SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Ja Roger, Epiales en Tim zijn me toch een natuurtalentenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:00 schreef Cee het volgende:
Ik lees net dat de inzending van 2020 klaar is, nu alleen nog een uitvoerend artiest.
Ik lees net dat de inzending van 2020 klaar is, nu alleen nog een uitvoerend artiest.
En Ato schudt zo even de titel van het lied uit zijn mouwquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
En Ato schudt zo even de titel van het lied uit zijn mouw
Representing host country The Netherlands, it’s Maan with “Ik vind het knap”, which means something in the line of “Well done”. Lyrics are by a duo going by the name of Hawaii_Epiales, music by the sound of crying foetuses.quote:
Gefeliciteerd met je eerste TTquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:11 schreef ryxje het volgende:
Ik dat eerst aan mijn eerste TT. Ik wist gewoon geen goeie TT... En mijn klonk ook niet goed te ego dus vandaar. Wel een verse topic
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Representing host country The Netherlands, it’s Maan with “Ik vind het knap”, which means something in the line of “Well done”. Lyrics are by a duo going by the name of Hawaii_Epiales, music by the sound of crying foetuses.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn UI
En mijn ondertitelOf hoe heet zoiets
Goed dat je je weer een start maakt en juist rustig opbouwen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:19 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik heb weer eens gesport voor het eerst sinds 3 weken. Ik kan wel merken dat mijn conditie achteruit is gegaan; ik ga het gewoon rustig weer opbouwen
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je eerste TTHoe voelt het? Dat is mij ook nog niet overkomen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Representing host country The Netherlands, it’s Maan with “Ik vind het knap”, which means something in the line of “Well done”. Lyrics are by a duo going by the name of Hawaii_Epiales, music by the sound of crying foetuses.
twitter:lammert twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:36:13We stonden gisteren dus gewoon met Eva Simons te karaoken maar we herkenden haar eerst niet. Tot een vriendin zei ‘Hé jij lijkt op Sharon Doorson’ en ze wilde een afbeelding van Sharon googelen om haar te laten zien. 1/2 reageer retweet
Lammert van Eén Vandaagtwitter:lammert twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:36:47Maar toen pakte Eva de telefoon uit haar hand en zei: ‘dit ben ik’.Alleen kwam de zoekgeschiedenis van de vriendin naar boven. ‘Heeft een vogel een penis’ en ‘plast een vogel?’ 2/2 reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:44 schreef Greys het volgende:
twitter:lammert twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:36:13We stonden gisteren dus gewoon met Eva Simons te karaoken maar we herkenden haar eerst niet. Tot een vriendin zei ‘Hé jij lijkt op Sharon Doorson’ en ze wilde een afbeelding van Sharon googelen om haar te laten zien. 1/2 reageer retweet
Lammert van Eén Vandaagtwitter:lammert twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 14:36:47Maar toen pakte Eva de telefoon uit haar hand en zei: ‘dit ben ik’.Alleen kwam de zoekgeschiedenis van de vriendin naar boven. ‘Heeft een vogel een penis’ en ‘plast een vogel?’ 2/2 reageer retweet
Uiteraard mag dat hierquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:59 schreef Aadrianus het volgende:
Ik heb sinds twee weken een pup in huis. Dodelijk vermoeiend, maar zo leuk. Mag ik dat hier vertellen? Of niet.... Dan haal ik het weer weg 😊
Wat leuk!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:59 schreef Aadrianus het volgende:
Ik heb sinds twee weken een pup in huis. Dodelijk vermoeiend, maar zo leuk. Mag ik dat hier vertellen? Of niet.... Dan haal ik het weer weg 😊
Ik doe iets niet goed geloof ik. Ik dacht een filmpje te sturen, maar....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:06 schreef Aadrianus het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heet Celico, 11,5 week oud.
We hebben ook nog een 12 jaar oude (ook Jack Russell) hond, Egon. Die doet nog een beetje afstandelijk.
Hee jij ook?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:59 schreef Aadrianus het volgende:
Ik kan je er niet bij helpen, ik ben echt een stuntel met dit soort dingen. Bij mij veranderen bewegende gifs in stilstaande plaatjes enzoquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:08 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik doe iets niet goed geloof ik. Ik dacht een filmpje te sturen, maar....
Filmpjes lukt volgens mij niet..?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:08 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik doe iets niet goed geloof ik. Ik dacht een filmpje te sturen, maar....
Jaaaa ik kan het wel zien als ik je URL uit je link in mijn browser plakquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:06 schreef Aadrianus het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben ook nog een 12 jaar oude (ook Jack Russell) hond, Egon. Die doet nog een beetje afstandelijk.
Dan ga ik dat ook doenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jaaaa ik kan het wel zien als ik je URL uit je link in mijn browser plak
Wat een stoertje
Ah gossie wat een leukerdquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:06 schreef Aadrianus het volgende:
[ afbeelding ]
Greys zal wel de laatste voorbereidingen voor haar Schranzfest met Cee plannen? Oftewel, nog steeds de menukaart bestuderenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:13 schreef GeorgeM het volgende:
Ik heb ook een leuk filmpje, maar ik weet niet hoe![]()
Where are the mods?
Ja, door de URL in een nieuw scherm te plakken; dan doet ie hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |