Dan was je snel klaar.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb Nijmegen twee keer gelopen, in 2005 en 2006 geloof ik.
Een kennedy staat nog steeds op m'n verlanglijstje. Vooralsnog eerst maar de komende 4daagse uitlopen. Ik heb een gegarandeerde startplek dus.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan was je snel klaar.
Kennedymarsen, respect. Ik ben een paar keer uitgedaagd om het te doen, maar ik begin er toch maar niet aan. Die vier dagen massa bevalt me eigenlijk prima
Kan ook 2004 geweest zijn hoorquote:Op maandag 31 januari 2022 21:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dan was je snel klaar.
Kennedymarsen, respect. Ik ben een paar keer uitgedaagd om het te doen, maar ik begin er toch maar niet aan. Die vier dagen massa bevalt me eigenlijk prima
Ik wel, maar het is echt totaal langs me heengegaan. Het is dat mijn moeder me 's avonds belde met de mededeling dat het was afgelast, want anders had ik woensdagochtend doodleuk op de Wedren gestaan.quote:Op maandag 31 januari 2022 21:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kan ook 2004 geweest zijn hoorWas er in ieder geval niet bij toen de boel is afgeblazen
#metooquote:
Ja, ga naar een winkel die Meindl, Lowa en Hanwag verkoopt, pas ze, en zie waar je goed op kunt lopen. Houd er daarbij ook rekening mee dat je voeten bij grote belasting (en warmte) uitzetten. Bij mij scheelt dat ongeveer 1 maat, en dus koop ik mijn wandelschoenen standaard 1 maat te groot.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Iemand nog tips voor goeie wandelschoenen? (of mss beter als ik daar een apart topic voor aanmaak?)
Ja dit herken ik wel, paar jaar geleden eens Lowa's aangeschaft waarvan de zool zo stug bleek te zijn dat ik er meer blaren op liep dan in m'n sneakersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:00 schreef DJMO het volgende:
Ik heb hier een paar lowa's in de kast staan, maar ik kan er simpelweg geen lange afstanden mee lopen. Zelf zweer ik al jaren bij m'n Brooks hardloopschoenen. Maar wat @:qltel zegt: ga naar een goede zaak en laat je daar adviseren. Wij kunnen wel van alles roepen, maar dat gaat je geen stap verder helpen.
Nadat ik door stijfkoppigheid in 2012 een knieblessure opliep omdat ik wel even stoer zou gaan hardlopen op m'n afgetrapte nike's, ben ik wel genezen. Koop sindsdien alleen nog schoenen bij de runnersworldquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ja dit herken ik wel, paar jaar geleden eens Lowa's aangeschaft waarvan de zool zo stug bleek te zijn dat ik er meer blaren op liep dan in m'n sneakers![]()
Goede wandelschoenen hebben zeker een lange tijd nodig om eraan te wennen. De goedkopere (Renegade o.a.) wennen veel sneller, maar slijten dan ook veel sneller.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:59 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ja dit herken ik wel, paar jaar geleden eens Lowa's aangeschaft waarvan de zool zo stug bleek te zijn dat ik er meer blaren op liep dan in m'n sneakers![]()
Laat je goed voorlichten en ga naar een goede zaak zoals hier boven al is gezegd. Een 'normale' hardloopwinkel zou ik niet aanraden, ik heb gemerkt dat hier niet altijd even gekwalificeerd personeel rond loopt. En enkel kijken naar je oude schoenen of afwikkeling van de voet zegt ook niet alles.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:56 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Iemand nog tips voor goeie wandelschoenen? (of mss beter als ik daar een apart topic voor aanmaak?)
Hebben ze überhaupt wel wandelschoenen in een hardloopzaak dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef Dries4Ever het volgende:
Laat je goed voorlichten en ga naar een goede zaak zoals hier boven al is gezegd. Een 'normale' hardloopwinkel zou ik niet aanraden, ik heb gemerkt dat hier niet altijd even gekwalificeerd personeel rond loopt. En enkel kijken naar je oude schoenen of afwikkeling van de voet zegt ook niet alles.
Welke winkel is dat? Of wil je dat voor jezelf houden?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:19 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik ben een winkel tegen gekomen waar ze naast de videomeeting (wat ze ongeveer allemaal doen) ook kijken naar de stand van je voet, zoals ze bij de podoloog ook doen als je zolen aangemeten krijgt. Op een scanner staan, eelt en voet soort in kaart brengen en vanuit het totaal plaatje advies geven over de beste schoen.
In mijn geval: in huissen: Huisman sportquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:08 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Welke winkel is dat? Of wil je dat voor jezelf houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |