abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juli 2019 @ 08:26:42 #26
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_187930050
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2019 19:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
Veel succes!

Lijkt me geweldig om te doen. Vorig jaar 30 km gelopen bij een wandeltocht hier. Was erg leuk maar wel zwaar. Nu een flinke heupblessure dus nu kan ik erg weinig lopen.
Dank je. Ja, het is geweldig om te doen. En zelfs met een heupblessure is er hoop. Mijn moeder is 85 en heeft een heupprotese, maar ze gaat dit jaar wel de 30 lopen.
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 07:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik krijg last van gewrichten en pezen, heb ook geen behoefte aan langere afstanden
Oh, dat lijkt me erg vervelend. Maar vooral doen wat je zelf leuk vind en wat je nog kan! En 20 km zonder problemen is een mooie afstand. Prima toch ^O^

Ik heb ooit iets zwaars op mijn voet gehad en dat gaf jaren later problemen boven de 25 km, dan ging het ook pijn doen. Maar gelukkig heeft de fysiotherapeut dat er prima uit gekregen. Ik vind het heerlijk, dit soort afstanden.
pi_187930167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 12:37 schreef qltel het volgende:
Ik doe dit jaar voor de 2e keer mee. Meer lopers hier? Of mensen die langs de kant staan om de lopers te steunen?
Ik sta morgen voor de 5e keer aan de start. Om hem voor de 4e keer uit te gaan lopen als het aan mij ligt. Eerste keer viel ik uit op dag 2. Iets met te hard van stapel lopen op dag 1 letterlijk :P
mag het weten
pi_187930378
Ik loop niet mee (dan kunnen ze mij 5 jaar gaan verplegen daarna met mijn conditie haha), maar respect voor alle lopers! Het is echt een prestatie, ook al ben je nog zo getraind. Die eerste dag zal nog wel gaan, maar dag 2 en met name 3 zullen er wel inhakken. Dag 4 is vast een stukje 'makkelijker' omdat de finish in zicht is.

Ofwel, niets dan respect. Zet hem op en geniet vooral van de hele sfeer!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juli 2019 @ 19:51:38 #29
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_187940119
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2019 08:46 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik sta morgen voor de 5e keer aan de start. Om hem voor de 4e keer uit te gaan lopen als het aan mij ligt. Eerste keer viel ik uit op dag 2. Iets met te hard van stapel lopen op dag 1 letterlijk :P
Cool. Welke afstand loop je?

Veel succes, misschien zien we elkaar nog wel, alhoewel we elkaar dan niet zullen herkennen. Of toch wel? Morgen heb ik een blauw FOK!-shirt aan.
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 15 juli 2019 @ 19:52:16 #30
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_187940134
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 09:17 schreef GereDathan het volgende:
Ik loop niet mee (dan kunnen ze mij 5 jaar gaan verplegen daarna met mijn conditie haha), maar respect voor alle lopers! Het is echt een prestatie, ook al ben je nog zo getraind. Die eerste dag zal nog wel gaan, maar dag 2 en met name 3 zullen er wel inhakken. Dag 4 is vast een stukje 'makkelijker' omdat de finish in zicht is.

Ofwel, niets dan respect. Zet hem op en geniet vooral van de hele sfeer!
Dank je. Alle 4 de dagen gingen vorig jaar bij mij van een leien dakje.. En dat genieten is vandaag al begonnen.. :)
pi_187940166
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2019 19:51 schreef qltel het volgende:

[..]

Cool. Welke afstand loop je?

Veel succes, misschien zien we elkaar nog wel, alhoewel we elkaar dan niet zullen herkennen. Of toch wel? Morgen heb ik een blauw FOK!-shirt aan.
Liep 50km maar tegenwoordig 40km want dispensatie voor het feit dat ik reuma in knieën en voeten heb. Ik doe mijn blauwe pecman shirt aan. Iets met blauwe maandag/dinsdag.

Deze :+
mag het weten
  dinsdag 16 juli 2019 @ 07:46:47 #32
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_187947069
Zet hem op gltel ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_187947513
Veel sterkte, kracht en vooral plezier @qltel en @Joosie200 *O*
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
pi_187948331
Zo na Slijk en Ewijk, Elst gehad te hebben op naar Bemmel. Nog 15km tot Nijmegen. Gaat een stuk beter dan vorig jaar in de hitte.
mag het weten
  dinsdag 16 juli 2019 @ 10:56:51 #35
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_187948604
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:25 schreef Joosie200 het volgende:
Zo na Slijk en Ewijk, Elst gehad te hebben op naar Bemmel. Nog 15km tot Nijmegen. Gaat een stuk beter dan vorig jaar in de hitte.
Goed bezig!

De eersten waren om 09:30 alweer binnen. Uitslovers :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_187948762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 10:56 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Goed bezig!

De eersten waren om 09:30 alweer binnen. Uitslovers :P
En dan starten zij al om 4u vaak. Dat noem ik op zijn minst snelwandelen en snelwandelen ist verboten :{w Kijk dat een rolstoeler zo snel kan zijn ala. Maar een reguliere deelnemer? In dat tempo ben ik aan het hardlopen ipv wandelen.
mag het weten
  dinsdag 16 juli 2019 @ 12:03:23 #37
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_187949452
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 11:08 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

En dan starten zij al om 4u vaak. Dat noem ik op zijn minst snelwandelen en snelwandelen ist verboten :{w Kijk dat een rolstoeler zo snel kan zijn ala. Maar een reguliere deelnemer? In dat tempo ben ik aan het hardlopen ipv wandelen.
Het schijnt dat ze wel in de gaten worden houden dat ze zich aan de regels houden.
Maarja neem aan dat er niet t hele parcour iemand meeloopt :P
pi_187951399
Succes allemaal, weersvoorspellingen zien er prima uit, droog en niet te warm dus dat belooft een prima tocht te worden :)
pi_187952636
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 12:03 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Het schijnt dat ze wel in de gaten worden houden dat ze zich aan de regels houden.
Maarja neem aan dat er niet t hele parcour iemand meeloopt :P
Ja, alleen als je overduidelijk stukken afsnijdt, ergens in een auto instapt of uitstapt. Maar idd het is niet te doen om dat overal te checken. Daarom doen ze nu mobiele controles. Dat je je startkaart moet laten zien. Zo weet je nooit waar ze opduiken.
mag het weten
  dinsdag 16 juli 2019 @ 16:21:50 #40
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_187952681
Controles doen ze al decenia onverwachts toch?
pi_187952723
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2019 16:21 schreef superkimmi het volgende:
Controles doen ze al decenia onverwachts toch?
Ik heb jaren meegemaakt dat er vaste controleposten waren. Laatste twee deelnames merkte ik dat ze met mobiele posten werken. Dus dat is nu idd de regel.

Enfin, dag 1 zit erop. Lekker met de benen languit en chillen maar. Morgen dag 2 :P
mag het weten
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juli 2019 @ 18:50:45 #42
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_187954894
Ging bij mij ook prima. Ik was om half 4 binnen.. Maar heb ook rustig aan gedaan.. :)
  dinsdag 16 juli 2019 @ 20:30:53 #43
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_187956887
Goed gedaan heren ^O^
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Espaņol
Come On
pi_187958137
@jigggy

kom derde helft niffo
pi_187962589
Ik liep, ja liep :'( mee met mijn werk. Eerste keer. Anderhalve week geleden door m'n enkel gegaan twee dagen flink last gehad maar dacht het valt allemaal wel mee.

Gister bewust op m'n hoge schoenen gelopen met wandelwol bij tenen op advies van onze verzorging ivm teenissues, op 28km al 2 bloedblaren gelopen op deze manier plus pijn in enkel. We waren 13:40 binnen (40km) ondanks dat ik 'n uur bij ehbo op de 28km ben gelegen. S avonds door verpleegkundigen van SSOVN behandeld. Wat een helden zijn dat, zij pikten me op 28km uit de vierdaagse omdat ze zagen dat ik pijn had en ik moest zo ongeveer meteen van ze gaan liggen, hadden aldaar m'n bloedblaren behandeld en mocht s avonds terug komen, ook om m'n enkel te laten tapen door 1 van hun fysiotherapeuten.

Voeten ingepakt voor de blaren en toen de fysio voor m'n enkel en zijn oordeel was hard, onverantwoord om verder te lopen, is toch teveel mis.. Doorlopen zou minimaal 6-9 maanden of langer of chronisch last betekenen. Dat is het me niet waard. Dus ik heb braaf geluisterd en ben nu thuis en m'n enkel doet ontzettend veel pijn -O-

Eerste dag heb ik echt op karakter uitgelopen en ergens voelt het wel fijn dat 'n professional echt aangeeft dat m'n enkel niet ok is aangezien ik mezelf nogal snel als 'n mietje beschouw die zichzelf niet moet aanstellen.

Ik baal natuurlijk heel erg want onderweg is't gewoon inderdaad 1 groot feest.
pi_187962669
Aaw -O- dat is wel heel erg balen. Maar 160 km op kapotte voeten is ver.. En zeker als je ook nog strompelt, dan kan je echt wel je spieren verkeerd gaan belasten. Wat balen,

Maarreh:
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 08:00 schreef Memento-Mori het volgende:

Gister bewust op m'n hoge schoenen gelopen met wandelwol bij tenen op advies van onze verzorging
Wandelwol tussen je tenen? :X gaat dat niet branden /wrijving veroorzaken?
Somebody that I used to know
pi_187962703
Wat jammer MM!

Mijn man heeft gisteren een goede wandeldag gehad (50km). Hij loopt nu op het punt waar ie vorig jaar uitviel en heeft het wel even zwaar.
  woensdag 17 juli 2019 @ 09:16:49 #48
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_187963383
Niet leuk, wel verstandig memento mori!

Ik heb vorige week tijdens de Apeldoornse stug doorgelopen met een zeer pijnlijke enkel en loop nu op krukken :+

Heel veel succes met dag 2, wandelaars!
pi_187963896
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2019 09:16 schreef superkimmi het volgende:
Niet leuk, wel verstandig memento mori!

Memento mori _O- 'Gedenk te sterven' :+
Somebody that I used to know
pi_187964150
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2019 08:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik liep, ja liep :'( mee met mijn werk. Eerste keer..

[...]
Voeten ingepakt voor de blaren en toen de fysio voor m'n enkel en zijn oordeel was hard, onverantwoord om verder te lopen, is toch teveel mis.. Doorlopen zou minimaal 6-9 maanden of langer of chronisch last betekenen. Dat is het me niet waard. Dus ik heb braaf geluisterd en ben nu thuis en m'n enkel doet ontzettend veel pijn -O-

Eerste dag heb ik echt op karakter uitgelopen en ergens voelt het wel fijn dat 'n professional echt aangeeft dat m'n enkel niet ok is aangezien ik mezelf nogal snel als 'n mietje beschouw die zichzelf niet moet aanstellen.

Ik baal natuurlijk heel erg want onderweg is't gewoon inderdaad 1 groot feest.
Zo wil je je eerste dag niet laten aflopen. -O- Mocht je de volgende keren normale blaren hebben dan weet je alvast wat het is om op karakter verder te lopen. Elk nadeel hep zijn voordeel ;(

Volgend jaar opnieuw proberen? ^O^

Zelf heb ik Wijchen nu al 3x op de borden in en uitgelopen :') Ben nu in de woonwijk voordat je het rondje langs de burgemeester hebt in het centrum. Zit over de helft maar ik begin mijn grote dijspier wel te voelen. Wat niks is in vergelijking tot Memo :X
mag het weten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')