SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op woensdag 21 mei 2025 09:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toen ze ging schieten wist ik al, dit is een prof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 mei 2025 18:25 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen happy end..
Zag een spoiler op Reddit over het einde van deze serie;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
quote:Op dinsdag 27 mei 2025 14:36 schreef The-BFG het volgende:
[..]Het einde is niet af, maar wel een goeie om het The testaments aan te knopen aan deze serie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Wat mij opviel is dat het einde met Serena, als ze daar zit met haar baby, dat ze er een newborn huiltje onder gezet hebben, terwijl het gewoon al een grote baby is. Ik vond dat wel een beetje dat ik dacht; meh.quote:Op dinsdag 27 mei 2025 19:13 schreef Vlinder het volgende:
Wat een kuteinde. Serena met een duidelijke pop in haar armen en 2 verschillende Hannah's![]()
Jammer jammer jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |