quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag mij af.
Kan ik nog ergens mensen de keel uit gaan hangen?
Vraag aan D. Huppertz doet ze nog in een puntzak.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:40 schreef Deisyy het volgende:
Mijn Loetje doet de patat niet in een puntzak, maar in een schaaltje.
De ene Loetje schijnt ook nogal te verschillen met de andere, die in Rotterdam is
Ik mag kiezen bakje of puntzak.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
Puntzak patat is zo'n geklieder, doe mij maar een bakje patat/friet
Kom even in de COS.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik vraag mij af.
Kan ik nog ergens mensen de keel uit gaan hangen?
Nix raars, is juist leuk.Ik zie jou in een leuke cabrio rijden bijv.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Petzi het volgende:
Wat is er zo raar aan dat je een andere auto moet hebben
Helemaal niets! Moet ik ook weleensquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:46 schreef Petzi het volgende:
Wat is er zo raar aan dat je een andere auto moet hebben
Weet je ff, die wil ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Nix raars, is juist leuk.Ik zie jou in een leuke cabrio rijden bijv.
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Mensen die verslaafd zijn aan "comfort"
Ik ben graag thuis, heb hier alles.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!
Zolang ik mij maar fatsoenlijk kan douchen en een wc in de beurt is vind ik het primaquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, je moet er vooral op inleveren, dan heb je pas vakantie!
Ik ga op de bank liggen is mij verteld.quote:
Juist, dat vind ik ook. En dat Bibi en Lenthe het naar hun zin hebben. (Hondjes)quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zolang ik mij maar fatsoenlijk kan douchen en een wc in de beurt is vind ik het prima
Welke bank?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga op de bank liggen is mij verteld.
Bibi en Lenthe?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Juist, dat vind ik ook. En dat Bibi en Lenthe het naar hun zin hebben. (Hondjes)
Dat zie ik dan wel, Baardaap zeurt ook nooit, dus ik ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |