abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 juli 2019 @ 15:57:29 #151
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187883565
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:44 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Het wordt nu wel heel erg triest, dus omdat de Amerikaanse tv fake news laat zien is het prima dat jij om je gelijk te bewijzen een fake foto plaatst?

En als Obama met die mensen op de foto staat wat zegt dat dan over Trump die met exact dezelfde foto staat, zelfs echt met MJ?
Van wie ben jij een kloon? Xap1t? ExtraWaskracht? Fir3fly? Ringo?

Je bent minstens zo vervelend en simpel tegelijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 12 juli 2019 @ 15:59:37 #152
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187883604
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik snap best dat je veel aan mij denkt, maar je hebt hopelijk door dat je niet op mij reageerde?
Was een grapje, kijken of hij zou happen.

Maar jij bent slechts half zo vervelend en soms ook nog eens in staat een inhoudelijke discussie te voeren. Alleen jammer van je vooringenomenheid.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:24:07 #153
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187884012
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:36 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik wil stellen dat deze term betrekking heeft op zowel de gebruikelijke anti-Trumpers als de never-Trumpers
[..]

Noem er eens vijf, want je bent je nu alleen in vage termen aan het uiten.
5 maar? Waarom geen 10? Of 20? Anyway, vooruit dan maar, een korte zoektocht levert bv:

Sean Hannity:
Tucker Carlsen:
Donnie Jr.
DonaldJTrumpJr twitterde op woensdag 31-01-2018 om 16:47:05 Because Trump Derangement Syndrome is real. They can’t acknowledge that anything @realDonaldTrump says or does is good for our country. https://t.co/uYszpGuOWM reageer retweet
Trump zelf
realDonaldTrump twitterde op woensdag 18-07-2018 om 13:27:59 Some people HATE the fact that I got along well with President Putin of Russia. They would rather go to war than see this. It’s called Trump Derangement Syndrome! reageer retweet
Herman Cain

quote:
Het is simpelweg een reactie op het geraaskal van de fervente haters. Met hen valt geen normale discussie te voeren, omdat imo zij teveel de emotie de boventoon laten voeren.
Ik vind het geen manier van discussiëren. Wat je doet is mensen weg zetten die een argument (proberen te) maken. Wat het bereikt is dat mensen niet meer na hoeven te denken, omdat de andere zogenaamd maar gek zou zijn.

Denk btw dat dit wel redelijk offtopic aan het gaan is.
  Spellchecker vrijdag 12 juli 2019 @ 16:28:29 #154
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_187884083
Minister VS stapt op na rel rond Epstein
quote:
De Amerikaanse minister Alexander Acosta (Werkgelegenheid) stapt op. Hij lag onder vuur vanwege zijn rol bij de vervolging van de van kindermisbruik verdachte miljardair Jeffrey Epstein.
Acosta was in 2008 aanklager en regelde destijds dat Epstein schuld bekende in twee aanklachten wegens prostitutie waardoor hij een veel zwaardere straf wegens het misbruik van minderjarige meisjes ontliep. Die overeenkomst werd geheimgehouden voor de slachtoffers in de misbruikzaak.
pi_187884211
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

Dit is geen beschuldiging, maar een aanduiding van gedrag.

En ik begrijp even de vergelijking niet die jij hier bezigt. Omdat ik zogenaamd Trump-geobsedeerd ben mag ik geen oordeel vormen over het onsamenhangende geraaskal van anti-Trumpers?
Hoe werk dit precies in jouw brein?

Het is maar wat je onsamenhangend geraaskal over Trump noemt, als dat al het noemen van zijn naam is bij een bericht over Epstein dan begrijp je denk ik niet helemaal wat onsamenhangend geraaskal is.

Wat ik wel onsamenhangend geraaskal vind is het onmiddellijk beginnen te framen van mensen de link tussen Trump en Epstein wel juist in kunnen schatten als TDS'ers die hopen dat dit Trump eindelijk een keer af zou zetten, jij bent namelijk de enige in dit topic geweest die hierover begon en dat lijkt me een beter voorbeeld van TDS dan iemand als KoosVogels die op een normale manier kan uitleggen waarom Trump genoemd wordt (net zoals Clinton overigens)
pi_187884442
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:57 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Van wie ben jij een kloon? Xap1t? ExtraWaskracht? Fir3fly? Ringo?

Je bent minstens zo vervelend en simpel tegelijk.
En jij bent dan een doorgesnoven complotidioot?

Je bent namelijk ook nogal gek van fake news om je absurde standpunten mee te rechtvaardigen.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:48:10 #157
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187884492
Tijd voor ontopic weer?
2019: The Great Awakening
pi_187884533
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 15:59 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Was een grapje, kijken of hij zou happen.

Maar jij bent slechts half zo vervelend en soms ook nog eens in staat een inhoudelijke discussie te voeren. Alleen jammer van je vooringenomenheid.
Wel grappig dat jij over vooringenomenheid begint terwijl je al begint te janken dat het zo gemeen is als de naam Trump genoemd wordt en volgens je eigen verkeerde interpretatie Clinton niet.

Inhoudelijk is natuurlijk ook een bizar argument voor iemand die denkt dat het plaatsen van nep foto's om zijn bizarre standpunten te onderbouwen iets toevoegt aan een inhoudelijke discussie.
  vrijdag 12 juli 2019 @ 16:52:36 #159
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187884627
quote:
Niet onverwachts. Ik vrees dat met zijn aftreden we niet dichter bij de waarheid gaan komen van wat er toen achter gesloten deuren heeft plaats gevonden.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  vrijdag 12 juli 2019 @ 17:55:19 #160
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_187885819
quote:
Niet meer dan terecht lijkt mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_187886882
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:29 schreef speknek het volgende:
Hier is overigens Trump die het goeie doet m.b.t. Epstein, uit de aanklacht van april 2016.

[ afbeelding ]
Opvallend dat dit totaal geen aandacht krijgt. Wellicht goed om nog een keer te posten:

Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:52:47 #162
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187886993
Jeffrey Epstein allegedly hired private investigators and engaged in a campaign of intimidation against accusers in Florida (CNN)

Het is echt een beerput. Heeft de established media opeens door dat dit soort nieuws veel clicks oplevert? New York Magazine heeft heel veel verschillende artikelen over de zaak. Een ouder artikel zoals Epstein Masseuse: ‘Basically, I Was Training to Be a Prostitute for Him and His Friends’ is van van februari 2011 en daarna stil. In maart van dit jaar schrijven ze dan weer voor het eerst over deze zaak: What's in the Jeffrey Epstein Sex-Scandal Documents? We May Soon Find Out

Het aantal artikelen sinds de arrestatie staat nu al op 17. Ik hoor het als het niet klopt, thanks.
2019: The Great Awakening
  vrijdag 12 juli 2019 @ 18:57:49 #163
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_187887095
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 13:31 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee, juist nu de publiciteit zoeken. Het ijzer smeden wanneer het heet is. Proberen een boekdeal binnen te halen en je flink laten betalen door tv-zenders voor een interview. Er zullen best vrouwen bij zij die later aan lager wal geraakt zijn en misschien ergens in een krot wonen met drie kinderen zonder vader en laagbetaald baantje, die hier een kans in zien om iets slechts uit het verleden om te buigen tot iets waarmee je je voordeel kunt doen. Ik bedoel dus dat ik het zou snappen als er echte slachtoffers zich melden en de publiciteit op zoeken.

En er zijn dus blijkbaar ook nog niet eens golddiggers en psychiatrisch patienten opgedoken.
Ja, want meisjes die van jongs afaan in de mensenhandel gevangen zitten zullen vast massaal geneigd zijn zo in de openbaarheid te treden voor wat centen. Daar zal vast geen angst in mee spelen.
Zeker in Amerika, waar alles erbij gesleept wordt om aan karaktermoord te doen. Waar wie de duurste advocaten heeft veelste veel gewicht heeft.

Zelfs hier, waar men er redelijk zorgvuldig mee om gaat is het een loodzware weg die zelfs enkel daarom al tevaak afgeraden wordt door justitie. In dit geval hebben we het over een land die vrijspreekt omdat de arme dader zo geen zwem carriere kan hebben, of waar ondanks hard bewijs er vrijspraak is omdat het slachtoffer geen maagd meer was toen ze verkracht werd.

De kans dat een slachtoffer van mensenhandel zo in de spotlight wil gaan staan is echt niet zo groot. Elke schaamte, elke pijn, zal dan openbaar worden. In een mate die op zichzelf al traumatiserend is.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Forum Admin vrijdag 12 juli 2019 @ 18:59:14 #164
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_187887124
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Opvallend dat dit totaal geen aandacht krijgt. Wellicht goed om nog een keer te posten:

[ afbeelding ]
Wtf lees ik
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187887167
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 18:59 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wtf lees ik
Een aanklacht. Naar ik begrijp heeft het vermeende slachtoffer die later weer ingetrokken (er wordt gezegd dat ze dat deed omdat ze werd bedreigd).
  Forum Admin vrijdag 12 juli 2019 @ 19:02:13 #166
pi_187887178
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een aanklacht. Naar ik begrijp heeft het vermeende slachtoffer die later weer ingetrokken (er wordt gezegd dat ze dat deed omdat ze werd bedreigd).
Ghehe, bedoelde het meer hetgeen erin staat. Dat is nogal wat..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_187887184
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ghehe, bedoelde het meer hetgeen erin staat. Dat is nogal wat..
Zieke shit, inderdaad. Je mag toch hopen dat het gelul is.
  Forum Admin vrijdag 12 juli 2019 @ 19:33:14 #168
pi_187887762
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2019 19:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zieke shit, inderdaad. Je mag toch hopen dat het gelul is.
Inderdaad. Lijkt wel uit een slechte film te komen oid
  zaterdag 13 juli 2019 @ 00:06:04 #169
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_187892798
Update:

quote:
Epstein Paid $350,000 to Tamper With Witnesses, Prosecutors Say
The accusations were made by federal prosecutors who want to deny bail for Mr. Epstein, the financier facing sex-trafficking charges.

Jeffrey Epstein, the financier facing sex-trafficking charges in New York, was accused of witness tampering on Friday by federal prosecutors, who said he wired $350,000 to two people who were potential witnesses against him.

Mr. Epstein sent the money to the potential witnesses in late November and early December, 2018, shortly after the Miami Herald published an investigative report about a secret deal he had reached with the authorities in Florida to avoid federal prosecution, prosecutors said.

The United States attorney’s office in Manhattan made the new allegations in a court filing asking that Mr. Epstein be denied bail while he awaits trial, saying the payments were evidence that he might try to influence witnesses if he were not detained.

Mr. Epstein’s lawyers maintain their client has lived a law-abiding life for the past 14 years, since he pleaded guilty to state prostitution charges in Florida and served 13 months in jail. He has pleaded not guilty to the charges in New York.

But prosecutors said that Mr. Epstein had paid significant amounts of money to influence individuals who were close to him and who might be witnesses against him at trial.

The prosecutors said Mr. Epstein wired $250,000 to one of his employees and $100,000 to a second person. Both were identified in the government’s memorandum as possible co-conspirators.

The payments and their timing, the prosecutors wrote, suggests Mr. Epstein was trying to “influence co-conspirators” who might provide information against him in light of the allegations in the Miami Herald series.

Mr. Epstein, 66, was arrested on Saturday when his private jet landed at Teterboro Airport in New Jersey after a flight from Paris. He was charged with sex-trafficking and conspiracy in an indictment unsealed on Monday by the office of Geoffrey S. Berman, the United States attorney in Manhattan.

The indictment said that between 2002 and 2005, Mr. Epstein and his employees paid dozens of underage girls to engage in sex acts with him at his homes in Manhattan and Palm Beach, Fla.

Mr. Epstein is also accused in the indictment of encouraging some of his victims to recruit other underage girls for him to abuse. Prosecutors said he paid his “victim-recruiters” hundreds of dollars for each girl they brought him. “In so doing, Epstein maintained a steady supply of new victims to exploit,” the indictment said.

On Thursday, Mr. Epstein asked a judge to allow him to remain free on bond as he awaited trial. He pledged to put up his $56 million Manhattan mansion and his private jet as collateral.

He also proposed he be allowed to remain under house arrest in the mansion, offering to pay for round-the-clock security guards to ensure he did not flee. He said he would wear an ankle bracelet that monitors his location, surrender his passport and ground his jet.
Schaamteloos, deze vent.
pi_187893160
Worden zijn vrouwelijke meiden-ronselaarsters ook nog in staat van beschuldiging gesteld?
  zaterdag 13 juli 2019 @ 10:34:35 #171
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187896624
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_187896731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Gut o gut, een bekende van Epstein, hoeveel bekenden zou die man wel niet hebben? Zullen we die allemaal maar hier gaan behandelen of houden we het alleen op Trump.

Het is te hopen dat deze man geen moslim in zijn kennissenkring heeft want dan kan ik lekker losgaan, maar dan zal het topic wel weer gesloten worden of de reacties verwijderd.
Ik durf er wel geld op te zetten dat zowel Trump als Bill er niet goed op zullen staan als bekend wordt wat ze uitgespookt hebben in relatie met Epstein.

Beide heren zijn niet van het weigeren van lekkere jongedames. En als ze dan toevallig wettelijk te jong bleken te zijn, ach...

Overigens werden dit soort zaken 20 jaar geleden heel anders benaderd dan tegenwoordig. Ik ken wel meer beroemdheden die geregeld minderjarigen stuk hebben getrokken. Er zijn nu eenmaal mannen die daarvan houden en als je geld en status hebt is dat niet zo lastig te realiseren. En vroeger kwam je daar ook gewoon mee weg.
pi_187896837
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 00:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Update:
[..]

Schaamteloos, deze vent.
En veel geld dat helpt ook niet, ik zou hem op borgtocht vrijlaten. Hij gaat toch de voorwaarden overtreden dan heb je in ieder geval al een huis en een jet. Wel zou ik wat meer onderpand eisen als hij zo makkelijk 56 miljoen aanbiedt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 13 juli 2019 @ 11:09:24 #174
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_187896972
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 10:34 schreef SeLang het volgende:

Vervelen die meisjes zich niet kapot op dat eiland? Of hebben die het sowieso te druk?
Hopelijk keren ze dat eiland flink ondersteboven. Wie weet wie/wat daar allemaal begraven en verborgen is :X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 13 juli 2019 @ 11:15:35 #175
78918 SeLang
Black swans matter
pi_187897019
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2019 11:09 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hopelijk keren ze dat eiland flink ondersteboven. Wie weet wie/wat daar allemaal begraven en verborgen is :X
Er staat sowieso een kluis met geheimzinnige inhoud
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')