Het kan beide! Ik sliep vroeger in Wageningen (wat wel wat ver is hoor) en fietste dan 6 km vanaf station Ede-Wageningen. Fietsen na lopen is juist heerlijk omdat je dan andere spieren gebruikt en je voeten minder belast.quote:Op zondag 21 juli 2019 21:44 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
ah, super, dankjwel!
nog 1 vraagje: Ik kan op een plekje vlakbij het station van arnhem gratis slapen (ik zou de 50km gaan lopen) is dat te doen qua afstand, volgensmij gaat er ieder uur een trein in de nacht en de rit duurt 21 minuten.
of is een vierdaaagse camping ofzo beter? (zag dat je dan ook een km of 6 moet fietsen om bij de start te komen)
mooie kick, de inschrijvingen beginnen bijna... weet iemand wanneer?quote:Op zondag 5 januari 2020 18:47 schreef wimswa het volgende:
Met de fiets is inderdaad fijn, anders stap je stijf uit de bus.
Er is een Facebook groep voor meer informatie: https://www.facebook.com/groups/nijmeegsevierdaagse/
Wil je mee gaan lopen? Eerste keer?quote:Op zondag 5 januari 2020 23:29 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
mooie kick, de inschrijvingen beginnen bijna... weet iemand wanneer?
Ik ook, voor de 3e keer.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:04 schreef Anne het volgende:
Ik ga mijzelf inschrijven in ieder geval.
Voor de eerste keer.
In mei alvast een voorproefje door 42km te wandelen in/rond Cuijk!
Dit weekend alvast 12km (of het dubbele) wandelen, mits ik mij fit voel (lig nu met griep op bed nog).
https://www.80landvancuijk.nl/quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:16 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ook, voor de 3e keer.
Ik ga over 2 weken in Egmond wandelen. En ga de komende tijd een groot aantal oefen-wandelingen maken. Ook rondom Cuijk..(waarom in mei 42 km rondom Cuijk trouwens?)
Okee, cool. Ik wil ooit nog wel eens een Kennedytocht (80km) lopen.. Maar niet op 16 mei..quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:22 schreef Anne het volgende:
[..]
https://www.80landvancuijk.nl/
Ik heb mij hiervoor aangemeld, als stok achter de deur.
80 vond ik wat veel voor een eerste keer, dus ik doe de 42km.
Het klinkt misschien dom en nonchalant, maar heel veel oefenen (en zeker geen dagen achter elkaar) ga ik niet doenquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Okee, cool. Ik wil ooit nog wel eens een Kennedytocht (80km) lopen.. Maar niet op 16 mei..
Houd er rekening mee dat je 4 dagen moet lopen. Dat is een stuk zwaarder dan 42 km op 1 dag. Het kost mij in elk geval een hoop oefentijd. Maar goed, dat is ook wel weer leuk..En het is allemaal verharde weg (op een klein stukje zandpad na), oefen dus ook vooral op verharde en saaie weg, dat scheelt je een hoop tijdens het lopen over saaie dijken en zo.
Misschien zien we elkaar nog wel in juli..
Hopelijk werkt het voor je. Aanhaken is trouwens lastig, het is op de meeste stukken van de route nogal druk. En jij loopt de 40 (neem ik aan) en dat is nog de drukste van allemaal ook. Je moet dus maar meelopen met de meute..quote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Het klinkt misschien dom en nonchalant, maar heel veel oefenen (en zeker geen dagen achter elkaar) ga ik niet doen.
Ik zie het wel! Ik heb redelijk wat doorzettingsvermogen en ga daar vooral maar op vertrouwen.
Ik hoop enerzijds ook bij iemand aan te kunnen haken die een lekker tempo loopt (dat werkte voor mij bijvoorbeeld bij de zevenheuvelennacht). En anders toch maar alleen met mijn muziek.
Als je mee wilt doen, kun je je het beste gewoon inschrijven. Elk jaar moet er geloot worden onder de debutanten. Dus je kunt er nu niet vanuit gaan dat je volgend jaar mee kan doen, dat ligt helemaal aan de loting.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:25 schreef Maraca het volgende:
Zit er ook aan te denken om mij in te schrijven. Misschien nog niet dit jaar, maar volgend jaar. Eerst maar eens een beetje fatsoenlijk trainenAlleen wat mij er vooral van weerhoud is dat ik wel in de omgeving wil overnachten (anders is het 1,5 uur enkele reis met de auto), maar mij afvraag hoe haalbaar het is om iets te boeken. Zit alles niet gelijk helemaal vol?
Hebben jullie daar ervaring mee? Of tips?
Wil sowieso niet met meerdere mensen op een kamer
Het loten is best wel een dingetje voor debutanten. Je kunt als debutant (voorlopig) inschrijven. De laatste 10 a 15 jaar zijn er altijd teveel en moest er dus geloot worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 19:48 schreef Maraca het volgende:
Bedankt voor je reactie en goede tip over het inloten. Was er al bang voor dat overnachten moeilijk gaat wordenben nogal een moeilijke slaper, dus heb een extra uitdaging
Ik heb besloten een hotel te boeken in arnhem, 20 minuten met de trein en 10 minuten wandelen, er gaat snachts een trein die me naar de start van de 50km brengtquote:Op vrijdag 10 januari 2020 18:25 schreef Maraca het volgende:
Zit er ook aan te denken om mij in te schrijven. Misschien nog niet dit jaar, maar volgend jaar. Eerst maar eens een beetje fatsoenlijk trainenAlleen wat mij er vooral van weerhoud is dat ik wel in de omgeving wil overnachten (anders is het 1,5 uur enkele reis met de auto), maar mij afvraag hoe haalbaar het is om iets te boeken. Zit alles niet gelijk helemaal vol?
Hebben jullie daar ervaring mee? Of tips?
Wil sowieso niet met meerdere mensen op een kamer
Okee, goed gedaan.. Want in Nijmegen gaat je (betaalbaar) inderdaad niet lukken.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 00:50 schreef Dries4Ever het volgende:
[..]
Het hotel is al geboekt (zodra dat kon heb ik dat gedaan), en ik kan gratis annuleren tot 1 juni (of 1 juli, weet niet zeker) dus mocht ik uitgeloot worden (voor zowel de hoofdloting als de 1ste en 2de loting) dan geef ik mijn kamer gewoon weer vrij en kost het me niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |