Nice. Succes alvast.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de slag, ik heb de hele ochtend motivatie gekweekt en volgens mij is het gelukt
@haags_kwartiertje is het hier niet mee eensquote:Op maandag 15 juli 2019 13:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
kan wel beter genot bedenken hoor
misschien kan hij klb eens gaan modden ipv het niet met mij eens te zijn :squote:Op maandag 15 juli 2019 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:haags_kwartiertje is het hier niet mee eens
oh dacht dat hij alleen mascotte van klb wasquote:Op maandag 15 juli 2019 13:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
misschien kan hij klb eens gaan modden ipv het niet met mij eens te zijn :s
Ik denk dat dat prima tegelijkertijd kanquote:Op maandag 15 juli 2019 13:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
misschien kan hij klb eens gaan modden ipv het niet met mij eens te zijn :s
Eerst zien, dan geloven!quote:Op maandag 15 juli 2019 13:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat prima tegelijkertijd kan
Aan je anus?quote:
Beetje laat.quote:
Dat ligt eraan wat je gaat maken.quote:
Stop nou eens met je lokroep hier te uiten.quote:
Echt hèquote:Op maandag 15 juli 2019 13:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
mensen die niet atheïstisch agnost zijn vanwege epistemologische problemiteiten
Niet krabben!quote:
En dit is waarquote:Op maandag 15 juli 2019 13:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij zei laatst dat hij met filosoferen goeie baan kan krijgen
quote:Op maandag 15 juli 2019 13:50 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker barista worden bij starbucks en filosoferen over koffie en frappucinos
Nee.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
boeie je hebt zeeën met vrije tijd
Ik heb een sloot bestuursjaartjes gedaan, dat telt mee. Mijn CV is echt niets mis mee op dit moment.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
maar dan ben je zo 27 en dan heb je nooit een dag gewerkt in het leven
daar zullen werkgevers blij mee zijn
totdat je echt wat moet gaan doenquote:Op maandag 15 juli 2019 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een sloot bestuursjaartjes gedaan, dat telt mee. Mijn CV is echt niets mis mee op dit moment.
Oh.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aan je anus?
[..]
Beetje laat.
[..]
Dat ligt eraan wat je gaat maken.
[..]
Stop nou eens met je lokroep hier te uiten.
Hij heeft toch laatst al gezegd dat hij niet echt wat gaat doen. Hij gaat een beetje advies geven ergens. Slap ouwehoeren, beetje nadenken tijdens het fappen en dan hoppa minimaal 75k per jaar binnen halen.quote:Op maandag 15 juli 2019 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
totdat je echt wat moet gaan doen
quote:Op maandag 15 juli 2019 13:53 schreef wietparkiet het volgende:
maar dan ben je zo 27 en dan heb je nooit een dag gewerkt in het leven
daar zullen werkgevers blij mee zijn
wat een rancunequote:Op maandag 15 juli 2019 13:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
totdat je echt wat moet gaan doen
Jij snapt hetquote:Op maandag 15 juli 2019 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft toch laatst al gezegd dat hij niet echt wat gaat doen. Hij gaat een beetje advies geven ergens. Slap ouwehoeren, beetje nadenken tijdens het fappen en dan hoppa minimaal 75k per jaar binnen halen.
Droombaan wel natuurlijkquote:
Damn, lekker gewerktquote:Op maandag 15 juli 2019 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ik sta op het punt om een opdracht in te leveren waar ik de laatste 10 dagen aan gewerkt heb.
Het is 53 pagina's lang zonder bijlages.
Tering dat is bijna even groot als mijn scriptie, is er geen max aantal woorden?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boys, ik sta op het punt om een opdracht in te leveren waar ik de laatste 10 dagen aan gewerkt heb.
Nu maar hopen op een 6.quote:
Waar gaat het over?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nimmer!quote:
Jij geeft hier gewoon gratis advies.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:13 schreef I. het volgende:
Is een beetje wat ik nu doe. Krijg er alleen niet voor betaald.
Voor wat dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu maar hopen op een 6.
Is werk van een half jaar gedaan in 10 dagen
Vast niet. Sociale wetenschappen, die houden van veel nikszeggende woorden.quote:Op maandag 15 juli 2019 14:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering dat is bijna even groot als mijn scriptie, is er geen max aantal woorden?
hij zei dat hij met mijn zusje wou aanpappenquote:Op maandag 15 juli 2019 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij heeft toch laatst al gezegd dat hij niet echt wat gaat doen. Hij gaat een beetje advies geven ergens. Slap ouwehoeren, beetje nadenken tijdens het fappen en dan hoppa minimaal 75k per jaar binnen halen.
classcuckquote:Op maandag 15 juli 2019 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij zei dat hij met mijn zusje wou aanpappen
op deze manier gaat dat dus mooi niet door![]()
![]()
werken voor je geld godverredomme
Geil.quote:
Held die je bentquote:
Veel te laat.quote:
Inderdaadquote:Op maandag 15 juli 2019 14:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij zei dat hij met mijn zusje wou aanpappen
op deze manier gaat dat dus mooi niet door![]()
![]()
werken voor je geld godverredomme
Hahaquote:
Lamlulquote:Op maandag 15 juli 2019 14:51 schreef naatje_1 het volgende:
goftedomme, had al 50 minuten geleden iets kunnen doen, nog steeds niets gedaan, af en toe haat ik mezelf
laat weer zien hoe simpel je bentquote:Op maandag 15 juli 2019 14:56 schreef dud0r het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik moet hier veel te hard om lachen
quote:Op maandag 15 juli 2019 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
laat weer zien hoe simpel je bent
rtquote:Op maandag 15 juli 2019 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
sow koekoekquote:Op maandag 15 juli 2019 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dank je naatje voor je steun.quote:
Niks meer dan de waarheidquote:
Doe ff normaal manquote:
blow al jaren niet meer broquote:Op maandag 15 juli 2019 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
twollie wanneer gaan we gekke jonko roken
Ja, 100 jaar geleden.quote:
Ik ben er aardig goed in hoorquote:Op maandag 15 juli 2019 15:02 schreef Solotovski het volgende:
Jullie kunnen nog wel een goede trollspotter gebruiken, blauwen
quote:Op maandag 15 juli 2019 15:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
auti's onder elkaar
zo kan ik t ook
10 jaar geleden ook hoorquote:
25, mijn oom was getrouwd met iemand die 10 jaar jonger was. 14 haar verschil zou dan ook nog moeten kunnen imoquote:Op maandag 15 juli 2019 15:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk wel maar jij bent 24 toch
dat is 14 jaar verschil dat kan echt niet
Wanneer ga jij over op het sobere leven danquote:
als ik dood ben denkquote:Op maandag 15 juli 2019 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ga jij over op het sobere leven dan
Dus je gelooft in een leven na de dood?? Naatje en jij hebben dan nog wat gemeen ookquote:
Soms hoop ik dat iets een act of iets is. Soms ben ik wel eens bang dat het namelijk niet zo isquote:
naatje was ""cultuurchristen"" tochquote:Op maandag 15 juli 2019 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je gelooft in een leven na de dood?? Naatje en jij hebben dan nog wat gemeen ook
Naatje gelooft alleen in God omdat hij er een formule voor gecreëerd heeftquote:Op maandag 15 juli 2019 15:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
naatje was ""cultuurchristen"" toch
quote:
Dit is correctquote:Op maandag 15 juli 2019 15:09 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
naatje was ""cultuurchristen"" toch
hoezoquote:
ik associeer die term altijd met ultra-conservatieven, maar geloof niet dat dat bij jou opgaat toch?quote:
Ik ben bang dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms hoop ik dat iets een act of iets is. Soms ben ik wel eens bang dat het namelijk niet zo is
Wat bedoel je met ultraconservatieven?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik associeer die term altijd met ultra-conservatieven, maar geloof niet dat dat bij jou opgaat toch?
Wie is je Courtney dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo
ik moet voor die tijd wel wat bereiken en dan kom ik bij de 27 club
word de nieuwe kurt cobain
sgp, christenen die fvd stemmen, dat soort dingenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ultraconservatieven?
Ik hoop dat je dan niets bereiktquote:Op maandag 15 juli 2019 15:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo
ik moet voor die tijd wel wat bereiken en dan kom ik bij de 27 club
word de nieuwe kurt cobain
Ja ik ken het Hahahquote:Op maandag 15 juli 2019 15:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms hoop ik dat iets een act of iets is. Soms ben ik wel eens bang dat het namelijk niet zo is
sgp zou ik niet cultuurchristelijk noemen, die zijn gewoon christen. Qua cultuurchristelijk val ik aan de linkerkant, zou dan eerder CU zijn zonder de standpunten omtrent abortus, homo's en drugs maar niet met de standpunten van D66 aangaande bijzonder onderwijs.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sgp, christenen die fvd stemmen, dat soort dingen
cultuurchristenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sgp zou ik niet cultuurchristelijk noemen, die zijn gewoon christen. Qua cultuurchristelijk val ik aan de linkerkant, zou dan eerder CU zijn zonder de standpunten omtrent abortus, homo's en drugs maar niet met de standpunten van D66 aangaande bijzonder onderwijs.
Dacht ik ook maar ja ik ben er nog steedsquote:Op maandag 15 juli 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb ook nog steeds een vaag vermoeden dat ik de 27 club binnen ga treden
quote:Op maandag 15 juli 2019 15:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dacht ik ook maar ja ik ben er nog steeds
dat telt alleen als je internationaal beroemdheid hebt vergaardquote:Op maandag 15 juli 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
Die hebben wij op fok WPquote:Op maandag 15 juli 2019 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat telt alleen als je internationaal beroemdheid hebt vergaard
Eigen interpretatie Naatje. Daar heb jij toch ook een handje vanquote:Op maandag 15 juli 2019 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sinds wanneer is fok internationaal?
ja klopt, maar ik bedoel standpunten van dat soort ideologische aard. maar duidelijkquote:Op maandag 15 juli 2019 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
sgp zou ik niet cultuurchristelijk noemen, die zijn gewoon christen. Qua cultuurchristelijk val ik aan de linkerkant, zou dan eerder CU zijn zonder de standpunten omtrent abortus, homo's en drugs maar niet met de standpunten van D66 aangaande bijzonder onderwijs.
pre of post dood? Van Gogh werd pas wat na z'n doodquote:Op maandag 15 juli 2019 15:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat telt alleen als je internationaal beroemdheid hebt vergaard
Ah nee joh. Doe niet zo gekquote:Op maandag 15 juli 2019 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
prequote:Op maandag 15 juli 2019 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
pre of post dood? Van Gogh werd pas wat na z'n dood
een atheïst kan toch cultuurchristen zijn?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
cultuurchristen
christen die niet zozeer gelooft in het bestaan van een godheid of een goddelijk wezen, maar een meer instrumentele visie op het geloof heeft en bekijkt welke positieve effecten het geloof zou kunnen hebben in zijn eigen persoonlijke en maatschappelijke leven
De term slaat eigenlijk nergens op. Een atheïst kan namelijk ook bekijken welke positieve effecten het geloof zou kunnen hebben in zijn persoonlijke leven
Ik vind de verwoording gewoon raar. Heb je ook Christenen die cultuuratheist zijn dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een atheïst kan toch cultuurchristen zijn?
Of christenen die cultuur jood/moslim/hindoe zijn?quote:Op maandag 15 juli 2019 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind de verwoording gewoon raar. Heb je ook Christenen die cultuuratheist zijn dan?
Nee, atheïsme is ook geen cultuur. Tenzij je clubjes aan kan wijzen waar atheïsten samen komen om atheïstische riten te volgen of iets dergelijks. Atheïsme is gewoon een overtuiging, niets meer niets minder. Je hebt wel een hoop christenen die bijvoorbeeld cultuurboeddhist zijn ofzoquote:Op maandag 15 juli 2019 15:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind de verwoording gewoon raar. Heb je ook Christenen die cultuuratheist zijn dan?
Of joden die cultuurnazi zijnquote:Op maandag 15 juli 2019 15:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of christenen die cultuur jood/moslim/hindoe zijn?
omdat het gaat concreet over de ideeën van het christendom, niet over geloof in het algemeenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
cultuurchristen
christen die niet zozeer gelooft in het bestaan van een godheid of een goddelijk wezen, maar een meer instrumentele visie op het geloof heeft en bekijkt welke positieve effecten het geloof zou kunnen hebben in zijn eigen persoonlijke en maatschappelijke leven
De term slaat eigenlijk nergens op. Een atheïst kan namelijk ook bekijken welke positieve effecten het geloof zou kunnen hebben in zijn persoonlijke leven
De 27 club is niet door die mensen zelf opgerichtquote:Op maandag 15 juli 2019 15:21 schreef I. het volgende:
Gewoon een eigen clubje oprichten toch. Fuck die 27 club
ik hed een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezichtquote:Op maandag 15 juli 2019 15:21 schreef I. het volgende:
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De 27 club is niet door die mensen zelf opgericht
https://en.wikipedia.org/wiki/On_the_Jewish_Questionquote:Op maandag 15 juli 2019 15:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gevalletje Stockholm syndroom, denk zeker dat die er waren
Laten we club 28 doen. Dan maak ik nog wel kans op een relatie voor ik sterfquote:Op maandag 15 juli 2019 15:21 schreef I. het volgende:
Oh shitquote:Op maandag 15 juli 2019 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hed een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht
JE HOORT ERBIJJJJJ
Oei. Dan moet ik wel opschieten.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Laten we club 28 doen. Dan maak ik nog wel kans op een relatie voor ik sterf
Hahaatjesquote:Op maandag 15 juli 2019 15:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik hed een clubske opgericht voor mensen met een lelijk gezicht
JE HOORT ERBIJJJJJ
Het christendom is toch ook geen cultuur?quote:
ik heb tijd zatquote:Op maandag 15 juli 2019 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Ik heb nog ffe de tijd
Dode filosofen die dingen schreven die niet door de beugel kunnen, het zal ook eens niet hehquote:Op maandag 15 juli 2019 15:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/On_the_Jewish_Question
dag schatquote:Op maandag 15 juli 2019 15:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alle tijd van de wereld
Ik ga een dutje doen. Kus
Nou, jouw probleem is dan ook gewoon lekker jouw probleem.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is jouw probleem. Ik heb nog ffe de tijd
Bedoel omdat Marx zelf joods was, de tekst is echt heel mild voor die tijd. Weet niet of je bekend bent met Proudhon's geschriftenquote:Op maandag 15 juli 2019 15:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dode filosofen die dingen schreven die niet door de beugel kunnen, het zal ook eens niet heh
Christendom zou ik wel degelijk een gedeelde cultuur noemen hoor. Religie is het in de praktijk brengen van een bepaald geloof, cultuur is de uiting van tradities, normen en waarden die een groep mensen met elkaar delen. Het christendom heeft een hoop elementen meegegeven die onder cultuur vallen (de feestdagen bijv) en daar doen een hoop mensen aan mee zonder geloof in de praktijk te brengen.quote:Op maandag 15 juli 2019 15:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het christendom is toch ook geen cultuur?Religie en cultuur staan los van elkaar. Cultuur wordt gevormd door religie
joods-christelijke traditie jaquote:Op maandag 15 juli 2019 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Christendom zou ik wel degelijk een gedeelde cultuur noemen hoor. Religie is het in de praktijk brengen van een bepaald geloof, cultuur is de uiting van tradities, normen en waarden die een groep mensen met elkaar delen. Het christendom heeft een hoop elementen meegegeven die onder cultuur vallen (de feestdagen bijv) en daar doen een hoop mensen aan mee zonder geloof in de praktijk te brengen.
Dat joods bij joods-christelijk is echt een farce, tenzij we verwijzen naar de manier waarop het antisemitisme welig tierde in Europa...quote:
vraag me af wie deze onzin voor het eerst bedacht heeft lmaoquote:
we hebben het toch over het nuquote:Op maandag 15 juli 2019 15:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat joods bij joods-christelijk is echt een farce, tenzij we verwijzen naar de manier waarop het antisemitisme welig tierde in Europa...
volgens mij zijn we het eensquote:Op maandag 15 juli 2019 15:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
vraag me af wie deze onzin voor het eerst bedacht heeft lmao
iedereen haatte joden (vooral christenen) tot de holocaust gebeurde en toen waren het alleen de nazi's
de hele voedingsbodem daarvoor is honderden jaren lang christelijk antisemitisme
dat woord wordt altijd aangehaald als het gaat over "de waarden waar onze samenleving op gebouwd is"quote:
christelijke traditie danquote:Op maandag 15 juli 2019 15:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dat woord wordt altijd aangehaald als het gaat over "de waarden waar onze samenleving op gebouwd is"
Ja, nu hebben we alsnog geen joods-christelijke cultuur. We hebben geen sabbath, we slachten ons vlees niet ritueel, we doen geen bar mitswa. Je zou joodse cultuur misschien in Amerika kunnen vinden, maar niet in Europa...quote:
hoop joden in amerika jaquote:Op maandag 15 juli 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, nu hebben we alsnog geen joods-christelijke cultuur. We hebben geen sabbath, we slachten ons vlees niet ritueel, we doen geen bar mitswa. Je zou joodse cultuur misschien in Amerika kunnen vinden, maar niet in Europa...
Spanning, sensatie! Bestaansonzekerheid was nog nooit zo leuk!quote:Op maandag 15 juli 2019 16:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
HahahaWie heeft dit geschreven
Tijden veranderen, naatje.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:21 schreef naatje_1 het volgende:
Best wel vreemd eigenlijk, we zeuren over gebouwen die niet binnen 10 jaar klaar zijn, terwijl er dus gewoon vroeger gebouwen waren die 200 jaar nodig hadden om gebouwd te worden...
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tijden veranderen, naatje.
De bewogen jaren 80 die bij mij nog vers in het geheugen staan zijn ook totaal niet te vergelijken met het heden
Hahahaha wat een baas.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[ afbeelding ]
HahahaWie heeft dit geschreven
Straks wordt I. ook vermoord door iemand die hij uit de server gekickt heeftquote:Op maandag 15 juli 2019 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
NWS / 18-jarig meisje vermoord door iemand die ze op Discord heeft ontmoet
Jezus. Kijken jullie uit met jullie discord.
Dan weten we wel meteen wie het gedaan heeftquote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks wordt I. ook vermoord door iemand die hij uit de server gekickt heeft
Ik ga vast een melding maken bij de politiequote:Op maandag 15 juli 2019 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks wordt I. ook vermoord door iemand die hij uit de server gekickt heeft
Ik heb interesse in de foto's en chatlogsquote:Op maandag 15 juli 2019 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
NWS / 18-jarig meisje vermoord door iemand die ze op Discord heeft ontmoet
Jezus. Kijken jullie uit met jullie discord.
Ja die heb ik toch niet vrind. Moet je op dat 4chan zijn of zo ik kom daar niet stelletje gekken bij elkaar.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik heb interesse in de foto's en chatlogs
Ik zie er de meerwaarde ook niet echt van in neequote:Op maandag 15 juli 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat discord nou echt zo populair dan? Ik hoor alleen wat mensjes op fok erover
onder gamers heel populairquote:Op maandag 15 juli 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is dat discord nou echt zo populair dan? Ik hoor alleen wat mensjes op fok erover
Geen idee daar ben ik veel te oud voorquote:Op maandag 15 juli 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als jij gaat gamen speel je Halma?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Geen idee daar ben ik veel te oud voor
Vier opties inmiddels.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan weten we wel meteen wie het gedaan heeft
Halma?quote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Gamer-centric chat platform Discord is turning four years old, and has amassed over 250 million users since its debut in 2015.
Discord’s user base now rivals that of “Fortnite,” with 250 million chatters registered across both web and mobile platforms and over 56 million people using the service monthly. A set of data provided by the company reveals that an average of 850 million messages are sent per day, with 25 billion messages sent per month on both mobile and web platforms – which is a bit like everyone in the world sending at least four messages apiece.
Ik snap dit spel niet.quote:
Halma is een bordspel. Het kan worden gespeeld door 2 - 6 deelnemers op een vierkant of zeshoekig speelveld. De variant met een zeshoekig speelveld wordt Chinees dammen of sterhalma genoemd. Het doel van het spel is om alle pionnen uit je eigen gebied zo snel mogelijk naar de overkant van het bord te krijgen.quote:
Hahaha echt hequote:Op maandag 15 juli 2019 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als iets wat je voor 3,99 kunt kopen en dan zitten er 100+ spellen in de doos.
https://www.bol.com/nl/p/(...)3-3x4kUaApt_EALw_wcBquote:Op maandag 15 juli 2019 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ziet eruit als iets wat je voor 3,99 kunt kopen en dan zitten er 100+ spellen in de doos.
Tweehonderd spellen ookquote:Op maandag 15 juli 2019 17:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)3-3x4kUaApt_EALw_wcB
Nog echt ook. 11.99 trouwens
Ik had discord ver voordat het op FOK "groot" was en voor online gamen.quote:Op maandag 15 juli 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar kon je als kind vroeger prima plezier aan beleven anders.quote:
Ik was altijd van de luxere versies en uitgavenquote:Op maandag 15 juli 2019 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kon je als kind vroeger prima plezier aan beleven anders.
Ik had ook niet anders verwacht.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was altijd van de luxere versies en uitgaven
STOERquote:Op maandag 15 juli 2019 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had discord ver voordat het op FOK "groot" was en voor online gamen.
STOERquote:Op maandag 15 juli 2019 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was altijd van de luxere versies en uitgaven
Ben toch geen Afrikaan die zich weet te vermaken met een zesdehands kapotte schoen, een leeg doosje lucifers en een stuk glasquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:35 schreef Fok-it het volgende:
Uitstraling stond als 8 jarig ventje op de camping in Frankrijk ook altijd erg neerbuigend naar zijn leeftijdsgenootjes te kijken wanneer ze met afgedankte ballen jeu de boules aan het spelen waren. Stel plebejers.
hallo danquote:
Halloquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 17:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:murp
@:yvonne
Is dit normaal gedrag voor moderators?
Klinkt ingewikkeld.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Halma is een bordspel. Het kan worden gespeeld door 2 - 6 deelnemers op een vierkant of zeshoekig speelveld. De variant met een zeshoekig speelveld wordt Chinees dammen of sterhalma genoemd. Het doel van het spel is om alle pionnen uit je eigen gebied zo snel mogelijk naar de overkant van het bord te krijgen.
Goed zo! Vertel het hemquote:
Misschien moet jij het stokje maar overnemen. Flips lijkt het naar haar bol te stijgenquote:Op maandag 15 juli 2019 17:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vooral doen. Mss ruilen we binnenkort dan wel van plekquote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hallo
[..]zeer geneigd om je weer een tyfusjong te noemen
Dit is nu de reden waarom je altijd onderaan de maatschappelijke ladder tussen de ratten zult blijven leven.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Oh nooit gedaan ziet er leuk uitquote:
quote:
Ik ben even in de war hoor Haagsquote:Op woensdag 6 juli 2016 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die Noel is nu echt een user naar mijn hart. Werkelijk fantastisch, die jongen kan gewoon niets verkeerd doen.
Het hele team?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:42 schreef UitStraling het volgende:
#Teamflippiee want die heeft een vagina.
@stokj ?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet jij het stokje maar overnemen. Flips lijkt het naar haar bol te stijgen
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 15 juli 2019 17:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Ik ben even in de war hoor Haags
Ja toch gewoon de vaste krachten van onz supportenquote:
Deed ik toch!!quote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt ingewikkeld.
[..]
Goed zo! Vertel het hem
Bij mij stijgt er tenminste ietsquote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet jij het stokje maar overnemen. Flips lijkt het naar haar bol te stijgen
Ik deed het al soort vanquote:Op maandag 15 juli 2019 17:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vooral doen. Mss ruilen we binnenkort dan wel van plek
quote:
Insinueer je nu dat ik erectieproblemen heb?quote:Op maandag 15 juli 2019 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed ik toch!!
[..]
Bij mij stijgt er tenminste iets
[..]
Ik deed het al soort van
[..]
Nee hoor, wil ik ook niets over wetenquote:Op maandag 15 juli 2019 17:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ik erectieproblemen heb?
Sorry. Wist niet dat je boos werdquote:Op maandag 15 juli 2019 17:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed ik toch!!
[..]
Bij mij stijgt er tenminste iets
[..]
Ik deed het al soort van
[..]
Lijkt me uitstekend plan. We missen wel een persoonquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is goed. Is het NL 49 FOK! HEMAROOKWORST ?
[..]
Boos? Op jou? Nooit
Het gaat hier nu over mijquote:
ja maar 5.000 is niks om te vierenquote:
Nee dat vinden wij ookquote:Op maandag 15 juli 2019 18:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja maar 5.000 is niks om te vieren
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 juli 2019 18:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Is goed. Is het NL 49 FOK! HEMAROOKWORST ?
[..]
Boos? Op jou? Nooit
Eigenlijk heb ik er bijna 93.888quote:
Make onz great againquote:Op maandag 15 juli 2019 18:25 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja ben er hoor, ik neem alles wel over! Onder mijn leiderschap gaan we excelleren!
And make it rain on them hoesquote:
Dat doe je sneller dan ikquote:
Gewoon hetzelfde account houden. Dat zijn de ektequote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde account houden. Dat zijn de ekte
Zoiets jaquote:
Ik sinds 07quote:
Iddquote:Op maandag 15 juli 2019 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde account houden. Dat zijn de ekte
Is ook niks aan.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:41 schreef Solotovski het volgende:
Maar bans is iets wat ik niet meer ken
Hoeveel bans heb je gehad total?quote:Op maandag 15 juli 2019 18:41 schreef Solotovski het volgende:
Maar bans is iets wat ik niet meer ken
Nog nooit van gehoordquote:De bekende Britse vlogger Emily Hartridge is omgekomen door een tragisch ongeluk. Emily reed op een elektrische step door Londen, toen ze werd aangereden door een vrachtwagen. Emily was 35 jaar oud.
Tientallen. Ook keer Perm maar toen ik in 2016 ging lurken zag ik dat ik ineens weer kon postenquote:
Hehehequote:Op maandag 15 juli 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ellie Lust vanaf volgend jaar gespeeld door zwarte vrouw
Ik ken al die vloggers niet.quote:
Nog nooit van een vrachtwagen gehoord hebbenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 18:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tientallen. Ook keer Perm maar toen ik in 2016 ging lurken zag ik dat ik ineens weer kon posten
Daar lijkt het wel op hequote:Op maandag 15 juli 2019 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik heb er stuk of 12/13 gehad geloof ik. Maar is ook alweer tijdje geleden sinds mijn laatste. We worden allemaal oud en verstandig he
oeiiiquote:Op maandag 15 juli 2019 18:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik sinds 07
Maar helft geband geweest ssstt
Liet je je piemeltje zien?quote:
spijker op de kop dit bericht.quote:Op maandag 15 juli 2019 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ellie Lust vanaf volgend jaar gespeeld door zwarte vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |