slechte intake geweest danquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
Mijn chick maakt eigenlijk nooit dat, wel met allemaal verse meuk erin en geen smac
Biefstuk restaurant.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het hoeft van mij geen 4 sterren te zijn.
Jij weet.quote:
voor 200¤?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:14 schreef Petzi het volgende:
geen campinguitrusting, overdacht, wel een nieuwe auto
Zijn jullie als meet daar geweest of zo?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Biefstuk restaurant.
[ afbeelding ]
Ik bak dat ding wel thuis.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:15 schreef Petzi het volgende:
Loetje is het een beetje in het bolletje gestegen. Wat ik kreeg zou e echt niet accepteren
Loetje heeft meerdere vestingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn jullie als meet daar geweest of zo?
Ik kreeg ooit een rauwe biefstuk en was een partij pissig, ding was zwart van buiten en rauw van binnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:18 schreef Petzi het volgende:
Zat bij Loetje aan de Amstel en kreeg een rauwe biefstuk
Zag het ja. Nooit van gehoordquote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Loetje heeft meerdere vestingen.
Heb je dat niet even aan gegeven dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een rauwe biefstuk en was een partij pissig, ding was zwart van buiten en rauw van binnen.
Heb het ding laten liggen en ben er nooit meer terug gegaan.
Nee, dan spugen ze erop, steek het ding lekker in je reet, je bent een waardeloze kok, doei.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je dat niet even aan gegeven dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |