Echt hequote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Komt ervan als je heel de dag zit te fokken onder werktijd
De jeugd van tegenwoordig, daar winnen we de oorlog niet meequote:
Ja dat was het ergste dat deed ik nog niet eensquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Komt ervan als je heel de dag zit te fokken onder werktijd
Wat voor werk deed je dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja dat was het ergste dat deed ik nog niet eens
Volgens mij had ik dat gewoon kunnen doen
Klantenservice functie bij een bankquote:
Allemaal weggooiers!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig, daar winnen we de oorlog niet mee
Harry Jekkers Godquote:
@SuperwormJimquote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:17 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Gewoon contract niet verlengd of echt eruit gegooid?
Klinkt als stressvol werk. Wees blij dat je er vanaf bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
@:Superwormjim
Nou ik zat steevast boven het team gemiddelde qua gesprekstijden.
Waar ze het target op 400 seconden per gesprek hadden zat ik rond de 600 al enige tijd. Nou had ik daar afgelopen week een gesprek over, ik moest het voor 15 aug op team gemiddelde hebben.
Dus ik deze week keihard doorbellen. Gister en vandaag zat ik aan de 40p seconden.
Roept die teamleider mij vandaag bij zich en zegt die ja het is niet goed genoeg je hebt maandag dinsdag woensdag geen verbetering laten zien dus we stoppen er nu alvast mee
Ik denk wtf dus werd wel pissig maarja kon lullen als brugman hij had zn beslissing al genomen
mmmkay
Jammer ik had de meme al klaarstaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:07 schreef MMaRsu het volgende:
Nee maar daar zal het vast niet veel anders zijn
Maar het is toch sowieso de schuld van de Rabobank? Ik zeg: ga ervoor!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Jammer ik had de meme al klaarstaan.
Kan alsnog de schuld zijn van henquote:Op vrijdag 12 juli 2019 18:10 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Jammer ik had de meme al klaarstaan.
Echt hč, dit soort dingen maakt het als klant gewoon zo onaantrekkelijk om überhaupt nog contact te zoeken met je bank (of welk willekeurig ander bedrijf dan ook).quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waar ze het target op 400 seconden per gesprek hadden zat ik rond de 600 al enige tijd. Nou had ik daar afgelopen week een gesprek over, ik moest het voor 15 aug op team gemiddelde hebben.
Dus ik deze week keihard doorbellen. Gister en vandaag zat ik aan de 40p seconden.
Roept die teamleider mij vandaag bij zich en zegt die ja het is niet goed genoeg je hebt maandag dinsdag woensdag geen verbetering laten zien dus we stoppen er nu alvast mee
Ik denk wtf dus werd wel pissig maarja kon lullen als brugman hij had zn beslissing al genomen
mmmkay
De ironie, ze willen dat je een flinke productie draait maar tegelijkertijd moet je toegevoegde waarde ook enorm zijn (zeggen ze). Onzin belangrijkste is een goede AHT. Bij DBZ is die pittig als je bij hypotheken komt heb je veel meer tijd. Daar is de AHT 720.....quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mmmkay
Mensen ongehaast te woord staan doe je maar in je eigen tijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:53 schreef MMaRsu het volgende:
maarja ik vind het persoonlijk prettiger om mensen gewoon ongehaast te woord te kunnen staan
Onder de knie? Bedoel je niet dat je hem niet onder de duim kunt houden?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:25 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
Ik zoek nog een au pair.. heb een zoon die ik niet meer onder de knie krijg
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 07:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar Henk, die AHT is nogal hoog in vergelijking met de rest. Pas je LSD wel op een correcte manier toe?
Verder lijkt het er wel een beetje op dat ze je erg vroeg laten gaan. Volgens COPC norm zou je vier weken moeten hebben om te verbeteren.
Zijn je QM scores op inhoud wel in orde?
Quality monitoring. Gewoon hoe goed je het doet.quote:Op zondag 14 juli 2019 10:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Naja die LSD deed ik niet altijd goed, dat zelf ik zelf toegeven.
Ze laten me zeker vroeg gaan, nogmaals hij maakt eerst een afspraak je hebt tot augustus, maar nu zeggen ze ineens sorry man later. Heb me daar wel even boos over gemaakt.
Wat zijn QM scores tho?
Dat zou altijd het belangrijkste moeten zijn.quote:Op zondag 14 juli 2019 11:47 schreef MMaRsu het volgende:
Oh ja dat weet ik niet maar de feedback van klanten was goed
Zoeken naar die 10% dusquote:Op zondag 14 juli 2019 11:54 schreef MMaRsu het volgende:
Ja dat vind ik dus ook, maar bij 90% van alle bedrijven zijn tijden echt het belangrijkste
Dit vind ik jammer aan callcenters, al die regels over hoe gesprekken moeten, gespreksduur etc. Het gaat er toch om dat er klantem geholpen worden + we niet terug schelden? Waarom moet het allemaalmzo onrealistisch moeilijk? En dit is ook gelijk de reden dat het een komen en gaan is bij callcenters. Jij weg, komt er een ander, en als die niet zelf besluit te vertrekken wordt die ook wel weggestuurd etc.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 17:57 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
mmmkay
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |