Je bedoeld dat door de belastingverhogingen op tabak er een steeds grotere illegale tabaksmarkt aan het ontstaan is?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat met tabak is gelukt zal ook met dit lukken.
Zijn nog wel wat meer vooral die welke ook gedoogden vind ik!quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:04 schreef Monolith het volgende:
Dit land heeft vooral behoefte aan wat minder CDA en VVD op J&V.
Dat ook uiteraard, plus ik denk wat men nu kopen kan wordt of hoeft helemaal niet meer gecontroleerd te worden?quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bedoeld dat door de belastingverhogingen op tabak er een steeds grotere illegale tabaksmarkt aan het ontstaan is?
Hoef ik helemaal niet te zijn, dat is wat mij betreft al bewezen.quote:
Je zou toch zeggen dat ze daar na bijna 100 jaar War on Drugs wel achter zijn gekomenquote:Op donderdag 11 juli 2019 17:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Drugs zullen nooit worden geëlimineerd. Dus laten we die luchtballon nu eindelijk eens loslaten.
De aanname dat het door de pharmacie komt. Met andere woorden, bonussen. Ik praat uit ervaring overigens. Heb zelf zo'n bonneboekje.quote:Op donderdag 11 juli 2019 18:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik zuig het helaas niet uit mijn duim. Als je een beetje rond vraagt naar medicijngebruik vliegen de x-pammetjes je om de oren. Ik krijg vaak het idee dat ze er maar pilletjes ingooien om van het gezeur van de patiënt af te zijn. Met name die types die voor elke scheet naar de huisarts gaan en een totaal gebrek aan zelfkennis hebben. Daar kun je aardig wat festivalterreinen mee vullen.
Misschien kan Grapperhaus ook even opperen dat er eens wat kantoren op de Zuidas moeten worden gesloten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 16:21 schreef dontcare het volgende:
[..]
denk dat je bij die vvd snuivers meer coke zal vinden als bij de gemiddelde festival bezoeker eigenlijk ....
Ik zou er nog aan toe willen voegen: minder voetbalwedstrijden in strijd tegen supportersgeweldtwitter:Reezyard twitterde op donderdag 11-07-2019 om 08:35:10Minder zwembaden in strijd tegen zwembadterreur. Minder rokjes in strijd tegen verkrachtingen. Minder bomen in strijd tegen de eikenprocessierups. Minder huizen in strijd tegen de woningbranden.https://t.co/ZaQwE4Ke36 reageer retweet
quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag een mooie tweet hierover:Ik zou er nog aan toe willen voegen: minder voetbalwedstrijden in strijd tegen supportersgeweldtwitter:Reezyard twitterde op donderdag 11-07-2019 om 08:35:10Minder zwembaden in strijd tegen zwembadterreur. Minder rokjes in strijd tegen verkrachtingen. Minder bomen in strijd tegen de eikenprocessierups. Minder huizen in strijd tegen de woningbranden.https://t.co/ZaQwE4Ke36 reageer retweet
Minder wetten in strijd tegen criminaliteit. Minder politici in strijd tegen problemen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:16 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zag een mooie tweet hierover:Ik zou er nog aan toe willen voegen: minder voetbalwedstrijden in strijd tegen supportersgeweldtwitter:Reezyard twitterde op donderdag 11-07-2019 om 08:35:10Minder zwembaden in strijd tegen zwembadterreur. Minder rokjes in strijd tegen verkrachtingen. Minder bomen in strijd tegen de eikenprocessierups. Minder huizen in strijd tegen de woningbranden.https://t.co/ZaQwE4Ke36 reageer retweet
Minder banken in strijd tegen witwassen. Minder kerken in strijd tegen kindermisbruik. Minder scholen in strijd tegen spijbelen.quote:Op donderdag 11 juli 2019 19:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Minder wetten in strijd tegen criminaliteit. Minder politici in strijd tegen problemen.
Minder politici in strijd tegen corruptie.quote:Op donderdag 11 juli 2019 21:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Minder banken in strijd tegen witwassen. Minder kerken in strijd tegen kindermisbruik. Minder scholen in strijd tegen spijbelen.
Dit is een hele mooiequote:Op donderdag 11 juli 2019 21:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Minder politici in strijd tegen corruptie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |