Sorry but not sorryquote:Op zondag 14 juli 2019 18:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nu ben ik echt jaloers en hongerig al weet ik niet wat du friemel keuken is
Elke keer hier. Vieze SC deze.quote:
Kosovo = Serviëquote:Op zondag 14 juli 2019 18:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laat dat de Kosovaren maar niet horen
Heeft hij het nu alweer geflikt?quote:
waarheid is moeilijk voor sommigenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laat ze dat ook maar niet horen
MAar dat is de vraag niet, de vraag is wie van de tweequote:Op zondag 14 juli 2019 18:18 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt ze in mijn ogen nog niet GOAT of GOD
pff smerige albaniër zekerquote:Op zondag 14 juli 2019 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ken er 1, helemaal gestoord die vent. Als je al Servië zegt flipt hij door
Lekker met de rug naar de toekomst blijven lopen. Leren het nooit daar.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik ken er 1, helemaal gestoord die vent. Als je al Servië zegt flipt hij door
@JJH ?quote:
is allemaal nog vrij recent andersquote:Op zondag 14 juli 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker met de rug naar de toekomst blijven lopen. Leren het nooit daar.
Nee ja zijn ouders zijn gevlucht uit Kosovo ofzo, heel vaag verhaal allemaalquote:
Alweer één van mijn geniale parodie-topics gesloten.quote:
Nee klopt. Had ook ruzie vorige keer, zegt die hij heeft geluk dat hij geen Serviër isquote:Op zondag 14 juli 2019 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker met de rug naar de toekomst blijven lopen. Leren het nooit daar.
De vraag is GOAT of GODquote:Op zondag 14 juli 2019 18:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
MAar dat is de vraag niet, de vraag is wie van de twee
doe niet zo irritant gekquote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef I. het volgende:
[..]
De vraag is GOAT of GOD
En ik zeg geen van beiden.
ONZ / [ONZ FB] Nothing to see here, move alongquote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef Homijn het volgende:
ONZ / Morgen begin ik definitief met Morgen begin ik definitief-topics maken
[..]
Alweer één van mijn geniale parodie-topics gesloten.
Dat weet ik, maar het is veel leuker om het hier te zeggen.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ FB] Nothing to see here, move along
Nouquote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is veel leuker om het hier te zeggen.
Maar hier hebben de mods er geen boodschap aanquote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar het is veel leuker om het hier te zeggen.
Misschien voortaan minder geniale topics makenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:22 schreef Homijn het volgende:
ONZ / Morgen begin ik definitief met Morgen begin ik definitief-topics maken
[..]
Alweer één van mijn geniale parodie-topics gesloten.
en terecht, het is een SCquote:Op zondag 14 juli 2019 18:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar hier hebben de mods er geen boodschap aan
smakelijkquote:
Wist niet dat jij tennisliefhebber wasquote:
Daarom verwijs ik hem toch ook naar ONZ FB. Ik doe verdorrie jouw werkquote:Op zondag 14 juli 2019 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en terecht, het is een SC
[..]
smakelijk
verdorriequote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom verwijs ik hem toch ook naar ONZ FB. Ik doe verdorrie jouw werk![]()
vind het geen chokequote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom verwijs ik hem toch ook naar ONZ FB. Ik doe verdorrie jouw werk![]()
Deze wil ik als signaturequote:Op zondag 14 juli 2019 18:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Misschien voortaan minder geniale topics maken
Normaliter schrijf je verdoriequote:Op zondag 14 juli 2019 18:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vloek niet. Ben modeluser tegenwoordig
Ow, excuus dat ik niet elitair genoeg ben en een spelfout maak.quote:
Dat was Federer-Nadal tochquote:Op zondag 14 juli 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Twee jaar geleden heb ik wel die intens lange pot gezien met onder andere Djoko, dat was genieten
He Mikeyquote:Op zondag 14 juli 2019 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ow, excuus dat ik niet elitair genoeg ben
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ow, excuus dat ik niet elitair genoeg ben en een spelfout maak.
Ik hoop dat er hier geen elitaire mensen door zijn gekwetst en zij vanavond nog goed kunnen slapen.
Met vriendelijke groet,
De niet elitaire
niet omgevallen
Flat.
Hoezo is geen spellingfouten maken elitair?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ow, excuus dat ik niet elitair genoeg ben en een spelfout maak.
Ik hoop dat er hier geen elitaire mensen door zijn gekwetst en zij vanavond nog goed kunnen slapen.
Met vriendelijke groet,
De niet elitaire
niet omgevallen
Flat.
Ik kan mij helaas niet meten met alle hoogopgeleiden op FOK!, hier voor mijn oprechte excuses.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo is geen spellingfouten maken elitair?
@:ggmm @:onlogisch vinden hier wat van
wil je een massage?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:34 schreef Amarantha het volgende:
Waarom is mijn onderrug de laatste tijd zo dood.
Hmm, misschien heb ik me vergist, vorig jaar was er eentje die heel lang was tussen Djoko en Nadalquote:
vraag aan @Dr.Mikeyquote:Op zondag 14 juli 2019 18:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo is geen spellingfouten maken elitair?
@:ggmm @:onlogisch vinden hier wat van
Nederlands hoor je als laagopgeleide ook te kunnen hoor (realiteit is helaas anders, maar goed)quote:Op zondag 14 juli 2019 18:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan mij helaas niet meten met alle hoogopgeleiden op FOK!, hier voor mijn oprechte excuses.
Wat ben je aan het lezenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:36 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ok vertrek over een kwartier, lees ff dit hoofdstuk af
Ik kan ook Nederlands, alleen in geschrift maak ik soms een fout. Helaas ben ik niet elitair genoeg.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederlands hoor je als laagopgeleide ook te kunnen hoor (realiteit is helaas anders, maar goed)
Wat deed jij op 11 september 2001?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan ook Nederlands, alleen in geschrift maak ik soms een fout. Helaas ben ik niet elitair genoeg.
Het spijt mij, ik accepteer de zweepslagen van jullie elitaire Goden.
een boekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verwijder dit account.
Haha, jij hebt OF vroeger niet meegemaakt. Geloof me die jongen is 360 graden geëvolueerdquote:Op zondag 14 juli 2019 18:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nederlands hoor je als laagopgeleide ook te kunnen hoor (realiteit is helaas anders, maar goed)
raar ventje jaquote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, jij hebt OF vroeger niet meegemaakt. Geloof me die jongen is 360 graden geëvolueerd
Ik heb het nog weleens dat ik dingen terug lees en het gewoon echt niet kan lezenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha, jij hebt OF vroeger niet meegemaakt. Geloof me die jongen is 360 graden geëvolueerd
Dit mag je uitleggen. (360 graden is overigens een compleet rondje en dan ben je weer terug bij af...)quote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wij ook niet, scheelt weer.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb het nog weleens dat ik dingen terug lees en het gewoon echt niet kan lezen
tfquote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik bestond toen nog niet. Maar ik las dat er toen twee flats omvielen, vandaar.
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
een boek![]()
![]()
Klinken beide interessant welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Als je zo'n betweterige kutreactie teruggeeft kan je hem krijgen waar de zon niet schijntquote:Op zondag 14 juli 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit mag je uitleggen. (360 graden is overigens een compleet rondje en dan ben je weer terug bij af...)
ja burroughs is sws wel baasjequote:
Dat was wel een drama .quote:Op zondag 14 juli 2019 18:39 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @CharlesKinbotequote:Op zondag 14 juli 2019 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo'n betweterige kutreactie teruggeeft kan je hem krijgen waar de zon niet schijnt
Jeetje, denk bij kringloop altijd meer aan tweedehands kleding. Wist niet dat ze daar ook veel boekenaanbod hadden. Maar eens keer kijken danquote:Op zondag 14 juli 2019 18:41 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja burroughs is sws wel baasje
die tweede heb ik voor een euro gekocht bij de kringloopheb daar zoveel chille boeken gevonden afgelopen maand en kost allemaal geen reet
pardon? (spreek uit: pardau)quote:Op zondag 14 juli 2019 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @:charleskinbote
Je zou inmiddels beter moeten weten met naatjequote:Op zondag 14 juli 2019 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je zo'n betweterige kutreactie teruggeeft kan je hem krijgen waar de zon niet schijnt
Oei, je mist echt wat in je levenquote:Op zondag 14 juli 2019 18:42 schreef Fok-it het volgende:
Jeetje, denk bij kringloop altijd meer aan tweedehands kleding. Wist niet dat ze daar ook veel boekenaanbod hadden. Maar eens keer kijken dan
ja ik ook, kwam daar laatst pas achter. staat ook superveel rotzooi natuurlijk maar gewoon een beetje daar rondkijken en zoeken vind ik sws wel leukquote:Op zondag 14 juli 2019 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje, denk bij kringloop altijd meer aan tweedehands kleding. Wist niet dat ze daar ook veel boekenaanbod hadden. Maar eens keer kijken dan
Wokkel.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit mag je uitleggen. (360 graden is overigens een compleet rondje en dan ben je weer terug bij af...)
Ik ook. Boekenwinkels zijn ook goud. Die mogen echt niet verdwijnen alleen vanwege digitaliseringquote:Op zondag 14 juli 2019 18:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja ik ook, kwam daar laatst pas achter. staat ook superveel rotzooi natuurlijk maar gewoon een beetje daar rondkijken en zoeken vind ik sws wel leuk
Lekker smullen lieverdquote:
Door wiequote:Op zondag 14 juli 2019 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voel me zo gepest hier dat ik me maar ga volvreten
Hou je het wel beetje elitair? Geen broodje bapao en dat soort proletenvoerquote:Op zondag 14 juli 2019 18:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik voel me zo gepest hier dat ik me maar ga volvreten
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je het wel beetje elitair? Geen broodje bapao en dat soort proletenvoer
true, ik las laatst een artikel over een webshop waar je boeken kon bestellen, en dan keken ze naar boekenwinkels bij jou in de buurt of ze dat boek hebben zodat zij dat aan je konden leveren ipv uit een magazijn, wel leuk concept maar ben vergeten hoe het heetquote:Op zondag 14 juli 2019 18:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Boekenwinkels zijn ook goud. Die mogen echt niet verdwijnen alleen vanwege digitalisering
Ja scroll maar naar boven, hele kliek gelijk!quote:
Oh nee, denk lekker hamburgers.quote:Op zondag 14 juli 2019 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hou je het wel beetje elitair? Geen broodje bapao en dat soort proletenvoer
daar ging het hier laatst nog over volgens mijquote:Op zondag 14 juli 2019 18:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
true, ik las laatst een artikel over een webshop waar je boeken kon bestellen, en dan keken ze naar boekenwinkels bij jou in de buurt of ze dat boek hebben zodat zij dat aan je konden leveren ipv uit een magazijn, wel leuk concept maar ben vergeten hoe het heet
HipsterBakfietsKoerierquote:Op zondag 14 juli 2019 18:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
true, ik las laatst een artikel over een webshop waar je boeken kon bestellen, en dan keken ze naar boekenwinkels bij jou in de buurt of ze dat boek hebben zodat zij dat aan je konden leveren ipv uit een magazijn, wel leuk concept maar ben vergeten hoe het heet
dat klinkt als best cool conceptquote:Op zondag 14 juli 2019 18:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk ja. Sowieso als je je boeken uit een winkel haalt dan krijg je meer zin om hem te lezen, tenminste, dat heb ik altijdquote:Op zondag 14 juli 2019 18:47 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ligt eraan, vaak als ik shit bestel is het van auteurs die ik al ken dus dan ben ik sws wel geneigd om te lezen. is meer dat ik nog zoveel heb liggen dat ik eerst moet lezen en dat stapelt zich dan opquote:Op zondag 14 juli 2019 18:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk ja. Sowieso als je je boeken uit een winkel haalt dan krijg je meer zin om hem te lezen, tenminste, dat heb ik altijd
dat is wel lachen idd, heb je ook meerdere plekken van hier, eentje ligt echt midden op een landweg vlak bij het bos ofzoquote:Op zondag 14 juli 2019 18:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je hebt hier zo'n hoekje waar je elke week gratis boeken kan meenemen
Jij bedoelt Bookspot zeker?quote:Op zondag 14 juli 2019 18:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je hebt hier zo'n hoekje waar je elke week gratis boeken kan meenemen
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ligt eraan, vaak als ik shit bestel is het van auteurs die ik al ken dus dan ben ik sws wel geneigd om te lezen. is meer dat ik nog zoveel heb liggen dat ik eerst moet lezen en dat stapelt zich dan op
Ja, de hoeveelheid die je wilt lezen in vergelijking met wat je daadwerkelijk leest is altijd ver uit verhouding. Daar is mijn Goodreads account een goed voorbeeld vanquote:Op zondag 14 juli 2019 18:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ligt eraan, vaak als ik shit bestel is het van auteurs die ik al ken dus dan ben ik sws wel geneigd om te lezen. is meer dat ik nog zoveel heb liggen dat ik eerst moet lezen en dat stapelt zich dan op
quote:Op zondag 14 juli 2019 18:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, de hoeveelheid die je wilt lezen in vergelijking met wat je daadwerkelijk leest is altijd ver uit verhouding. Daar is mijn Goodreads account een goed voorbeeld van
Dat is niet enkel een auteur, dat is een ware kunstenaarquote:Op zondag 14 juli 2019 18:53 schreef FlippingCoin het volgende:
edwin emanuel posse vind ik wel een goed auteur
en dat terwijl je hier al zolang rondlooptquote:
quote:
Nee nee, is van de Albert Heijnquote:Op zondag 14 juli 2019 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bedoelt Bookspot zeker?Is wel de bedoeling dat je daar weer boeken teruglegt he straatschoffie
Stimmtquote:Op zondag 14 juli 2019 18:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is niet enkel een auteur, dat is een ware kunstenaar
Er was een tijd dat ik dit leuk vond, en mijn moeder vroeg waar ik die woorden vandaan hadquote:
Maar wel Hans.quote:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit nog nooit van mijn leven geluisterd hebquote:Op zondag 14 juli 2019 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was een tijd dat ik dit leuk vond, en mijn moeder vroeg waar ik die woorden vandaan had
Oke ik zet hem ook even aanquote:
ik was daar mee begonnen maar niet af kunnen kijken nogquote:
ik kijk al vanaf de eerste setquote:Op zondag 14 juli 2019 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze zijn lekker bezigBlij dat ik dit heb aangezet
Doen. Ik ging stuk.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik was daar mee begonnen maar niet af kunnen kijken nog
quote:
Dat is een mentale klap jaquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 19:23 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]best een paar keer moeten lachen, vind stand up bijna altijd kut. hij mag alleen wat minder engelse woorden gebruiken
ja beetje onsportief zo op het eindquote:Op zondag 14 juli 2019 19:51 schreef Fok-it het volgende:
Djokovic die tegen hawkeye ingaatkom op, man up
Gunfactor ligt hard bij Federer nuquote:
Had liever je moeder gezienquote:
Haha ik wel jij lekker nietquote:
Naatje, heb jij hiervoor ooit weleens tennis gekeken?quote:
gewoon je vaat meenemen onder de douchequote:
Ben blij met deze winst. Ik mag Federer niet zo.quote:
Ik ben bang dat de woningbouw het dan niet betaald als de afvoer verstopt raakt.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
gewoon je vaat meenemen onder de douche
Ja precies. Ik wil film kijken.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef Flippiee het volgende:
omdat het altijd is op een moment dat je rustig op de bank wil zitten
Oh jaquote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de woningbouw het dan niet betaald als de afvoer verstopt raakt.
Dat kan en dat mag.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben blij met deze winst. Ik mag Federer niet zo.
Die is wel leukquote:Op zondag 14 juli 2019 20:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Easy A. Nooit eerder gezien maar lijkt me wel grappig.
Dan zal jij het niet geweest zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 19:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zover ik weet, ben ik al de hele dag thuis en heb ik geen visite.
Ja.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naatje, heb jij hiervoor ooit weleens tennis gekeken?
Borgquote:
Dan was je batmanquote:
Stuur dan!quote:
Thanksquote:
Nee. Maar dan kan ik die door Amsterdam verspreiden met z'n nummer erop met de tekst " zin om eens diep te "filosoferen" bel naatje!"quote:Op zondag 14 juli 2019 20:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh wow! Je gaat over op mannen?
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
[..]
Nee. Maar dan kan ik die door Amsterdam verspreiden met z'n nummer erop met de tekst " zin om eens diep te "filosoferen" bel naatje!"
[..]
Thanks![]()
![]()
[..]
Nee. Maar dan kan ik die door Amsterdam verspreiden met z'n nummer erop met de tekst " zin om eens diep te "filosoferen" bel naatje!"
[..]
Thanks![]()
![]()
[..]
werd al even bangquote:Op zondag 14 juli 2019 20:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit gehoord over Sartre en De Beauvoirquote:Op zondag 14 juli 2019 20:37 schreef UitStraling het volgende:
Wilde geile seks en filosofie staan wel erg ver uit elkaar.
Van De Beauvoir krijg ik wel een slappie.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit gehoord over Sartre en De Beauvoir
Ik ook, dacht ook in eerste instantie dat het die knakker van Lingo was.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van De Beauvoir krijg ik wel een slappie.
Kennelijk niet iedereen, want die onderhielden een correspondentie over met wie ze die week weer aan de haak hadden geslagenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van De Beauvoir krijg ik wel een slappie.
Die dikke met zijn plopogen en vieze krullen?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, dacht ook in eerste instantie dat het die knakker van Lingo was.
De Boulangequote:Op zondag 14 juli 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook, dacht ook in eerste instantie dat het die knakker van Lingo was.
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die dikke met zijn plopogen en vieze krullen?
Ja zoiets hahaquote:
Boeiende vrouw hoor maar niet mijn type om mee te baarmoedertjetikken.quote:Op zondag 14 juli 2019 20:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kennelijk niet iedereen, want die onderhielden een correspondentie over met wie ze die week weer aan de haak hadden geslagen
quote:Op zondag 14 juli 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeiende vrouw hoor maar niet mijn type om mee te baarmoedertjetikken.
Vind je?quote:Op zondag 14 juli 2019 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zag er imo prima uit hoor
Doodvermoeiend ja. Maar hij zal wel de hele dag in zijn Narnia-kerk hebben gezetenquote:
Kan ik beter aan jou vragen met die act dat je steeds opvoert in het topic over het weerquote:
Waarvoor? Dat ik jou niet meer wilde?quote:
Dat laatste is een hondenras tochquote:Op zondag 14 juli 2019 20:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit gehoord over Sartre en De Beauvoir
Frans Bakkerquote:
Wie?quote:
Dat is z'n echte naam.quote:
Wat een phonyquote:Op zondag 14 juli 2019 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is z'n echte naam.![]()
François Boulanger is z'n optreednaam
zou ik ook gedaan hebbenquote:Op zondag 14 juli 2019 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat ik concurrentie kreegquote:
Nee: https://www.libelle.nl/mensen/francois-boulange-lingo/quote:Op zondag 14 juli 2019 20:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof het niet! Er is mij altijd verteld dat hij Frans Bakker heet.quote:Op zondag 14 juli 2019 21:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Nee: https://www.libelle.nl/mensen/francois-boulange-lingo/
Hij heet gewoon echt François Boulangé
Niemand kan met jou concurrerenquote:Op zondag 14 juli 2019 21:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
zou ik ook gedaan hebben
[..]
Dat ik concurrentie kreeg
Klaag ze aan, die mensen!quote:Op zondag 14 juli 2019 21:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik geloof het niet! Er is mij altijd verteld dat hij Frans Bakker heet.
Inderdaad! Allemaal!quote:
Chococakejesquote:
Geloof er niks van zonder picsquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 21:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad! Allemaal!
Ik had vanmiddag carrot cake homijn. Ik moest gelijk aan jou denken met je mooie dagindeling verhaal.
Jammerquote:
Bedankt scrup. Op jou kan ik tenminste altijd rekenen.quote:
quote:
Lijkt me behoorlijk saai als je niet kan genieten van etenquote:
ik ben nog steeds brakquote:Op zondag 14 juli 2019 21:42 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
jezus christus, dan was ik al dood neergevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |