abonnement Unibet Coolblue
pi_188468582
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Goede seizoensafsluiter, zat toch de hele aflevering op het puntje van de bank. Ik ben wel erg benieuwd wat voor impact het gaat hebben voor seizoen 4.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus ja, traag seizoen en alles, maar laatste 2-3 afleveringen maakten het enigszins goed. Wel hoop vraagtekens voor volgend seizoen.

Een van de dieptepunten dit seizoen vond ik toch wel Lydia. Had best wel hoge verwachtingen toen ik hoorde dat ze een eigen aflevering kreeg voor haar backstory, maar hadden ze beter niet kunnen doen :@ Een mislukte date is de verklaring voor haar gedrag blijkbaar, vond ik wat apart :D
Een mislukte date was niet de verklaring vanwege haar gedrag. Zo zag ik dat iig niet. Dat mens is simpelweg knettergek; zo zag ik die hele aflevering rondom haar :P. Volgens mij viel ze stiekem gewoon op dat meisje, i.p.v. op die kerel.

Die kinderen weten toch ook wel dat het leven daar niet normaal is. Dat liet de scène met dat meisje en June ook wel zien. En zij herkende haar vader bijvoorbeeld ook (mooie scène). Dat van die baby: had ik ook, maar het kan natuurlijk :P. Die kinderen hebben het daar ook niet makkelijk of leuk, zoals je ook al zag toen June in dat ziekenhuis was en een meisje tegenkwam waarbij ze controles deden om te kijken of ze al kids kon krijgen.

De klap gaat zeker hard aankomen. Baby Nicole was al een drama en nu zijn 52 kinderen weg. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe June nu ‘gered’ gaat worden, want volgens mij wijst alles wel naar haar, hoewel de bewaker dood is geschoten heeft ze wel een dikke schotwond. Ben zeer benieuwd!

En nu weer een jaar wachten ofzo, maar ik vind dit zo’n toffe serie! O+ Wil alles op dvd hebben, zodat ik het altijd heb!
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 22:18:45 #101
382129 crew  Donna
pi_188468855
Is June nou in haar buik geschoten??
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:21:19 #102
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188468961
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:18 schreef DonnaRush het volgende:
Is June nou in haar buik geschoten??
Leek het wel op ja, maar op sommige sites lees ik dat het de schouder was.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 22:22:53 #103
382129 crew  Donna
pi_188469009
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:21 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Leek het wel op ja, maar op sommige sites lees ik dat het de schouder was.
Omdat ze haar handen op haar buik hield dacht ik dat idd.
Dan wordt dat dus ook nog een issue. Want uiteraard heeft dat dan haar voortplantingsorganen beschadigd.

Maar goed. Ik weet het dus niet zeker.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:26:33 #104
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188469121
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:22 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Omdat ze haar handen op haar buik hield dacht ik dat idd.
Dan wordt dat dus ook nog een issue. Want uiteraard heeft dat dan haar voortplantingsorganen beschadigd.

Maar goed. Ik weet het dus niet zeker.
Ik dacht het ook te zien ja. Zou erop kunnen wijzen dat ze nu gewoon ondergronds gaat, of een andere rol krijgt binnen Gillead. Al vraag ik me af waarom ze haar niet gewoon doden, want met een beetje research valt het wel op dat zij erachter zat.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 15 augustus 2019 @ 22:28:40 #105
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188469180
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Een mislukte date was niet de verklaring vanwege haar gedrag. Zo zag ik dat iig niet. Dat mens is simpelweg knettergek; zo zag ik die hele aflevering rondom haar :P. Volgens mij viel ze stiekem gewoon op dat meisje, i.p.v. op die kerel.

Die kinderen weten toch ook wel dat het leven daar niet normaal is. Dat liet de scène met dat meisje en June ook wel zien. En zij herkende haar vader bijvoorbeeld ook (mooie scène). Dat van die baby: had ik ook, maar het kan natuurlijk :P. Die kinderen hebben het daar ook niet makkelijk of leuk, zoals je ook al zag toen June in dat ziekenhuis was en een meisje tegenkwam waarbij ze controles deden om te kijken of ze al kids kon krijgen.

De klap gaat zeker hard aankomen. Baby Nicole was al een drama en nu zijn 52 kinderen weg. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe June nu ‘gered’ gaat worden, want volgens mij wijst alles wel naar haar, hoewel de bewaker dood is geschoten heeft ze wel een dikke schotwond. Ben zeer benieuwd!

En nu weer een jaar wachten ofzo, maar ik vind dit zo’n toffe serie! O+ Wil alles op dvd hebben, zodat ik het altijd heb!
Schrijver heeft ergens al aangegeven dat die mislukte date idd de aanleiding moest voorstellen. Dat ze daarom die moeder rapporteerde (omdat die haar motiveerde om te daten) en haar zorg voor kinderen zo toe nam. Omdat ze het gevoel had geen man te kunnen krijgen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Moderator donderdag 15 augustus 2019 @ 22:29:55 #106
382129 crew  Donna
pi_188469204
Ja en die gevluchte Martha weet het sowieso ook.

Maarja als ze de schotwond geheim kunnen houden dan kunnen ze natuurlijk 'proberen' zwanger te raken tot ze een ons wegen.
Als het uit komt zal ze op de wall moeten komen, dat kan niet anders.
Aarggg. Wanneer seizoen 4 haha.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 09:28:45 #107
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_188473657
Op een of andere manier kan me die Hannah nog maar weinig boeien, als kijker heb je er te weinig een emotionele band mee ofzo, komt ook veel te weinig in beeld.

Verder was de aflevering eigenlijk heel saai en veel te donker, had echt zoiets van, ja kindjes, ren maar lekker door het donker door het bos enzo, ik zie toch niks, de laatste 10-15 minuten waren wel erg mooi!

Zoals ik al zei Hannah boeit me nog weinig, maar June heeft zo een heerlijke klap uitgedeeld aan Gilead. Meer dan 50 kids "van" commanders foetsie, lekker voor ze! :D

*Unspoilered! :P
pi_188482655
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 22:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Schrijver heeft ergens al aangegeven dat die mislukte date idd de aanleiding moest voorstellen. Dat ze daarom die moeder rapporteerde (omdat die haar motiveerde om te daten) en haar zorg voor kinderen zo toe nam. Omdat ze het gevoel had geen man te kunnen krijgen.
Waar wijst die vreemde scène met dat meisje die make-up bij haar op doet dan op? Vond ik niet echt normaal voor een hetero vrouw.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 20:51:53 #109
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188482810
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:44 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Waar wijst die vreemde scène met dat meisje die make-up bij haar op doet dan op? Vond ik niet echt normaal voor een hetero vrouw.
Vrouwen doen zo vaak elkaars make-up :P Was gewoon vriendelijk bedoeld van die vrouw.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:18:48 #110
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_188483367
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vrouwen doen zo vaak elkaars make-up :P Was gewoon vriendelijk bedoeld van die vrouw.
Er kijken zelfs miljoenen (jonge) meiden naar filmpjes waar iemand zogenaamd je makeup doet...

https://www.youtube.com/results?search_query=doing+your+makeup

Van die meditatie filmpjes zijn nog wel relaxed, maar vrouwen kijken hoe een andere vrouw je zogenaamd opmaakt?

Vrouwen onderling zijn toch heel anders dan mannen onder elkaar haha.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:24:11 #111
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188483452
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:18 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Er kijken zelfs miljoenen (jonge) meiden naar filmpjes waar iemand zogenaamd je makeup doet...

https://www.youtube.com/results?search_query=doing+your+makeup

Van die meditatie filmpjes zijn nog wel relaxed, maar vrouwen kijken hoe een andere vrouw je zogenaamd opmaakt?

Vrouwen onderling zijn toch heel anders dan mannen onder elkaar haha.
Jij denkt dat mannen dat niet doen? :o Je moest eens weten! Nee, grapje hoor :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 09:28 schreef EasyLife het volgende:
Op een of andere manier kan me die Hannah nog maar weinig boeien, als kijker heb je er te weinig een emotionele band mee ofzo, komt ook veel te weinig in beeld.


Eens hiermee ook :Y
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188483462
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vrouwen doen zo vaak elkaars make-up :P Was gewoon vriendelijk bedoeld van die vrouw.
Ik ben een vrouw, dus ja, ik heb ook weleens met vriendinnen gemakeupt. Maar het moment, hoe ze keek naar die meid, dat was toch wel bijzonder. :+
pi_188483478
Omg trouwens: gewoon een heel jaar wachten wss, zo jammer! Maargoed, krijgen we weer een top serie voor terug!
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 21:27:34 #114
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188483504
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:25 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw, dus ja, ik heb ook weleens met vriendinnen gemakeupt. Maar het moment, hoe ze keek naar die meid, dat was toch wel bijzonder. :+
Dat is het mooie van film/tv; iedereen ziet dingen anders ^O^ Ik zag er zelf echt totaal niks in, naast dat het gewoon een vriendelijk gebaar was, maar zoals ik al zei; alleen maar mooi dat iedereen het anders ziet O+

En ja, die lange breaks tussen seizoenen altijd -O- Ergens is het gewoon leuker om een serie echt in z'n geheel te kunnen bingen, maar dan moet je vaak een paar jaar wachten en dat geduld heb ik lang niet altijd _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188483787
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:27 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dat is het mooie van film/tv; iedereen ziet dingen anders ^O^ Ik zag er zelf echt totaal niks in, naast dat het gewoon een vriendelijk gebaar was, maar zoals ik al zei; alleen maar mooi dat iedereen het anders ziet O+

En ja, die lange breaks tussen seizoenen altijd -O- Ergens is het gewoon leuker om een serie echt in z'n geheel te kunnen bingen, maar dan moet je vaak een paar jaar wachten en dat geduld heb ik lang niet altijd _O-
Ja dat make-up opdoen wel, maar hoe zij keek en zo raar schaapachtig zat te lachen was wel weird vond ik :P. Maarja dat is zo: iedereen ziet dingen weer anders. Ik vind dat ergens ook wel leuk aan deze serie, dat de ruimte er is om dingen anders op te vatten en te bekijken soms.

Ja idd, dat is zooo naar :(. Ik zou idd gewoon in 1x, in een regenachtige week, alles bekijken. Of een korte pauze is prima, maar niet 1 jaar lang.. huilen. Maar ik snap dat het niet anders is.

Ik kan ook niet iets soortgelijks vinden qua serie, jullie wel eigenlijk?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 22:12:50 #116
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_188484268
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja dat make-up opdoen wel, maar hoe zij keek en zo raar schaapachtig zat te lachen was wel weird vond ik :P. Maarja dat is zo: iedereen ziet dingen weer anders. Ik vind dat ergens ook wel leuk aan deze serie, dat de ruimte er is om dingen anders op te vatten en te bekijken soms.

Ja idd, dat is zooo naar :(. Ik zou idd gewoon in 1x, in een regenachtige week, alles bekijken. Of een korte pauze is prima, maar niet 1 jaar lang.. huilen. Maar ik snap dat het niet anders is.

Ik kan ook niet iets soortgelijks vinden qua serie, jullie wel eigenlijk?
Het deed me wel ergens aan denken, maar kan er zo niet op komen.

Zijn trouwens genoeg leuke series op het moment, zie het topic nieuwe series (komen ook wel veel tips voorbij van series die nu beginnen met seizoen 2 bijvoorbeeld).
pi_188521604
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2019 21:58 schreef DonnaRush het volgende:
Ohhhh ik moest huilen!!
Ik ook. Net gekeken. Seizoen alweer afgelopen -O-
pi_188522180
Zo Serena is ook mooi te grazen genomen door Fred. Hopelijk is die Mark zo slim om niet in haar spelletje van lieve huismoeder te trappen en gaat ze levenslang de cel in met Fred.
Benieuwd hoe June nu verder gaat leek me in de buik geraakt te zijn dus dat wordt nog wel een dingetje om verborgen te houden.....Zeker nu er 50+ kinderen, Martha's etc weg zijn zullen de Gilead leiders wel een klopjacht gaan houden.
Of zou Lawrence haar kunnen helpen vraag me af of Gilead erachter komt wat daar in huis allemaal is gebeurd, ze hebben tenslotte die 1e Martha die weg liep gevangen.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  maandag 19 augustus 2019 @ 19:12:26 #119
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_188524399
Wel jammer dat ik Yvonne Strahovski altijd als de ideale girl next door zag door de serie Chuck (man wat mis ik die serie of iets wat erop lijkt), maar haar nu een beetje als kwade tante ga zien haha.







  maandag 19 augustus 2019 @ 19:17:53 #120
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_188524506
Valt me trouwens op dat ze in Chuck heel erg veel en duidelijk d'r opvallende (maar schattige) voortanden laat zien en dat je dat in deze serie bijna niet terug ziet, vast omdat ze altijd boos kijkt met d'r mond dicht.
pi_188533213
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 19:12 schreef EasyLife het volgende:
Wel jammer dat ik Yvonne Strahovski altijd als de ideale girl next door zag door de serie Chuck (man wat mis ik die serie of iets wat erop lijkt), maar haar nu een beetje als kwade tante ga zien haha.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik kende haar uit Dexter en daarin was ze mysterieus en getroebleerd. Ik vind dat dat veel beter bij haar past.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188533244
Ik weet niet zo goed waarom ik nog naar de serie kijk, want ik erger me er vooral aan. Gelukkig was deze laatste aflevering eens niet alleen maar ontzettend duister en kut.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188533255
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

Ik kan ook niet iets soortgelijks vinden qua serie, jullie wel eigenlijk?
Ik weet niet precies wat je bedoelt met 'iets soortgelijks', maar heb je The Leftovers gezien?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188535846
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 21:43 schreef Moneyfornothing1 het volgende:

[..]

Ja dat make-up opdoen wel, maar hoe zij keek en zo raar schaapachtig zat te lachen was wel weird vond ik :P. Maarja dat is zo: iedereen ziet dingen weer anders. Ik vind dat ergens ook wel leuk aan deze serie, dat de ruimte er is om dingen anders op te vatten en te bekijken soms.

Ja idd, dat is zooo naar :(. Ik zou idd gewoon in 1x, in een regenachtige week, alles bekijken. Of een korte pauze is prima, maar niet 1 jaar lang.. huilen. Maar ik snap dat het niet anders is.

Ik kan ook niet iets soortgelijks vinden qua serie, jullie wel eigenlijk?
Ik weet niet of het helemaal iets soortgelijks is, maar Alias Grace is een miniserie gebaseerd op een boek van dezelfde schrijfster als van The Handmaids Tale. Staat op Netflix. :)
pi_188547347
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 10:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet niet zo goed waarom ik nog naar de serie kijk, want ik erger me er vooral aan. Gelukkig was deze laatste aflevering eens niet alleen maar ontzettend duister en kut.
Omdat je wil weten dat het goed afloopt.
pi_188547371
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 22:20 schreef JDx het volgende:

[..]

Omdat je wil weten dat het goed afloopt.
Ik denk dat je gelijk hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_188890674
Aaah er is hier gewoon een topic over!

Net seizoen 3 afgekeken, ik heb het achter elkaar gebinged en vond het nog best goed.
pi_188890762
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:23 schreef Michellee het volgende:
Aaah er is hier gewoon een topic over!

Net seizoen 3 afgekeken, ik heb het achter elkaar gebinged en vond het nog best goed.
Dit moet je ook eigenlijk bingen, want net als er iets gebeurt dan moet je weer wachten.

Eigenlijk zou het aflevering 1,5 moeten zijn en dan 1,5 - 2,5 haha, maar dat doen ze natuurlijk zodat je blijft kijken. Soms doe ik dat wel bij series als ik eigenlijk al moet slapen, stop ik halverwege, want als ik hem af kijk begin ik weer met de volgende.
pi_188890837
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:29 schreef JDx het volgende:

[..]

Dit moet je ook eigenlijk bingen, want net als er iets gebeurt dan moet je weer wachten.

Eigenlijk zou het aflevering 1,5 moeten zijn en dan 1,5 - 2,5 haha, maar dat doen ze natuurlijk zodat je blijft kijken. Soms doe ik dat wel bij series als ik eigenlijk al moet slapen, stop ik halverwege, want als ik hem af kijk begin ik weer met de volgende.
Ja ik denk dat als ik er elke week op had moeten wachten dat het een beetje langzaam zou gaan voor mij.
  Moderator woensdag 11 september 2019 @ 12:58:37 #130
9859 crew  Karina
Woman
pi_188894084
quote:
Vervolg op The Handmaid’s Tale in de maak!
Schrijfster Margaret Atwood komt binnenkort met de langverwachte opvolger op het boek The Handmaid’s Tale. De makers van de televisieserie werken óók al met dit nieuwe materiaal, voor een vervolg óf spin-off.

Het vervolgverhaal op The Handmaid’s Tale, genaamd The Testaments, verschijnt op 10 september in boekvorm. Dit vervolg speelt zo’n vijftien jaar na de gebeurtenissen in The Handmaid’s Tale, en de zieke regering van Gilead is inmiddels uit elkaar gevallen.
Rest van de tekst in de link, ik ben er nog niet over uit of dat nou spoilers zijn of niet :')

Ik hoop dat het geen vervolg of spin-off wordt maar dat de serie gewoon doorloopt en op een gegeven moment bij 15 jaar later uitkomt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 15 september 2019 @ 00:42:41 #131
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188950847
Taboe met Phillip Geubels is een leuke verborgen parel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zondag 15 september 2019 @ 00:44:06 #132
382129 crew  Donna
pi_188950866
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 00:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Taboe met Phillip Geubels is een leuke verborgen parel.
Klopt erg leuk. Maar dit is het The Handmaid's Tale topic :9
pi_191183360
Heel erg laat, maar gisteren klaar met seizoen 3 (in 3 dagen gekeken).
Deze serie, nog steeds _O_

Kom maar op met seizoen 4 *O*
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 12:13:36 #134
382129 crew  Donna
pi_198527427
30 april jongens!
  dinsdag 16 maart 2021 @ 16:03:23 #135
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198531176
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:13 schreef Donna het volgende:
30 april jongens!
yay yay :)

En de trailer voor seizoen 4:

Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198531188
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:13 schreef Donna het volgende:
30 april jongens!
Go hard or go home
  dinsdag 16 maart 2021 @ 16:07:31 #137
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_198531231
@GGMM en ik zijn hier ERG BLIJ mee :)
Dit, dus.
  Moderator dinsdag 16 maart 2021 @ 16:10:09 #138
9859 crew  Karina
Woman
pi_198531285
Helft alweer vergeten want ik dacht dat die ene kut, Aunt Lydia, dood was :') Niet dus.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_198531340
Ik heb dit pas ontdekt via Ziggo, ben er net pas mee begonnen maar t ziet er goed uit :)
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 16 maart 2021 @ 16:15:33 #140
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_198531364
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 16:10 schreef Karina het volgende:
Helft alweer vergeten want ik dacht dat die ene kut, Aunt Lydia, dood was :') Niet dus.
Rory Gil....uhm, Emily deed nog zo haar best ;(

Verschrikkelijk karakter die Lydia, maar wat speelt ze het goed :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_198825092
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:13 schreef Donna het volgende:
30 april jongens!
Praise be !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_198825192
Zin an :D
pi_198950330
Ik ben zo benieuwd! Tot nu toe steeds zo’n goede serie geweest dat ik bang ben voor de komende seizoenen 😂
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 08:56:03 #144
382129 crew  Donna
pi_199215904
Genieten! O+
pi_199216047
Wow.. begint al lekker!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 april 2021 @ 11:12:35 #146
335263 freaky40
pi_199217331
Hij stond er gisterenavond al op. 2 afleveringen maar liefst. Of het vanaf nu dus elke donderdag of vrijdag is, een nieuwe aflevering is onduidelijk want in eerste instantie zou er dus op vrijdag elke keer een nieuwe aflevering komen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 11:25:37 #147
382129 crew  Donna
pi_199217483
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 11:12 schreef freaky40 het volgende:
Hij stond er gisterenavond al op. 2 afleveringen maar liefst. Of het vanaf nu dus elke donderdag of vrijdag is, een nieuwe aflevering is onduidelijk want in eerste instantie zou er dus op vrijdag elke keer een nieuwe aflevering komen.
Elke vrijdag, zoals de planning al was.

Het was ook eerder gereleased in Amerika, dus daar konden ze even aan mee doen. Nu gaat het weer normaal. :Y)
pi_199226272
Het is weer goed! 🤩

In de VS krijgen ze meteen 3 afleveringen te zien trouwens (zie ik op de officiële Facebook pagina van deze serie).
  zaterdag 1 mei 2021 @ 00:33:22 #149
6941 APK
Factual, I think.
pi_199227525
Kloterige is dat ik 3 afleveringen binnen heb (bijna een aflevering af) maar dus niet meer mee kan lezen tot de serie helemaal afgelopen is vanwege eventuele spoilers omdat we niet allemaal hetzelfde kijktempo hebben.
Lastig :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_199253439
Erg leuk dat er al 3 afleveringen zijn! De eindeloze reeks aan folteringen blijft maar doorgaan, ik hoop wel dat er na 3 seizoenen meer afwisseling is dan vluchten en gruwelijke pijn lijden.
pi_199289684
Potverdorie. Wat is dit toch een lekkere serie _O_

Een aflevering van het nieuwe seizoen gezien en zit er weer heeelemaal in
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:41:59 #152
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_199313651
Wordt wel een beetje eentonig nu. Keer op keer dat kat en muis.
Dit, dus.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 14:58:14 #153
481998 K21
Cappuccino
pi_199315487
Had wel een beetje te doen met Janine op het einde. "He thinks my eyepatch is cool." Zich groot houdend tegenover June. ;(
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 17:29:12 #154
335263 freaky40
pi_199317233
'Tante' Lydia wat een heerlijk sarcastisch personage blijft dit ook. Die actrice doet het geweldig. Wel weer een vaag einde aan de laatste aflevering die er nu op staat. Snap de verhaallijn niet zo goed.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:20:18 #155
354103 Magica
gna gna
pi_199331625
Muziekkeuze wel heerlijk op het einde. Maar zijn ze nu dood of nie
  zaterdag 8 mei 2021 @ 16:26:45 #156
354103 Magica
gna gna
pi_199331736
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:41 schreef Buitendam het volgende:
Wordt wel een beetje eentonig nu. Keer op keer dat kat en muis.
En June laat een spoor van vernieling na :P
  zaterdag 8 mei 2021 @ 22:34:33 #157
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199337026
Wat een serie. _O_

Zoals het nu lijkt zijn alleen June en Janine nog over. Maar waar kunnen ze in vredesnaam nog naartoe? ;(
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199347403
quote:
2s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:26 schreef Benny het volgende:
Potverdorie. Wat is dit toch een lekkere serie _O_

Een aflevering van het nieuwe seizoen gezien en zit er weer heeelemaal in
Zelfde hier, moet alleen ep 4 nog, maar kijk niet onder deze post haha.

Maar zijn we nou de lekkerste van die paar kwijtgeraakt aan de trein? Ook raar iemand onder de trein komt dat je dan niet stopt ofzo haha. Gewoon lekker door karren met 2 lijken op de voorruit, ruitenwissertje aan.



Nina Kiri





:9

quote:
9s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 00:33 schreef APK het volgende:
Kloterige is dat ik 3 afleveringen binnen heb (bijna een aflevering af) maar dus niet meer mee kan lezen tot de serie helemaal afgelopen is vanwege eventuele spoilers omdat we niet allemaal hetzelfde kijktempo hebben.
Lastig :+
Ik kijk alleen naar datum, rest niet en dan lezen tot waar je bent haha.

[ Bericht 10% gewijzigd door JDx op 09-05-2021 17:45:08 ]
pi_199350260
Net ep4 gezien en idd wat jullie zeggen is precies wat ik dacht. Het is wel een beetje klaar. Deze aflevering heette milk, nou denk ik, zouden ze daarmee doelen op uitmelken?

Zag helaas op IMDb dat er ook nog een seizoen 5 komt.
  maandag 10 mei 2021 @ 00:53:08 #160
481998 K21
Cappuccino
pi_199352151
quote:
0s.gif Op zondag 9 mei 2021 17:37 schreef JDx het volgende:
Maar zijn we nou de lekkerste van die paar kwijtgeraakt aan de trein? Ook raar iemand onder de trein komt dat je dan niet stopt ofzo haha. Gewoon lekker door karren met 2 lijken op de voorruit, ruitenwissertje aan.
Een goederentrein van drie miljard meter lang stopt ook niet ff zomaar. En misschien dachten ze in de cabine wel "daar komt nu toch geen baby meer uit, doorgassen". Het is tenslotte Gilead. ;)
pi_199352355
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:41 schreef Buitendam het volgende:
Wordt wel een beetje eentonig nu. Keer op keer dat kat en muis.
Ze zit in rondjes te draaien omdat ze haar dochter terug wil. Hopelijk lukt het haar in het vijfde seizoen. Nu ze buiten Gilead is kan ze de rest van het seizoen daar blijven, zien we tenminste iets anders.

Maar de voortdurende psychologische en fysieke terreur stoelt steeds meer op het shockeffect voor de kijker. De verhaallijn over abortus vond ik wel goed, heeft wel wat parallellen hoe het in bepaalde VS-staten ook wordt aangepakt.
pi_199352951
quote:
0s.gif Op maandag 10 mei 2021 01:58 schreef zipcon het volgende:

[..]

Ze zit in rondjes te draaien omdat ze haar dochter terug wil. Hopelijk lukt het haar in het vijfde seizoen. Nu ze buiten Gilead is kan ze de rest van het seizoen daar blijven, zien we tenminste iets anders.

Maar de voortdurende psychologische en fysieke terreur stoelt steeds meer op het shockeffect voor de kijker. De verhaallijn over abortus vond ik wel goed, heeft wel wat parallellen hoe het in bepaalde VS-staten ook wordt aangepakt.
Bij die hippies krijg ik meer een soort duizend in een dozijn zombie serie gevoel.

Iedereen werkt zogenaamd samen, toch 1 baas, mensen zijn niet zo lief als ze doen, toch voor eigen belang bla bla.
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 mei 2021 @ 09:00:28 #163
367000 roos94
pi_199368046
Foutje
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 09:08:27 #164
382129 crew  Donna
pi_199368116
Maar uhm dit is het Videoland topic toch? Dus hier zouden geen spoilers moeten staan.
pi_199368140
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:08 schreef Donna het volgende:
Maar uhm dit is het Videoland topic toch? Dus hier zouden geen spoilers moeten staan.
Is dat veranderd? Is er ook een normale dan?
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 09:12:04 #166
382129 crew  Donna
pi_199368158
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Is dat veranderd? Is er ook een normale dan?
Nee er is geen normale. Het is altijd het Videoland topic geweest.
pi_199368430
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:12 schreef Donna het volgende:

[..]

Nee er is geen normale. Het is altijd het Videoland topic geweest.
Nou dan ben ik sinds dat dicht is hier blind geweest voor dat woord ofzo, want ik heb dat nog nooit gezien, ken ook niemand die dat heeft, maar goed ik woon dan ook in Drenthe waar de meeste mensen nog het goedkoopste ADSL hebben en analoge TV (tot even geleden).
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 09:45:16 #168
382129 crew  Donna
pi_199368521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:36 schreef JDx het volgende:

[..]

Nou dan ben ik sinds dat dicht is hier blind geweest voor dat woord ofzo, want ik heb dat nog nooit gezien, ken ook niemand die dat heeft, maar goed ik woon dan ook in Drenthe waar de meeste mensen nog het goedkoopste ADSL hebben en analoge TV (tot even geleden).
Die mensen downloaden dan vast ook niet. :9

Maar ik las dus dat mensen bang zijn voor spoilers, maar dat moet dus in dit topic eigenlijk niet hoeven omdat het Videoland is. En zet het anders gewoon onder spoilertags toch?

Aflevering 4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199368583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:45 schreef Donna het volgende:

[..]

Die mensen downloaden dan vast ook niet. :9

Maar ik las dus dat mensen bang zijn voor spoilers, maar dat moet dus in dit topic eigenlijk niet hoeven omdat het Videoland is. En zet het anders gewoon onder spoilertags toch?

Aflevering 4
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op Videoland is het nog niet ofzo dan? Want ep 4 is allang geweest.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 09:53:09 #170
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199368613
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:10 schreef JDx het volgende:

[..]

Is dat veranderd? Is er ook een normale dan?
Het is in NL toch nergens anders te zien dan op Videoland, op de niet-illegale manier? ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:18 #171
382129 crew  Donna
pi_199368651
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:51 schreef JDx het volgende:

[..]

Maar op Videoland is het nog niet ofzo dan? Want ep 4 is allang geweest.
Aflevering 4 was 5 mei in Amerika. Allang is dus ook wel een beetje overdreven haha. ;)
4 staat vrijdag aanstaande op Videoland. Anderhalve week later dus.
pi_199368853
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:56 schreef Donna het volgende:

[..]

Aflevering 4 was 5 mei in Amerika. Allang is dus ook wel een beetje overdreven haha. ;)
4 staat vrijdag aanstaande op Videoland. Anderhalve week later dus.
Nou lekker handig van ze dan, waarom zou je een abonnement nemen op iets waar heel het internet al vol van staat met spoilers, overal zie je recaps enzo, aanbevolen videos van iets wat je veel volgt.

Zelfde moment uitzenden of niet uitzenden, Netflix doet dat wel toch?
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 10:18:27 #173
382129 crew  Donna
pi_199368932
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Nou lekker handig van ze dan, waarom zou je een abonnement nemen op iets waar heel het internet al vol van staat met spoilers, overal zie je recaps enzo, aanbevolen videos van iets wat je veel volgt.

Zelfde moment uitzenden of niet uitzenden, Netflix doet dat wel toch?
Nee hoor, Netflix doet dat ook niet.
En het internet staat er toch ook niet vol mee? Ik heb daar geen last van in ieder geval en ik ontwijk niets.
pi_199369285
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:18 schreef Donna het volgende:

[..]

Nee hoor, Netflix doet dat ook niet.
En het internet staat er toch ook niet vol mee? Ik heb daar geen last van in ieder geval en ik ontwijk niets.
Ok, nou ik zou het vaag vinden om een voetbalwedstrijd op te nemen en dan een week later te kijken.

Nou kijken bijna geen mannen dit, maar Game of Thrones ofzo ontwijken lijkt me lastig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 09:56 schreef Donna het volgende:

[..]

Aflevering 4 was 5 mei in Amerika. Allang is dus ook wel een beetje overdreven haha. ;)
4 staat vrijdag aanstaande op Videoland. Anderhalve week later dus.
Ep 5 is dichterbij dan 4.
  Moderator dinsdag 11 mei 2021 @ 10:49:16 #175
382129 crew  Donna
pi_199369379
Waarom vergelijk je een serie met een voetbalwedstrijd? Dat is toch appels met peren?

Aflevering 5 is inderdaad dichterbij dan aflevering 4, maar Amerika begon met 3 afleveringen en Nederland met 2. Dat heeft te maken met rechten, zo werkt dat met streamingsdiensten. Ooit zullen we het in Nederland wel de volgende dag kunnen kijken als dat allemaal op de schop gaat, maar tot die tijd moeten we blij zijn dat we hier maar 1 tot 2 weken achterlopen.
Normaliter lopen we namelijk een compleet seizoen achter, soms wel 2.
pi_199370919
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Nou lekker handig van ze dan, waarom zou je een abonnement nemen op iets waar heel het internet al vol van staat met spoilers, overal zie je recaps enzo, aanbevolen videos van iets wat je veel volgt.

Zelfde moment uitzenden of niet uitzenden, Netflix doet dat wel toch?
Eens. Ik volg handmaids tale op Facebook en zag spoilers. Vind wel dat we erg ver achterlopen, maar helaas :P
  dinsdag 11 mei 2021 @ 13:33:57 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_199371536
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 mei 2021 10:13 schreef JDx het volgende:

[..]

Nou lekker handig van ze dan, waarom zou je een abonnement nemen op iets waar heel het internet al vol van staat met spoilers, overal zie je recaps enzo, aanbevolen videos van iets wat je veel volgt.

Zelfde moment uitzenden of niet uitzenden, Netflix doet dat wel toch?
Netflix heef ook wel eens oudere series hoor, of andere timing met nieuwe.
En verder valt t wel mee dat t hele internet vol staat met spoilers. Nergens last van.
Ja, als je er bewust naar gaat zoeken ja. Maar dat moet je dan dus niet doen ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 11 mei 2021 @ 16:34:42 #178
481998 K21
Cappuccino
pi_199374285
The Walking Dead loopt ook minstens acht maanden achter geloof ik. Ik begon het te kijken op Netflix maar liep na de laatste aflevering daar net te ver achter op waar FOX was, dus daar kon ik niet verder. :')

Dan is anderhalve week nog wel te doen. Alleen jammer als je erover wil discussiëren, ja.
pi_199400660
De Videoland tag was mee ook nooit opgevallen......
Door streamingsdiensten zijn discussies hier/reddit etc lastiger geworden. Spoilertags gebruiken en niet teveel zoeken naar nieuws over series is dan de enige optie om niet gespoiled te worden.
Wij hebben ep5 gisteren gekeken en voor series waar we niet meer mee achter lopen hebben we een alternatieve manier van kijken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_199402074
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 10:26 schreef ser het volgende:
De Videoland tag was mee ook nooit opgevallen......
Door streamingsdiensten zijn discussies hier/reddit etc lastiger geworden. Spoilertags gebruiken en niet teveel zoeken naar nieuws over series is dan de enige optie om niet gespoiled te worden.
Wij hebben ep5 gisteren gekeken en voor series waar we niet meer mee achter lopen hebben we een alternatieve manier van kijken :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het een rare, onwerkelijke, saaie, onzinnige aflevering inderdaad.

Kwam er niet echt doorheen. Kijk ook niet uit naar de volgende aflevering ofzo.
pi_199415147
De Verhulstjes op Videoland *O*
pi_199426423
Heb aflevering 5 ook al gezien en vind het juist weer heel goed. Heel benieuwd naar afl 6, wow!
pi_199426490
quote:
0s.gif Op donderdag 13 mei 2021 12:04 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik vond het een rare, onwerkelijke, saaie, onzinnige aflevering inderdaad.

Kwam er niet echt doorheen. Kijk ook niet uit naar de volgende aflevering ofzo.
Volgens mij moet je dan gewoon niet verder kijken 😋

Ik herken wat jij zegt overigens niet. Vind het weer tof!
  woensdag 26 mei 2021 @ 13:31:40 #184
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199626299
Ik vergeet steeds dat haar personage Moira heet. Ik denk alleen maar "Poussey *O* "
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_199632432
Aflevering 7 is uit, nog niet gekeken, twijfelde om 6 te kijken, beetje filler, maar wel goed dat ze echt een andere kant op gaan zeg maar.
pi_199638769
quote:
0s.gif Op woensdag 26 mei 2021 19:46 schreef JDx het volgende:
Aflevering 7 is uit, nog niet gekeken, twijfelde om 6 te kijken, beetje filler, maar wel goed dat ze echt een andere kant op gaan zeg maar.
7 is ook meer als achtergrond maar denk wel belangrijk voor de rest van het verhaal. Heel benieuwd wat June nu weer gaat bedenken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_199648488
Wow, ik vind het echt weer heel goed. Net afl 7 gezien en echt ❤😍 wauw! Hoeveel seizoenen gaan er nog komen?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 28 mei 2021 @ 12:35:16 #188
335263 freaky40
pi_199654190
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 21:48 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Wow, ik vind het echt weer heel goed. Net afl 7 gezien en echt ❤😍 wauw! Hoeveel seizoenen gaan er nog komen?
Hierna nog 1. Maar dit is nog niet het einde he. Al leek het wel even zo aan het eind van aflevering 7. Er komen er nog 3 dit seizoen.

Vond het wel een beetje een rare aflevering. Waren dat nu Flashbacks met Moira?
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 29 mei 2021 @ 22:35:56 #189
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_199675959
Hoeveel tijd is er nou ongeveer verstreken? Sinds June en Hannah in Gilead vast kwamen te zitten?
pi_199676052
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 12:35 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Hierna nog 1. Maar dit is nog niet het einde he. Al leek het wel even zo aan het eind van aflevering 7. Er komen er nog 3 dit seizoen.

Vond het wel een beetje een rare aflevering. Waren dat nu Flashbacks met Moira?
Ja waren flashbacks
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_199749242
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 mei 2021 22:35 schreef Aventura het volgende:
Hoeveel tijd is er nou ongeveer verstreken? Sinds June en Hannah in Gilead vast kwamen te zitten?
In de nieuwe aflevering zegt June 7 jaar
pi_199753103
Heb 7 klaar staan, inmiddels is 8 al uit, andere series hebben mijn voorkeur nu met de beperkte tijd en het mooie weer.
pi_199777929
Wat een aflevering weer 😍❤😱
  dinsdag 15 juni 2021 @ 15:40:12 #194
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_199897295
Ik vond de getuigenis maar flauwtjes. Ik bedoel, ja dat wat ze noemde was gruwelijk maar nog maar het topje van de ijsberg. En zat ze nu commander Lawrence te verraden? Dan is die zijn leven ook niet meer zeker daar.

Even denken of ik kan voorspellen wat er gebeurt; er zal wel wat met Serena’s baby gebeuren gok ik. Misschien ontvoert June hem wel ofzo om hem dan te ruilen tegen Hannah. Zoiets.
pi_199969266
Ik heb de finale gezien; vind dit denk ik wel het sterkste en beste seizoen ooit. Echt wow! Erg benieuwd naar seizoen 5.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 juni 2021 @ 14:05:07 #196
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199974623
Shit. Was dit weer de finale? Zonde!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator zondag 20 juni 2021 @ 18:36:31 #197
382129 crew  Donna
pi_199979957
quote:
99s.gif Op zondag 20 juni 2021 14:05 schreef Vlinder het volgende:
Shit. Was dit weer de finale? Zonde!
Op Videoland nog niet. In Amerika al wel.
  maandag 21 juni 2021 @ 08:55:44 #198
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_199986015
quote:
0s.gif Op zondag 20 juni 2021 18:36 schreef Donna het volgende:

[..]

Op Videoland nog niet. In Amerika al wel.
In videoland loopt hij wel 5 afleveringen achter. Heb de Amerikaanse dus gezien. Blijkbaar
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')