abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 januari 2020 @ 21:35:41 #101
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_190896264
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

ah, super, dankjwel!

nog 1 vraagje: Ik kan op een plekje vlakbij het station van arnhem gratis slapen (ik zou de 50km gaan lopen) is dat te doen qua afstand, volgensmij gaat er ieder uur een trein in de nacht en de rit duurt 21 minuten.

of is een vierdaaagse camping ofzo beter? (zag dat je dan ook een km of 6 moet fietsen om bij de start te komen)
Het kan beide! Ik sliep vroeger in Wageningen (wat wel wat ver is hoor) en fietste dan 6 km vanaf station Ede-Wageningen. Fietsen na lopen is juist heerlijk omdat je dan andere spieren gebruikt en je voeten minder belast.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_190898726
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 18:47 schreef wimswa het volgende:
Met de fiets is inderdaad fijn, anders stap je stijf uit de bus.

Er is een Facebook groep voor meer informatie: https://www.facebook.com/groups/nijmeegsevierdaagse/
mooie kick, de inschrijvingen beginnen bijna... weet iemand wanneer?
pi_190914053
Medio januari, staat op hun site
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 januari 2020 @ 11:53:12 #104
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190961892
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2020 23:29 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

mooie kick, de inschrijvingen beginnen bijna... weet iemand wanneer?
Wil je mee gaan lopen? Eerste keer?
pi_190962074
Ik ga mijzelf inschrijven in ieder geval.
Voor de eerste keer :o.

In mei alvast een voorproefje door 42km te wandelen in/rond Cuijk!

Dit weekend alvast 12km (of het dubbele) wandelen, mits ik mij fit voel (lig nu met griep op bed nog).
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 januari 2020 @ 12:16:53 #106
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190962251
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:04 schreef Anne het volgende:
Ik ga mijzelf inschrijven in ieder geval.
Voor de eerste keer :o.

In mei alvast een voorproefje door 42km te wandelen in/rond Cuijk!

Dit weekend alvast 12km (of het dubbele) wandelen, mits ik mij fit voel (lig nu met griep op bed nog).
Ik ook, voor de 3e keer.

Ik ga over 2 weken in Egmond wandelen. En ga de komende tijd een groot aantal oefen-wandelingen maken. Ook rondom Cuijk.. :) (waarom in mei 42 km rondom Cuijk trouwens?)
pi_190962330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:16 schreef qltel het volgende:

[..]

Ik ook, voor de 3e keer.

Ik ga over 2 weken in Egmond wandelen. En ga de komende tijd een groot aantal oefen-wandelingen maken. Ook rondom Cuijk.. :) (waarom in mei 42 km rondom Cuijk trouwens?)
https://www.80landvancuijk.nl/

Ik heb mij hiervoor aangemeld, als stok achter de deur.
80 vond ik wat veel voor een eerste keer, dus ik doe de 42km.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 januari 2020 @ 12:28:51 #108
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190962421
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:22 schreef Anne het volgende:

[..]

https://www.80landvancuijk.nl/

Ik heb mij hiervoor aangemeld, als stok achter de deur.
80 vond ik wat veel voor een eerste keer, dus ik doe de 42km.
Okee, cool. Ik wil ooit nog wel eens een Kennedytocht (80km) lopen.. Maar niet op 16 mei.. :)

Houd er rekening mee dat je 4 dagen moet lopen. Dat is een stuk zwaarder dan 42 km op 1 dag. Het kost mij in elk geval een hoop oefentijd. Maar goed, dat is ook wel weer leuk.. :) En het is allemaal verharde weg (op een klein stukje zandpad na), oefen dus ook vooral op verharde en saaie weg, dat scheelt je een hoop tijdens het lopen over saaie dijken en zo.

Misschien zien we elkaar nog wel in juli..
pi_190962532
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:28 schreef qltel het volgende:

[..]

Okee, cool. Ik wil ooit nog wel eens een Kennedytocht (80km) lopen.. Maar niet op 16 mei.. :)

Houd er rekening mee dat je 4 dagen moet lopen. Dat is een stuk zwaarder dan 42 km op 1 dag. Het kost mij in elk geval een hoop oefentijd. Maar goed, dat is ook wel weer leuk.. :) En het is allemaal verharde weg (op een klein stukje zandpad na), oefen dus ook vooral op verharde en saaie weg, dat scheelt je een hoop tijdens het lopen over saaie dijken en zo.

Misschien zien we elkaar nog wel in juli..
Het klinkt misschien dom en nonchalant, maar heel veel oefenen (en zeker geen dagen achter elkaar) ga ik niet doen :@.

Ik zie het wel! Ik heb redelijk wat doorzettingsvermogen en ga daar vooral maar op vertrouwen.
Ik hoop enerzijds ook bij iemand aan te kunnen haken die een lekker tempo loopt (dat werkte voor mij bijvoorbeeld bij de zevenheuvelennacht). En anders toch maar alleen met mijn muziek.
pi_190962557
Ik ben wel benieuwd of het gaat bevallen om niet te feesten :'). Bijna al mijn vrienden gaan wel, dus dat zal even wennen zijn! De omgekeerde wereld.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 januari 2020 @ 13:05:38 #111
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190962889
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 12:36 schreef Anne het volgende:

[..]

Het klinkt misschien dom en nonchalant, maar heel veel oefenen (en zeker geen dagen achter elkaar) ga ik niet doen :@.

Ik zie het wel! Ik heb redelijk wat doorzettingsvermogen en ga daar vooral maar op vertrouwen.
Ik hoop enerzijds ook bij iemand aan te kunnen haken die een lekker tempo loopt (dat werkte voor mij bijvoorbeeld bij de zevenheuvelennacht). En anders toch maar alleen met mijn muziek.
Hopelijk werkt het voor je. Aanhaken is trouwens lastig, het is op de meeste stukken van de route nogal druk. En jij loopt de 40 (neem ik aan) en dat is nog de drukste van allemaal ook. Je moet dus maar meelopen met de meute..
pi_190964095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 11:53 schreef qltel het volgende:

[..]

Wil je mee gaan lopen? Eerste keer?
:Y
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 januari 2020 @ 14:43:32 #113
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190964205
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 14:36 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

:Y
Cool. En spannend.

Ik ga dit jaar voor de 3e keer meedoen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 januari 2020 @ 15:12:13 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190964627
Ook ik wil me dit jaar inschrijven. Wat begon als korte stadswandelingen is inmiddels uitgelopen op dagelijkse wandeltochten van tien km en meer. Ik probeer minimaal zes keer week tien km of meer te wandelen, en loop dan ook verschillende routes door heel Nederland heen. Gisteren nog ruim 13 km over de Bunsummerheide gelopen, maar ook stationswandelingen van bijvoorbeeld station Halfweg-Zwanenburg naar de bijlmer arena, of delft - Rotterdam via Schiedam. Morgen loop ik qltel tegemoet vanaf Arnhem richting Nijmegen via elst, en zondag wandel ik dan weer terug vanaf hun woonplaats naar Boxmeer. Ik merk simpelweg aan mezelf dat ik als een dag niet loop, ik de dag erna moeite heb om mezelf tot lopen aan te zetten. Zolang ik dagelijks op pad ben kost het lopen me vrijwel geen enkele moeite.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 10 januari 2020 @ 18:25:14 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190966992
Zit er ook aan te denken om mij in te schrijven. Misschien nog niet dit jaar, maar volgend jaar. Eerst maar eens een beetje fatsoenlijk trainen :P Alleen wat mij er vooral van weerhoud is dat ik wel in de omgeving wil overnachten (anders is het 1,5 uur enkele reis met de auto), maar mij afvraag hoe haalbaar het is om iets te boeken. Zit alles niet gelijk helemaal vol?

Hebben jullie daar ervaring mee? Of tips?
Wil sowieso niet met meerdere mensen op een kamer :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 januari 2020 @ 18:47:51 #116
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190967282
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:25 schreef Maraca het volgende:
Zit er ook aan te denken om mij in te schrijven. Misschien nog niet dit jaar, maar volgend jaar. Eerst maar eens een beetje fatsoenlijk trainen :P Alleen wat mij er vooral van weerhoud is dat ik wel in de omgeving wil overnachten (anders is het 1,5 uur enkele reis met de auto), maar mij afvraag hoe haalbaar het is om iets te boeken. Zit alles niet gelijk helemaal vol?

Als je mee wilt doen, kun je je het beste gewoon inschrijven. Elk jaar moet er geloot worden onder de debutanten. Dus je kunt er nu niet vanuit gaan dat je volgend jaar mee kan doen, dat ligt helemaal aan de loting.

En alles wat beschikbaar is zit vol. Ik heb er zelf geen ervaring mee, want ik spring thuis in de auto en 20 minuten later sta ijk bij de Wedren.. :) Maar ook daarvoor kun je het beste snel gaan zoeken als je weet dat je mee mag doen. Of een plekje op een camping zoeken, maar ook die zijn al vrij snel volgeboekt, voor zover ik weet.
Wellicht is de beste mogelijkheid wat verder van Nijmegen vandaan en dan in de buurt van een station. Want al het OV is beschikbaar voor lopers tijdens de starttijden
  vrijdag 10 januari 2020 @ 19:48:22 #117
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190968197
Bedankt voor je reactie en goede tip over het inloten. Was er al bang voor dat overnachten moeilijk gaat worden ;( ben nogal een moeilijke slaper, dus heb een extra uitdaging :P
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 januari 2020 @ 19:57:17 #118
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190968359
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 19:48 schreef Maraca het volgende:
Bedankt voor je reactie en goede tip over het inloten. Was er al bang voor dat overnachten moeilijk gaat worden ;( ben nogal een moeilijke slaper, dus heb een extra uitdaging :P
Het loten is best wel een dingetje voor debutanten. Je kunt als debutant (voorlopig) inschrijven. De laatste 10 a 15 jaar zijn er altijd teveel en moest er dus geloot worden.
Er is een trekkingsdatum en op die datum krijg je een mail. Oftewel een afwijzing oftewel een mail dat je bent ingeloot. Als je bent ingeloot kun je alsnog via Ideal betalen en ben je ingeschreven.

De laatste 2 jaar kregen alle afvallers dan nog een lotnummer. En was er een extra ronde. Iedereen tot en met een bepaald lotnummers konden dan alsnog inschrijven.

Als je 2 jaar achter elkaar bent uitgeloot, mag je alsnog meedoen. Dus als je in 2020 en 2021 uitgeloot bent, mag je in 2022 meedoen. Let wel, het gaat niet om 2x uitgeloot zijn, het gaat om exact die jaartallen.

En heb je de 4daagse een keer succesvol uitgelopen, dan mag je zonder loten meedoen. Met andere woorden, wordt je ingeloot of ben je al 2x uitgeloot en mag je dus zonder loten meedoen, dan moet je 'm wel uitlopen, anders moet je weer 2x gaan loten.

Tja, het systeem is wat ingewikkeld, maar er willen nu eenmaal zoveel mensen meedoen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 10 januari 2020 @ 20:30:45 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190968884
Gelukkig heb ik een slaapplaats op twintig minuten van de wedren, is weer een zorg minder :7
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_190973880
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2020 18:25 schreef Maraca het volgende:

Ik heb besloten een hotel te boeken in arnhem, 20 minuten met de trein en 10 minuten wandelen, er gaat snachts een trein die me naar de start van de 50km brengt

Hotels in nijmegen zijn direct vol of niet te betalen (vd valk in lent vraag 1200 euro voor 5 nachten)

Het hotel is al geboekt (zodra dat kon heb ik dat gedaan), en ik kan gratis annuleren tot 1 juni (of 1 juli, weet niet zeker) dus mocht ik uitgeloot worden (voor zowel de hoofdloting als de 1ste en 2de loting) dan geef ik mijn kamer gewoon weer vrij en kost het me niets.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2020 00:53:09 ]
  zaterdag 11 januari 2020 @ 06:36:38 #121
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_190975003
Oh sorry, ik bedoelde niet zozeer dat het persé in Nijmegen moest zijn. Iets verder reizen is echt prima :) weet niet of je het hotel met mij wil delen via DM?

Vandaag maar eens 30km wandelen O+

En bedankt voor de uitleg over het loten! Wat een systeem :D
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 11 januari 2020 @ 07:48:54 #122
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_190975198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 00:50 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Het hotel is al geboekt (zodra dat kon heb ik dat gedaan), en ik kan gratis annuleren tot 1 juni (of 1 juli, weet niet zeker) dus mocht ik uitgeloot worden (voor zowel de hoofdloting als de 1ste en 2de loting) dan geef ik mijn kamer gewoon weer vrij en kost het me niets.
Okee, goed gedaan.. Want in Nijmegen gaat je (betaalbaar) inderdaad niet lukken.
pi_190975763
Ik woon gelukkig 15 minuten treinen, 20 minuten bussen of 15 minuten autorijden van Nijmegen af :P.

En mijn 'date' heeft anders nog een kamer aan zo wat het Keizer Karel plein. Maar ik denk dat ik liever alleen slaap!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 11 januari 2020 @ 20:53:02 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_190984228
Waar ik tweede kerstdag na 30 km de laatste twee km serieus last had van m'n benen, vandaag ruim 35 km afgelegd, nagenoeg zonder last. De eerste drieënhalve km van huis naar station (als een dief in het donker, compleet met zaklamp en al) , daarna vanaf Arnhem via Elst naar Nijmegen. Alles bij elkaar is het steeds leuker aan het worden om mezelf uit te dagen om steeds verder te lopen.

pi_190986391
Vandaag mijn eerste km's gemaakt; 12,5km dus.
Ging wel ok! Ondanks dat ik niet helemaal fit ben dus.

Ik moet wel andere schoenen voor in de zomer straks. Mijn goretex North Face schoenen die ik nu draag zijn veel te warm voor straks. Ook al zijn ze luchtdoorlatend.

Binnenkort maar eens bij Bever langs voor advies. Dan kan ik de nieuwe tenminste nog fatsoenlijk inlopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')