Thnx voor de tip! Ik weet dat er bij de toko hele lekkere en authentieke spullen te krijgen zijn, maar ik durf daar eigenlijk nooit goed naar binnenquote:Op zondag 1 september 2019 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veels te duur! Bij de toko veel lekkerder uit de koeling ipv een blikje van de jumbo. Koeling is 1,49 voor een 150g en 2,79 voor 500 gram en echt stukken lekkerder.
Mits je wel van pittig houdt ja.
Zou het toch eens doen! Uit mijn ervaring blijkt dat de mensen daar niet bijten 😝quote:Op zondag 1 september 2019 08:06 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Ik weet dat er bij de toko hele lekkere en authentieke spullen te krijgen zijn, maar ik durf daar eigenlijk nooit goed naar binnen
Er is ook altijd een medewerker die goed NL's kan spreken en je kan helpen. Maar de kimchi is van merk bibigo en is niet te missen in de koeling.quote:Op zondag 1 september 2019 08:06 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Thnx voor de tip! Ik weet dat er bij de toko hele lekkere en authentieke spullen te krijgen zijn, maar ik durf daar eigenlijk nooit goed naar binnen
quote:Op zondag 1 september 2019 08:12 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Zou het toch eens doen! Uit mijn ervaring blijkt dat de mensen daar niet bijten 😝
quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Matige ervaring![]()
Ik zag van de week nog prefab knakworst-zuurkoolburgers bij Lidl en dacht aan je.
Ik denk het wel. Ik heb niet erg op het thema gelet eigenlijk. Ik zag ze dinsdag liggen in elk geval.quote:Op zaterdag 14 september 2019 19:11 schreef Sicstus het volgende:
[..]![]()
Horen die bij de Alpenfest-week?
Held!quote:Op maandag 23 september 2019 12:23 schreef Sicstus het volgende:
Erg he...en ik doe het allemaal voor jullie, zodat jullie die troep niet kopen!
quote:Op maandag 23 september 2019 12:23 schreef Sicstus het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2019 12:23 schreef Sicstus het volgende:
Heel fijn dit ja!quote:Op maandag 23 september 2019 12:23 schreef Sicstus het volgende:
Ik zie op de site van de Appie dat zij die van Grand Italia verkopen, ook 400 gram. Maar die kost wel ¤ 1,35, dat lijkt het me niet waardquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:53 schreef Sicstus het volgende:
De Dirk is trouwens de enige supermarkt (bij mijn weten) die ravioli in 400gr blikken verkoopt. Andere supermarkten hebben alleen blikken van 800 gram. Dan moet je het dus met zijn 2-en eten, of 2x ravioli eten binnen vier dagen want na opening is de boel maximaal nog 3 dagen houdbaar. Beide opties zijn niet erg aantrekkelijk...
Godver. Dan had ik mooi kunnen vergelijkenquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:16 schreef Granqvist het volgende:
[..]
Ik zie op de site van de Appie dat zij die van Grand Italia verkopen, ook 400 gram. Maar die kost wel ¤ 1,35, dat lijkt het me niet waard
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:31 schreef HeatWave het volgende:
Dude, je "naait" jezelf door het (alleen*) hier te doen, maak een Youtube-kanaal en binnenlopen!
* uiteraard wil ik niet dat je dan hier weggaat.
Ik maak geen grapje, Good Mythical Morning doet niet anders, check ze maar eensquote:
Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik ben niet zo camerageniek en niet zo'n vlotte praterquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje, Good Mythical Morning doet niet anders, check ze maar eens.
Camerageniek hoeft niet, zie Food Wishes op Youtube. Beetje kunnen praten is wel handig.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik ben niet zo camerageniek en niet zo'n vlotte prater
Thnxquote:Op zondag 6 oktober 2019 17:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Bedankt voor de k&k-reviews, Sicstus! Ik lees jouw stukjes altijd met veel plezier.
Ik heb er ook over gedacht om zoiets te doen. Maar wat mij hindert is dat ik op die manier uit de anonimiteit ga. En dat is erg moeilijk, gaan mensen mij herkennen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:11 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik ben niet zo camerageniek en niet zo'n vlotte prater
Je betaald bij de Febo inderdaad voor een frikandel/speciaaltje/whatever al 2 euro inderdaadquote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:26 schreef Karstman het volgende:
Bij de Febo is het al heel lang geen 2 euro meer. De enkele Grillburger is al 2,20 en de rest duurder.
Die 20 cent extra is het meer dan waard.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 08:26 schreef Karstman het volgende:
Bij de Febo is het al heel lang geen 2 euro meer. De enkele Grillburger is al 2,20 en de rest duurder.
Bij de FEBO is inderdaad alles vers bereid!quote:Op woensdag 9 oktober 2019 21:03 schreef Nine. het volgende:
Voor 2 euro heb je bij de FEBO een verse burger die veel lekkerder is dan deze pre-fab meuk.
Als je bij de FEBO een burger aan de counter bestelt wordt ie gewoon vers voor je neus bereid.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 20:11 schreef Nielojram75 het volgende:
Bij de FEBO is inderdaad alles vers bereid!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |