De hardstyleremix van Atje Voor De Sfeer, revolutionair conceptquote:
vermoeiend, dit datquote:Op zondag 14 juli 2019 21:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
oh ja, was ik vergeten. heb ook kater maar je gaat je nergens slechter van voelen wanneer je brak bent dan slecht eten. gewoon forceren
Wie wat waar?quote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hardstyleremix van Atje Voor De Sfeer, revolutionair concept.
Stel je niet zo aan man.quote:
's avonds een vent 's ochtends een vent makkerquote:Op zondag 14 juli 2019 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag ik gewoon even zwelgen in zelfmedelijden
Neequote:Op zondag 14 juli 2019 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mag ik gewoon even zwelgen in zelfmedelijden
Heerlijk he maatquote:Op zondag 14 juli 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De hardstyleremix van Atje Voor De Sfeer, revolutionair concept.
wel op date maar niet zomaarquote:Op zondag 14 juli 2019 22:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan toch wel een beetje giechelen en oogcontact zoeken?
cutequote:Op zondag 14 juli 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook autistisch en had zowaar weer sjans met mannenEcht, als ik van de mannen was...
Gewoon keer proberen joh. Als het niks is loop je even dagje mank nja prima tochquote:Op zondag 14 juli 2019 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben ook autistisch en had zowaar weer sjans met mannenEcht, als ik van de mannen was...
Zo werkt een autist vgm heul nietquote:Op zondag 14 juli 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon keer proberen joh. Als het niks is loop je even dagje mank nja prima toch
Nee weet ikquote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo werkt een autist vgm heul niet
Nee gelukkig nietquote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
ben jij er ook een OF dat je niet begreep dat die opmerking niet serieus was?
quote:Op zondag 14 juli 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
ben jij er ook een OF dat je niet begreep dat die opmerking niet serieus was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |