: »Marcel Kittel is een flierefluiter» Nelissen heeft duidelijk te weinig (emotionele) intelligentie om in te kunnen zien dat iemand psychologisch door een moeilijke periode kan gaan. Gelukkig overstijgen onze analisten dat niveau #vivelevelo reageer retweet
quote:Op woensdag 17 juli 2019 11:38 schreef showtimer het volgende:
twitter:_bartaerts twitterde op woensdag 17-07-2019 om 10:41:26. @:dnelissen in #avondetappe: »Marcel Kittel is een flierefluiter» Nelissen heeft duidelijk te weinig (emotionele) intelligentie om in te kunnen zien dat iemand psychologisch door een moeilijke periode kan gaan. Gelukkig overstijgen onze analisten dat niveau #vivelevelo reageer retweet
Zwak begaafdquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:24 schreef Szura het volgende:
We moeten oppassen RR, straks krijgen we capuchon_calimero weer op ons dak
Thanks. Daar was ik nooit opgekomen zonder te googlen of hier te vragenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
peter - peetvader
meter - peetmoeder
Het fenomeen gaat alles al winnen.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
PafLef heeft een gigantisch probleem. Stijn Steels en Bert Van Lerberghe, daarmee win je Halle-Ingooigem niet eens.
ywquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:28 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Thanks. Daar was ik nooit opgekomen zonder te googlen of hier te vragen
Lekker man. Zonnetje erbij.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
Hoe kan je plezier halen uit het wassen van auto's?
ik heb het gemistquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
Deze toevoeging van McEwen had ik niet willen missen.
Heel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2019 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Linde wil Stijn heel erg graag doen.
Ze hoeft maar te bellenquote:Op woensdag 17 juli 2019 21:44 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Linde wil Stijn heel erg graag doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |