Er komt ooit een tijd.....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, dan spugen ze erop, steek het ding lekker in je reet, je bent een waardeloze kok, doei.
Huur een ingerichte caravan of bungalowtent. Als het heet is ga je met je hontjes in de schaduw zitten en/of zorgt dat ze kunnen zwemmen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 08:59 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is precies waar ik tegenaan loop. Moet ik dat risico nemen. In gedachten is het leuk, maar wat als het erg heet is en Bibi en Lenthe
Klopt maar de prijzen zijn van de gekke tegenwoordig. Een Bungalow tent huren is nog duurdere dan een goed 3 sterren hotel.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Huur een ingerichte caravan of bungalowtent. Als het heet is ga je met je hontjes in de schaduw zitten en/of zorgt dat ze kunnen zwemmen.
Sowieso is een camping voor honden leuker dan opgesloten zitten op een hotelkamer.
Heb ook weleens rond gekeken op i-net, vroeger was het nog betaalbaarquote:
Wat rij je nu?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:38 schreef Petzi het volgende:
En ik wil en moet een andere auto, dus je moet keuzes maken
Ja in buitenland ook. Je pakte wat in, en daar zien we wel verder. Tentje, slaapzakken. Heerlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ook weleens rond gekeken op i-net, vroeger was het nog betaalbaar
Een tent van ¤200 of een auto van een paar duizendquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:38 schreef Petzi het volgende:
En ik wil en moet een andere auto, dus je moet keuzes maken
Mensen die verslaafd zijn aan "comfort"quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vrijwillig betalen om comfort in te leveren als 40+er.
☝quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan "comfort"
Ga je leasen?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:42 schreef Petzi het volgende:
[..]
pff Daewoo. Maar was effe tussenoplossing. Poppenhuisautootje
Ik at het in Amsterdam en kreeg het in een puntzakkiequote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn Loetje doet de patat niet in een puntzak, maar in een schaaltje.
De ene Loetje schijnt ook nogal te verschillen met de andere, die in Rotterdam is
Er gaat niets boven een heerlijke ....quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag mij af.
Kan ik nog ergens mensen de keel uit gaan hangen?
Vraag aan D. Huppertz doet ze nog in een puntzak.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn Loetje doet de patat niet in een puntzak, maar in een schaaltje.
De ene Loetje schijnt ook nogal te verschillen met de andere, die in Rotterdam is
Ik mag kiezen bakje of puntzak.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Puntzak patat is zo'n geklieder, doe mij maar een bakje patat/friet
Kom even in de COS.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag mij af.
Kan ik nog ergens mensen de keel uit gaan hangen?
Nix raars, is juist leuk.Ik zie jou in een leuke cabrio rijden bijv.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Petzi het volgende:
Wat is er zo raar aan dat je een andere auto moet hebben
Helemaal niets! Moet ik ook weleensquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Petzi het volgende:
Wat is er zo raar aan dat je een andere auto moet hebben
Weet je ff, die wil ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nix raars, is juist leuk.Ik zie jou in een leuke cabrio rijden bijv.
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik ben graag thuis, heb hier alles.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!
Zolang ik mij maar fatsoenlijk kan douchen en een wc in de beurt is vind ik het primaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!
Ik ga op de bank liggen is mij verteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |