Zeker weer rondsloeren jij?quote:
immerrrrquote:
Kom dat dan weer snel eens hier doen.quote:
okquote:
Oeh een schoonmama die lekker kan kokenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Eens kijken of ik nog een Italiaanse kan scoren deze week.
Bol?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mja, zou dat ook in het Duitstalige deel zijn? Voelt toch niet 'echt' Italiaans eigenlijkquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh een schoonmama die lekker kan koken
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Bestaat dat?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, zou dat ook in het Duitstalige deel zijn? Voelt toch niet 'echt' Italiaans eigenlijk
Ja, zuid-Tirol is zo goed als Oostenrijks. Bijna alles is in het Duits en een stuk beter geregeld dan in de echt Italiaanse gebiedenquote:
Ben je wel eens in die plaats geweest? Is het de moeite waard om daar een (mid)dag heen te gaan?quote:
Fietsen natuurlijk. Maar wellicht dat ik ook een wandeling ga doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar![]()
Fietsen; klimmen of lopen?
Dat is dan weer een voordeel.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, zuid-Tirol is zo goed als Oostenrijks. Bijna alles is in het Duits en een stuk beter geregeld dan in de echt Italiaanse gebieden
Neh, beetje het jetset skidorp van Italië. Veel dure winkels etc.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je wel eens in die plaats geweest? Is het de moeite waard om daar een (mid)dag heen te gaan?
Als je wil scoren dan kan ik je aanraden op 50 km van Cortina, Torbole en dan stappen in de Windsbar.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, andere aanraders?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, beetje het jetset skidorp van Italië. Veel dure winkels etc.
Zou wandelingetje richting Dreizinnen hutte maken. Kom je langs die bekende bergketen en als je een er een dagje van maakt kan je wel een mooie ronde maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fietsen natuurlijk. Maar wellicht dat ik ook een wandeling ga doen.
En veel veel bejaarden en ijscozaken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, beetje het jetset skidorp van Italië. Veel dure winkels etc.
Hmm, zal eens kijken. Bedanktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou wandelingetje richting Dreizinnen hutte maken. Kom je langs die bekende bergketen en als je een er een dagje van maakt kan je wel een mooie ronde maken.
Haha. Nee. Dat zou echt dom zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
Haha, eigenwijs met te kleine cassette op vakantie gegaan?
Heel vreemd, maar de 18e en 19e tand waren los van de ring, was Dura ace dus ad kwaliteit lag het niet. Ik geef het op een te hoog vermogen.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar de 18e en 19e tand waren los van de ring, was Dura ace dus ad kwaliteit lag het niet. Ik geef het op een te hoog vermogen.
Jij bent ook op vakantie lulquote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moet ie met zijn vrouw of kinderen praten. Duh.
Maar zelfs haags_kwartiertje post niet tijdens de vakantie.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moet ie met zijn vrouw of kinderen praten. Duh.
Even lekker fokken #huehuequote:Op maandag 15 juli 2019 22:14 schreef Chia het volgende:
Prima tochde een leest een boek, de ander fokt lekker even. Of gewoon beiden.
Volgens mij gaat juist iedereen hier wel op vakantiequote:Op maandag 15 juli 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
Laten we wel wezen, Vinnie gaat als single tenminste op vakantie. De meeste incellen hier doen dat niet.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 15 juli 2019 22:22 schreef MCH het volgende:
Laten we wel wezen, Vinnie gaat als single tenminste op vakantie. De meeste incellen hier doen dat niet.
Precies jij snapt het.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:14 schreef Chia het volgende:
Prima tochde een leest een boek, de ander fokt lekker even. Of gewoon beiden.
Ik ga nietquote:Op maandag 15 juli 2019 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij gaat juist iedereen hier wel op vakantie
We hebben MCH nog nooit gehoord over vakansie.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jouw schaar ik niet onder de hopeloze singles.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Jouw schaar ik niet onder de hopeloze singles.
Neemt je man je niet?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ga niet
Ow ja in het najaar een paar dagen maar dat is anders
ja dat samenwonen is wat makkelijker dus daar houden we het maar bijquote:Op maandag 15 juli 2019 22:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een best waardeloze relatie als je niet eens een vakansie samen 'trekt'.
Naast me. Waarschijnlijk op Tinderquote:Op maandag 15 juli 2019 22:39 schreef Allures het volgende:
[..]
ja dat samenwonen is wat makkelijker dus daar houden we het maar bij
Waar zit je vrouw nu?
Niet bang dat ze opeens een match heeft met Vinniee?quote:Op maandag 15 juli 2019 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Naast me. Waarschijnlijk op Tinder
Tuurlijk wel.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet bang dat ze opeens een match heeft met Vinniee?
Nu is je kansquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb dr al tijdje niet gesproken.
Dat zalquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is een reden voor hoor. Lol
Fijn dat ze haar plek gevonden heeftquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij post alleen nog in deze sc.
True.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat ze haar plek gevonden heeft
Je bent zo oud als je je voelt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
40+ is idd de beste plek voor jou
Tot ziens
Onzinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt.
Succes!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:09 schreef Joosie200 het volgende:
Mogguh. Zo al op 12.5km. En ik heb mijn ontbijt op. Zag Memo ook voorbij lopen net
Succes Joosie!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:09 schreef Joosie200 het volgende:
Mogguh. Zo al op 12.5km. En ik heb mijn ontbijt op. Zag Memo ook voorbij lopen net
Begrijp de hintquote:Op dinsdag 16 juli 2019 06:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zij post alleen nog in deze sc.
Die paarse he?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu zie ik Q in zo’n pak voor me
Mensen met kinderen uitgelachen?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:46 schreef CherryLips het volgende:
Weer even flink wat minpunten verzameld op reddit
Klinkt als een forum voor mij.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee juist niet, heb het voor ze opgenomen. Die kinderhaat daar gaat best ver.
Lekker besteed die loonsverhogingquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
Twee nieuwe rijbroeken besteld. Katching.
Maar wel mooie. En t was nodig. Mijn huidige zijn veel te groot
.
Childfree?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:09 schreef Samzz het volgende:
Twee nieuwe rijbroeken besteld. Katching.
Maar wel mooie. En t was nodig. Mijn huidige zijn veel te groot
.
Reddit is echt de kanker van het internet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Faxie zou wel een goede vader zijn hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij neemt echt wel kinderen als er een leuk vrouwtje met rammelende eierstokken aanklopt
Dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Faxie zou wel een goede vader zijn hoor.
verwarrende post met die PIquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:20 schreef Debsterr het volgende:
Ongesteld. Fijn, dat gevoel alsof iemand je baarmoeder eruit rukt.
Ik heb onlangs het boek 'Echte vrouwen krijgen een kind' gelezen. Dat was wel een interessant en een genuanceerd verhaal.quote:
In de handen gedrukt door de dominee?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb onlangs het boek 'Echte vrouwen krijgen een kind' gelezen. Dat was wel een interessant en een genuanceerd verhaal.
Ik mag deze week ook weerquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:20 schreef Debsterr het volgende:
Ongesteld. Fijn, dat gevoel alsof iemand je baarmoeder eruit rukt.
Er staan wel toffe dingen op, maar het is allemaal lekker extreem en sneeuwvlokkerig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Reddit is echt de kanker van het internet.
Ik slik meestal de pil een maand of 3 à 4 door alleen dan word ik emotioneel iets te labiel dus krijg ik een vriendelijk reminder van vriendje om even te stoppen. Maar auwquote:
Een rijlegging van Schockemolle en een gewone rijbroek van Horze. Zwart en een groenige kleur.quote:
Klinkt als een objectief verhaal.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb onlangs het boek 'Echte vrouwen krijgen een kind' gelezen. Dat was wel een interessant en een genuanceerd verhaal.
Kut is dat he.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slik meestal de pil een maand of 3 à 4 door alleen dan word ik emotioneel iets te labiel dus krijg ik een vriendelijk reminder van vriendje om even te stoppen. Maar auw
Ah, beide merken ken ik nietquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een rijlegging van Schockemolle en een gewone rijbroek van Horze. Zwart en een groenige kleur.
Ik alleen de eerste, kwalitatief heel goed, wel wat duurder. Die andere is voor mij ook nieuw, maar ik lees goede reviews. Ook wat duurder, maar als de kwaliteit goed is, prima.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ah, beide merken ken ik niet. Maar altijd fijn, nieuwe broeken
quote:
quote:In Nederland krijgt ongeveer 1 op de 5 vrouwen geen kinderen. Dat heeft verschillende en zeer persoonlijke oorzaken, van gewenst tot on-gewenst, tot iets daartussenin. De stilte rondom hen is oorverdovend, omdat de meerderheid nu eenmaal wél een kind krijgt. Dat is natuurlijk prima – met kinderen is niets "mis'. Maar intussen is de maatschappe¬lijke nadruk op het moederschap enorm. En weten we eigenlijk maar weinig over al die vrouwen voor wie het leven er heel anders uitziet.
In Echte vrouwen krijgen een kind beschrijft niet-moeder Liesbeth Smit hoe het is om als vrouw anno nu géén kinderen te hebben. Hoe ga je om met (impliciete) verwachtingen van jezelf en je omgeving? Waarom vinden we het moederschap zo vanzelfsprekend, en zijn "vrouwelijkheid' en "moederschap' zo onlosmakelijk met elkaar verbonden?
Ow, de titel is misleidend. Leuk om te lezen?quote:
Interessant?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:24 schreef Chia het volgende:
[..]
SODEMIETER OP, IK ZIT TE SCHIJTEN!!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Zit je net lekker voor een poeppie, staat er een collega aan de deur te rammelen
Altijd even voor de zekerheid 3x het handvat rammelenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Zit je net lekker voor een poeppie, staat er een collega aan de deur te rammelen
Werkstruggles.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:16 schreef Debsterr het volgende:
Dat soort types verdienen wel een nekschot trouwens. Iedere keer een hartverzakking als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd even voor de zekerheid 3x het handvat rammelen
Misschien schiet die deur de derde keer wel open.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd even voor de zekerheid 3x het handvat rammelen
Vond ik wel. Wat je er normaal over leest is altijd of 1. ongewenst kinderloos en intens verdriet/spijt of 2. zeer bewust kindvrij, vaak gepaard met een soort kinderhaat, en hoe zo iemands leven dan verschilt van dat van een moeder.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow, de titel is misleidend. Leuk om te lezen?
Ik kan maar twee strips achter elkaar slikkenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 09:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik slik meestal de pil een maand of 3 à 4 door alleen dan word ik emotioneel iets te labiel dus krijg ik een vriendelijk reminder van vriendje om even te stoppen. Maar auw
Die kinderhaat op reddit ging me ook even te ver, en ik ga hier ook weleens los daarover dus moet je nagaan hoe erg het daar is. Maar zij gaan er ook allemaal van uit dat krijsende kinderen onopgevoed zijn en dat de ouders ongeïnteresseerde entitled assholes zijn ofzo en dat kinderen onder de tien niet zijn toegestaan in het openbaar.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Vond ik wel. Wat je er normaal over leest is altijd of 1. ongewenst kinderloos en intens verdriet/spijt of 2. zeer bewust kindvrij, vaak gepaard met een soort kinderhaat, en hoe zo iemands leven dan verschilt van dat van een moeder.
Ik doe er meestal 6.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan maar twee strips achter elkaar slikkenDan gaan de sluizen alsnog open. Heb ook geen zin om een sterkere te slikken.
Dat laatste is best een idee.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kinderhaat op reddit ging me ook even te ver, en ik ga hier ook weleens los daarover dus moet je nagaan hoe erg het daar is. Maar zij gaan er ook allemaal van uit dat krijsende kinderen onopgevoed zijn en dat de ouders ongeïnteresseerde entitled assholes zijn ofzo en dat kinderen onder de tien niet zijn toegestaan in het openbaar.
Zou ik ook wel willen. 3 is het langste wat ooit goed is gegaan, maar voor de zekerheid doe ik er 2 achter elkaar want dan kan ik het nog wat plannenquote:
Nice. Dan ben ik al compleet doorgeslagen en huil ik de hele dag.quote:
Is dat niet normaal dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice. Dan ben ik al compleet doorgeslagen en huil ik de hele dag.
Ik wist ook niet dat dat verschil maaktequote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben ik altijd toch? Geen idee, wordt dat erger als je meer strips op hebt?
bij mij welquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben ik altijd toch? Geen idee, wordt dat erger als je meer strips op hebt?
Nee ook niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:02 schreef Californium het volgende:
Ik heb nog nooit een verschil gemerkt. Alleen een huidverschil
O dat heb ik ook in m'n stopweek.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Allures het volgende:
Bij mij is het niet te missen
Stel he. Dit is nooit echt gebeurd maar stel. Dat je een keukenkastje dicht doet dat dan niet goed sluit en dat dat dan zo persoonlijk voelt dat je er eerst onder gaat zitten janken en daarna heel boos word op het kastje en het gaat slaan
Dan ligt daar wel iets hormaals aan ten grondslag
Maar zoiets zou ij nooit hebben natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Allures het volgende:
Stel he. Dit is nooit echt gebeurd maar stel. Dat je een keukenkastje dicht doet dat dan niet goed sluit en dat dat dan zo persoonlijk voelt dat je er eerst onder gaat zitten janken en daarna heel boos word op het kastje en het gaat slaan
Zo herkenbaar. Of ontzettend hard huilen omdat je iets aan wilde doen dat in de was zit. Of omdat je sok niet goed zit. Gebeurd gelukkig nooit hoor.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Allures het volgende:
Ok ja, dat heb ik meer in de stopweek.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:06 schreef Allures het volgende:
Wow.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Of ontzettend hard huilen omdat je iets aan wilde doen dat in de was zit. Of omdat je sok niet goed zit. Gebeurd gelukkig nooit hoor.
Twee keer per jaar dus, netjes.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok ja, dat heb ik meer in de stopweek.
Nee, ik vind reddit maar een raar forumquote:Op dinsdag 16 juli 2019 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/childfree/
Leef je uit.
Action, Zeeman, blokker , Hemaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Jezus gadver, ik wilde plakje bananenbrood pakken, zitten er vijfhonderd fruitvliegjes op
Weggooien vind ik ook zonde maar ew.
Waar kan ik bewaardozen voor cakes enzo kopen?
Dit heb ik gelukkig echt niet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Of ontzettend hard huilen omdat je iets aan wilde doen dat in de was zit. Of omdat je sok niet goed zit. Gebeurd gelukkig nooit hoor.
serieus dacht ik vanmorgen ookquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Misschien ook eens trainen voor de Nijmeegse.
Ik zou 1 dag willen lopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus dacht ik vanmorgen ook
Lijkt me best leuk
Kutnijd vierdaagse meetquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:43 schreef Allures het volgende:
[..]
serieus dacht ik vanmorgen ook
Lijkt me best leuk
Ga je nog deze week?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:44 schreef Californium het volgende:
Trainen voor de Nijmeegse feest-zevendaagse ja
Vrijdag met wat dinnetjes de stad inquote:
Dat ga ik doen wanneer ik de Vierdaagse zesmaal heb uitgelopen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:44 schreef Californium het volgende:
Trainen voor de Nijmeegse feest-zevendaagse ja
LOPEN JIJquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ga ik doen wanneer ik de Vierdaagse zesmaal heb uitgelopen.
Zou zondag, maar was nog moe van de vakantie dus had geen zinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Vrijdag met wat dinnetjes de stad inEt vous?
Het defile?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou zondag, maar was nog moe van de vakantie dus had geen zin![]()
Vrijdag wel weer naam Nijmegen maar geen idee of er dan wat te doen is.
Hoe was Greece?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mij onthalen op de Via Gladiola en een bosje gladiolen meenemen als je er toch bentquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon lui.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:56 schreef DrMarten het volgende:
Die vierdaagse lijkt me ool wel leuk om eens te doen, maar ik zie dan alweer 426 beren op de weg
Ik ook. Behalve 4 dagen in Nijmegen.quote:
Die staan nu volop in bloei in de achtertuinquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mij onthalen op de Via Gladiola en een bosje gladiolen meenemen als je er toch bent
Mooi zo. Niet vergeten te plukken en ik zie je vrijdag in Nimmaquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die staan nu volop in bloei in de achtertuin
Ja zolang je geen blaren hebt is het mentaal wel te halen denk ik.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve 4 dagen in Nijmegen.
Heb ook nauwelijks getraind dit jaar. 4daagse lopen is meer mentaal dan lichamelijk een ding in mijn beleving. Tenzij je een cccombbbobreaker aan blaren scoort per voet. Is mij nog niet overkomen *klopt af
Ik ben er pas laat. Hopelijk voor jou ben je dan allang binnen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi zo. Niet vergeten te plukken en ik zie je vrijdag in Nimma
Ben je al in Elst geweest? Of Groesbeek. Er staan her en der camera's.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mooi zo. Niet vergeten te plukken en ik zie je vrijdag in Nimma
*kijkt naar buiten*quote:Nooit eerder kwam je zo dichtbij de belevingswereld van deze orthodox christelijke groep.
Fair enough. Al kan ik tot 18u finishen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik ben er pas laat. Hopelijk voor jou ben je dan allang binnen.
Godsamme.quote:Op verzoek van een aantal reformatorische kunstenaars zitten enkele kunstwerken op zondag achter een gordijn. Het grootste deel van de tentoonstelling is op zondag wel te bezichtigen.
Ben er niet voor 8 uur.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fair enough. Al kan ik tot 18u finishen.
Beter om te bewaren in alufolie in de koelkast of per plakje in te vriezen en te ontdooien.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:34 schreef CherryLips het volgende:
Jezus gadver, ik wilde plakje bananenbrood pakken, zitten er vijfhonderd fruitvliegjes op
Weggooien vind ik ook zonde maar ew.
Waar kan ik bewaardozen voor cakes enzo kopen?
Fijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 11:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zo tof![]()
Echt heel mooi en rustig gebied
Koelkast was volgens mij juist niet goed.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:48 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Beter om te bewaren in alufolie in de koelkast of per plakje in te vriezen en te ontdooien.
Nee, maar bananenbrood kun je ook niet echt lang bewaren.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Koelkast was volgens mij juist niet goed.
hey jij hierquote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee, maar bananenbrood kun je ook niet echt lang bewaren.
Hoezo Google je ook dat adres niet even enzo. Denken dat dit koopappartementen zijnquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:05 schreef Debsterr het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)meerdere-mensen.html zo ha dik veel meer kunnen verdienen dan met onderhuur.
? Ook huurappartementen kunnen onderverhuurd worden.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoezo Google je ook dat adres niet even enzo. Denken dat dit koopappartementen zijn.
Nee, het verhaal van de verhuurster was dat ze haar koopappartement ging onderverhuren i.v.m. verhuizing. Dat check je toch voor je 1500 overmaakt zonder sleutel in handen te hebben?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:12 schreef Chia het volgende:
[..]
? Ook huurappartementen kunnen onderverhuurd worden.
Ik stuur wel een dickpic, veel makkelijker ook.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:07 schreef Allures het volgende:
[..]
hey jij hier
Volgende keer stukje naar mij sturen
Van het brood. Niet van jou
Ik lees nergens koopappartement? Of iets over een verhuizing? Alleen dat de echte bewoner onderverhuurde aan die Romy wegens verblijf in het buitenland.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, het verhaal van de verhuurster was dat ze haar koopappartement ging onderverhuren i.v.m. verhuizing. Dat check je toch voor je 1500 overmaakt zonder sleutel in handen te hebben?
doenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:15 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ik stuur wel een dickpic, veel makkelijker ook.
Niet in deze link inderdaad, sorry voor de onduidelijkheid. Ander nieuwsbericht schrijft dat wel.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik lees nergens koopappartement? Of iets over een verhuizing? Alleen dat de echte bewoner onderverhuurde aan die Romy wegens verblijf in het buitenland.
Dat dat kan, trek ik ook niet per se in twijfel. Ik vind de mensen alleen een tikkeltje goedgelovig.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:16 schreef Allures het volgende:
Je verhuurt toch zelr ook een huurappartement?
Nee heb hem net ook weggekiept.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 12:59 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Nee, maar bananenbrood kun je ook niet echt lang bewaren.
Nomquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heb hem net ook weggekiept.
Heb ook nog cake met citroen in de vriezer liggen.
Daar had ik een paar weken geleden alle ingrediënten voor gekocht. De oreos zijn ondertussen op natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De cake met nutella en oreo's was het lekkerst tot nu toe.
Ik had een klein potje nutella gekocht, bijna alles in die cake geflikkerd en de rest uitgelikt.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Daar had ik een paar weken geleden alle ingrediënten voor gekocht. De oreos zijn ondertussen op natuurlijk
Cake is nooit ontstaan
Insert gifje van Joey met jampotquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een klein potje nutella gekocht, bijna alles in die cake geflikkerd en de rest uitgelikt.
Fatty4life.
En de nep-oreo's zijn deze week in de aanbieding.
Maar ik mag geen cakequote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een klein potje nutella gekocht, bijna alles in die cake geflikkerd en de rest uitgelikt.
Fatty4life.
En de nep-oreo's zijn deze week in de aanbieding.
ik heb net een stuk kruimelvlaai naar binnen gewerkt, als dat stemmetje niet snel zn mond houd, duw ik er nog een tweede achter aanquote:Op dinsdag 16 juli 2019 13:59 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik mag geen cake
Ik weet niet waarom maar ik heb een stemmetje in mijn hoofd deze week die de hele tijd roept
JE BENT DIK
Ik overweeg te gaan drinken maar ja dat zet ook zo aan hequote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een stuk kruimelvlaai naar binnen gewerkt, als dat stemmetje niet snel zn mond houd, duw ik er nog een tweede achter aan
pure wodka valt wel meequote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:09 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik overweeg te gaan drinken maar ja dat zet ook zo aan he
sommige soorten vind ik wel lekker, maar het is niet mijn favoriete drankquote:
goede tequila is ook prima te drinken.quote:
Ik wist niet dat mannen ook stemmetjes in hun hoofd horenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net een stuk kruimelvlaai naar binnen gewerkt, als dat stemmetje niet snel zn mond houd, duw ik er nog een tweede achter aan
Omggg die met caramel????quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:07 schreef Californium het volgende:
Ik had een dove bar
Nom
Daarvoor wat crackers met smeerkaas!
ik ben wat spullen in kantoor aan het opruimen / opeten
Jaquote:
Je was okay.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet zo boodschappen doen. Dit gaat mis.
Goede vraag. Ik heb ook inspiratie nodig want KM is de auto ophalen dus ik moet boodschappen doen.quote:
uhuhquote:
vegabiefstuk met aardappelschijfjes en wat broccoliquote:
Nu zin in kip. Ben me schandalig aan het vervelen want heb alle huizen in Nijmegen al bekeken en wacht nog steeds op mijn baasquote:
Ik vond die vegabiefstuk echt niet te hachelen.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vegabiefstuk met aardappelschijfjes en wat broccoli
hier hebben ze sinds kort ook blikjes en snoep automaten neer gezet.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:35 schreef Californium het volgende:
[..]
uhuhAls ik iets hier uit de automaat trek qua snaaien is het dat wel
Gaan millennials echt nog naar een fysieke telefoonwinkelquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu zin in kip. Ben me schandalig aan het vervelen want heb alle huizen in Nijmegen al bekeken en wacht nog steeds op mijn baas![]()
Misschien zo even langs de t-mobile winkel want moet abbo verlengen
Is die vegabiefstuk wat?quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vegabiefstuk met aardappelschijfjes en wat broccoli
Vind het fijn om even te kijken wat voor een foon ik wil ivm grootte (wil niet te groot) en dan kan ik m gelijk meenemenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Gaan millennials echt nog naar een fysieke telefoonwinkel
Ik ga meestal voor die kip piri piriquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/product(...)alse-kip-in-braadzak
ik vind hem best lekker. het is natuurlijk geen biefstuk, maar best goed te eten.quote:
Lekker spicy inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ga meestal voor die kip piri piri
Warme ananasquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dit eens proberen denk ik:
https://www.lekkerensimpe(...)et-witlof-en-ananas/
Haal dan gewoon een K&K lasagne.quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dit eens proberen denk ik:
https://www.lekkerensimpe(...)et-witlof-en-ananas/
ik heb niks tegen appels, maar meestal vind ik ze niet in een gerecht thuis horenquote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook zo lekker![]()
https://www.lekkerensimpel.com/witlof-met-appel-en-brie/
Ik vind t nog steeds apart dat witlof an sich smerig is, maar dat iedereen t dan lekker wil maken met appel, brie, ei, ham, gesmolten kaas etc. Eet dan gewoon geen witlof!quote:Op dinsdag 16 juli 2019 14:50 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook zo lekker![]()
https://www.lekkerensimpel.com/witlof-met-appel-en-brie/
Het meest veelzijdige stukje vlees.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |