wat is dit voor een spul?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 12:54 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wij hebben met hardwaxolie behandeld massief eikenhout planken op de vloer, en we dweilen met hardwax cleaner van de vloerenmeneer.
Geen.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Hoe zit het met de weekendplannen van de SC'ers?
Drukke boel hier...quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
hoe gaat het met je? nu helemaal bijgetrokken van de verandering van medicatie?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben ook geen plannen geloof ik. Morgen kipfilet roken, zondag pulled pork maken. Dat was het. Ik heb gisteren wat meubelspul bij Ikea gekocht dus ik denk dat dat in elkaar wordt gezet.
Werkenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hoe gaat het met je? nu helemaal bijgetrokken van de verandering van medicatie?
Ardennen is wel tof.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Werkendan volgend weekend Ardennen met familie (geen zandtaartmeet
), nog 1 weekend werken en dan ben ik 5 weken vrij
Ik zal je zo een foto appenquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:13 schreef Barreltje het volgende:
wat is dit voor een spul?ik ben ook op zoek naar behandeling voor m;'n eiken vloer
Alle koekjes in huis opeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:21 schreef minilot het volgende:
Zondag gaat Günther een middagje fietsen met oma dus hebben J. en ik op een weekenddag zomaar een poos het huis voor onszelf, dus één en ander laat zich wel raden
Bwuh, dat schrikken! Duimen dat alles verder okee is dan maarquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:24 schreef Aure het volgende:
Weekendplannen.. In principe leuke familiedingen, maar werd net gebeld door mijn moeder dat mijn vader buiten bewustzijn was geraakt op zijn werk dus ze zijn nu allemaal shit aan het testen. Dus misschien toch minder leuke familiedingen.. Hij is nu trouwens wel weer bij hoor.
Pffft schrikken. Ik hoop dat het iets onschuldigs isquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:24 schreef Aure het volgende:
Weekendplannen.. In principe leuke familiedingen, maar werd net gebeld door mijn moeder dat mijn vader buiten bewustzijn was geraakt op zijn werk dus ze zijn nu allemaal shit aan het testen. Dus misschien toch minder leuke familiedingen.. Hij is nu trouwens wel weer bij hoor.
Da's hier al een tijdje aan de gang. Hoop dat het over 1,5/2 uur wel klaar is.quote:
Hier niet, aan buienradar te zien.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's hier al een tijdje aan de gang. Hoop dat het over 1,5/2 uur wel klaar is.
Grote schoonmaak, dweilen, gordijnen in de was, kozijntjes met een spons enz enz. Druk druk druk.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:21 schreef minilot het volgende:
Plannen.. Vanavond pizza met het broertje van J. en een laaaaaaaange avondwandeling, indien droog wellicht terras.
Morgen uitslapen, kinderboerderij, 's avonds beginnen aan seizoen 3 van Stranger Things met biertjes en chips.
Zondag gaat Günther een middagje fietsen met oma. Derhalve hebben J. en ik op een weekenddag zomaar een poos het huis voor onszelf, dus één en ander laat zich wel raden
Hier mini onweer en mini hoosbui. Bij jullie komt volgens buienradar iets groters aankruipenquote:
Ik zag net wat foto's her en der in het land. T is daar nogal vochtigquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier mini onweer en mini hoosbui. Bij jullie komt volgens buienradar iets groters aankruipen
Hoo, dat is niet de uitslag die ik hoopte. Sterktequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef Aure het volgende:
Ugh een hartinfarct, ga nu die kant op met mijn broer. Hij krijgt nu medicijnen en moet waarschijnlijk een nachtje blijven. Hoop wel dat hij nu zijn levensstijl gaat verbeteren. Hij leeft veel te ongezond nu.
Shit zeg. Sterktequote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef Aure het volgende:
Ugh een hartinfarct, ga nu die kant op met mijn broer. Hij krijgt nu medicijnen en moet waarschijnlijk een nachtje blijven. Hoop wel dat hij nu zijn levensstijl gaat verbeteren. Hij leeft veel te ongezond nu.
Wow, dat hoop je niet te horen! Hoe oud is je vader? Sterkte daar!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef Aure het volgende:
Verdamme. Sterkte!quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef Aure het volgende:
63quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow, dat hoop je niet te horen! Hoe oud is je vader? Sterkte daar!
Oh jee. Dat is wel even schrikken. Hoe oud/jong is jouw vader?quote:Op vrijdag 12 juli 2019 15:05 schreef Aure het volgende:
Dit spul is fantastischquote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is dit voor een spul?ik ben ook op zoek naar behandeling voor m;'n eiken vloer
Ik zou vanavond gaan pokeren, maar dat gaat niet door.quote:Op vrijdag 12 juli 2019 14:11 schreef Lonaa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |