Donequote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:14 schreef FlippingCoin het volgende:
wil je sierd de vos even in de tt erbij doen
merci zal ik onthoudenquote:
Chirurgquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar jij was toch bouwvakker of was je nou chirurg? ik weet het niet meer
En toch ermee doorgaanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Helemaal niets, ik zet het niet eens op m'n CV
xDquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Gastmodden, ONZ FB bericht gemaakt.
Zo danquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als mod verdien je een paar fikse tikken op je neus ja
Verschrikkelijk, ik haat pretparken en ik haat kinderen dusquote:
Nice.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, ik haat pretparken en ik haat kinderen dus
Maar die kinderen hebben de dag van hun leven gehad met die grote domme gekke clown bij zich en daar gaat het om
Met?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:27 schreef wietparkiet het volgende:
heb gemiddelde van 15km per dag deze week
#liefdagboek
Netjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ja dat doe ik ook
elke dag km of 10
Die 11 op het veld?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Doodziek van die mongooltjes bij fey wedstrijd
Haha. TR gezet.quote:
Je klinkt als een hoogbejaarde zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
volgens mij ook nog wel meer dan dat![]()
maar ja is goed voor je beetje gezond blijven
Behoorlijk triest idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha. TR gezet.
Meer die mensen die achter de commentator als debieltjes zingen over joden vergassen enzo, beetje triest en onnodig. En nu bezopen zingen
Tegen Ajax kan ik er nog wel een soortvan inkomenquote:
Dan kan ik er ook niet inkomenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tegen Ajax kan ik er nog wel een soortvan inkomen
Maar dit is een oefenwedstrijd tegen RB Salzburg
zet het geluid maar lekker uitquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tegen Ajax kan ik er nog wel een soortvan inkomen
Maar dit is een oefenwedstrijd tegen RB Salzburg
nee ja was net even maar kortquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
zet het geluid maar lekker uit
waar hoor je dat over joden ze zingen de meest gekke shit nu maar hoor niks over joden.
ze zingen het meest over het kapsel van jaap stam dat over joden heb ik niet eens gehoort lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee ja was net even maar kort
Ja komt zoveel onzin uit nu wel stil gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ze zingen het meest over het kapsel van jaap stam dat over joden heb ik niet eens gehoort lekker laten gaan.
Eindelijkquote:
misschien wel even nodig teveel net niet middenvelders en verdedigers die we nog moeten lozen.quote:
Speelt Feyenoord?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
0-3 persoonlijke fout geertruida oprotten ermee.
tegen Redbull.quote:
Veel jeugd nog welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal wel niet best zijn dan.
snap ik welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik overweeg geen fox meer te nemen komend seizoen.
Oh hoezo dat?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze overweging heb je toch ook al een tijdje?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet hebben dat Amsterdam de voetbaltempel van Nederland en Europa is de komende 12 jaar.quote:
goeie fa2 manquote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je klinkt als een hoogbejaarde zo.
Kloptquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Deze overweging heb je toch ook al een tijdje?
Niet. Volg het wel via teletekst of zoquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe ga je dan adder den haag kijken?
Teletekst supporter gespotquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet. Volg het wel via teletekst of zo
Haha dat ene seizoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon niet hebben dat Amsterdam de voetbaltempel van Nederland en Europa is de komende 12 jaar.
Neejoh denk eerder 250 of zo.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat zal het zijn, 350 miljoen in de plus?
Zwaar ook echt. Lolquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:27 schreef I. het volgende:
[..]
Ga eens weekend vieren joh, je hebt al zo'n zware week achter de rug.
Die lagen zwaar op de maag hè?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zwaar ook echt. Lol
Mis de cocktails wel man.
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga zometeen biertjes drinken in de stad
Lol. Mijn chick stuurt net een stukkie over een vrouw waarvan de man het op vakantie deed met iemand van het animatieteam.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:29 schreef I. het volgende:
[..]
Die lagen zwaar op de maag hè?
Maar kan ik me wel goed voorstellen ja.
Ah okayquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kreeg de uitnodiging zelf pas een uurtje geleden
Die man had vast niet zo'n geanimeerde relatie danquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Mijn chick stuurt net een stukkie over een vrouw waarvan de man het op vakantie deed met iemand van het animatieteam.
xDquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die man had vast niet zo'n geanimeerde relatie dan
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lol. Mijn chick stuurt net een stukkie over een vrouw waarvan de man het op vakantie deed met iemand van het animatieteam.
Haha, zoiets stond er niet bij helaas. Maar zij van het animatieteam had dan pauze en hij ging dan "poepen" op de hotelkamer...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:35 schreef I. het volgende:
[..]!
In karakter ook? "Zo Bonzo, kom jij maar eens lekker mee naar bed, gekke geile clown van me"
poepen in het vlaams is gewoon neuken, dus jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, zoiets stond er niet bij helaas. Maar zij van het animatieteam had dan pauze en hij ging dan "poepen" op de hotelkamer...
Wel herkenbaar trouwens, dat laatste.
Ja daar word ik dus niet geil van.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
poepen in het vlaams is gewoon neuken, dus ja
Als de vrouw maar mooi en prachtig genoeg is kan ik uren kijken hoe ze haar best doet op het toilet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja daar word ik dus niet geil van.
Niet tijdens het schijten johquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als de vrouw maar mooi en prachtig genoeg is kan ik uren kijken hoe ze haar best doet op het toilet.
Wetende dat ze na het afvegen heupwiegende recht op je af komt lopen met een twinkeling in haar ogen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet tijdens het schijten joh
Ik lik toch liever haar doordrenkte kut vol chlamydia hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wetende dat ze na het afvegen heupwiegende recht op je af komt lopen met een twinkeling in haar ogen.
Ik denk niet dat deze SC heel erg druk is vanavond als we zo doorgaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me stuurde altijd een selfie van haar ontlasting als ze zat, ik heb haar werkelijk bedreigd met van alles maar ze vond het te leuk om niet te sturen, vies mens.
Ok, voetbal of drugs?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat deze SC heel erg druk is vanavond als we zo doorgaan.
Ga eens terug naar klb smeerlapquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:43 schreef UitStraling het volgende:
Ex van me stuurde altijd een selfie van haar ontlasting als ze zat, ik heb haar werkelijk bedreigd met van alles maar ze vond het te leuk om niet te sturen, vies mens.
Tenerife?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee beide niet. Iets anders?
Of omdat ze het leuk vond dat ze een nieuwsbericht over jou hadden geschrevenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Misschien dat ze het daarom stuurde.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of omdat ze het leuk vond dat ze een nieuwsbericht over jou hadden geschreven
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha, zoiets stond er niet bij helaas. Maar zij van het animatieteam had dan pauze en hij ging dan "poepen" op de hotelkamer...
Wel herkenbaar trouwens, dat laatste.
Mwah zitten er wel meerdere geloof ik.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tenerife?
Is dat ook dat eiland met die foute Hollandse kroeg?
Ik denk omdat hij constant zat te staren naar dat ene Russische meisje van het animatieteam.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of omdat ze het leuk vond dat ze een nieuwsbericht over jou hadden geschreven
Even opgezocht, dat was op Gran Canaria.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah zitten er wel meerdere geloof ik.
Het idee is bestquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:48 schreef I. het volgende:
[..]
Lekker geregeld wel. Al is het niet de meest praktische manier om daar mee weg te komen.
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het idee is best
Zitten wat leuke chickies tussen hoor
Pfff
Hey I.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Daar kiezen ze ze ook op uit hè.
Zijn ze eigenlijk niet allemaal gewoon fout?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even opgezocht, dat was op Gran Canaria.
Altijd afspreken na werktijd in een kroeg waar geen collega's van haar komen, het baantje gaat altijd boven de piel van die ene leuke toerist die over een week toch weer weg is.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Ik wil best wel in dat keur comité zitten, wat jij?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:53 schreef I. het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Weer gaan slapen danquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:57 schreef Kopjechino het volgende:
Jeetje, ben echt met het verkeerde been uit mijn middagdutje gestapt.
Kan dit überhaupt?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:57 schreef Kopjechino het volgende:
Jeetje, ben echt met het verkeerde been uit mijn middagdutje gestapt.
Hoe is je controle verlopen gisterenquote:
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd afspreken na werktijd in een kroeg waar geen collega's van haar komen, het baantje gaat altijd boven de piel van die ene leuke toerist die over een week toch weer weg is.
Vraag me trouwens af of dat nou wel echt zo lekker verdienen is hoor, lid van animatieteam..quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd afspreken na werktijd in een kroeg waar geen collega's van haar komen, het baantje gaat altijd boven de piel van die ene leuke toerist die over een week toch weer weg is.
Al deze dingen ben ik nu.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Kan dit überhaupt?
- Chagrijnig?
- Moe?
- Vervelend?
- Snel geïrriteerd?
- Lam?
Ik heb zelf als reisleider gewerkt in een drietal landen, je kunt/gaat vaak gratis mee met excursies, 75 procent van de tijd krijg je gratis eten omdat je het groepje aanbrengt bij een restaurant, vervoer hetzelfde, huisvesting krijg je meestal wel vergoed maar dan nog is het meer gesloten portemonnee werk, centje sparen voor het thuisfront zit er niet in "wees blij dat je in de zon mag dansen en vakantie vieren"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vraag me trouwens af of dat nou wel echt zo lekker verdienen is hoor, lid van animatieteam..
Maar je maakt ook tering lange dagen man. En vaak ook gewoon 6 of 7 dagen per week.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zelf als reisleider gewerkt in een drietal landen, je kunt/gaat vaak gratis mee met excursies, 75 procent van de tijd krijg je gratis eten omdat je het groepje aanbrengt bij een restaurant, vervoer hetzelfde, huisvesting krijg je meestal wel vergoed maar dan nog is het meer gesloten portemonnee werk, centje sparen voor het thuisfront zit er niet in "wees blij dat je in de zon mag dansen en vakantie vieren"
Bons, bons, bons om 03:00, hoe laat vertrekt de mini-bus ook alweer morgenvroeg?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je maakt ook tering lange dagen man. En vaak ook gewoon 6 of 7 dagen per week.
Nu doe ik dat ook vaak maar ik hou er toch leuke knaken aan over. Zou het niet chill vinden als dat niet zo zou zijn.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bons, bons, bons om 03:00, hoe laat vertrekt de mini-bus ook alweer morgenvroeg?
Het is wel echt dankbaar werk. Als ik zag wat ze deden en wat het met de kids deed. Mijn dochter kon niet meer stuk bij ze.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
Zou echt geen werk voor mij zijn he. Al helemaal als animatie voor kinderen. Trauma's for life.
Pearl Jamquote:
Heb niks met kinderen, dat zal het wel zijn denk ikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel echt dankbaar werk. Als ik zag wat ze deden en wat het met de kids deed. Mijn dochter kon niet meer stuk bij ze.
Dan is dat werk niet zo'n goed plan neequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb niks met kinderen, dat zal het wel zijn denk ik
CNN BREAKING NEWS, Beautiful woman from The Netherlands slaughters twelve children with her bare hands and teeth at the pool of a renown Jamaican family resort.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:12 schreef Kopjechino het volgende:
Zou echt geen werk voor mij zijn he. Al helemaal als animatie voor kinderen. Trauma's for life.
Geen VOG nodig?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
CNN BREAKING NEWS, Beautiful woman from The Netherlands slaughters twelve children with her bare hands and teeth at the pool of a renown Jamaican family resort.
Klinkt wel aannemelijk als ik dat werk zou doen. Alleen is er 1 groot verschil; ik zou de kinderlijkjes zó goed begraven dat niemand er ooit achterkwam.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
CNN BREAKING NEWS, Beautiful woman from The Netherlands slaughters twelve children with her bare hands and teeth at the pool of a renown Jamaican family resort.
Ik zou minzaam met een drankje toekijken en een begripvol knipoogje geven als mijn meisje uitraast zou zijn.quote:
Sjonnie en Anita.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou minzaam met een drankje toekijken en een begripvol knipoogje geven als mijn meisje uitraast zou zijn.
Stel, stel he dat ik ooit naast je slaap, wil je me dan een briefje geven net voor het slapen gaan met als tekst "sleep with one eye open my love, I love you till death"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klinkt wel aannemelijk als ik dat werk zou doen. Alleen is er 1 groot verschil; ik zou de kinderlijkjes zó goed begraven dat niemand er ooit achterkwam.
Ga een broek schrijven man, jij hebt echt de meest bizarre fantasiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel, stel he dat ik ooit naast je slaap, wil je me dan een briefje geven net voor het slapen gaan met als tekst "sleep with one eye open my love, I love you till death"
Deal.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:23 schreef UitStraling het volgende:
Stel, stel he dat ik ooit naast je slaap, wil je me dan een briefje geven net voor het slapen gaan met als tekst "sleep with one eye open my love, I love you till death"
UitStraling en ik hebben al besloten schrijversduo te wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ga een broek schrijven man, jij hebt echt de meest bizarre fantasie
Je hoeft niet eens iets te doen, ja iets terugzeggen, die man schrijft 6 boeken in 1 avondquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deal.
[..]
UitStraling en ik hebben al besloten schrijversduo te worden
Ja, ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat meneer in een psychose verkeert. Het begint nu gewoon gênant te worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik schrijf zooooooo traag joh, te snel afgeleid ook denk ik, helaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Je hoeft niet eens iets te doen, ja iets terugzeggen, die man schrijft 6 boeken in 1 avond
Gestoord en geniaal misschien. Al is het in een boek wel beter, dan lezen alleen mensen die het ook echt interessant vinden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:26 schreef McBrokkie het volgende:
[..]
Ja, ik begin steeds meer de indruk te krijgen dat meneer in een psychose verkeert. Het begint nu gewoon gênant te worden.
Gewoon blijven doen wat je nu doetquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik schrijf zooooooo traag joh, te snel afgeleid ook denk ik, helaas.
En jij lekker royalties pikken?quote:
Ja lijkt me echt wel lekker en mooi en kwetsbaar en diepgaand en relaxed, pure romantiek, koffie en croissantje in de ochtend, douchen, seks, douchen, blank vel paper voor onze neus en de wereld ligt open.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Deal.
[..]
UitStraling en ik hebben al besloten schrijversduo te worden
Zo ben ik jaquote:
Klinkt als een eeuwige vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Ja lijkt me echt wel lekker en mooi en kwetsbaar en diepgaand en relaxed, pure romantiek, koffie en croissantje in de ochtend, douchen, seks, douchen, blank vel paper voor onze neus en de wereld ligt open.
Ja is wel goeie, lekker geld pakken over andermans rug.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik ja
[..]
Klinkt als een eeuwige vakantie
Welneequote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Moet jij niet slapen ouwe reus
Mooi omschrevenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo ben ik ja
[..]
Klinkt als een eeuwige vakantie
Je vergeet hier nog "Nadat ik je keihard heb genomen op te keukentafel waar we vlak daarvoor nog elkaars vingers aflikten van geilheid, na het eten van genotsverhogende etenswaar"quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi omschreven![]()
Dat ik dan een uur heimelijk naar je kan staren terwijl je aandachtig schrijft in het zonlicht en in dat uur is mijn batterijtje compleet opgeladen en schrijf ik de mooiste dingen die ooit geschreven zijn, muze.
Yep zou haar wel compleet aan stukken scheuren op seksueel gebied ja maar dat zijn onbelangrijke details.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:41 schreef I. het volgende:
[..]
Je vergeet hier nog "Nadat ik je keihard heb genomen op te keukentafel waar we vlak daarvoor nog elkaars vingers aflikten van geilheid, na het eten van genotsverhogende etenswaar"
Of iets met dezelfde strekking, in jouw woorden.
Na dit te hebben gelezen wil ik sexten met Iquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:41 schreef I. het volgende:
[..]
Je vergeet hier nog "Nadat ik je keihard heb genomen op te keukentafel waar we vlak daarvoor nog elkaars vingers aflikten van geilheid, na het eten van genotsverhogende etenswaar"
Of iets met dezelfde strekking, in jouw woorden.
We hebben wel gelachen hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een eigen SC nodig vrees ik, sorry jongens, ik zal me inhouden, zit jullie in de weg voel ik
O.a. jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij deed toch AED cursussen geven?
Oei.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:43 schreef UitStraling het volgende:
Yep zou haar wel compleet aan stukken scheuren op seksueel gebied ja maar dat zijn onbelangrijke details.
Als jij het nu eens goedmaakt met I. zomaar omdat ik het vraag en omdat ik jullie allebei mag maar vooral omdat ik jullie ruzietje kinderachtig en futiel vind, doen?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
In 2 dagen 2,5 zak brood op. Ik weet niet of ik moet huilen of trots zijn
Dat verhelpt mijn brood-probleem niet. En er is hier toch geen ruzie.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als jij het nu eens goedmaakt met I. zomaar omdat ik het vraag en omdat ik jullie allebei mag maar vooral omdat ik jullie ruzietje kinderachtig en futiel vind, doen?
Ja ok, blijf ook van een overdosis brood af, maakt je lui, dik en moe.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat verhelpt mijn brood-probleem niet. En er is hier toch geen ruzie.
Die zijn allang afgetraind joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Begin maar vast met bekkenbodemspieren trainen.
Dik ben ik nog lang niet hoor, gelukkig maak ik elke dag de gym kapotquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ok, blijf ook van een overdosis brood af, maakt je lui, dik en moe.
Misschien kan hij ook een docu maken over jullie schrijfkunstenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
Die Ewout maakt wel goede docu's hoor.
?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:03 schreef Kopjechino het volgende:
Die Ewout maakt wel goede docu's hoor.
sowquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien kan hij ook een docu maken over jullie schrijfkunsten
Stoer.quote:
Ewout&...quote:
komdanquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Stoer.
[..]
Ewout&...
Gaat over Vegas dit keer.
Nee, zit in mijn pyjama dik te wezen.quote:
Geilquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zit in mijn pyjama dik te wezen.
Hmmm, lastig lastig allemaalquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Eet je ook chips nu?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Picsquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Echt welquote:
Neejoh, ik heb net gegetenquote:
Nee, sorryquote:
of een dikke pikquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste compliment voor een vrouw die eventjes niet lekker in haar vel zit is toch wel het bezwete geile voorhoofd van een man die haar compleet het einde vind op elk gebied, al ben ik er niet helemaal van overtuigd dat dit zo werkt bij de vrouw die eventjes niet lekker in haar vel zit maar goed dan zijn er nog chocolade, bloemen, chips, dekentjes en muziek om de boel te redden gelukkig
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik ga boerderijtje zoeken, ik heb er genoeg van.
Bijzonder uitgelegd wederom, maar wel eens opzich. Als een man kan zeggen dat je er mooi uitziet, terwijl je make-uploos op de bank zit dan weet je dat je de juiste hebtquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:17 schreef UitStraling het volgende:
Mooiste compliment voor een vrouw die eventjes niet lekker in haar vel zit is toch wel het bezwete geile voorhoofd van een man die haar compleet het einde vind op elk gebied, al ben ik er niet helemaal van overtuigd dat dit zo werkt bij de vrouw die eventjes niet lekker in haar vel zit maar goed dan zijn er nog chocolade, bloemen, chips, dekentjes en muziek om de boel te redden gelukkig
Ik zei dat eens tegen m'n ex en toen zei ze 'je zegt dat alleen om me beter te laten voelen'quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bijzonder uitgelegd wederom, maar wel eens opzich. Als een man kan zeggen dat je er mooi uitziet, terwijl je make-uploos op de bank zit dan weet je dat je de juiste hebt
rustig aan he vanavondquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Ok, ik ga boerderijtje zoeken, ik heb er genoeg van.
Als ik zin heb om te neuken zeg ik dat sowieso wel, hoef ik het nog steeds niet te menenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Bijzonder uitgelegd wederom, maar wel eens opzich. Als een man kan zeggen dat je er mooi uitziet, terwijl je make-uploos op de bank zit dan weet je dat je de juiste hebt
Als de man zegt ik hou van jou terwijl het draadje zichtbaar eruit bungelt ben je wel op de goede weg ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn manieren. Maar zo bedoelde ik het nu even niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:22 schreef R-woud93 het volgende:
Als ik zin heb om te neuken zeg ik dat sowieso wel, hoef ik het nog steeds niet te menen
Als je seks wil misschien jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
Als de man zegt ik hou van jou terwijl het draadje zichtbaar eruit bungelt ben je wel op de goede weg ja.
Okéquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
Ik heb ook zo mijn manieren. Maar zo bedoelde ik het nu even niet.
Hoeft juist niet altijd seks te zijn toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:29 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb ook zo mijn manieren. Maar zo bedoelde ik het nu even niet.
[..]
Als je seks wil misschien ja
Een van de liefste dingen die mijn vriend ooit tegen me heeft gezegd is 'jij bent zelfs mooi en sexy als je erbij loopt als Ma Flodder' (ik liep er op dat moment ook echt zo bij)quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jouw nuttige posts niet verloren
Jawelquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazeker wel, daar ook? Met de vrouw en de kinderen en alles?
Prilliequote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een van de liefste dingen die mijn vriend ooit tegen me heeft gezegd is 'jij bent zelfs mooi en sexy als je erbij loopt als Ma Flodder' (ik liep er op dat moment ook echt zo bij)
Dat is een blijvertjequote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:33 schreef madam-april het volgende:
Een van de liefste dingen die mijn vriend ooit tegen me heeft gezegd is 'jij bent zelfs mooi en sexy als je erbij loopt als Ma Flodder' (ik liep er op dat moment ook echt zo bij)
Dat is zeker zo, helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Hoeft juist niet altijd seks te zijn toch?
Niet uitgepraat raken voor een eeuw of juist prettige gemakkelijke stiltes zijn net zo mooi en waardevol.
Hoe zie jij er uit in een jurk en groene rubber laarzen?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is een blijvertje
[..]
Dat is zeker zo, helemaal met je eens.
Liefquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:43 schreef madam-april het volgende:
Ondertussen alweer ruim 8,5 jaar samen en hebben 2 prachtige meiden samen
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:44 schreef gianni61 het volgende:
Hoe zie jij er uit in een jurk en groene rubber laarzen?
Ieder z'n meug, ieder z'n vakantiequote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Campings prima maar cruises zijn mij teveel spruitjeslucht.
Altijd al nachtmerries van gehadquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hahah die oma![]()
Courage the Cowardly Dog![]()
Enge oma's zijn je ding?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:47 schreef UitStraling het volgende:
Zou schort optillen en mijn ding doen (groot deel van de dag)
Nahh was best een leuke showquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd al nachtmerries van gehad
[..]
Enge oma's zijn je ding?
Die boerse laarzen staan me niet aan maar ze kijkt toch best vriendelijk?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Altijd al nachtmerries van gehad
[..]
Enge oma's zijn je ding?
Sinds wanneer heb jij wit haar?quote:
Gezellig moet je het zelf makenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
Is hier nog een beetje gezelligheid te vinden?
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die boerse laarzen staan me niet aan maar ze kijkt toch best vriendelijk?
Nu welquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
Gat in je hart vullenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zit ik verwoed te appen met een vrouw waar ik dus echt geen seks mee wil trouwens, ik begin tragische kantjes te krijgen
Zoals een echte bourgondiër gesprokenquote:
Nijntjequote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een echte bourgondiër gesproken
Doe ik ook soms maat. Beetje lullen wetende dat er niks van komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat dit een beetje klopt.
Nou ja jawel, maar ik wil haar niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe ik ook soms maat. Beetje lullen wetende dat er niks van komt.
Ja dat bedoel ik, had anders moeten verwoorden.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja jawel, maar ik wil haar niet.
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
Wel prima, mentaal beetje gesloopt, maar niet wat niet op te lossen valt met een goede nachtrust.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima, mentaal beetje gesloopt, maar niet wat niet op te lossen valt met een goede nachtrust.
Ditquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker, lekker uitslapen zonder wakker worden door een wekker.
Uitslapen lukt me al lang niet meerquote:Op vrijdag 12 juli 2019 23:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker, lekker uitslapen zonder wakker worden door een wekker.
Onschuldig lief hertje hoop geven dat je niet gaat schieten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 22:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, had anders moeten verwoorden.
Ik praat door al weet ik dat ik niks ga doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |