Oh, dat is sinds dit jaar ja, die had ik even gemist blijkbaarquote:Op zondag 14 juli 2019 20:34 schreef BobW het volgende:
[..]
Bij AO spelen ze een supertiebreak (tot 10) bij 6-6 in 5e set.
Alleen Roland Garros is nog onveranderd.
Dus bij elk Grand Slam andere regelsquote:Op zondag 14 juli 2019 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, dat is sinds dit jaar ja, die had ik even gemist blijkbaar
Een goed paard is nog geen goede ruiter.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij weet iig meer van het spelen van een finale, of zelfs een wedstrijd, dan een Jan Roelfs.
Dat vond ik juist wel meevallen. Heel veel belangrijke momenten was hij juist wel sterk. Hele vijfde set serveren om in de wedstrijd te blijven, soms 15-30 achter. Maar die tiebreaks... ongelofelijk wat slecht.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef Ambrosius het volgende: [..] Ongelooflijke cijfers eigenlijk, duidelijk dat Federer het heeft laten liggen op de belangrijke momenten.
Is dat niet gewoon totaal aantal punten - winners - unforced errors?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:33 schreef tja77 het volgende: [..] En de forced errors? Waarom laten ze die zelden zien?
Begon al bij het 2de en 3de punt van TB 1, die had hij eigenlijk moeten winnen, maar hij verloor ze allebei.. anders was hij meteen weggeweestquote:Op zondag 14 juli 2019 20:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat vond ik juist wel meevallen. Heel veel belangrijke momenten was hij juist wel sterk. Hele vijfde set serveren om in de wedstrijd te blijven, soms 15-30 achter. Maar die tiebreaks... ongelofelijk wat slecht.
Heb geen zin om te rekenen, maar forced errors is een onderbelicht onderdeel in het tennis.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon totaal aantal punten - winners - unforced errors?
Had natuurlijk ook “and will be 32 next year” kunnen zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Wilander![]()
Djokovic is 31 and will be 32 this year
Hij is al 32.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had natuurlijk ook “and will be 32 next year” kunnen zijn.
Hij is van 22 mei, dus volgend jaarquote:Op zondag 14 juli 2019 20:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou ook goed kunnen, maar wordt hij dit jaar 33 of volgend jaar?
Ik snap de haat jegens Djokovic enigszins wel.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij is van 22 mei, dus volgend jaar
Wat een mooie finale was het, Jammer van de winnaar
Hij heeft tov Federer het enorme voordeel dat hij 5,5 jaar jonger is. Ik vind dat toch een significant voordeel gedurende zijn regeerperiode.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:00 schreef Dejannn het volgende:
Hij is dan ook misschien wel de beste speler van de drie.
Precies. Het is moeilijk allemaal te vergelijken... dan zouden ze allemaal even oud moeten zijn geweest in dezelfde periode, Sampras, Agassi, Rod Laver, Federer, Nadal, Lendl, Djokovic.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft tov Federer het enorme voordeel dat hij 5,5 jaar jonger is. Ik vind dat toch een significant voordeel gedurende zijn regeerperiode.
Veel mensen die er kijk op hebben, schijnen toch zeker te weten dat Federer fysiek zeker niet minder is dan 5 jaar geleden. Zijn backhand schijnt (na de switch van racket) zelfs beter te zijn geworden.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij heeft tov Federer het enorme voordeel dat hij 5,5 jaar jonger is. Ik vind dat toch een significant voordeel gedurende zijn regeerperiode.
Ik zie dat juist in het voordeel van Federer, die heeft ook een paar jaar zonder Djoko en Nadal nog even wat GS titeltjes kunnen behalen. Ik durf dan ook wel te stellen als Federer even oud was geweest hij er een redelijk aantal minder had weten te behalen.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:02 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |