Ooit die serie wel eens gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende: Die boerse laarzen staan me niet aan maar ze kijkt toch best vriendelijk?
Foto van 3 jaar geledenquote:
Zie niks op de appquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ooit die serie wel eens gezien?
[..]
Foto van 3 jaar geleden
Nee nooit gezien eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ooit die serie wel eens gezien?
[..]
Foto van 3 jaar geleden
Morgen zal ik ook wel weer voor 8 uur aan het ontbijt zittenquote:
Nu heb ik een vrij recente fotoquote:
Houden zo.quote:
Lekker afgekoeld tochquote:
Kapper, nooit zelf doenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:10 schreef UitStraling het volgende:
Dilemma, ik zit met een opgeladen tondeuse, dus ik scheer weer alles kaal af behalve mijn fiere kuif of ik ga morgenvroeg naar de kapper en dat vind ik net zo leuk als een wortelkanaalbehandeling.
Ja, het vriest nog niet helaasquote:
al die mensen die nu staan te verzuipen op een camping omdat ze verwachten dat NL weer net zo'n zomer zou hebben als vorig jaar L')quote:
Die staan er elk jaar weer. Hopend op goed weerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
al die mensen die nu staan te verzuipen op een camping omdat ze verwachten dat NL weer net zo'n zomer zou hebben als vorig jaar L')
als het kaal is niet echt meerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het verkloot kan ik dat daarna toch nog doen?
Ja misschien maar niet de manier waarop je het zelf wil.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het verkloot kan ik dat daarna toch nog doen?
zijn er ook wel die normaal naar buitenland gingenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Die staan er elk jaar weer. Hopend op goed weer
Zeker, maar ook veel die standaard naar dezelfde camping gaan. Vooral veel Duitsers volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn er ook wel die normaal naar buitenland gingen
in Zeelandquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker, maar ook veel die standaard naar dezelfde camping gaan. Vooral veel Duitsers volgens mij.
Oei. Da's niet best.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga bijna dood door verveling. Daar?
High maintenance dus, nou dan weet ik dat, ben daar ook wel goed in.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
Ben zo blij dat ik morgen plannen heb, verveel me nu al.
Mag mijn huiswerk ook wel maken hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
mwah morgen heb ik ook niet al teveel plannenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:16 schreef Kopjechino het volgende:
Kan er gewoon slecht tegen als ik helemaal niet te doen heb.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:18 schreef UitStraling het volgende:
High maintenance dus, nou dan weet ik dat, ben daar ook wel goed in.
Heb al sinds 2015 geen huiswerk meer gemaakt, dat houd ik zoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag mijn huiswerk ook wel maken hoor.
Raad ik je ook aan, beetje saai welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan er gewoon slecht tegen als ik helemaal niet te doen heb.
[..]
Heb al sinds 2015 geen huiswerk meer gemaakt, dat houd ik zo
Ik Morgen juist wel, wordt leukquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:18 schreef Koen66 het volgende:
mwah morgen heb ik ook niet al teveel plannen
Blij dat je van school bentquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Als ik een vagina zou hebben zou ik me echt geen seconde vervelen, nooit niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:19 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Je hebt liever een vagina?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een vagina zou hebben zou ik me echt geen seconde vervelen, nooit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |