abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:22:14 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_187863633
Festivals zonder drugs gaan vanzelf failliet, omdat de bezoekers niet zonder kunnen :') Niets mis met het plan van Grapperhaus om die ontaarde toestanden in te dammen.

quote:
Minister wil minder festivals in Nederland

Update | Minister Grapperhaus (Justitie en Veiligheid) pleit in zijn strijd tegen drugscriminaliteit voor minder festivals in Nederland, waar vooral XTC rijkelijk wordt geconsumeerd. Volgens de minister kan de politie het grote aantal feesten niet aan, zegt hij in een interview met De Telegraaf.

Een woordvoerder van de minister bevestigt de uitspraken, maar hij benadrukt dat het de minister niet per se gaat om minder festivals maar om minder festivals met drugsgebruik. Ook is er absoluut geen sprake van dat het kabinet komt met wetgeving waarin een maximaal aantal festivals per jaar wordt vastgelegd. ,,Beleid daarop ligt bij de gemeenten", aldus de zegsman.

Er worden in ons land jaarlijks 1100 festivals georganiseerd en alle bezoekers controleren op pillen of coke is volgens Grapperhaus niet meer te doen. ,,We hebben met elkaar afgesproken: als je op een festival met een gebruikershoeveelheid wordt aangetroffen kom je er niet in. Als het meer is, ga je mee met de politie. Als we dat zouden handhaven, zou je nog eens wat gaan zien.” De minister vindt dat ‘je met elkaar kritisch moet zijn en moet zeggen: kunnen we dit met zijn allen aan?’

Afwentelen
Lowlandsdirecteur Eric van Eerdenburg vindt dat Grapperhaus beter de bron kan aanpakken: de drugslabs. ,,Het lijkt mij nogal een simplificatie van het probleem”, zegt Van Eerdenburg. ,,Er is al amper politie aanwezig op festivals en hij kan zich beter richten op de bron. Dat zijn de drugslabs.”

De festivaldirecteur noemt het ‘zo makkelijk om een maatschappelijk probleem af te wentelen op de festivals’. ,,Het is alsof de festivals de oorzaak ervan zijn. De oorzaak is ergens anders. Namelijk dat er ongelooflijk veel geld mee verdiend wordt en dat er slechte handhaving is. Ik denk dat de minister van Justitie zich daarmee bezig zou moeten houden.”

Festivalorganisator Mojo reageert verbolgen op de suggestie van Grapperhaus. ,,Het is wel heel erg kort door de bocht om het drugsprobleem bij de festivals te leggen”, reageert een woordvoerster, die meent dat drugsgebruik overal is. ,,Ga de stad in, kijk eens wat daar allemaal gebeurt. Het is wel erg stigmatiserend om nu de festivals aan te pakken.” Mojo zegt ongeveer twaalf festivals te organiseren. ,,Daarbij werken we samen met de politie, en we controleren onder meer aan de poorten.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~aac38e11/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_187863710
Symptoombestrijding. Mensen willen drugs gebruiken, gedoog dan maar dat ze dat in een (min of meer) besloten en veilige omgeving doen. Als hij denkt dat de vraag naar drugs stopt door legale feesten te laten verdwijnen is hij ontzettend naief.
pi_187863767
Fun ist verboten!!!!!!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_187863826
grappenhaus. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_187863842
Is net bekend geworden dat de politiek heeft gestuurd in onderzoeken naar de 'schadelijke' effecten van specifieke drugs. Goed moment om dan nu met dit te komen :')
pi_187863871
Gabberhouse.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_187863880
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:28 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Symptoombestrijding. Mensen willen drugs gebruiken,
Dat is uiteindelijk dé oorzaak.
Als je drugs dan verbiedt dan zijn alle handelaren en producenten crimineel.
Ga je dan actief vervolgen met zware straffen dan blijven alleen de harde criminelen over.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_187863913
Dus minder minder minder is nu wel een oplossing?
  donderdag 11 juli 2019 @ 14:39:37 #9
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_187863923
De politie kan het niet aan. Legaliseer dan :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_187863965
Wat een malloot :')
pi_187864129
Laat mensen toch plezier hebben. Reguleer of gedoog dan, man.

[ Bericht 1% gewijzigd door Discombobulate op 11-07-2019 15:09:54 ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_187864193
Roken en alcohol zijn veel schadelijker dan partydrugs
pi_187864215
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Roken en alcohol zijn veel schadelijker dan partydrugs
Ja, maar daar kunnen ze accijns over heffen, dus dan mag het.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:04:18 #14
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_187864257
Het meest geconsumeerde verdovende middel, zowel op festivals als daarbuiten, is gewoon legaal.

Beste meneer Grapperhaus, misschien willen mensen gewoon plezier maken op een manier die hen goeddunkt en is politiecontrole daarop helemaal niet nodig.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:06:32 #15
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_187864287
quote:
quote:
"Het probleem is: we hebben 1100 festivals in Nederland. Moeten we onze politie helemaal daarop inzetten?"
Het probleem is, er is nog veel meer criminaliteit. Moeten we 60% van de politie op drugs zetten?

Het probleem is de War on Drugs. Moeten we daar op inzetten?

En gaan we nu ook alle kroegen en huiskamers verminderen?

Legalize! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:07:44 #16
pi_187864297
Overigens is de pluk ze wetgeving een denderende mislukking. En wat doen we dan? Dan komen we met een ander slecht idee.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_187864317
Grapperhausgod _O_

De man die het Ministerie van Veiligheid en Justitie tot een succes gaat maken _O_
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:12:06 #18
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_187864356
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Overigens is de pluk ze wetgeving een denderende mislukking. En wat doen we dan? Dan komen we met een ander slecht idee.
Is dat zo ja? Ik moet zeggen dat ik daar verder niks over heb gelezen.

Verder gewoon legaliseren, het is inderdaad zonde om de politie de tijd te laten verspillen aan dit onoplosbare "probleem".
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_187864436
Minder Grapperhaus in Nederland!
Uitvinder van de biersmiley.
pi_187864539
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 14:56 schreef Discombobulate het volgende:
Laat mensen toch plezier hebben. Reguleer of gedoog dan, man.
Het gaat niet om de persoonlijke gevolgen voor mensen he.
Ik vind het prima dat mensen een pilletje slikken, maar de schade is flink voor ons als maatschappij.
Legaliseren gaat dat echt no way oplossen :')

Prima dat we daar eens over gaan discussiëren.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:24:25 #21
pi_187864601
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:12 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Ik moet zeggen dat ik daar verder niks over heb gelezen.

quote:
quote:
De pluk is al decennia heel mager

Toch melden Nederlandse politici al decennia dat ‘we’ honderden miljoenen kunnen plukken. Maar een berekening van vermeende drugswinsten in een vonnis is nog geen echt geld. Criminoloog Hans Nelen constateerde in een evaluatie in 2004 al dat er van de 129 miljoen euro aan ‘plukze’-vonnissen maar 9 miljoen was binnengehaald. In de meeste zaken ging het om minder dan 45.000 euro. Criminoloog Petrus van Duyne doet al decennia onderzoek naar drugsgeld en witwassen en kon de grote bedragen ook nooit vinden. Uit een groot onderzoek dat hij in 2015 deed voor het WODC bleek dat het in de helft van alle plukze-zaken om minder dan 3300 euro ging. Slechts 0,3 procent betrof meer dan een half miljoen. Pijnlijker is dat de grote bedragen aan ‘geplukt geld’ uit persberichten van het OM vaak niet veel voorstellen. In de ruim tienduizend dossiers die Van Duyne onderzocht was het indrukwekkende bedrag van ruim 425 miljoen euro aan ontneming opgelegd. Slechts 196 miljoen was daarvan geïnd in zeventien jaar tijd. Er stond dus nog ruim 228 miljoen open. We hebben, zo schrijft hij droog in het blad Justitiële Verkenningen, ‘over het geheel niet te maken met een dadergroep die vermogens opbouwt waarmee door ontneming aan ’s lands begroting aanzienlijk kan worden bijgedragen.’

Andere onderzoekers komen in diezelfde Justitiële Verkenningen tot betrekkelijk lage schattingen voor de totale omvang van de illegale economie: een miljard voor cannabis, rond de 400 miljoen voor de overige drugs. Tel er smokkel, illegaal gokken en prostitutie bij op en de totale omvang van de illegale economie is 2,4 miljard.
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:24:54 #22
pi_187864612
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Kom dan

NWS / The World Wide War on Drugs #12 - Legalize not criminalize
pi_187864633
quote:
Ik ben voor de vraag naar drugs naar beneden brengen, beetje zoals Portugal ook doet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_187864748
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Het gaat niet om de persoonlijke gevolgen voor mensen he.
Ik vind het prima dat mensen een pilletje slikken, maar de schade is flink voor ons als maatschappij.

Nou ja, als je kijkt naar de recente legalisering van cannabis in de Verenigde Staten zie je veelal positieve effecten. Gebruik is zelfs afgenomen onder jongeren.

Nu is een pilletje of een lijntje cocaïne ook niet daarmee te vergelijken, en ik zeg ook niet dat we het moeten legaliseren. Reguleren daarentegen, wellicht is dat wel een optie. Wat betreft de persoonlijke gevolgen, die vallen reuze mee bij gebruik van xtc. Paardrijden is zelfs gevaarlijker (zie https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.1177/0269881108099672 en de referenties).

Ik zou zeggen: voorlichting, gedogen, en dan kijken wat er qua regulatie mogelijk is. Wat zeg nou zelf, het drugsbeleid dat we nu hebben lost niks op.
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:35:08 #25
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_187864825
Als die man nou even iets nuttigs doet met zijn tijd en ons geld... Mafkees..
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:36:31 #26
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_187864852
Graag minder Ferdinand Grapperhaus

Wat een ontzettende flapdrol
  donderdag 11 juli 2019 @ 15:40:36 #27
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187864949
Minder VVD is wellicht ook een keer een leuk idee. V&J een jaartje binnenstebuiten keren lijkt me ook een nobele zaak.

Zinniger dan dit in ieder geval.
  Forum Admin donderdag 11 juli 2019 @ 15:59:09 #28
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_187865319
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar om zulke dementerende fossielen op die post te zetten.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187865328
Dat zal een daverend succes worden. Ik denk dat festivalgangers nu wel 3x beter nadenken voordat ze wat meenemen naar een festival en dat we over een paar jaar geen drugsgebruik meer zullen zien op festivals 8)7

Wat een malloten zitten er altijd bij Veiligheid & Justitie, die figuren staan zo ver van de werkelijkheid vandaan dat ze echt geen idee hebben wat voor onzinnige voorstellen dit zijn. Ard van der Steur denk ook nog steeds dat hij mensen heeft gekend die zijn overleden door het gebruik van cannabis. :')

Of zo'n Madeleine van Torenburg, daar komt ook alleen maar onzin uit als het gaat over drugs, laatst sprak ze drugsgebruikers aan vanwege drugsdumpingen in Brabant. Alsof XTC-gebruikers dan denken; 'ja dat kan eigenlijk niet hoor, ik stop met pillen slikken' :')

Legaliseer en reguleer zo veel mogelijk en steek al het geld van accijnzen en en de besparingen bij politie en justitie in ontmoediging en preventie. Zo moeilijk is het allemaal niet.
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:02:33 #30
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_187865378
quote:
Goed artikel, merci.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_187865702
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:40 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Minder VVD is wellicht ook een keer een leuk idee. V&J een jaartje binnenstebuiten keren lijkt me ook een nobele zaak.

Zinniger dan dit in ieder geval.
denk dat je bij die vvd snuivers meer coke zal vinden als bij de gemiddelde festival bezoeker eigenlijk ....
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_187865818
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 15:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe krijgen ze het toch steeds voor elkaar om zulke dementerende fossielen op die post te zetten.
pi_187865869
De huisarts schrijft veel sterker spul voor alsof het snoepjes zijn. Big pharma vaart er wel bij. Daar zouden ze ook een speciale politie-eenheid in het leven voor moeten roepen: blauw in het wit. ;)

Dit beleid is één grote foute grap... heeft nooit gewerkt en zal nooit werken. Legaliseer die troep en neem de voedingsbodem voor criminaliteit weg.
pi_187866135
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:34 schreef Iwan1976 het volgende:
De huisarts schrijft veel sterker spul voor alsof het snoepjes zijn. Big pharma vaart er wel bij. Daar zouden ze ook een speciale politie-eenheid in het leven voor moeten roepen: blauw in het wit. ;)

Dit beleid is één grote foute grap... heeft nooit gewerkt en zal nooit werken. Legaliseer die troep en neem de voedingsbodem voor criminaliteit weg.
Fijne huisarts ;( en vooral gebaseerd op onderbuiken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 16:53:37 ]
  donderdag 11 juli 2019 @ 16:58:22 #35
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_187866234
Als we drugshandel/bezit gewoon niet meer registreren zoals nu al gebeurt bij veel andere criminaliteit dan is het er ook niet.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_187866290
Ik denk dat die gewoon graag Grappen maakt.

Mark wil de economie een stoot geven en grapjas wil het tegen houden?

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 17:16:23 ]
pi_187866298
Iedereen is de weg kwijt.

In Kronenburg Park.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 17:08:01 ]
pi_187866919
Wereldvreemd die Gabberhaus
pi_187867028
Gewoon aan de digitale schandpaal die criminele pillenslikkers.

Ja, jij als gebruiker werkt mee aan de ver criminalisering van onze samenleving. Aan jouw pillensmoel kleeft crimineel bloed.

Wordt je betrapt, volop met je naam en snoet op de digitale schandpaal alsmede een regelrechte vermelding aan de werkgever en directe familie. :)
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:45:54 #40
pi_187867095
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:43 schreef Elzies het volgende:
Aan jouw pillensmoel kleeft crimineel bloed.

Helemaal niet. De doden en criminaliteit zijn een gevolg van het verbieden van drugs. Als drugsgebruiker ben ik natuurlijk tegen het verbod. De verbieders zoals jij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen van de War on Drugs en daarmee medeschuldig aan massamoord.
pi_187867306
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Helemaal niet. De doden en criminaliteit zijn een gevolg van het verbieden van drugs. Als drugsgebruiker ben ik natuurlijk tegen het verbod. De verbieders zoals jij zijn verantwoordelijk voor de gevolgen van de War on Drugs en daarmee medeschuldig aan massamoord.
Het harddrug gebruik zal nooit of te nimmer worden gelegaliseerd. Dus laten we die luchtballon nu eens eindelijk loslaten. Er komt juist meer verbod. De paddo's werden verboden en binnenkort zal ook lachgas verboden worden. In plaats van legalisatie zien we juist toename van verbod.

Als gebruiker ben je mede verantwoordelijk voor de maatschappelijke drugsoverlast. Waarom zou je als betrapte gebruiker daar niet voor hoeven opdraaien? Denk aan al die kosten die gemeentes kwijt zijn bij het opruimen van dat drugsafval. Mede veroorzaakt omdat de gebruiker zonodig dat pilletje wil slikken. Draag dan ook maar bij voor die gemaakte kosten middels een forse opgelegde drugsboete.

Naast de digitale schandpaal zie ik zo'n drugsboete in de nabije toekomst eraan komen. Men zal naar nieuwe manieren zoeken om drugsgebruik te ontmoedigen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:56:08 #42
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187867330
Goed idee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 11 juli 2019 @ 17:57:58 #43
pi_187867379
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:55 schreef Elzies het volgende:
Het harddrug gebruik zal nooit of te nimmer worden gelegaliseerd. Dus laten we die luchtballon nu eens eindelijk loslaten.
Drugs zullen nooit worden geëlimineerd. Dus laten we die luchtballon nu eindelijk eens loslaten.

quote:
Als gebruiker ben je mede verantwoordelijk voor de maatschappelijke drugsoverlast. Waarom zou je als betrapte gebruiker daar niet voor hoeven opdraaien? Denk aan al die kosten die gemeentes kwijt zijn bij het opruimen van dat drugsafval. Mede veroorzaakt omdat de gebruiker zonodig dat pilletje wil slikken. Draag dan ook maar bij voor die gemaakte kosten middels een forse opgelegde drugsboete.
Ik ben tegen de War on Drugs en ben daarom niet verantwoordelijk voor de desastreuze gevolgen van die War on Drugs.
pi_187867429
Gewoon minder hardstyle EDM etc festivals en meer metal festivals. Daar wordt alleen gedronken en geblowt.
pi_187867444
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:53 schreef J.Caesar het volgende:

[..]

Fijne huisarts ;( en vooral gebaseerd op onderbuiken.
Ik zuig het helaas niet uit mijn duim. Als je een beetje rond vraagt naar medicijngebruik vliegen de x-pammetjes je om de oren. Ik krijg vaak het idee dat ze er maar pilletjes ingooien om van het gezeur van de patiënt af te zijn. Met name die types die voor elke scheet naar de huisarts gaan en een totaal gebrek aan zelfkennis hebben. Daar kun je aardig wat festivalterreinen mee vullen. ;)
pi_187867451
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Drugs zullen nooit worden geëlimineerd. Dus laten we die luchtballon nu eindelijk eens loslaten.
[..]

Wat met tabak is gelukt zal ook met dit lukken.
pi_187867455
[me]: Minder Grapperhaus in Nederland!
.
pi_187867467
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef Fer het volgende:
/me: Minder Grapperhaus in Nederland!
Doe mij maar minder VVD dan volgt de rest vanzelf wel.
pi_187867486
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Ik zuig het helaas niet uit mijn duim. Als je een beetje rond vraagt naar medicijngebruik vliegen de x-pammetjes je om de oren. Ik krijg vaak het idee dat ze er maar pilletjes ingooien om van het gezeur van de patiënt af te zijn. Met name die types die voor elke scheet naar de huisarts gaan en een totaal gebrek aan zelfkennis hebben. Daar kun je aardig wat festivalterreinen mee vullen. ;)
Ik heb nog wat doosjes donnetjes maar ik geef ze niemand.
pi_187867498
Dit land heeft vooral behoefte aan wat minder CDA en VVD op J&V.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 juli 2019 @ 18:05:20 #51
pi_187867515
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat met tabak is gelukt zal ook met dit lukken.
Je bedoeld dat door de belastingverhogingen op tabak er een steeds grotere illegale tabaksmarkt aan het ontstaan is?
  donderdag 11 juli 2019 @ 18:05:40 #52
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_187867526
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_187867535
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:04 schreef Monolith het volgende:
Dit land heeft vooral behoefte aan wat minder CDA en VVD op J&V.
Zijn nog wel wat meer vooral die welke ook gedoogden vind ik!

MInder VVD of dat hun nalatenschap echter wijzigen doet, ik waag het te betwijfelen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 18:07:17 ]
pi_187867568
Zeker de grappigste in tha house
Ik zwaai naar dieren.
pi_187867591
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je bedoeld dat door de belastingverhogingen op tabak er een steeds grotere illegale tabaksmarkt aan het ontstaan is?
Dat ook uiteraard, plus ik denk wat men nu kopen kan wordt of hoeft helemaal niet meer gecontroleerd te worden?
Het staat er immers op kan slecht voor U ... zijn. Eigen schuld dikke bult.
pi_187867599
quote:
1s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:08 schreef Geerd het volgende:
Zeker de grappigste in tha house
Hoef ik helemaal niet te zijn, dat is wat mij betreft al bewezen.

Kwamen overwonnen en maakten het stuk?!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2019 18:16:30 ]
pi_187867703
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je zou toch zeggen dat ze daar na bijna 100 jaar War on Drugs wel achter zijn gekomen :P
pi_187867755
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

De aanname dat het door de pharmacie komt. Met andere woorden, bonussen. Ik praat uit ervaring overigens. Heb zelf zo'n bonneboekje.
  donderdag 11 juli 2019 @ 18:26:34 #59
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_187867766
Wat een zak stront :r
pi_187867809
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 16:21 schreef dontcare het volgende:

[..]

denk dat je bij die vvd snuivers meer coke zal vinden als bij de gemiddelde festival bezoeker eigenlijk ....
Misschien kan Grapperhaus ook even opperen dat er eens wat kantoren op de Zuidas moeten worden gesloten. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 11 juli 2019 @ 18:37:42 #61
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_187867903
Dat verklaart een hoop. Het leek me ook al sterk dat je in nuchtere toestand van die kutherrie kunt genieten.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_187867992
Begin maar met al die bevrijdingsfestivals. Dat wordt toch een beetje een schijnvertoning, o.a. door die gristenrakkers als Blokhuis en Grapperhaus zelf aan het roer die wel even vertellen dat het ook gezellig kan zijn zonder drank, drugs en festivals. Gewoon een spelletje Halma met het gezin.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187868539
Ik zag een mooie tweet hierover:

Reezyard twitterde op donderdag 11-07-2019 om 08:35:10 Minder zwembaden in strijd tegen zwembadterreur. Minder rokjes in strijd tegen verkrachtingen. Minder bomen in strijd tegen de eikenprocessierups. Minder huizen in strijd tegen de woningbranden.https://t.co/ZaQwE4Ke36 reageer retweet
Ik zou er nog aan toe willen voegen: minder voetbalwedstrijden in strijd tegen supportersgeweld
pi_187868606
Ik snap trouwens wel nu waarom ze een leek als Grapperhaus minister hebben gezet.

Kwam dit tegen:

https://www.justis.nl/bin(...)017_tcm34-295972.pdf

_O-
pi_187868723
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:16 schreef Elfletterig het volgende:

Reezyard twitterde op donderdag 11-07-2019 om 08:35:10 Minder zwembaden in strijd tegen zwembadterreur. Minder rokjes in strijd tegen verkrachtingen. Minder bomen in strijd tegen de eikenprocessierups. Minder huizen in strijd tegen de woningbranden.https://t.co/ZaQwE4Ke36 reageer retweet
Ik zou er nog aan toe willen voegen: minder voetbalwedstrijden in strijd tegen supportersgeweld
O+
pi_187868884
Als de politie ergens weinig te doen hebben zijn het wel festivals waar veel XTC gebruikt wordt :')
pi_187869008
Enge man die Grapperhaus.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_187869041
Ik durf het haast niet te schrijven hoe eng ik deze vinden doe, maar in bepaalde jaren was die geloof ik niet verkeerd geweest?
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:53:11 #69
pi_187869236
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:16 schreef Elfletterig het volgende:

Minder wetten in strijd tegen criminaliteit. Minder politici in strijd tegen problemen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 19:54:53 #70
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_187869276
Ik gaf hem nog het voordeel van de twijfel, maar inmiddels is hij net zo'n gevaarlijke gek met zieke denkbeelden als zijn voorgangers. Misselijkmakend.
pi_187869318
Hoe gaan ze dit in hemelsnaam in de wet vastleggen :')
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_187870418
Mijn minst favoriete minister. Hele rare omweg dit.
pi_187870596
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Minder wetten in strijd tegen criminaliteit. Minder politici in strijd tegen problemen.
Minder banken in strijd tegen witwassen. Minder kerken in strijd tegen kindermisbruik. Minder scholen in strijd tegen spijbelen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187871067
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Minder banken in strijd tegen witwassen. Minder kerken in strijd tegen kindermisbruik. Minder scholen in strijd tegen spijbelen.
Minder politici in strijd tegen corruptie.
pi_187872298
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Minder politici in strijd tegen corruptie.
Dit is een hele mooie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')