chromebookquote:Op maandag 15 juli 2019 19:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, op m'n Chromebook zit geen caps dus eens
fok-it de elitair die zo trots is dat hij sinds een paar jaar uit de wajong is weet het natuurlijk allemaal zo goed.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verdien je overigens niet hoor. Want ik heb zowel hier als in FB heel redelijke constructieve reacties aan je gegeven die je gewoon klakkeloos negeert
Kom op hoor. Enige confrontatie op een forum is echt niet erg hoorquote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fok-it de elitair die zo trots is dat hij sinds een paar jaar uit de wajong is weet het natuurlijk allemaal zo goed.
Je merkt zelf al keer op keer op, dat het nergens op uitloopt. Dus waarom steek je er dan nog energie in.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom op hoor. Enige confrontatie op een forum is echt niet erg hoor
Hup hup nu de rest kijken!quote:Op maandag 15 juli 2019 19:41 schreef I. het volgende:
Net Stranger Things S03E06 gezien. Boh boh boh.
Nog niet klaarquote:Op maandag 15 juli 2019 19:41 schreef I. het volgende:
Net Stranger Things S03E06 gezien. Boh boh boh.
ai lekker bezig geweestquote:Op maandag 15 juli 2019 19:37 schreef stokj het volgende:
@:Flippingcoin : zeker zeker
Ik ging vandaag hardlopen. Als HoS moet ik fit blijven. Het park hier heeft een grote meer waar je goed kan hardlopen. Helaas geen (leuke) dames tegengekomen. Wel een leuke dagoe die achter me aan ging rennen. Wel opmerkelijk: hoe je honden ook behandeld: ze blijven achter je aanrennen.
Dacht ik bij de sporttoestellen in het park bij mijn huis wat oefeningen te doen, bleek dat er net een klein kind over mijn favoriete sporttoestel had gekotst. Van teleurstelling maar naar huis gegaan en daar workout gedaan.
Mijn Yucca groeit ook flink in een potquote:Op maandag 15 juli 2019 19:42 schreef I. het volgende:
Zo eerst even potgrond pakken om m'n yucca te verpotten. Die mag even flink graan groeien in een grotere pot.
Inderdaad.quote:Op maandag 15 juli 2019 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ai lekker bezig geweest
alleen jammer van dat rotkind maar goed dat regent wel weer weg
Watquote:Op maandag 15 juli 2019 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn Yucca groeit ook flink in een pot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |