De hardstyleremix van Atje Voor De Sfeer, revolutionair conceptquote:
vermoeiend, dit datquote:Op zondag 14 juli 2019 21:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
oh ja, was ik vergeten. heb ook kater maar je gaat je nergens slechter van voelen wanneer je brak bent dan slecht eten. gewoon forceren
Wie wat waar?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hardstyleremix van Atje Voor De Sfeer, revolutionair concept.
Stel je niet zo aan man.quote:
's avonds een vent 's ochtends een vent makkerquote:Op zondag 14 juli 2019 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag ik gewoon even zwelgen in zelfmedelijden
Neequote:Op zondag 14 juli 2019 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag ik gewoon even zwelgen in zelfmedelijden
Heerlijk he maatquote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hardstyleremix van Atje Voor De Sfeer, revolutionair concept.
wel op date maar niet zomaarquote:Op zondag 14 juli 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje giechelen en oogcontact zoeken?
cutequote:Op zondag 14 juli 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook autistisch en had zowaar weer sjans met mannenEcht, als ik van de mannen was...
Gewoon keer proberen joh. Als het niks is loop je even dagje mank nja prima tochquote:Op zondag 14 juli 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook autistisch en had zowaar weer sjans met mannenEcht, als ik van de mannen was...
Zo werkt een autist vgm heul nietquote:Op zondag 14 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon keer proberen joh. Als het niks is loop je even dagje mank nja prima toch
Nee weet ikquote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo werkt een autist vgm heul niet
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
ben jij er ook een OF dat je niet begreep dat die opmerking niet serieus was?
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
ben jij er ook een OF dat je niet begreep dat die opmerking niet serieus was?
Was atje nou een kroeg of gewoon een goeie grap?quote:
Zou atje daar nou binnen zijn???quote:Op zondag 14 juli 2019 22:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was atje nou een kroeg of gewoon een goeie grap?
Is een liedje toch?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:28 schreef JanCees het volgende:
Het leven is te kort om nuchter te blijven![]()
Ken geen kafkequote:Op zondag 14 juli 2019 22:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:jancees ik dacht dat dit niet jouw genre was.
Kafke vind je ook kut toch?
Jij bent heul niet autistisch, je bent een lief nerdje thats all.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Awwww. Hoi trouwensquote:Op zondag 14 juli 2019 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent heul niet autistisch, je bent een lief nerdje thats all.
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij bent heul niet autistisch, je bent een lief nerdje thats all.
Ja, goddomme, wie ben jíj nou weer, ik hoor het te wetenquote:
Lol, wtf. Kansloosquote:Op zondag 14 juli 2019 22:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.esquireme.com(...)e-and-black-007-ever
géén grap
Kun je lezen?quote:
Trollsciencequote:Op zondag 14 juli 2019 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, goddomme, wie ben jíj nou weer, ik hoor het te weten
Zeg dat danquote:
Kafke > Karst.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh vind dit kut
René Karst is top
Dit niet
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kafke > Karst.
Al spreekt dat te dik in de kist je vast aan. Snap ik wel.
/luieadminquote:Op zondag 14 juli 2019 22:40 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Dacht dat admins dat wel konden zien.
Ik wilde zeggen dat een lief klein nerdje was, maar klein valt afquote:
Heb jij al antwoord eik?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:46 schreef Solotovski het volgende:
Heey yvonne heb je een fijn weekend gehad ik hoop het wel
Morgen weer proberen maatquote:Op zondag 14 juli 2019 22:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fuck, nou dit weer.
En nu?
Ik haal even een expert erbij die regelmatig af gaat.
@:trein2000
verschrikkelijk deze hype het lijkt wel een southpark aflevering.quote:
Nergens een bron van te zien. Knap weer Mikey.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
verschrikkelijk deze hype het lijkt wel een southpark aflevering.
Ik snap die bedrijven ook echt niet. Omdat 0,1% van de bevolking aan het janken is, en daarvoor een podium krijgt, gaat het hele bedrijf een andere koers varen waar vooral de vaste klanten totaal niet op zitten te wachten?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hoop ook dat het een grap is.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nergens een bron van te zien. Knap weer Mikey.
Die 0,1% is wel invloedrijk in bijv mediaquote:Op zondag 14 juli 2019 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap die bedrijven ook echt niet. Omdat 0,1% van de bevolking aan het janken is, en daarvoor een podium krijgt, gaat het hele bedrijf een andere koers varen waar vooral de vaste klanten totaal niet op zitten te wachten?
Film is allang bezig met shooten en Daniel Craig speelt daar gewoon weer in mee. Maar je hebt waarschijnlijk de hele avond lopen googlen hierop om ergens in een hoekje van het internet iets te vindenquote:
https://tpook.nl/2019/07/14/nieuwe-james-bond-is-zwart-en-vrouw/quote:Op zondag 14 juli 2019 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet gekliktquote:Op zondag 14 juli 2019 22:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
https://tpook.nl/2019/07/14/nieuwe-james-bond-is-zwart-en-vrouw/
Ik vind dat Ariel opeens donker is ergerquote:
hopelijk flopt dit net zo hard als Ghostbustersquote:Op zondag 14 juli 2019 22:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik snap die bedrijven ook echt niet. Omdat 0,1% van de bevolking aan het janken is, en daarvoor een podium krijgt, gaat het hele bedrijf een andere koers varen waar vooral de vaste klanten totaal niet op zitten te wachten?
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Over tien jaar is Adolf Hitler een negerin met obesitas, kan er wel om grinniken.
Echt mongolen ja.quote:
Flopt wat precies? De volgende James Bond film?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hopelijk flopt dit net zo hard als Ghostbusters
Nee alleen witte mensen kunnen slecht zijn hequote:Op zondag 14 juli 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Over tien jaar is Adolf Hitler een negerin met obesitas, kan er wel om grinniken.
Ja ik ook zodra er geen geld in zit is het zo voorbij in de filmindustriequote:Op zondag 14 juli 2019 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hopelijk flopt dit net zo hard als Ghostbusters
ook een goed recent voorbeeld.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind dat Ariel opeens donker is erger
Waar wil je argumenten voor?quote:Op zondag 14 juli 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Ah Mikey heeft geen argumenten en gaat dus over op het negeren
Voor het feit dat James bond niet gespeeld gaat worden door een vrouwquote:
Nee 007 wordt gespeeld door een vrouwquote:Op zondag 14 juli 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het feit dat James bond niet gespeeld gaat worden door een vrouw
Lekkere betrouwbare bronnen welquote:
Ze horen thuis in mijn katoenplantage en verder nergensquote:Op zondag 14 juli 2019 22:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
zwarten horen natuurlijk gewoon thuis achter in de bus, en niet in 'onze' films! :/
Oh ik dacht van wel maar ik heb het topic ook niet gelezenquote:Op zondag 14 juli 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor het feit dat James bond niet gespeeld gaat worden door een vrouw
is gewoon absurd hoor deze hype.quote:Op zondag 14 juli 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
Ah Mikey heeft geen argumenten en gaat dus over op het negeren
Hoezo hypequote:Op zondag 14 juli 2019 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is gewoon absurd hoor deze hype.
en je mag er niks van zeggen.Dan ben je gelijk racist, homofoob etc.
Door wie wordt je racist genoemd precies?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
is gewoon absurd hoor deze hype.
en je mag er niks van zeggen.Dan ben je gelijk racist, homofoob etc.
Hij heeft het over een hypothetisch toekomstige situatiequote:Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door wie wordt je racist genoemd precies?
ik niet maar zo werkt het in de wereld op social media.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door wie wordt je racist genoemd precies?
Dat zou wel meer kijkers trekken dan die ouwe vetzak het zelf te laten spelenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Als er een film over FOK! gemaakt zou worden zou @:danny wel door Idris Elba geapeeld worden denk ik.
Mja het is verder alleen nog maar een gerucht op wat onbekende websites. Het lijkt me sterk. Dat een donkere man het zou kunnen worden is dan wat realistischer. Die Idris Elba hadden ze het toch de hele tijd over.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij heeft het over een hypothetisch toekomstige situatie
Heyquote:Op zondag 14 juli 2019 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zou wel meer kijkers trekken dan die ouwe vetzak het zelf te laten spelen
Ja, en denk je dat als jij offline op een normale manier kritiek uit op het feit dat er een donkere vrouw James Bond gaat spelen je voor racist uitgemaakt wordt? Dat denk ik namelijk niet. Social Media is op dit onderwerp maar een klein en extreem deel van de publieke opiniequote:Op zondag 14 juli 2019 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik niet maar zo werkt het in de wereld op social media.
En Gabourey Sidibe speelt mij.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Als er een film over FOK! gemaakt zou worden zou @:danny wel door Idris Elba geapeeld worden denk ik.
sws als het een donkere man was zou er ook ophef zijnquote:Op zondag 14 juli 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja het is verder alleen nog maar een gerucht op wat onbekende websites. Het lijkt me sterk. Dat een donkere man het zou kunnen worden is dan wat realistischer. Die Idris Elba hadden ze het toch de hele tijd over.
gaat niet alleen om dit voorbeeld natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja het is verder alleen nog maar een gerucht op wat onbekende websites. Het lijkt me sterk. Dat een donkere man het zou kunnen worden is dan wat realistischer. Die Idris Elba hadden ze het toch de hele tijd over.
Héquote:Op zondag 14 juli 2019 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Dat zou wel meer kijkers trekken dan die ouwe vetzak het zelf te laten spelen
Wat? Volgens mij mis ik een woordquote:Op zondag 14 juli 2019 22:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat een lief klein nerdje was, maar klein valt af
True, was er nu al op fok. Maar wel minder. Gezien ook Brits, en goede acteur ervoorquote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
sws als het een donkere man was zou er ook ophef zijn
Speelt zij precious?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
En Gabourey Sidibe speelt mij.
Ja google maar goddomme }|
Nee hoorquote:
Ja jaquote:
En dan? Wat denk je dat hier uit voortvloeit? Wereldwijde dominantie van donkere vrouwen? Ben je bang dat jij als blanke man onderdrukt gaat worden de komende tien jaar ofzo? Wat is het?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gaat niet alleen om dit voorbeeld natuurlijk.
Nou eerlijk gezegd welquote:Op zondag 14 juli 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan? Wat denk je dat hier uit voortvloeit? Wereldwijde dominantie van donkere vrouwen? Ben je bang dat jij als blanke man onderdrukt gaat worden de komende tien jaar ofzo? Wat is het?
Denk jij dat fatshaming mensen helpt om af te vallen?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik ben zelf een vetzak dus dan mag het
Slaap zacht engelquote:Op zondag 14 juli 2019 23:10 schreef JanCees het volgende:
Een fijne voortzetting gewenst allen. Ik ga naar bed.
Ligt aan de persoonlijkheid van de gefatshamedequote:Op zondag 14 juli 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk jij dat fatshaming mensen helpt om af te vallen?
snap de reactie in dit geval enigszins wel, het hele idee van james bond is coole womanizer die chicks neukt. van de andere kant hebben de afgelopen films niet veel meer met de originele boekenreeks te maken. maar bij shit als ghostbusters is het echt gewoon kansloos, oeverloos gejankquote:Op zondag 14 juli 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan? Wat denk je dat hier uit voortvloeit? Wereldwijde dominantie van donkere vrouwen? Ben je bang dat jij als blanke man onderdrukt gaat worden de komende tien jaar ofzo? Wat is het?
Slaap zacht JCquote:Op zondag 14 juli 2019 23:10 schreef JanCees het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 juli 2019 23:10 schreef JanCees het volgende:
Mja, ik snap de kritiek ook wel. Ik denk alleen dat de mensen die er zo obsessed mee zijn een of ander doemscenario voor ogen hebben wat er niet van gaat komenquote:Op zondag 14 juli 2019 23:11 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
snap de reactie in dit geval enigszins wel, het hele idee van james bond is coole womanizer die chicks neukt. maar bij shit als ghostbusters is het echt gewoon kansloos, oeverloos gejank
Ik heb er een uur terug eentje finaal aan diggelen geslagen met een spaanse pantoffelquote:
Laatst zijn er toch hele oude menselijke botten gevonden in Europa of zo?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Eens waren we allemaal neger toen we nog nootjes raapten in Tanzania.
Lang voor die tijd schat.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laatst zijn er toch hele oude menselijke botten gevonden in Europa of zo?
Ik sinds begin van de week niks opquote:Op zondag 14 juli 2019 23:06 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb maar eens het eerste biertje van het weekend ingeschonken
@:hemarookworst
Hopelijk heeft de pantoffel het overleefdquote:Op zondag 14 juli 2019 23:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb er een uur terug eentje finaal aan diggelen geslagen met een spaanse pantoffel
In welke orde?quote:
Ai druk aan de studie?quote:Op zondag 14 juli 2019 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik sinds begin van de week niks op
Dat wel gelukkigquote:Op zondag 14 juli 2019 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de pantoffel het overleefd
Cornetquote:
Ja ik stond er niet van op de tafels te springen na een Cornet neequote:Op zondag 14 juli 2019 23:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Cornet
Vind hem niet fantastisch maar goed dit stond er
Terwijl er een fucking ridder op staatquote:Op zondag 14 juli 2019 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik stond er niet van op de tafels te springen na een Cornet nee
personages recasten voor het andere geslacht andere afkomst/ huidskleur, seksuelegeaardheid etc alles zo geforceerde openminded.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, ik snap de kritiek ook wel. Ik denk alleen dat de mensen die er zo obsessed mee zijn een of ander doemscenario voor ogen hebben wat er niet van gaat komen
Maar, dit is Hollywood he. Verder van de werkelijkheid kan je het niet krijgen. En Amerika. De mensen in Nederland die zulke trekjes vertonen worden over het algemeen niet al te serieus genomen. Dus waarom maak je je zo drukquote:Op zondag 14 juli 2019 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
personages recasten voor het andere geslacht andere afkomst/ huidskleur, seksuelegeaardheid etc alles zo geforceerde openminded.
is er ook een manier waarop dat niet geforceerd kan zijn? of is per definitie het casten van iemand die niet wit en hetero is 'geforceerde openminded' [sic]quote:Op zondag 14 juli 2019 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
personages recasten voor het andere geslacht andere afkomst/ huidskleur, seksuelegeaardheid etc alles zo geforceerde openminded.
Dat gevoel heb ik ook ja dat veel mensen dat denken.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
of is per definitie het casten van iemand die niet wit en hetero is 'geforceerde openminded' [sic]
de laatste jaren zeker wel helaas.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is er ook een manier waarop dat niet geforceerd kan zijn? of is per definitie het casten van iemand die niet wit en hetero is 'geforceerde openminded' [sic]
Dus daarmee zeg je dat alleen het casten van blanke hetero mannen niet geforceerd isquote:Op zondag 14 juli 2019 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de laatste jaren zeker wel helaas.
vroeger toen het nog geen hype was niet.
helaas! is natuurlijk onvoorstelbaar dat mensen gewoon aan het werk willen als zwart/vrouwelijk/homoseksueel persoonquote:Op zondag 14 juli 2019 23:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
de laatste jaren zeker wel helaas.
vroeger toen het nog geen hype was niet.
nee geen onzin praten.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus daarmee zeg je dat alleen het casten van blanke hetero mannen niet geforceerd is
???quote:
dit wat jij nu doet gebeurd overal online waar dit een gesprek onderwerp is.iemand wegzetten als racist nazi homofoob met dit soort reacties.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:45 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
helaas! is natuurlijk onvoorstelbaar dat mensen gewoon aan het werk willen als zwart/vrouwelijk/homoseksueel persoon
Als je wat anders bedoelt moet je je misschien anders verwoorden. Want je zegt net letterlijk dat iedereen die niet blank of hetero is door politieke correctheid gecast wordtquote:Op zondag 14 juli 2019 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit wat jij nu doet gebeurd overal online waar dit een gesprek onderwerp is.iemand wegzetten als racist nazi homofoob met dit soort reacties.
ja jij lult altijd zo stom.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
???
Je trekt zelf de conclusie hoor door je argumentatie
Mensen haatten ook gigantisch op de casting van Daniel Craig, terwijl die juist meer op de omschreven Bond leek dan zeg maar, alle Bonds daarvoor.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
maar goed, nu liggen je kaarten op tafel. alles dat niet wit en hetero is is geforceerde diversiteit en onzin. vind je het zelf vreemd dat mensen je op basis daarvan misschien homofoob of racistisch zullen noemen? zou het casten van een kale james bond bijvoorbeeld ingaan tegen het idee van james bond? of een james bond met een oorbel? dat zijn niet eens categorieën waarin mensen denken. het feit dat hier dit soort 'ophef' (alsof het ook maar enige invloed heeft op je fucking leven) toont maar weer eens aan hoe hard het nodig is
"mensen zeggen dat ik discrimineer, omdat ik discrimineer"quote:Op zondag 14 juli 2019 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
dit wat jij nu doet gebeurd overal online waar dit een gesprek onderwerp is.iemand wegzetten als racist nazi homofoob met dit soort reacties.
Goed argument manquote:
ja jullie lullen zo stom dat bedoel ik helmaal niet maar jij doet mij dit altijd al jaren als ik ergens post waar jij post jij hebt een obsessie met mij en geniet hier dan van flik je al jaren weet je zelf ook wel gaat mij om die hype geen rare dingen verder.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je wat anders bedoelt moet je je misschien anders verwoorden. Want je zegt net letterlijk dat iedereen die niet blank of hetero is door politieke correctheid gecast wordt
jij lult mij altijd expres vast om dan jezelf stoer te voelen tegenover je internet vriendjes.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed argument man![]()
![]()
Tief op Mikey als je niet als een volwassenen een discussie kan voeren
Reactie op .quote:
Heeftr niks met stoer te maken. Maar prima Mikey. Ga voortaan alsjeblieft discussieren over de cliffhanger van goeie tijden ofzo.quote:
waarom typ je alsof je entertoets komma's en punten allemaal afgepakt zijn door de social justice warriors en de enige manier waarop je ideeën aan anderen kan communiceren in zinnen is die aanvoelen alsof je van een berg bezaaid met puntige rotsen afdondertquote:Op zondag 14 juli 2019 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja jullie lullen zo stom dat bedoel ik helmaal niet maar jij doet mij dit altijd al jaren als ik ergens post waar jij post jij hebt een obsessie met mij en geniet hier dan van flik je al jaren weet je zelf ook wel gaat mij om die hype geen rare dingen verder.
yoo ian, nog iggy pop geluisterd? whehe (dit is geen doodsverwensing, ik doe dit puur voor de referentie)quote:
Ik snap de referentie nietquote:Op zondag 14 juli 2019 23:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
yoo ian, nog iggy pop geluisterd? whehe (dit is geen doodsverwensing, ik doe dit puur voor de referentie)
ja jij lult mij altijd zo vast met je onzin en dan straks weer haha die Mikey wat een een mongool dit dat.quote:Op zondag 14 juli 2019 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeftr niks met stoer te maken. Maar prima Mikey. Ga voortaan alsjeblieft discussieren over de cliffhanger van goeie tijden ofzo.
ian curtis heeft zichzelf verhangen nadat hij het album 'the idiot' van iggy pop had geluisterd (geen causaal verband, trouwens)quote:
Ah dat wist ik niet (dat van iggy pop).quote:Op maandag 15 juli 2019 00:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ian curtis heeft zichzelf verhangen nadat hij het album 'the idiot' van iggy pop had geluisterd (geen causaal verband, trouwens)
Daar heb je toch echt zelf debet aan. En dat komt door de manier waarop je discussieert. Niet de mening die je aanhangt. ALs je dat op een normale manier kan uitspreken hier geen probleem en noem ik je echt niet zomaar een mongool. Maar dat doe jij niet. Deed je jaren geleden ook niet trouwens.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja jij lult mij altijd zo vast met je onzin en dan straks weer haha die Mikey wat een een mongool dit dat.
Je leert iedere dag.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah dat wist ik niet (dat van iggy pop).
Even googlen
Ik vind het nog langzaam gaan. Een aflevering per twee dagen, gemiddeld. Ofzo.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe je snel. Ik begin morgenavond.
Geef die arme jongen even wat tijd om uit te vogelen wat je nou allemaal bedoelt.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
Maar je zal dit allemaal ook wel weer negeren verder. Ben er wel klaar mee. Het is dat ik geen fokabo heb anders had je gewoon op de blok gegaan.
DTS?quote:Op maandag 15 juli 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
De gezelligheid van DTS heeft zich naar de SC verplaatst zo te zien
Ja vooral in de nacht en avond is het gezellig.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:09 schreef R-woud93 het volgende:
De gezelligheid van DTS heeft zich naar de SC verplaatst zo te zien
Moet ik nog aan beginnen.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
La casa de papel heeft ook weer bijna nieuwe eps
Ik wou net zeggen. Prima sfeertje hoor snachtsquote:Op maandag 15 juli 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vooral in de nacht en avond is het gezellig.
Ik kom dus op het juiste moment binnen!quote:Op maandag 15 juli 2019 00:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja vooral in de nacht en avond is het gezellig.
Zeker, tot de late/vroege uurtjesquote:Op maandag 15 juli 2019 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Prima sfeertje hoor snachts
I know i know. Maar ik heb nog zoveel te zien.. En ik heb maar één werkend oog, dus het duurt dubbel zo lang.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Prima vermaak hoor, en seizoen 3 is er binnen een dag of 5
anal gapingquote:
Ah ja dat vergat ik even voor het gemak.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:11 schreef I. het volgende:
[..]
I know i know. Maar ik heb nog zoveel te zien.. En ik heb maar één werkend oog, dus het duurt dubbel zo lang.
Wat merk je?quote:Op maandag 15 juli 2019 00:12 schreef CharlesKinbote het volgende:
gossie, begin te merken dat ik maar vier uur geslapen heb
goeie keusquote:
slechte keusquote:
klinkt als geforceerde diversiteit :/quote:
De gevolgen, en dat snapt een Fries ook welquote:Op maandag 15 juli 2019 00:13 schreef I. het volgende:
[..]
Dat hij maar vier uur geslapen heeft.
Dat lees je toch.
Slapen Friezen zo weinig dan?quote:Op maandag 15 juli 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De gevolgen, en dat snapt een Fries ook wel
Ik ben geen Fries, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De gevolgen, en dat snapt een Fries ook wel
het gebied rondom mijn oogleden voelt zwaar aan en ik gaap telkens met tranen, die de donkere plekken onder mijn ogen teder bevochtigen, soms zelfs tranen latendequote:
Waarom zijn ze anders zo chagrijnig?quote:
SMERIGE RACISTquote:
Zware tijden, welterustenquote:Op maandag 15 juli 2019 00:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het gebied rondom mijn oogleden voelt zwaar aan en ik gaap telkens met tranen, die de donkere plekken onder mijn ogen teder bevochtigen, soms zelfs tranen latende
Meid, ik leef intens met je mee.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
het gebied rondom mijn oogleden voelt zwaar aan en ik gaap telkens met tranen, die de donkere plekken onder mijn ogen teder bevochtigen, soms zelfs tranen latende
Oh, dan kan ik je de 👊gevenquote:Op maandag 15 juli 2019 00:15 schreef I. het volgende:
[..]
Ik ben geen Fries, dus ik zou het je niet kunnen vertellen.
Wat houdt intens in?quote:Op maandag 15 juli 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meid, ik leef intens met je mee.
Heb je moeder net nog gefilmd dus stuur het je zo doorquote:Op maandag 15 juli 2019 00:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
heb je goede anal gaping-filmpjes voor me? @:fok-it
Neequote:
goede verwoording welquote:Op maandag 15 juli 2019 00:16 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Je bent wel erg onderdanig en gehoorzaam zeg. Vrouw heeft de broek aan zeker?quote:Op maandag 15 juli 2019 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dank jongens, dan hou ik mij netjes in
Hij is net op vakantie geweest, dan krijg je datquote:Op maandag 15 juli 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel erg onderdanig en gehoorzaam zeg. Vrouw heeft de broek aan zeker?
Duh, iedere man die zegt de baas te zijn thuis liegt echt KEI en KEIHARD!quote:Op maandag 15 juli 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent wel erg onderdanig en gehoorzaam zeg. Vrouw heeft de broek aan zeker?
Hier herken ik mij totaal niet inquote:Op maandag 15 juli 2019 00:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Duh, iedere man die zegt de baas te zijn thuis liegt echt KEI en KEIHARD!
Als ik de broek aan heb zie ik daar geen nadelen inquote:Op maandag 15 juli 2019 00:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zal je wel het vrouwtje zijn in de relatie
Niet gekliktquote:Op maandag 15 juli 2019 00:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
Kennen jullie dit al? Héérlijke plaat!
Jij wilt wel graag in je poepertje genomen worden dus door je wijffie?quote:Op maandag 15 juli 2019 00:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik de broek aan heb zie ik daar geen nadelen in
Dat is niet aan de ordequote:Op maandag 15 juli 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij wilt wel graag in je poepertje genomen worden dus door je wijffie?
YES, OH MY GAWDDquote:Op maandag 15 juli 2019 00:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
Kennen jullie dit al? Héérlijke plaat!
Je legt mij geen woorden in de mondquote:Op maandag 15 juli 2019 00:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ontkenning nr1 is een feit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Daar heb ik wel oog voor ja.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie je, je ogen werken prima!
Oant Moarnquote:
dit liedje luisteren toen ik 13 was met beste mattie en energy drinken en american pie kijkenquote:
Bye, bye Miss American Piequote:Op maandag 15 juli 2019 00:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dit liedje luisteren toen ik 13 was met beste mattie en energy drinken en american pie kijken
American Piequote:Op maandag 15 juli 2019 00:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dit liedje luisteren toen ik 13 was met beste mattie en energy drinken en american pie kijken
did you write the book of love and do you have faith in God above?quote:
ja wanne kutfilms hèquote:
Blijft toch wel een fijn nummertje.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
did you write the book of love and do you have faith in God above?
if the bible tells you soooooooo
Die man is pure cult.quote:Op maandag 15 juli 2019 00:29 schreef I. het volgende:
[..]
Vijf maanden te lang. Die vent bakt er niks van.
Klootviool, is toch Born to be alive leipooquote:
And this one time at bandcampquote:Op maandag 15 juli 2019 00:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja wanne kutfilms hèmaar ja hihi seks en fappen enzo, ging daar wel hard op op mijn dertiende
De ene na de andere depressiequote:Op maandag 15 juli 2019 00:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die man is pure cult.
Heeft hier het weer ook gedaan voor Omrop Fryslân, eerst aan de bar een paar Berenburg klappen en dan de opnames doen
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die man is pure cult.
Heeft hier het weer ook gedaan voor Omrop Fryslân, eerst aan de bar een paar Berenburg klappen en dan de opnames doen
Wat wil je ook met al dat kut weerquote:Op maandag 15 juli 2019 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De ene na de andere depressie
HEEE AMINAMquote:Op maandag 15 juli 2019 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klootviool, is toch Born to be alive leipoo
Ja nee hij kan er inderdaad niets vanquote:
quote:Op maandag 15 juli 2019 00:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja nee hij kan er inderdaad niets van
JA LATAH KLOOTVIOOLquote:
truequote:
heb ook van die andere films gekeken, ook van die tienerbullshit in tzelfde genre, ben vergeten hoe het heetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |