Vooral dit word maar niet duidelijk en vrij consequent genegeerd...quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap een aantal dingen niet/ heb een aantal vragen;
- hebben TS en “vriendin” ook een relatie volgens vriendin? Er zijn immers geen afspraken...
- wat wil je zelf TS? En denk je dat ze daar in mee wil?
Heb ik wel geprobeerd, en stevig ook. Met stemverheffing, met uitleg, met boos naar huis gaan. Maar dan blijkt dat mijn punt niet over te brengen valt. Pas na dagen komt dan heel zwakjes een 'het was een beetje raar', op iets wat te gek voor woorden was.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Nou of je een relatie hebt. Of je daarin monogaam gaat zijn of niet. Hoe je er mee om gaat als er toch iemand in haar leven komt waarmee ze dat wel wil
Volgensmij is het probleem vooral dat jullie dingen niet van te voren duidelijk af hebben gesproken en dat jullie gewoon niet communiceren. Jij net zo erg als zij want jij geeft het ook niet aan als jou iets te ver gaat
omdat je blijkbaar toch weer terug komt na die paar dagen hequote:Op donderdag 11 juli 2019 13:27 schreef jantco het volgende:
[..]
Heb ik wel geprobeerd, en stevig ook. Met stemverheffing, met uitleg, met boos naar huis gaan. Maar dan blijkt dat mijn punt niet over te brengen valt. Pas na dagen komt dan heel zwakjes een 'het was een beetje raar', op iets wat te gek voor woorden was.
-Ze woont gewoon thuis, haar dochter woont daar tot dat die een huis heeft. Er is veel aanloop van jongere vrienden. *Niet* van leeftijdgenoten.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:25 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap een aantal dingen niet/ heb een aantal vragen;
- waar woont de “vriendin” van TS? In een woongroep?
- waarom gaat ze niet verhuizen als haar huidige omgeving slecht is voor haar?
- hebben TS en “vriendin” ook een relatie volgens vriendin? Er zijn immers geen afspraken...
- wat geeft ze TS nog? Hoeveel tijd brengen ze samen door?
- wat wil je zelf TS? En denk je dat ze daar in mee wil?
volgens mij lul je er zo omheen omdat je dondersgoed weet dat die relatie vooral in jouw hoofd bestond en zij geen grenzen over is gegaan behalve de jouwe, waar je niet achter durft te gaan staan omdat je liever in deze voor jou super pijnlijke situatie zit dan alleen bentquote:Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef jantco het volgende:
[..]
-Ze woont gewoon thuis, haar dochter woont daar tot dat die een huis heeft. Er is veel aanloop van jongere vrienden. *Niet* van leeftijdgenoten.
-het is een eigen huis. Maar verhuizen heb ik wel eens geopperd.
-pijnlijke vraag. Ik dacht dat wij een relatie hadden. Ze noemt mij nog steeds 'schat'.
-wat ik wil: ik wil graag lid van een setje zijn. Maar dat gaat dus (niet meer).
Haar filosofie: als ik bij iemand ben, staat die op nr 1. Terwijl dat bij mij echt anders werkt, meer zoals in het liedje "You are allways on my mind".
Dus jullie hebben een echte relatie. Wel vrij bizarre voorwaarde, maar ieder zijn ding.quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef jantco het volgende:
-Ik heb één keer MDMA met haar gebruikt. Dat was haar voorwaarde om tot een echte relatie te komen. Verder houd ik niet van drugs. Ik regel mijn emoties met muziek, of met een discussie.
Huh.. hier geeft ze duidelijk aan dat ze niet van relaties is, en er ook nooit een relatie tussen jullie is geweest (hoewel ze het prima vindt als jij dat denkt).quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:03 schreef jantco het volgende:
Ze zegt, beetje boos:"Ik bén niet van de relatie, dat heb ik altijd gezegd!" En later blijkt dan dat ze aan verlatingsangst leidt. De relatie met mij duurt al 'heel lang', volgens haar. En verder:"hij denkt dat ik zijn vriendin ben.... jij mag dat ook denken".
Dus er mag van je “vriendin” bij haar thuis gebruikt worden? Terwijl ze er last van heeft? Dat is toch raar?quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef jantco het volgende:
[..]
-Ze woont gewoon thuis, haar dochter woont daar tot dat die een huis heeft. Er is veel aanloop van jongere vrienden. *Niet* van leeftijdgenoten.
-het is een eigen huis. Maar verhuizen heb ik wel eens geopperd.
-pijnlijke vraag. Ik dacht dat wij een relatie hadden. Ze noemt mij nog steeds 'schat'.
-wat ik wil: ik wil graag lid van een setje zijn. Maar dat gaat dus (niet meer).
Haar filosofie: als ik bij iemand ben, staat die op nr 1. Terwijl dat bij mij echt anders werkt, meer zoals in het liedje "You are allways on my mind".
Ik vind het oprecht knap hoe jij altijd zo oprecht en serieus kunt blijven/reagerenquote:Op donderdag 11 juli 2019 11:51 schreef Samzz het volgende:
Je moet jezelf afvragen of jij op deze manier gelukkig bent in je relatie (al vind ik het lastig hier het woord relatie aan te hangen), is het antwoord nee, dan weet je wat je moet doen.
Meer dat TS een safe space voor haar is die ze kan nemen en gebruiken wanneer ze wilt.quote:Op donderdag 11 juli 2019 14:04 schreef Vliegbaard het volgende:
Het moge toch wel duidelijk zijn dat zij jou als vriend ziet en niet als (liefdes)partner. Dat staat nog even los van haar vrije leven. Blijkbaar beseft ze ergens dat jij dit anders ziet maar om een of andere reden wil ze je niet kwetsen en confronteert ze je liever niet met de feiten maar laat het zo hoog oplopen dat jij diegene bent die er een eind aan mag breien.
Jullie zijn nooit een setje geweest.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:33 schreef jantco het volgende:
quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:24 schreef jantco het volgende:
Ik zei vorige week nog tegen mijn vriendin en haar vriend: "Het lijkt wel of ik in een film speel. De mensen gaan naar de film om dingen te beleven en dan veilig naar huis te gaan. Maar ik zit er zelf midden in."
quote:Op donderdag 11 juli 2019 12:58 schreef jantco het volgende:
-Ik heb één keer MDMA met haar gebruikt. Dat was haar voorwaarde om tot een echte relatie te komen. Verder houd ik niet van drugs. Ik regel mijn emoties met muziek, of met een discussie.
misschien rare gedachte, maar als je geen ruzie kunt maken. Als dergelijke emoties haar ontgaan. Hoe kun je dan ooit werkelijk verbinding met haar maken in liefde.quote:Op donderdag 11 juli 2019 13:27 schreef jantco het volgende:
[..]
Heb ik wel geprobeerd, en stevig ook. Met stemverheffing, met uitleg, met boos naar huis gaan. Maar dan blijkt dat mijn punt niet over te brengen valt. Pas na dagen komt dan heel zwakjes een 'het was een beetje raar', op iets wat te gek voor woorden was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |