Lees de OP svp.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:31 schreef GGMM het volgende:
oei, @:onlogisch en ik drinken graag jus d'orange, dus dit maakt ons aan het schrikken.
Wel zuur ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:40 schreef SVW6. het volgende:
Dan rook je, drink je en krijg je uiteindelijk kanker door jus d´orange.
Jep alles is kanker.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:41 schreef maily het volgende:
Kanker van sinasappelsap .... ook van sinasappels?
Of je gaat buiten Amsterdam wonen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:44 schreef Resistor het volgende:
Aan alles ga je dood.
Maar ik kan mij goed voorstellen dat er op een moment in de toekomst ze er achter komen dat de schillen van sinaasappels niet zo gezond zijn. Ben ik mooi van die gore troep af als je om verse jus d'orange vraagt, omdat het zo'n fancy pers is die de hele sinaasappel inclusief schil perst in plaats van alleen de inhoud.
Ze kunnen zoiets sowieso nooit vaststellen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:33 schreef probeer het volgende:
Ik heb echt zo'n enorme hekel aan dit soort berichten, waar men dan sensationeel probeert te doen door te strooien met relatieve cijfers.
VERMELD DAN GEWOON DE ABSOLUTE KANS.
22% meer boeit nog steeds geen fuck, wanneer de oorspronkelijke kans bijvoorbeeld maar 0,2% is. Die kans wordt dan 0,244%. Daarvoor gaat, terecht, helemaal niemand een glaasje OJ laten staan.
Kutmedia.
Jep 1 grote kankahzooiquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We krijgen tegenwoordig overal kanker van.
Sinaas.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:41 schreef maily het volgende:
Kanker van sinasappelsap .... ook van sinasappels?
Onzin, het is een rechtse krant.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:36 schreef LXIV het volgende:
Als aids een krant was dan heette zij de telegraaf. Crypto-Marxisten.
Ogenschijnlijk. Daarom noem ik e ook crypto-marxisten.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ogenschijnlijk. Daarom noem ik e ook crypto-marxisten.
Maar kijk maar eens hoeveel artikelen (verborgen tussen kansloze rechtse praatjes) ze hebben over vrouwen die hun man ontrouw zijn, tienermoeders met mokka-kindjes, poly-Amorie etc.
Wat heeft dat in godsnaam met Marxisme te maken?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar kijk maar eens hoeveel artikelen (verborgen tussen kansloze rechtse praatjes) ze hebben over vrouwen die hun man ontrouw zijn, tienermoeders met mokka-kindjes, poly-Amorie etc.
Gezinsondermijnendquote:Op vrijdag 12 juli 2019 20:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat heeft dat in godsnaam met Marxisme te maken?
De kwaliteit van jouw posts helpen daar goed aan mee inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
We krijgen tegenwoordig overal kanker van.
quote:Op zaterdag 13 juli 2019 00:16 schreef Beathoven het volgende:
Het lezen van de telegraaf is ook kankerverwekkend.
Jij bent echt ver heen aan het gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 19:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ow? Komt dat door?quote:Op zaterdag 13 juli 2019 09:34 schreef IriYe het volgende:
Nederland heeft de meeste kankerpatienten van Europa, dus de kans dat je kanker krijgt is groot. Daar zal een glaasje verse Jus geen verschil meer maken. En zoals eerder al gezegd: van leven ga je dood.
Live fast die young!
Ja zou kunnenquote:Op zaterdag 13 juli 2019 11:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Meeste luchtvervuiling/fijnstof. Nederland transportland jonge!
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2019 12:12 schreef McBrokkie het volgende:
Is er nog iets tegenwoordig waar je géén kanker van krijgt?
melk is slecht voor jequote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:37 schreef Hexagon het volgende:
Van leven ga je inderdaad dood
Allemaal aan de havermelk bij de gezeefde gierstpap!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |