Zeker weer rondsloeren jij?quote:
immerrrrquote:
Kom dat dan weer snel eens hier doen.quote:
okquote:
Oeh een schoonmama die lekker kan kokenquote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Eens kijken of ik nog een Italiaanse kan scoren deze week.
Bol?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Mja, zou dat ook in het Duitstalige deel zijn? Voelt toch niet 'echt' Italiaans eigenlijkquote:Op maandag 15 juli 2019 20:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh een schoonmama die lekker kan koken
Waar ga je naartoe?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Bestaat dat?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, zou dat ook in het Duitstalige deel zijn? Voelt toch niet 'echt' Italiaans eigenlijk
Ja, zuid-Tirol is zo goed als Oostenrijks. Bijna alles is in het Duits en een stuk beter geregeld dan in de echt Italiaanse gebiedenquote:
Ben je wel eens in die plaats geweest? Is het de moeite waard om daar een (mid)dag heen te gaan?quote:
Fietsen natuurlijk. Maar wellicht dat ik ook een wandeling ga doen.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie omgeving daar![]()
Fietsen; klimmen of lopen?
Dat is dan weer een voordeel.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, zuid-Tirol is zo goed als Oostenrijks. Bijna alles is in het Duits en een stuk beter geregeld dan in de echt Italiaanse gebieden
Neh, beetje het jetset skidorp van Italië. Veel dure winkels etc.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je wel eens in die plaats geweest? Is het de moeite waard om daar een (mid)dag heen te gaan?
Als je wil scoren dan kan ik je aanraden op 50 km van Cortina, Torbole en dan stappen in de Windsbar.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, andere aanraders?quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, beetje het jetset skidorp van Italië. Veel dure winkels etc.
Zou wandelingetje richting Dreizinnen hutte maken. Kom je langs die bekende bergketen en als je een er een dagje van maakt kan je wel een mooie ronde maken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fietsen natuurlijk. Maar wellicht dat ik ook een wandeling ga doen.
En veel veel bejaarden en ijscozaken.quote:Op maandag 15 juli 2019 20:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, beetje het jetset skidorp van Italië. Veel dure winkels etc.
Hmm, zal eens kijken. Bedanktquote:Op maandag 15 juli 2019 20:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zou wandelingetje richting Dreizinnen hutte maken. Kom je langs die bekende bergketen en als je een er een dagje van maakt kan je wel een mooie ronde maken.
Haha. Nee. Dat zou echt dom zijn.quote:Op maandag 15 juli 2019 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
Haha, eigenwijs met te kleine cassette op vakantie gegaan?
Heel vreemd, maar de 18e en 19e tand waren los van de ring, was Dura ace dus ad kwaliteit lag het niet. Ik geef het op een te hoog vermogen.quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 21:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heel vreemd, maar de 18e en 19e tand waren los van de ring, was Dura ace dus ad kwaliteit lag het niet. Ik geef het op een te hoog vermogen.
Jij bent ook op vakantie lulquote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moet ie met zijn vrouw of kinderen praten. Duh.
Maar zelfs haags_kwartiertje post niet tijdens de vakantie.quote:Op maandag 15 juli 2019 22:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Anders moet ie met zijn vrouw of kinderen praten. Duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |