Obvious trollquote:
quote:Op zondag 14 juli 2019 16:35 schreef Fir3fly het volgende: [..] En je denkt echt dat Verstappen Bottas bij had kunnen houden
? Heb je wel gekeken?
Natuurlijk geniaal dat Hamilton dat kan, maar eigenlijk slaat het nergens op dat je op zulke oude banden sneller kan dan iemand met nieuwe soft-banden.. Dat verschil hoort veel groter te zijn, lijkt mequote:Op zondag 14 juli 2019 16:35 schreef opgebaarde het volgende:
Rijdt HAM op oude harde band de snelste ronden?!!
Altijd nog veel beter dan die walgelijke Hamilton act.quote:
Hilarisch hequote:
Wat een grap, een gekregen podium.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft Charles gedaan wat speciaal was
Vocht een redelijk duel uit met Verstappen.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
jAMMER IS NIET GOED GENOEGquote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach jammer voor Max maar kan gebeuren. Ik heb genoten van de race
Had naar Robert moeten gaan wegens geen laatste.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
Het waren geen nieuwe softsquote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk geniaal dat Hamilton dat kan, maar eigenlijk slaat het nergens op dat je op zulke oude banden sneller kan dan iemand met nieuwe soft-banden.. Dat verschil hoort veel groter te zijn, lijkt me
Dat komt omdat Mercedes op 80% rijdt. Nu konden ze Hamilton nog wat geven om de act compleet te maken.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Natuurlijk geniaal dat Hamilton dat kan, maar eigenlijk slaat het nergens op dat je op zulke oude banden sneller kan dan iemand met nieuwe soft-banden.. Dat verschil hoort veel groter te zijn, lijkt me
Ja ongelofelijk.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Welkomquote:Op zondag 14 juli 2019 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
jAMMER IS NIET GOED GENOEG
dit kan toch nooit zomaar een ongeluk zijn gek
dit was gewoon exprex tegen hem aan rijden
vettel moet gewoon 1 wedstrijd geschorst worden
was idd een beetje jammer van Leclerc dat ie z'n verlies van de vorige wedstrijd nog niet had verwerktquote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gevecht tussen Verstappen en Leclerc was wel het hoogtepunt, jammer dat het weer eindigde met duwen en racen buiten de baan.
Nouja, ik mag hem ook niet, maar hij kan wel rijden.quote:
Fixedquote:Op zondag 14 juli 2019 16:38 schreef Pedroso het volgende:
Beste auto, beste coureur dus logisch. Zolang Mercedes in de F! actief blijft in de Mercedes is het voor de rest strijden om de 3e plaats.
Hoort er bij man. Zolang ze niet idiote acties uitvoeren moet je het gewoon toejuichen dat ze niet ingrijpen.quote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gevecht tussen Verstappen en Leclerc was wel het hoogtepunt, jammer dat het weer eindigde met duwen en racen buiten de baan.
Eens!quote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef TAV74 het volgende:
Tweede geweldige GP na die verschrikkelijke vertoning in Frankrijk
Gasly ingehaald en met geluk op het podium, verder niet het tempo van max/Mercedesquote:Op zondag 14 juli 2019 16:37 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ]
Klaas!!! IK DENK DAT VETTEL DEZE OPDRACHT KREEG OM SJARREL ER.VOOR TE KRIJGEN????quote:Op zondag 14 juli 2019 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Fans die de sport pas volgen sinds Max er isquote:Op zondag 14 juli 2019 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |