niks is zeker maar lijkt me stug dat hij gisteren op een speciaal programma zat alleen maar om de snelste in P1 te zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kun je dat nu al zeggen dan? Als hij gisteren met minimale brandstof reed en ze de motor flink opengedraaid hebben kan het vandaag net zo gemakkelijk weer hard tegenvallen. Voor het team is het beter als hij wat meer de aansluiting vindt en zelfvertrouwen kan helpen maar gisteren zegt daar niet zo veel over.
Nou bij de start in Oostenrijk waren ze er ook als de kippen bij, om vervolgens weer af te druipenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:59 schreef F1gamer het volgende:
Het is nu voor het eerst dit jaar dat de trollen uit hun hol kruipen
Zie het als een boost voor zijn vertrouwen, dit heeft bij Gasly een flinke deuk opgelopen de afgelopen maanden, zowel in zichzelf als in zijn auto. Dat het team dan (eenmalig?) voor zo'n quali setting kiest, om hem weer een beetje in het zadel te krijgen, lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks is zeker maar lijkt me stug dat hij gisteren op een speciaal programma zat alleen maar om de snelste in P1 te zijn
Als ze denken dat het grootste probleem het zelfvertrouwen is, zou ik de motor wat verder opengedraaid hebben gisteren. Ze rijden toch met een oude spec op vrijdag dus als die ploft is dat niet rampzaligquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
niks is zeker maar lijkt me stug dat hij gisteren op een speciaal programma zat alleen maar om de snelste in P1 te zijn
het gaat meer om het vertrouwen in de autoquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:18 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ze denken dat het grootste probleem het zelfvertrouwen is, zou ik de motor wat verder opengedraaid hebben gisteren. Ze rijden toch met een oude spec op vrijdag dus als die ploft is dat niet rampzalig
Natuurlijk en als je de bocht uit vliegt vanwege geen grip helpt dat niet. Tegelijkertijd helpt een P1 in de vrije training wel om zowel je zelfvertrouwen als het vertrouwen in de auto te verbeterenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat meer om het vertrouwen in de auto
Denk je dit of hoop je dit?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:19 schreef F1gamer het volgende:
Het zou wel mooi zijn voor Gasly als hij beter gaat presteren. Wordt het team ook beter van en mogelijk kan Red Bull volgend jaar meestrijden om de wk's
we gaan het vandaag zien, ik hoop voor hem dat hij dicht bij Max zit maar er voorbij zou me echt verbazenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Natuurlijk en als je de bocht uit vliegt vanwege geen grip helpt dat niet. Tegelijkertijd helpt een P1 in de vrije training wel om zowel je zelfvertrouwen als het vertrouwen in de auto te verbeteren
Ik denk dat hij er 0,3-0,5 achter zit als ze allebei vrij baan hebben in Q3.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het vandaag zien, ik hoop voor hem dat hij dicht bij Max zit maar er voorbij zou me echt verbazen
Morgen zit hij er gewoon weer 6 tiende of meer achter.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
we gaan het vandaag zien, ik hoop voor hem dat hij dicht bij Max zit maar er voorbij zou me echt verbazen
Ik weet het niet, hij rijdt dit weekend voor het eerst met de setup van Max, dus het gat zou weleens minder groot kunnen zijn (hopelijk, voor hemquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:28 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Morgen zit hij er gewoon weer 6 tiende of meer achter.
dat schijnt hij altijd te doen, tenminste hij heeft er altijd de beschikking overquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:29 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij rijdt dit weekend voor het eerst met de setup van Max, dus het gat zou weleens minder groot kunnen zijn (hopelijk, voor hem).
Zou Marko toch gelijk hebben? Want die had het er al eerder over dat Gasly de setup van Max moet gebruiken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat schijnt hij altijd te doen, tenminste hij heeft er altijd de beschikking over
Hij rijdt nu ook met de package die Verstappen in Oostenrijk al had toch? Die schijnt iets stabieler te zijn, wat het wellicht voor Gasly mogelijk maakt om in ieder geval wat minder ver achter Verstappen te zitten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:29 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hij rijdt dit weekend voor het eerst met de setup van Max, dus het gat zou weleens minder groot kunnen zijn (hopelijk, voor hem).
It is understood this approach was introduced in Austriaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:35 schreef KillerBee4ever het volgende:
https://www.autosport.com(...)tappen-setups--marko
Quote uit linkje:
"Our position now is to support him in the best possible way. He now gets Max's set-up from the start because Max is more experienced, and also has the more experienced engineering team.
"Within this given set-up he is allowed to play around so that it fits his driving style, but he's not supposed to dramatically move away from that.
"Before that he experimented a lot and jumped from one extreme to the other."
Als het niet zo is is hij gezien denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:29 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik kan het nieuwsitem niet volledig meer inzien, moet me registrerenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
It is understood this approach was introduced in Austria
ik had het al eerder gelezen, ik meen bij Auto Motor und Sport vandaar dat ik zei dat het al eerder/altijd beschikbaar was want zoiets stond er.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:44 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik kan het nieuwsitem niet volledig meer inzien, moet me registreren, maar ik geloof je hoor
. Als hij vorige GP al met de setup van Max reed, deed hij het toen in elk geval niet bepaald goed. Gasly had toen echter niet de beschikking over de nieuwe voorvleugel, en deze GP wel, dus ik ben benieuwd hoe hij het vanmiddag bij de quali gaat doen
en dan nog, wat telt is Q3 en de race morgenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:57 schreef Tijn het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Gasly niet sneller dan Max gaat zijn in FP3
De laatste was Hockenheim 2018, of vergeet ik er eentje?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:00 schreef raptorix het volgende:
Waarschijnlijk weinig regen, hebben we uberhaupt al een keer regen tijdens de race gehad eigenlijk?
Zou kunnen kloppen, ik kwam dit lijstje tegen op reddit, met de opmerking dat Hamilton ze ook allemaal gewonnen heeft:quote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
De laatste was Hockenheim 2018, of vergeet ik er eentje?
Is in ieder geval niet voor het eerst.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat schijnt hij altijd te doen, tenminste hij heeft er altijd de beschikking over
Je hebt nu volgens mij relatief meer races waar het bijna nooit regent.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:45 schreef Funzel het volgende:
Voor mijn gevoel regende het vroeger veel vaker tijdens races, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik had sterk het idee dat Max tijdens het interview niet het achterste van z'n tong liet zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is in ieder geval niet voor het eerst.
Als ik Max bij Olav hoor lijkt zijn focus vooral op zoeken van een betere balans gelegen te hebben en nog niet erg op kwalificatie. Vanmiddag maar eens kijken waar ze staan, zou mooi zijn als Gasly er dicht bij zit nu.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | VER GAS AUS 1'21.320 1'23.020 BAH 1'28.752 - CHI 1'32.089 1'32.930 AZE 1'41.069 - ESP 1'16.357 1'16.708 MON 1'10.641 1'11.041 CAN - 1'11.079 FR 1'29.409 1'30.184 AU 1'03.439 1'04.199 |
Kan je ook de verschillen erachter zetten?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:01 schreef raptorix het volgende:
Ik heb even een lijstje gemaakt van de Q3's tussen Verstappen en Gasley
Ga je gangquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:02 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Kan je ook de verschillen erachter zetten?
quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | VER GAS DIFF AUS 1'21.320 1'23.020 + 1.700 BAH 1'28.752 - - CHI 1'32.089 1'32.930 + 0.841 AZE 1'41.069 - - ESP 1'16.357 1'16.708 + 0.351 MON 1'10.641 1'11.041 + 0.400 CAN - 1'11.079 - FR 1'29.409 1'30.184 + 0.775 AU 1'03.439 1'04.199 + 0.760 |
Laten we dat maar niet doenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik zie Plooij wel het stokje overnemen van Olav in de toekomst.
Dat hij zo heet kan ik niets aan doen. Daarbij ben ik veel vaker hier dus klets niet. Maar nee ik ben geen Max kont kusser zoals hier verplicht is.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:12 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Hang hier nou niet de onschuld uit, als je aankomt met (voor de zoveelste keer) het kleinerende 'Maxie', weet iedereen heel goed wat jouw bedoelingen zijn.
Gasly's auto was tijdens beide VT's zeer waarschijnlijk heel licht (lees: zo min mogelijk brandstof) en reed in quali stand, wellicht om zijn zelfvertrouwen een boost te geven (wat ook echt nodig is).
Maar als jij dit graag wil zien als een 'Max is verslagen door zijn teamgenoot', be my guest hoor, jouw trieste feestje...
Alsjeblieft niet zeg...quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik zie Plooij wel het stokje overnemen van Olav in de toekomst.
Ik reageerde op iemand....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je gaat naar de tijden van vrijdag kijken? De vrije trainingen zijn bedoeld om te tunen en de coureurs aan het circuit te laten wennen, tijden zeggen daar 0,0
Die eerste klopt niet. 1:21 en 1:23quote:
Mijn reken skills matchen blijkbaar de race skills van Gaslyquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die eerste klopt niet. 1:21 en 1:23
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand....
En iedereen snapt waar de FP voor is.....
En alles wat ik zei is dat Gasly het beter deed dan Max. Dat alle Max kont kussers dan boos worden is niet mijn probleem.
Is hetzelfde oude zeur xDquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:15 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Gasly was sneller, dat is het enige wat we weten.
Of hij beter was? Geen idee. Dat weet alleen het team zelf.
Ik heb gehoord dat Hulkenberg Nederlands spreekt; weet iemand of dit echt waar is??????quote:
Hulkenberg spreekt?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Hulkenberg Nederlands spreekt; weet iemand of dit echt waar is??????
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Hulkenberg Nederlands spreekt; weet iemand of dit echt waar is??????
Je meent hetquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:18 schreef MaGNeT het volgende:
Russel snelste, ziet er goed uit voor Williams.
Ze gaan het natuurlijk niet toegeven (mocht het waar zijn)....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Reactie van Mercedes op de complottheorie van Bleekemolen: https://racingnews365.nl/(...)jk-absolute-bullshit
Dat is nooit de bedoeling bij werkzaamheden aan de auto's.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:27 schreef fietsie het volgende:
Hmmm het was blijkbaar niet de bedoeling dat we meekeken bij het aanpassen van dat deel van het bodywork van Max.
banden sparenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:31 schreef Blik het volgende:
Waarom rijden ze eigenlijk geen rondjes? Kan me voorstellen dat het best waardevol is wat regenrondes te rijden om wat gevoel bij de auto te krijgen in de regen. Iemand meer duiding hierbij?
Ik denk persoonlijk dat het daar dan weer net niet nat genoeg voor is.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:31 schreef Blik het volgende:
Waarom rijden ze eigenlijk geen rondjes? Kan me voorstellen dat het best waardevol is wat regenrondes te rijden om wat gevoel bij de auto te krijgen in de regen. Iemand meer duiding hierbij?
je zal het allemaal wel goed bedoelen maar het komt zo beroerd je toetsenbord uitquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik reageerde op iemand....
En iedereen snapt waar de FP voor is.....
En alles wat ik zei is dat Gasly het beter deed dan Max. Dat alle Max kont kussers dan boos worden is niet mijn probleem.
Niet nat genoeg en het heeft sowieso niet zoveel zin lijkt me. Dus waarom zouden ze het risico nemen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:31 schreef Blik het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat hij zo heet kan ik niets aan doen
quote:Daarbij ben ik veel vaker hier dus klets niet.
quote:Maar nee ik ben geen Max kont kusser zoals hier verplicht is.
quote:Ja Gasly was op vrijdag beter. Dat is alles wat ik zeg. Dat is gwn een feit. Waarom is punt 2, maar hij was beter.
Ik heb nergens bedoelingen of wat dan ook. Ik reageerde op een trol die deed alsof Max het beter deed en wat ook.
Klaagde dat de motor / turbo vreemd klonk.quote:
Maandag zijn auto weer uit elkaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klaagde dat de motor / turbo vreemd klonk.
Of hij had zn oordoppen niet goed in.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Maandag zijn auto weer uit elkaar?
Lijkt qua pace nog wel mee te vallen verder. Zit nu zes tienden achter Verstappen, maar die ging ook wel iets later de baan op, die nu flink aan het opdrogen / opwarmen is.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:43 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Maandag zijn auto weer uit elkaar?
Red Bull sowieso niet slecht, tenminste Ferrari wat slechter dan ik had verwachtquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt qua pace nog wel mee te vallen verder. Zit nu zes tienden achter Verstappen, maar die ging ook wel iets later de baan op, die nu flink aan het opdrogen / opwarmen is.
De Ferrari moet het vooral van de topsnelheid hebben, dan lijken me dit niet de ideale omstandigheden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull sowieso niet slecht, tenminste Ferrari wat slechter dan ik had verwacht
Dat is niet verplicht en dat kan je zien aan je eigen postings. Dus houdt daar gewoon eens mee opquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat hij zo heet kan ik niets aan doen. Daarbij ben ik veel vaker hier dus klets niet. Maar nee ik ben geen Max kont kusser zoals hier verplicht is.
Ja Gasly was op vrijdag beter. Dat is alles wat ik zeg. Dat is gwn een feit. Waarom is punt 2, maar hij was beter.
.
Deze lui sprongen er boven uit in de junior klassen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:59 schreef Weltschmerz het volgende:
Bottas een ongekend talent hoor ik. Het was weer gezellig op het Mercedes event.
Verstappen kan beter engineer worden. Maakt een matige coureur met de juiste setup tot een topper.quote:
Ik weet het ook niet, maar kan me wel voorstellen dat je weinig kms in intermediate/ wet conditions maakt. Dus dan een keer een vrije training gebruiken om wat meer feeling te krijgen in dergelijke conditiesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet nat genoeg en het heeft sowieso niet zoveel zin lijkt me. Dus waarom zouden ze het risico nemen?
Zeer inhoudelijke reactie, passend bij iemand die zelf 12 jaar is.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:41 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]![]()
![]()
[..]![]()
... ik ga er maar vanuit dat je een joch bent van 12, anders heb ik geen verklaring voor zulks een klets- en trollpraat.
Max kont kussen is hier wel verplicht. Zodra je dat niet doet is iedereen boos en ben je een trol.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:53 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is niet verplicht en dat kan je zien aan je eigen postings. Dus houdt daar gewoon eens mee op
Gasly was ook beter dan Hamilton en Vettel, kampioenen, dat is ook zo'n feit.
Of Gasly heeft nu eindelijk verstand gekregen van setups en blijkt toch een goede coureur.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:02 schreef VacaLoca het volgende:
Normaal moet Max toch 4 tienden sneller kunnen dan Gasly..
Plooij was gewoon weer een uurtje Hamilton en Verstappen aan het promoten, en dan doen de feiten er niet toe.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:01 schreef mikieu het volgende:
[..]
Deze lui sprongen er boven uit in de junior klassen.
Ah, niet geluisterd. Dan snap ik je reactie, alles om Ham beter te laten lijken.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Plooij was gewoon weer een uurtje Hamilton en Verstappen aan het promoten, en dan doen de feiten er niet toe.
Misschien ligt de baan hem goed en snapt hij de auto nu beter. Zijn de klappen van Helmut na vorig weekend goed aangekomenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of Gasly heeft nu eindelijk verstand gekregen van setups en blijkt toch een goede coureur.
Vermoeiend dit. Nee je hoeft geen Max kontkusser te zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zeer inhoudelijke reactie, passend bij iemand die zelf 12 jaar is.
Ik weet niet wat je probleem is maar goed.
[..]
Max kont kussen is hier wel verplicht. Zodra je dat niet doet is iedereen boos en ben je een trol.
Gasly was ook beter dan anderen duhhh. Maar iemand had het over teamgenoten. En Gasly zit niet bij anderen in het team geloof ik hč.
Ja. 'Maar als je naast Hamilton zit dan komt dat niet naar voren' oid zei hij daarna. Tot twee keer toe zegt hij dat Gasly hem nét voor Verstappen zet, 0.322 is gewoon niet net. Het is een flink gat, niet erg relevant want het is maar vrije training, maar dat is wat anders. En Leclerc alwéér sneller dan Vettel natuurlijk (0.027), dus als diens auto nou stuk gaat in de kwalificatie kan hij weer zeggen dat Leclerc hem het hele weekend heeft gedomineerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:34 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ah, niet geluisterd. Dan snap ik je reactie, alles om Ham beter te laten lijken.
Als het je nu niet duidelijk is dat entertainment de insteek is bij Ziggo weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. 'Maar als je naast Hamilton zit dan komt dat niet naar voren' oid zei hij daarna. Tot twee keer toe zegt hij dat Gasly hem nét voor Verstappen zet, 0.322 is gewoon niet net. Het is een flink gat, niet erg relevant want het is maar vrije training, maar dat is wat anders. En Leclerc alwéér sneller dan Vettel natuurlijk (0.027), dus als diens auto nou stuk gaat in de kwalificatie kan hij weer zeggen dat Leclerc hem het hele weekend heeft gedomineerd.
Hij doet niet eens zijn best meer om de schijn van journalistiek op te houden.
twitter:rich_energy twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 13:03:58@HaasF1Team love @rich_energy so much (we don't blame them as #betterthanredbull ) they have kept our brand livery on the car even after we sacked them for poor performance! #RichEnergy #F1 #BritishGP2019 #business #worldclass #onyerbike #nobull https://t.co/dN2RdMMitX reageer retweet
Hij is dan ook geen journalist en hij wil dat ook niet zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja. 'Maar als je naast Hamilton zit dan komt dat niet naar voren' oid zei hij daarna. Tot twee keer toe zegt hij dat Gasly hem nét voor Verstappen zet, 0.322 is gewoon niet net. Het is een flink gat, niet erg relevant want het is maar vrije training, maar dat is wat anders. En Leclerc alwéér sneller dan Vettel natuurlijk (0.027), dus als diens auto nou stuk gaat in de kwalificatie kan hij weer zeggen dat Leclerc hem het hele weekend heeft gedomineerd.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:43 schreef tralalala het volgende:
twitter:rich_energy twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 13:03:58@:HaasF1Team love @:rich_energy so much (we don't blame them as #betterthanredbull ) they have kept our brand livery on the car even after we sacked them for poor performance! #RichEnergy #F1 #BritishGP2019 #business #worldclass #onyerbike #nobull https://t.co/dN2RdMMitX reageer retweet
Maar FP3 is een keiharde wedstrijd hoor!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Prachtig dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:43 schreef tralalala het volgende:
twitter:rich_energy twitterde op zaterdag 13-07-2019 om 13:03:58@:HaasF1Team love @:rich_energy so much (we don't blame them as #betterthanredbull ) they have kept our brand livery on the car even after we sacked them for poor performance! #RichEnergy #F1 #BritishGP2019 #business #worldclass #onyerbike #nobull https://t.co/dN2RdMMitX reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:43 schreef tralalala het volgende:
Leuke clickbait toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:45 schreef mikieu het volgende:
[..]
Maar FP3 is een keiharde wedstrijd hoor!
Lees nu ook op gpupdate "gasly verslaat Verstappen"
Nog nooit naar ziggo gekeken?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:17 schreef vosss het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een parodie account isquote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:43 schreef tralalala het volgende:
Dat is sport altijd, en vervolgens doe je daar dan verslag van want dat maakt het meer entertaining.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:43 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als het je nu niet duidelijk is dat entertainment de insteek is bij Ziggo weet ik het ook niet meer.
Ja, VT's worden veel belangrijker gemaakt dan ze zijn, met name de tijden. Het is geen strijd, maar ja, als je het toch uitzendt....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:45 schreef mikieu het volgende:
[..]
Maar FP3 is een keiharde wedstrijd hoor!
Lees nu ook op gpupdate "gasly verslaat Verstappen"
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:50 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat het een parodie account is
Waar ging dit overtwitter:MaVic009 twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 22:47:41Sorry hoor Michel bleekemolen. Wat lul jij uit je nek reageer retweet
F1 café waar Michel een beetje BNW ging over Oostenrijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:18 schreef fathank het volgende:
Als we het toch over tweets hebbenWaar ging dit overtwitter:MaVic009 twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 22:47:41Sorry hoor Michel bleekemolen. Wat lul jij uit je nek reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:18 schreef fathank het volgende:
Als we het toch over tweets hebbenWaar ging dit overtwitter:MaVic009 twitterde op vrijdag 12-07-2019 om 22:47:41Sorry hoor Michel bleekemolen. Wat lul jij uit je nek reageer retweet
Bleekemolen stelde dat Mercedes op verzoek van Liberty Media/FOM de motoren naar beneden had geschroefd omdat er zoveel geklaagd werd over de saaie race in Frankrijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:18 schreef fathank het volgende:
Bleek stelde dat de Mercs in opdracht van de FIA/FOM hun motor teruggeschroefd hadden om zo een ander een keer te laten winnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:18 schreef fathank het volgende:
Leclerc is sneller in de quali maar Vettel rijd veel verstandiger. Die rookt zijn banden tenminste niet op iedere keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Toto Wolff was er niet zo blij mee, daarom heeft hij zich als protest ziekgemeldquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Bleek stelde dat de Mercs in opdracht van de FIA/FOM hun motor teruggeschroefd hadden om zo een ander een keer te laten winnen.
Dit denken
Nee hoor. Er is meer dan genoeg negatiefs over hem te zeggen. Is nergens wat over gezegd. Daarnaast het ging over Gasly, niet over dat Max het slecht deed.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 13:39 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vermoeiend dit. Nee je hoeft geen Max kontkusser te zijn.
Maar als je elk klein stokje dat je kunt vinden gebruikt om maar wat negatiefs te zeggen over 'Maxie' dan kom je gewoon erg trollerig over.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je het mooi vind voor Gasly dat hij eindelijk eens wat laat zien, zonder het gelijk negatief te laten draaien voor 'Maxie'. Aangezien je dat elke keer doet kom je gewoon als trol over.
No offense maar je komt gewoon over als een troll. Dat vinden de meesten hier. Als er 1tje dat denkt is het "mwah, boeiend." Als er 10+ dat denken, zou ik toch eens in de spiegel gaan kijken en je post gedrag wat aanpassen. Justs saying. En dit is gelijk het laatste wat ik erover te melden heb, doe er je voordeel mee, of niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is meer dan genoeg negatiefs over hem te zeggen.
Maar als je al een trol bent of negatief of wat ook als je zegt dat Gasly het beter gedaan heeft in de FP's dan is dat niets tegen Max hoor.....
Ik zeg het richting Gasly. Ik zei dat hij het beter deed. Ik zei niet ohhhh wat slecht deed Max het, zelfs Gasly was slechter.
Dus voordat JIJ vermoeiend gaat trollen hier moet je eens beter gaan lezen.
Niet iedereen die niet Max de kont kust is negatief over hem.
Volgens mij weet jij niet wat het woord clickbait betekend?quote:
Mogen ze vinden.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
No offense maar je komt gewoon over als een troll. Dat vinden de meesten hier. Als er 1tje dat denkt is het "mwah, boeiend." Als er 10+ dat denken, zou ik toch eens in de spiegel gaan kijken en je post gedrag wat aanpassen. Justs saying. En dit is gelijk het laatste wat ik erover te melden heb, doe er je voordeel mee, of niet.
Een snel rondje rijden lijkt me niet het probleem voor Gasly, meer het bandenmanagement tijdens lange sessies en in de race.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat het woord clickbait betekend?
Gasly verslaat idd Max in elke FP dit weekend.
Dus het is geen clickbait. Hooguit een niet echt goede woordkeus. Gasly is beter dan Max in de FP is passender.
Ik ben die ene van mwoah boeiendquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
No offense maar je komt gewoon over als een troll. Dat vinden de meesten hier. Als er 1tje dat denkt is het "mwah, boeiend." Als er 10+ dat denken, zou ik toch eens in de spiegel gaan kijken en je post gedrag wat aanpassen. Justs saying. En dit is gelijk het laatste wat ik erover te melden heb, doe er je voordeel mee, of niet.
wel jammer want je bent heel vervelend en niet alleen hier maar in alle topics waar ik je tegenkomquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mogen ze vinden.
Als ze dat nou eens inhoudelijk hard konden maken prima.
Maar ik reageer gewoon inhoudelijk en serieus.
Niet pro wie dan ook en ook niet anti wie dan ook.
Ik trol nergens over.
En als iemand vind dat ik trol dan mogen ze dat wel eens gaan aantonen inhoudelijk ipv alleen maar gejank.
Ik ga niets aanpassen.
Als mensen serieuze posts niet waarderen, niet mijn probleem.
En een Max kont kusser zoals iedereen die mij een trol vindt ga ik sws niet worden.
Zeggen dat iemand slechter is omdat hij 0.6 sec langzamer is met banden die 0.8 langzamer zijn dan kan ik dat niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mogen ze vinden.
Als ze dat nou eens inhoudelijk hard konden maken prima.
Maar ik reageer gewoon inhoudelijk en serieus.
Niet pro wie dan ook en ook niet anti wie dan ook.
Ik trol nergens over.
En als iemand vind dat ik trol dan mogen ze dat wel eens gaan aantonen inhoudelijk ipv alleen maar gejank.
Ik ga niets aanpassen.
Als mensen serieuze posts niet waarderen, niet mijn probleem.
En een Max kont kusser zoals iedereen die mij een trol vindt ga ik sws niet worden.
Want ook jij kunt niet 1 ding in mijn post vinden wat dan 'trol' zou zijn.
Nja, verslaan duidt op iets van een wedstrijdelement en laat het nou net een training zijn en wellicht is je woordkeus daarom niet op de goede plaats.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:30 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat het woord clickbait betekend?
Gasly verslaat idd Max in elke FP dit weekend.
Dus het is geen clickbait. Hooguit een niet echt goede woordkeus. Gasly is beter dan Max in de FP is passender.
Ik wil ook wel iemand serieus nemenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zeggen dat iemand slechter is omdat hij 0.6 sec langzamer is met banden die 0.8 langzamer zijn dan kan ik dat niet serieus nemen.
Veel plezier ter plekkequote:
Mijn kater van gisternachtquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:41 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Of moet je haar eerst nog oppompen?
Dank! Zitten weer op Beckett's recht voor de schermen. Nog een kwartiertje. Bier en nootjes in de aanslag.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:43 schreef motorbloempje het volgende:
Zitten weer op Beckett's recht voor de schermen.
Heeft dat een vering die in hoogte kan verstellen ? Kom er anders de wijk niet eens mee uit zonder een sideskirt of bumper te verliezen ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:44 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eentje bestellen denk ik
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:49 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Heeft dat een vering die in hoogte kan verstellen ? Kom er anders de wijk niet eens mee uit zonder een sideskirt of bumper te verliezen ben ik bang.
Hij had het uit betrouwbare bron en zal de details over 5 jaar uit de doeken doenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Bleek stelde dat de Mercs in opdracht van de FIA/FOM hun motor teruggeschroefd hadden om zo een ander een keer te laten winnen.
Dit denken
Terechte tweet van Jos danquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit denken
Ik heb meloenstukjesquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:57 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ] Bier
[ afbeelding ] Nootjes
[ afbeelding ] Droge worst
[ afbeelding ] Live stats
Laat maar komen
O ja, die heb ik ook nog! Moment!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:59 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb meloenstukjesbeetje doorgezakt gistervond ff geen bier en nootjes hier.
Godver ik wordt oudquote:
Was je bij VT3 niet al aan de bier?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:57 schreef Lola69 het volgende:
[ afbeelding ] Bier
[ afbeelding ] Nootjes
[ afbeelding ] Droge worst
[ afbeelding ] Live stats
Laat maar komen
Gast, als jij wist wat de tegenhanger was gisteravond zou je niet zo pratenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:00 schreef vosss het volgende:
Meloenstukjes. De tering. Lever je ballen dan meteen in
Lelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:44 schreef opreis het volgende:
[ afbeelding ]
Ook maar eentje bestellen denk ik
Leclerc is helemaal niet sneller in de quali. Dat is gewoon een verzinsel van de Hamilton fanclub. Die komen dan met dingen als dat hij sneller geweest zou zijn in Baku en sneller geweest zou zijn als Vettels auto het nog had gedaan in de kwalificatie, want hij was in de VT's (soms) sneller.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Leclerc is sneller in de quali maar Vettel rijd veel verstandiger. Die rookt zijn banden tenminste niet op iedere keer.
Nu ja zeg zeg ik een keer wat in faveure van je held ga je er nog tegen inquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:03 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Leclerc is helemaal niet sneller in de quali. Dat is gewoon een verzinsel van de Hamilton fanclub. Die komen dan met dingen als dat hij sneller geweest zou zijn in Baku en sneller geweest zou zijn als Vettels auto het nog had gedaan in de kwalificatie, want hij was in de VT's (soms) sneller.
Nee van de wandelquote:
Strategiegodenquote:
Misschien willen ze even kijken wat het verschil is met de rest. Q1 bandjes kan je toch weggooienquote:
Flakes?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:01 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Gast, als jij wist wat de tegenhanger was gisteravond zou je niet zo praten
Basicly alles wat je nodig hebt om de oudste beweging der aarde een uurtje of 8 vol te houden. En nu heb ik al te veel gezegdquote:
Mooi. manager genot.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:10 schreef Zorro het volgende:
Lando
Carlos ook goed. McLaren gaat weer goed
8 uur lang lopen pompen?? Dan heb je wel blauwe ballen nuquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Basicly alles wat je nodig hebt om de oudste beweging der aarde een uurtje of 8 vol te houden. En nu heb ik al te veel gezegd
en een brandweer-rode dopquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:11 schreef vosss het volgende:
[..]
8 uur lang lopen pompen?? Dan heb je wel blauwe ballen nu
Geen idee. Ik ben niet zo thuis in het technische.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Is dat een type probleem dat voor Q3 te verhelpen is?
Geen ideequote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Staat 6-3 in het voordeel van Vettel?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 14:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Leclerc is sneller in de quali maar Vettel rijd veel verstandiger. Die rookt zijn banden tenminste niet op iedere keer.
Ligt aan de reden voor de drag. Ze kunnen de vleugels een beetje bijstellen zodat hij wat lager ligt, maar geen grote dingen in die paar minuten. AFAIK lagen ze in FP3 enorm laag en nu een stuk hoger, kan dus een kwestie van tweaken naar een instelling in het midden zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Had je anders verwacht, ik snapte die hype ook niet sinds gisteren o.a. op veel f1 sites. Het was vrije training, iedereen rijd een programma en niet voluit maar er werd gedaan alsof hij weer op zijn niveau zat.quote:
Dat is een werkwoord tegewoordig. Ferrarien, het betekent dat je iets grondig verneuktquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:13 schreef Justevo het volgende:
Ik maak me totaal geen zorgen om Ferrari, die verneuken het morgen toch weer met een of andere maffe tactiek![]()
Nieuwe instellingen testen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:16 schreef Sjemmert het volgende:
Waarom heeft Max er nog een derde run gedaan
Lag, geen drag.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:15 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Ligt aan de reden voor de drag. Ze kunnen de vleugels een beetje bijstellen zodat hij wat lager ligt, maar geen grote dingen in die paar minuten. AFAIK lagen ze in FP3 enorm laag en nu een stuk hoger, kan dus een kwestie van tweaken naar een instelling in het midden zijn.
3 tienden achter Max zou ik prima vinden, maar of dat gaat lukken betwijfel ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Had je anders verwacht, ik snapte die hype ook niet sinds gisteren o.a. op veel f1 sites. Het was vrije training, iedereen rijd een programma en niet voluit maar er werd gedaan alsof hij weer op zijn niveau zat.
Kwali is nog lang maar zou mij verbazen als hij boven Max komt te staan. Gun die jongen natuurlijk wel een succesje
Ja, maar hij was beter gisterenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Had je anders verwacht, ik snapte die hype ook niet sinds gisteren o.a. op veel f1 sites. Het was vrije training, iedereen rijd een programma en niet voluit maar er werd gedaan alsof hij weer op zijn niveau zat.
Kwali is nog lang maar zou mij verbazen als hij boven Max komt te staan. Gun die jongen natuurlijk wel een succesje
Dat hij zich de komende races maar focust op een plek in de top 6. Hij moet niet kijken naar Max, dat is gewoon een klasse apart. Gewoon punten binnenharken voor het team totdat hij zijn draai heeft gevonden en dan zullen er zeer zeker races komen waarin hij het beter zal doen dan Max.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
3 tienden achter Max zou ik prima vinden, maar of dat gaat lukken betwijfel ik.
Begint aardig op stoom te komen laatste races he? Mooi om te zien, had altijd wel verwacht dat het er in zat.quote:
En Kubica een halve seconde achter zijn teamgenoot. Zelfs in een waardeloze auto is dat erg matig.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:21 schreef Martinello het volgende:
Williams blijft een drama, seconde achter Stroll zelfs nog.
ja, het gebeurt hem alleen te vaak. Hij is snel maar niet consistent.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach kan gebeuren met onze vriendelijke Rus, elke rijder heeft wel eens een waardeloze kwali.
Ach een leuke kwalificatie rijden doet hij wel vaker. Het is vooral de 14-2 in het voordeel van Magnussen qua WK-punten die pijn doet.quote:
Vind het eigenlijk best meevallen. Heel het middenveld is gewoon redelijk competatief. Kijk hoe dicht iedereen van P1 tot P18 op elkaar staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:21 schreef Martinello het volgende:
Williams blijft een drama, seconde achter Stroll zelfs nog.
Vaak wel, kwestie van afstelling in de motor. Doen ze gewoon tussendoor met de computer.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik blijf er ook bij dat je met het fysiek van Kubica niet optimaal kunt rijden in de F1.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:21 schreef Lola69 het volgende:
[..]
En Kubica een halve seconde achter zijn teamgenoot. Zelfs in een waardeloze auto is dat erg matig.
Dit ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik blijf er ook bij dat je met het fysiek van Kubica niet optimaal kunt rijden in de F1.
Aero van de Torro Rosso is matig, ongeschikt voor deze track.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:19 schreef Lola69 het volgende:
Wat was er aan de hand met Kvyat dan, in Q1 eruit liggen
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, Kubica was vroeger toch echt geen koekenbakker en hard rijden verleer je toch niet. Maar zijn rookie teamgenoot heeft hem zwaar in de zak, of Russel is gewoon van het niveau Max en door de langzame wagen kunnen we het niet echt zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik blijf er ook bij dat je met het fysiek van Kubica niet optimaal kunt rijden in de F1.
Ja en daarom is Williams dramatisch, want zij zijn de enigen die daar nog ver achter zitten.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk best meevallen. Heel het middenveld is gewoon redelijk competatief. Kijk hoe dicht iedereen van P1 tot P18 op elkaar staat.
Hoe verklaar je Albon dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:24 schreef Fer het volgende:
[..]
Aero van de Torro Rosso is matig, ongeschikt voor deze track.
Kubica was gewoon een prima coureur. Ik denk dat hij in de lastiger bochtencombis echt tienden verliest.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, Kubica was vroeger toch echt geen koekenbakker en hard rijden verleer je toch niet. Maar zijn rookie teamgenoot heeft hem zwaar in de zak, of Russel is gewoon van het niveau Max en door de langzame wagen kunnen we het niet echt zien.
Zal ook een rol spelen maar Russel is ook een goede coureur, hij versloeg Norris vorig jaar in de F2 en werd kampioen. Daar win je niet zo makkelijk van.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Na alles wat Kubica heeft meegemaakt vond ik het wel mooi dat die na jaren eindelijk weer terug was op zijn plek. Het is alleen wel pijnlijk om aan te zien omdat die en zijn oude vorm niet meer heeft en een auto die kei- en keihard onderaan staat.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben, Kubica was vroeger toch echt geen koekenbakker en hard rijden verleer je toch niet. Maar zijn rookie teamgenoot heeft hem zwaar in de zak, of Russel is gewoon van het niveau Max en door de langzame wagen kunnen we het niet echt zien.
Dat is hij ook, maar Kubica op zijn oude niveau had daar gewoon mee kunnen concurreren.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:27 schreef Aquarii het volgende:
[..]
Zal ook een rol spelen maar Russel is ook een goede coureur, hij versloeg Norris vorig jaar in de F2 en werd kampioen. Daar win je niet zo makkelijk van.
Niveau Max weet ik niet, maar ik schat Russell wel hoog in qua talent, met gemak top 10 denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:24 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar, maar de hetze van Olav en Jack tegen Romain komt mij de keel uit. Dus ik gun het hem wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach een leuke kwalificatie rijden doet hij wel vaker. Het is vooral de 14-2 in het voordeel van Magnussen qua WK-punten die pijn doet.
Niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:32 schreef Donderkonijn het volgende:
Krijg nou wat. gasly is gewoon sneller in q2
hoeveel zou dit opleveren bijde bookies iegenlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:32 schreef Donderkonijn het volgende:
nopequote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:32 schreef Donderkonijn het volgende:
Vettel naaienquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:32 schreef Mothzor het volgende:
Wat zijn ze nu weer aan het doen bij Ferrari
Goede vraag. Snap de tijd van Vettel ook niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:32 schreef Mothzor het volgende:
Wat zijn ze nu weer aan het doen bij Ferrari
Zeg dat maar tegen de dovemansoren van Claire.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:30 schreef Gruj0 het volgende:
Als ik Williams was zou ik doen zoals HAAS met Ferrari. En dan als ze geen hekkensluiter meer zijn het zelf ontwerpen en produceren weer oppakken.
Juist wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Viel me ook op. Klinkt niet geweldig
Ik waardeer de intentie ook wel, maar blijkbaar ben jij er ook ingetrapt.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:04 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Nu ja zeg zeg ik een keer wat in faveure van je held ga je er nog tegen in
een gewijzigde afstelling testen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom gaat Max nu alweer naar buiten?
Juist wel joh, lekker geluidjequote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Viel me ook op. Klinkt niet geweldig
Een heatcycle? Lijkt me dat hij een tweede run op de mediums gaat doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Goede vraag. Snap de tijd van Vettel ook niet.
Om er te zijn als deze tijd op geel niet genoeg is denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat moet toch pijn doen als Sir Frank Williams zijnde. van top-middelmoot team naar keihard achteraan.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de dovemansoren van Claire.!
Sommigen laten hun hond uit, Max zijn auto. Vrij normaal niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Balans voor Q3 optimaal krijgen? Mss nog wat gevonden. FP4 zeg maarquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog zoekende denk. Deed in Q1 ook al een run extra.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ferrari-logica gooien ze hem zo met harde banden naar buitenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:36 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Een heatcycle? Lijkt me dat hij een tweede run op de mediums gaat doen.
Ahh op Sky melden ze dat het een oud setje softs wasquote:Op zaterdag 13 juli 2019 15:36 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Een heatcycle? Lijkt me dat hij een tweede run op de mediums gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |