abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187859443
quote:
Jeffrey Epstein, Billionaire Long Accused of Molesting Minors, Is Charged

Mr. Epstein, who was charged with sex trafficking, had avoided federal charges a decade ago in a widely criticized plea deal.

Jeffrey E. Epstein, a billionaire New York financier long accused of molesting dozens of girls, was arrested on Saturday and charged with sex trafficking by federal prosecutors, an extraordinary turn of events in a long and sordid criminal case.

Two people with knowledge of the charges said on Saturday night that Mr. Epstein had been arrested in the New York area and was in federal custody.

He is expected to appear before a federal magistrate on Monday, more than a decade after he first gained notoriety with lurid accusations that he had paid dozens of girls for sexual massages in Florida.


Mr. Epstein, 66, had avoided federal criminal charges in 2007 and 2008 in a widely criticized plea deal whose lenient terms continue to roil the Justice Department and are facing new scrutiny in the #MeToo era.


Before the plea deal, Mr. Epstein, a former hedge-fund manager, had been friendly with Donald J. Trump, former President Bill Clinton and Prince Andrew, the Duke of York.

He pleaded guilty to lesser state charges of soliciting prostitution, served 13 months in a county lockup and registered as a sex offender. His jail arrangement allowed him to get out of the Palm Beach County Stockade six days a week to work out of his office.

The United States attorney’s office in Manhattan, which brought the charges against Mr. Epstein, declined to comment on Saturday night.

CBS Miami reported that Mr. Epstein was arrested late Saturday afternoon at Teterboro Airport in New Jersey after his private jet landed there from Paris. He was taken into custody by federal agents.

The television station said Mr. Epstein was arrested under a sealed federal indictment and charged with one count of sex trafficking and one count of conspiracy to commit sex trafficking.

Defense lawyers for Mr. Epstein could not immediately be reached for comment.

Women who said they were Mr. Epstein’s victims have repeatedly assailed federal prosecutors for agreeing to a nonprosecution deal with him more than a decade ago.

Jack Scarola, a lawyer for two of the women, said he had not been informed of the arrest.

“But given his extensive pattern of past criminal conduct and the apparent addictive nature of his aberrant behavior, an arrest comes as no surprise,” Mr. Scarola said on Saturday night.

The new charges against Mr. Epstein were first reported on Saturday night by The Daily Beast.

In the Florida investigation, the authorities found that Mr. Epstein paid cash to dozens of girls, some of them as young as 14 or 15, to give him nude massages that often ended in masturbation, oral sex or, in at least one case, rape.

Some of the girls were runaways or foster children; Mr. Epstein would ask some girls to recruit others to bring to his properties. The encounters took place from 1999 to 2005.

According to court records, in a 2007 interview with the F.B.I., one girl shared that at age 15 she began visiting Mr. Epstein and gave him massages — both in her underwear and then nude — for $200 each.

Over time, the encounters became increasingly sexual. Mr. Epstein also got the girl to bring other girls who worked with her at a local strip club.

The plea deal that protected Mr. Epstein from federal charges was signed by the top federal prosecutor in Miami at the time, Alexander Acosta, who is now President Trump’s labor secretary.

In February, a judge in Florida ruled that the prosecutors led by Mr. Acosta violated federal law when they failed to disclose Mr. Epstein’s nonprosecution agreement to his victims.

The agreement was negotiated in secret while victims were told prosecutors were still pursuing a possible federal criminal case.

Mr. Acosta has defended the handling of Mr. Epstein’s case, saying the plea deal sent Mr. Epstein to jail and guaranteed that he would register as a sex offender.

But lawyers for his victims have fought for years against a punishment they saw as too lenient.

The case received new public scrutiny after an investigative report published by The Miami Herald in November quoted four of Mr. Epstein’s victims, who are now adults, on the record for the first time.

One of the victims, Courtney Wild, now 31, was wearing braces when she first met Mr. Epstein. “Jeffrey preyed on girls who were in a bad way, girls who were basically homeless,” Ms. Wild told The Herald. “He went after girls who he thought no one would listen to and he was right.”

Investigators had identified more than 30 victims. The Herald said it located about 60.

In February, the Justice Department said it had opened an investigation into the nonprosecution agreement. The inquiry is reviewing whether prosecutors committed professional misconduct in their handling of the Epstein case.
Erg schimmig hoe dat destijds met Acosta verlopen is, die toen openbaar aanklager in Florida was en nu minister van arbeid. En met zoveel high-profile bekenden is er veel speculatie over eventuele verdere fallout hiervan.

Additionele Nederlandstalige bron: https://nos.nl/artikel/22(...)t-minderjarigen.html
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187859451
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 09:20 schreef dellipder het volgende: [..] Jawel. En dit werd door Fusion GPS gepromoot. Dat je blijkbaar niet op de hoogte bent, maakt het niet niet waar.
Zucht.

Lees nou eens waar je op reageert. In mijn eerdere post leg ik slechts uit waarom Trump prominent aan bod komt in artikelen over Epstein. Dat heeft niets te maken met een narratief dat wordt gepushed, maar met het simpele feit dat de mannen elkaar kennen. Trump noemde Epstein een 'terrific guy' en er zijn foto's waarop ze samen poseren.

En dat de connectie Trump-Epstein nu extra veel aandacht krijgt, komt doordat de beste man president is. Dan leg je nou eenmaal onder het vergrootglas.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 juli 2019 @ 10:24:57 #3
80382 manny
30 is best veel
pi_187860070
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 09:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zucht.

Lees nou eens waar je op reageert. In mijn eerdere post leg ik slechts uit waarom Trump prominent aan bod komt in artikelen over Epstein. Dat heeft niets te maken met een narratief dat wordt gepushed, maar met het simpele feit dat de mannen elkaar kennen. Trump noemde Epstein een 'terrific guy' en er zijn foto's waarop ze samen poseren.

En dat de connectie Trump-Epstein nu extra veel aandacht krijgt, komt doordat de beste man president is. Dan leg je nou eenmaal onder het vergrootglas.
Inderdaad logisch dat ze dit bekijken en Trump lijkt er correct mee omgegaan te zijn als we de berichtgeving mogen geloven.

prima.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_187860221
Het woord terrific heeft een dubbele betekenis. Welke heeft Trump bedoeld?
  Redactie Frontpage donderdag 11 juli 2019 @ 10:53:53 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_187860363
Wordt kiele kiele voor Trump, 13-jarig meisje volblaffen op een Epstein feestje en nu wordt met deze zaak zijn zaak wellicht ook weer relevant. Helemaal omdat dat meisje (inmiddels vrouw) haar aanklacht introk vanwege doodsbedreigingen vanuit de alt-right hoek.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:13:29 #6
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187860598
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 10:53 schreef JeMoeder het volgende:
Wordt kiele kiele voor Trump, 13-jarig meisje volblaffen op een Epstein feestje en nu wordt met deze zaak zijn zaak wellicht ook weer relevant. Helemaal omdat dat meisje (inmiddels vrouw) haar aanklacht introk vanwege doodsbedreigingen vanuit de alt-right hoek.
Erg dun.
2019: The Great Awakening
  Redactie Frontpage donderdag 11 juli 2019 @ 11:15:34 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_187860625
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:13 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Erg dun.
Dat weet ik, gaat er meer om wat de DA van het Southern District of NY gaat doen. In Amerika pakken ze wel vaker zaken op met flinterdun bewijs, gewoon om een punt te maken.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:23:58 #8
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187860738
Interessant; Epstein werd als 20-jarige zonder diploma's als wiskundeleraar aangesteld op een prestigieuze private NY school. Een paar jaar later gaat hij aan de slag als 'trader' bij Bear Stearns en later begint hij zijn eigen investeringsfirma's. Hij heeft dan een juridisch conflict met Michael Stroll die zegt niet te snappen waarom iedereen Epstein zo briljant vindt:

quote:
Michael Stroll, who sued Epstein over a failed business deal in the 2000s, told New York magazine in 2007, “Everybody who’s his friend thinks he’s so darn brilliant because he’s so darn wealthy. I never saw any brilliance, I never saw him work. Anybody I know that is that wealthy works 26 hours a day. This guy plays 26 hours a day.”
bron

Op de wat schimmiger internetkanalen worden banden gelegd tussen Epstein en de familie Bronfman, waarvan dochter Claire genoemd is in de NXIVM-'sex cult'

Beetje aluhoedjesmateriaal, maar wie weet komt hier nog meer over naar boven.

Ook bijzonder; in 2018 en 2019 schijnt er brand geweest te zijn op Epsteins orgie-eiland. Opschonen van bewijsmateriaal?

[ Bericht 4% gewijzigd door EdvandeBerg op 11-07-2019 11:39:18 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:24:56 #9
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187860753
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 09:28 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zucht.

Lees nou eens waar je op reageert.
Probeer eens te begrijpen waar ik het over heb; valse narratieven.

Fusion GPS probeerde Donald Trump in dezelfde verdachtenbankje te plaatsen als Jeffrey Epstein vanwege zijn banden met hem in het verleden; guilty by association.
Daar had ik het in het andere topic al over -naast dat andere BS-narratief over de dochter van James Comey- omdat dit simpelweg feitelijk is en imo relevante informatie is voor deze zaak.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_187860987
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:24 schreef dellipder het volgende:

[..]

Probeer eens te begrijpen waar ik het over heb; valse narratieven.

Fusion GPS probeerde Donald Trump in dezelfde verdachtenbankje te plaatsen als Jeffrey Epstein vanwege zijn banden met hem in het verleden; guilty by association.
Daar had ik het in het andere topic al over -naast dat andere BS-narratief over de dochter van James Comey- omdat dit simpelweg feitelijk is en imo relevante informatie is voor deze zaak.
En ik probeer je uit te leggen dat Trump in de media niet verdacht wordt gemaakt. Het is simpelweg een feit dat de mannen elkaar kennen. Dat kunnen de media niet negeren. We hebben het immers over de zittende president. Dat heeft verder niets met jouw Fusion GPS-verhaal te maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:42:43 #11
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_187861005
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:15 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat weet ik, gaat er meer om wat de DA van het Southern District of NY gaat doen. In Amerika pakken ze wel vaker zaken op met flinterdun bewijs, gewoon om een punt te maken.
Zoals het Mueller onderzoek bijvoorbeeld?
2019: The Great Awakening
  donderdag 11 juli 2019 @ 11:51:19 #12
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187861140
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En ik probeer je uit te leggen dat Trump in de media niet verdacht wordt gemaakt. Het is simpelweg een feit dat de mannen elkaar kennen. Dat kunnen de media niet negeren. We hebben het immers over de zittende president. Dat heeft verder niets met jouw Fusion GPS-verhaal te maken.
Waarvan ik al eerder stelde en waarvan jij blijkbaar ook niet op de hoogte was, dat het gepushte narratief van Fusion GPS geen tractie kreeg vanwege eerder genoemde zaken.
Jij stelde echter dat er geen narratief was vanaf afgelopen zaterdag en dat is simpelweg onwaar.
De TS van het vorige topic probeerde nota bene in het verband met de arrestatie van Epstein de civiele zaak Katie Johnson bij dit nieuws te betrekken.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_187861155
Waarom gaat het eigenlijk over Trump? Omdat de volkskrant een foto van dik 20 jaar oud, waar Trump en Epstein op stonden samen bij het bericht dat Epstein kinderen misbruikt zou hebben?

Mij wordt altijd verweten dat ik het alleen maar over bepaalde groepen kan hebben, blijkbaar heb ik ook "soortgenoten" aan de andere kant zitten, die alleen maar over Trump kunnen huilen. Misschien eens het onderwerp veranderen naar mensen die ook op één van die vluchten zijn mee geweest, zoals Bill Clinton.
pi_187861184
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waarom gaat het eigenlijk over Trump? Omdat de volkskrant een foto van dik 20 jaar oud, waar Trump en Epstein op stonden samen bij het bericht dat Epstein kinderen misbruikt zou hebben?

Mij wordt altijd verweten dat ik het alleen maar over bepaalde groepen kan hebben, blijkbaar heb ik ook "soortgenoten" aan de andere kant zitten, die alleen maar over Trump kunnen huilen. Misschien eens het onderwerp veranderen naar mensen die ook op één van die vluchten zijn mee geweest, zoals Bill Clinton.
Als je de OP leest zul je zien dat die ook gewoon genoemd wordt als bekende van Epstein.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187861198
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waarom gaat het eigenlijk over Trump? Omdat de volkskrant een foto van dik 20 jaar oud, waar Trump en Epstein op stonden samen bij het bericht dat Epstein kinderen misbruikt zou hebben?

Mij wordt altijd verweten dat ik het alleen maar over bepaalde groepen kan hebben, blijkbaar heb ik ook "soortgenoten" aan de andere kant zitten, die alleen maar over Trump kunnen huilen. Misschien eens het onderwerp veranderen naar mensen die ook op één van die vluchten zijn mee geweest, zoals Bill Clinton.
Wel bijzonder, klagen over dat Trump er bij gesleept wordt om vervolgens je punt gelijk om zeep te helpen door Clinton er bij te slepen
pi_187861279
quote:
2s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:51 schreef dellipder het volgende:

[..]

Waarvan ik al eerder stelde en waarvan jij blijkbaar ook niet op de hoogte was, dat het gepushte narratief van Fusion GPS geen tractie kreeg vanwege eerder genoemde zaken.
Jij stelde echter dat er geen narratief was vanaf afgelopen zaterdag en dat is simpelweg onwaar.
De TS van het vorige topic probeerde nota bene in het verband met de arrestatie van Epstein de civiele zaak Katie Johnson bij dit nieuws te betrekken.
Punt is vooral dat dat narratief geen ene reet had te maken met mijn post waar jij op reageerde.

Ik leg uit waarom de media Trump noemen in relatie tot Epstein, waarna jij begint door te drammen over GPS Fusion. Terwijl dat er helemaal los van staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187861290
quote:
10s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:55 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Wel bijzonder, klagen over dat Trump er bij gesleept wordt om vervolgens je punt gelijk om zeep te helpen door Clinton er bij te slepen
Nee hoor, over Clinton zijn meer connecties en verhalen te vinden aan deze gast, een stuk meer dan over Trump. Dus mijn vraag is terecht, waarom wel over Trump en niet over Clinton? Het gaat hier alleen maar over Trump, oftewel het zoveelste Trump bash topic. Gezien die andere honderden topics ook een stille dood zijn gestorven omdat het bashen veelal weer gebaseerd was op leugens en onzin verhalen vraag ik mij af waarom hier maar stug mee wordt doorgegaan en waarom de mods niet ingrijpen.
pi_187861316
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:52 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Waarom gaat het eigenlijk over Trump? Omdat de volkskrant een foto van dik 20 jaar oud, waar Trump en Epstein op stonden samen bij het bericht dat Epstein kinderen misbruikt zou hebben?

Mij wordt altijd verweten dat ik het alleen maar over bepaalde groepen kan hebben, blijkbaar heb ik ook "soortgenoten" aan de andere kant zitten, die alleen maar over Trump kunnen huilen. Misschien eens het onderwerp veranderen naar mensen die ook op één van die vluchten zijn mee geweest, zoals Bill Clinton.
Clinton wordt in alle media in een adem genoemd met Epstein.

Dat de naam van Trump voorbijkomt, komt doordat ook hij banden onderhield met Epstein. En aangezien de beste man de huidige president is van de VS, valt zoiets moeilijk te negeren. Hoge bomen enzo.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187861325
quote:
7s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:54 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als je de OP leest zul je zien dat die ook gewoon genoemd wordt als bekende van Epstein.
Gut o gut, een bekende van Epstein, hoeveel bekenden zou die man wel niet hebben? Zullen we die allemaal maar hier gaan behandelen of houden we het alleen op Trump.

Het is te hopen dat deze man geen moslim in zijn kennissenkring heeft want dan kan ik lekker losgaan, maar dan zal het topic wel weer gesloten worden of de reacties verwijderd.
pi_187861391
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Gut o gut, een bekende van Epstein, hoeveel bekenden zou die man wel niet hebben? Zullen we die allemaal maar hier gaan behandelen of houden we het alleen op Trump.
Vrij veel, dat was een beetje zijn hobby. Bekende mensen verzamelen in zijn boekje. Trump is dan nog wel nieuwswaardig omdat die tegenwoordig iets doet in het openbaar bestuur.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187861416
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Vrij veel, dat was een beetje zijn hobby. Bekende mensen verzamelen in zijn boekje. Trump is dan nog wel nieuwswaardig omdat die tegenwoordig iets doet in het openbaar bestuur.
Sterker, naar ik begrijp bekleedt Trump een vrij hoge functie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Redactie Frontpage donderdag 11 juli 2019 @ 12:19:42 #22
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_187861538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:42 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Zoals het Mueller onderzoek bijvoorbeeld?
Inderdaad, of het onderzoek naar Clinton tijdens de verkiezingen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_187861541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:02 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Nee hoor, over Clinton zijn meer connecties en verhalen te vinden aan deze gast, een stuk meer dan over Trump. Dus mijn vraag is terecht, waarom wel over Trump en niet over Clinton? Het gaat hier alleen maar over Trump, oftewel het zoveelste Trump bash topic. Gezien die andere honderden topics ook een stille dood zijn gestorven omdat het bashen veelal weer gebaseerd was op leugens en onzin verhalen vraag ik mij af waarom hier maar stug mee wordt doorgegaan en waarom de mods niet ingrijpen.
Ah je wil het dus stompzinnig als Nederlander langs de Amerikaanse partijlijnen laten lopen en neem je het republikeinse standpunt over, net zoals andere complotwappies hier, dat guilt by association maar 1 kant op werkt.

Verder klopt er van je gejank dat het zo oneerlijk is ook helemaal niks aangezien in elk artikel Clinton ook wel genoemd wordt maar dat zien jij en je medestanders op 1 of andere manier niet.

Uiteraard is Trump door zijn functie ook veel relevanter om te vermelden dan Clinton, die laatste is al bijna 20 jaar niet meer echt relevant.
pi_187861554
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:04 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Gut o gut, een bekende van Epstein, hoeveel bekenden zou die man wel niet hebben? Zullen we die allemaal maar hier gaan behandelen of houden we het alleen op Trump.

Het is te hopen dat deze man geen moslim in zijn kennissenkring heeft want dan kan ik lekker losgaan, maar dan zal het topic wel weer gesloten worden of de reacties verwijderd.
Voel je je een beetje miskend in deze wereld dat je je zo aan loopt te stellen dat het allemaal zo oneerlijk is voor jou en je soortgenoten?

Gedraag je als een keer als volwassen m/v i.p.v een huilend millenial sneeuwvlokje die niet met tegenslag overweg kan.
pi_187861794
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 11:41 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En ik probeer je uit te leggen dat Trump in de media niet verdacht wordt gemaakt. Het is simpelweg een feit dat de mannen elkaar kennen. Dat kunnen de media niet negeren. We hebben het immers over de zittende president. Dat heeft verder niets met jouw Fusion GPS-verhaal te maken.
Ik zag gisteren anders een stukje Nieuwsuur waarin de schoonzoon van Pelosi de Epstein zaak duiden met op de achtergrond een levensgrote afbeelding van Trump en Epstein.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_187861850
Trump, Clinton.....och....er zijn nog wel meer powerfull men die hem kenden.

Hier een overzichtje.

https://www.rollingstone.(...)nald-trump-5-856643/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_187861889
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik zag gisteren anders een stukje Nieuwsuur waarin de schoonzoon van Pelosi de Epstein zaak duiden met op de achtergrond een levensgrote afbeelding van Trump en Epstein.
Tsja, het verhaal van Epstein is nou eenmaal dat zich omringde met de machtigen der aarde. En hoe kun je dat beter illustreren dan met een foto van Epstein die poseert met de huidige president van de VS?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 11 juli 2019 @ 12:46:06 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187861908
quote:
The Justice Department said in February that it planned to investigate “allegations that Department attorneys may have committed professional misconduct in the manner in which the Epstein criminal matter was resolved” in Florida. Later that month, a federal judge ruled that the same group of attorneys broke the law by not telling Epstein’s victims that the plea deal existed. The Miami-based prosecutors had prepared a 53-page federal indictment against Epstein, but his deal allowed him to plead guilty only to a state charge of soliciting a minor for prostitution. He served 13 months in a Palm Beach prison that allowed him to leave six days a week to work. The deal also granted immunity to any of Epstein’s potential co-conspirators, who otherwise might have been swept up in his abuses.
Dit stukje is ook heel interessant. Epstein's vorige deal met Justitie zou immuniteit betekenen voor eventuele mede-verdachten? Over wie zou dat dan gaan?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 11 juli 2019 @ 12:46:52 #29
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187861926
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het verhaal van Epstein is nou eenmaal dat zich omringde met de machtigen der aarde. En hoe kun je dat beter illustreren dan met een foto van Epstein die poseert met de huidige president van de VS?
Dit goedpraten _O-
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_187861943
quote:
13s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dit goedpraten _O-
Waarom zou je die foto niet laten zien?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187861963
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, het verhaal van Epstein is nou eenmaal dat zich omringde met de machtigen der aarde. En hoe kun je dat beter illustreren dan met een foto van Epstein die poseert met de huidige president van de VS?
Trump heeft nauwelijks iets met die gast te maken gehad. Dit is gewoon framen (smaad? laster?) en beïnvloeding van het klootjesvolk via de media. Zum kotzen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_187862016
Alles rond die man lijkt erg schimmig te zijn, zijn loopbaan, waar die zijn geld mee binnenharkt en wat die met al die prominente figuren doet met zijn lolita express.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_187862044
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dit stukje is ook heel interessant. Epstein's vorige deal met Justitie zou immuniteit betekenen voor eventuele mede-verdachten? Over wie zou dat dan gaan?
Waarschijnlijk medewerkers van zijn bedrijf, die ronselden ook voor hem.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_187862051
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:49 schreef Montagui het volgende:

[..]

Trump heeft nauwelijks iets met die gast te maken gehad. Dit is gewoon framen (smaad? laster?) en beïnvloeding van het klootjesvolk via de media. Zum kotzen.
Nee, dat is het niet. Het is heel vervelend voor Trump, maar als je president bent van het machtigste land ter wereld, dan lig je onder het vergrootglas. Dus als blijkt dat er op enig moment vriendelijke contacten tussen Trump en een figuur als Epstein, dan is dat nieuwswaardig.

Dat zou met andere regeringsleiders niet anders zijn geweest.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187862160
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:19 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Ah je wil het dus stompzinnig als Nederlander langs de Amerikaanse partijlijnen laten lopen en neem je het republikeinse standpunt over, net zoals andere complotwappies hier, dat guilt by association maar 1 kant op werkt.

Verder klopt er van je gejank dat het zo oneerlijk is ook helemaal niks aangezien in elk artikel Clinton ook wel genoemd wordt maar dat zien jij en je medestanders op 1 of andere manier niet.

Uiteraard is Trump door zijn functie ook veel relevanter om te vermelden dan Clinton, die laatste is al bijna 20 jaar niet meer echt relevant.
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:20 schreef EchteLiberaal het volgende:

[..]

Voel je je een beetje miskend in deze wereld dat je je zo aan loopt te stellen dat het allemaal zo oneerlijk is voor jou en je soortgenoten?

Gedraag je als een keer als volwassen m/v i.p.v een huilend millenial sneeuwvlokje die niet met tegenslag overweg kan.
Gejank? Soortgenoten? In welke hoek jij zit kan ik dus alweer gokken.

Wat is er mis met mijn constatering? Dus omdat ik wederom het zoveelste geval van hypocrisie bij enkelen probeer aan te tonen ben ik het probleem?

In het artikel in de OP wordt genoemd dat het een bekende van o.a. Trump is, de VK post tactisch een foto van Trump:



Nou nou, goeie bekende als ze een foto van 21 jaar oud moeten gebruiken om te bevestigen dat Trump ook wel eens contact met die man heeft gehad. Dit gaat om het misbruik door een miljardair, over hoe hij dat misbruik liet plaatsvinden, en in dat artikel wordt alleen genoemd dat hij o.a. bevriend was met Trump, Clinton en Andrew en toch als ik alleen al deze pagina kijk zie ik maar één gebruiker die het niet over Trump heeft. Wat heeft Trump hier eigenlijk mee te maken? Zullen we het eens over Maxima, Rutte, Willem Alexander en de rest van de koninklijke en politieke familie gaan hebben in het topic waar SA die journalist liet vermoorden? Zij zijn immers toch ook vrienden? Wat was die "vriendschap" eigenlijk voor iets tussen Trump en Epstein? Of gewoon een enkele keer ontmoet ivm. gezamenlijke kringen? Of wordt er weer een hoop uit de duim gezogen, zoals ik enkele users die hier in dit topic weer over Trump zeuren ook heb zien roepen in andere topics dat Trump een verkrachter is?

Bij volwassen worden hoort ook dat je leert van je fouten, maar keer op keer kunnen velen hier constant op hun gezicht gaan met hun Trump gebash en de volgende keer gaan ze er stug mee door. Dan huilen ze weer in alle topics als een verontwaardigd sneeuwvlokje want "orange man is bad", en dan moet ik volwassen worden zeker. :')
pi_187862243
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:46 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dit stukje is ook heel interessant. Epstein's vorige deal met Justitie zou immuniteit betekenen voor eventuele mede-verdachten? Over wie zou dat dan gaan?
Zou mij niet verbazen als dit weer een topje van een ijsberg is, de vraag is hoe machtig zijn de rest van de betrokkenen. Mensen met veel geld komen vaak met alles weg.
pi_187862253
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

Wat was die "vriendschap" eigenlijk voor iets tussen Trump en Epstein? Of gewoon een enkele keer ontmoet ivm. gezamenlijke kringen?
Daar proberen de Amerikaanse media achter te komen. En dat is nogal logisch. Je wilt immers weten wat de leider van je land heeft te maken met een man die wordt verdacht van het misbruiken van minderjarige meiden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_187862271
Is clinton trouwens al teruggekomen op zijn lulkoek dat die maar 5 keer meegevlogen is met die creep?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:07:49 #39
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187862326
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:01 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Punt is vooral dat dat narratief geen ene reet had te maken met mijn post waar jij op reageerde.

Ik leg uit waarom de media Trump noemen in relatie tot Epstein, waarna jij begint door te drammen over GPS Fusion. Terwijl dat er helemaal los van staat.
:')
Het punt is dat deze uiteenzetting van jou weer compleet anders is dan jouw stellige bewering van zojuist dat er geen BS-narratiefven zijn/worden gepusht.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:11:30 #40
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_187862396
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar proberen de Amerikaanse media achter te komen. En dat is nogal logisch. Je wilt immers weten wat de leider van je land heeft te maken met een man die wordt verdacht van het misbruiken van minderjarige meiden.
Bijzonder imo deze plotselinge interesse van de media, terwijl ze de afgelopen jaren hebben liggen slapen en de zaak werd opengebroken door een enkele onafhankelijke onderzoeksjournalist en een lokale krant.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:12:22 #41
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187862417
quote:
16s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Is clinton trouwens al teruggekomen op zijn lulkoek dat die maar 5 keer meegevlogen is met die creep?
Hij had heel subtiel toch een tijdsbestek genoemd voor die 5 keer? Iets van tussen 2001 en 2003 ofzo.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:13:42 #42
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187862446
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:54 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. Het is heel vervelend voor Trump, maar als je president bent van het machtigste land ter wereld, dan lig je onder het vergrootglas. Dus als blijkt dat er op enig moment vriendelijke contacten tussen Trump en een figuur als Epstein, dan is dat nieuwswaardig.

Dat zou met andere regeringsleiders niet anders zijn geweest.
We hebben de afgelopen jaren regelmatig bekende (vermeende) sex-offenders in de media gezien. Ik kan me echter niet herinneren dat het NOS-journaal of de Volkskrant hen met de toenmalige president in verband bracht. Terwijl de foto's makkelijk te vinden zijn:





Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:14:36 #43
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187862468
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

We hebben de afgelopen jaren regelmatig bekende (vermeende) sex-offenders in de media gezien. Ik kan me echter niet herinneren dat het NOS-journaal of de Volkskrant hen met de toenmalige president in verband bracht. Terwijl de foto's makkelijk te vinden zijn:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ga er toch niet serieus op in jongen, hij loopt gewoon te trollen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187862504
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:04 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Daar proberen de Amerikaanse media achter te komen. En dat is nogal logisch. Je wilt immers weten wat de leider van je land heeft te maken met een man die wordt verdacht van het misbruiken van minderjarige meiden.
Je zegt het goed, de media. Wat is de media voor een partij in deze? Zijn zij aanklager? Zijn zij rechter? Doen zij het onderzoek? Of gaan ze door op de voet waar we ze al 3 jaar op zien doorgaan, Trump bashen ten koste van alles?

Zullen we misschien eens het onderzoek van de aanklager afwachten en niet de hetze vanuit de media? Was die vorige honderden keren misschien ook wel handig geweest gezien de negatieve verhalen over die man zelden tot nooit blijken te kloppen.
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:17:57 #45
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_187862543
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ga er toch niet serieus op in jongen, hij loopt gewoon te trollen.
Helaas, ik ben bang dat hij bloedserieus is. Alles is geoorloofd in de strijd tegen Trump.

The Orange Man Bad is strong in this one.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_187862565
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

We hebben de afgelopen jaren regelmatig bekende (vermeende) sex-offenders in de media gezien. Ik kan me echter niet herinneren dat het NOS-journaal of de Volkskrant hen met de toenmalige president in verband bracht. Terwijl de foto's makkelijk te vinden zijn:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie deze _O_

En nog zullen mensen volhouden dat de media neutraal is en geen hetze voeren tegen Trump of eigenlijk alles wat niet in hun politieke straatje past. Die mensen hebben gewoon dezelfde beknopte gedachtegang als die journalisten die zulke aids publiceren, het gaat niet om de inhoud het gaat om het bashen van "politieke" tegenstanders.
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:19:13 #47
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_187862570
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:17 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Helaas, ik ben bang dat hij bloedserieus is. Alles is geoorloofd in de strijd tegen Trump.

The Orange Man Bad is strong in this one.
Daarom gewoon negeren. Heerlijk.
Laat die Olympische kwaliteit gedachtesprongen gewoon in zijn echo kamer lullen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_187862584
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 12:59 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

[..]

Gejank? Soortgenoten? In welke hoek jij zit kan ik dus alweer gokken.

Wat is er mis met mijn constatering? Dus omdat ik wederom het zoveelste geval van hypocrisie bij enkelen probeer aan te tonen ben ik het probleem?

In het artikel in de OP wordt genoemd dat het een bekende van o.a. Trump is, de VK post tactisch een foto van Trump:

[ afbeelding ]

Nou nou, goeie bekende als ze een foto van 21 jaar oud moeten gebruiken om te bevestigen dat Trump ook wel eens contact met die man heeft gehad. Dit gaat om het misbruik door een miljardair, over hoe hij dat misbruik liet plaatsvinden, en in dat artikel wordt alleen genoemd dat hij o.a. bevriend was met Trump, Clinton en Andrew en toch als ik alleen al deze pagina kijk zie ik maar één gebruiker die het niet over Trump heeft. Wat heeft Trump hier eigenlijk mee te maken? Zullen we het eens over Maxima, Rutte, Willem Alexander en de rest van de koninklijke en politieke familie gaan hebben in het topic waar SA die journalist liet vermoorden? Zij zijn immers toch ook vrienden? Wat was die "vriendschap" eigenlijk voor iets tussen Trump en Epstein? Of gewoon een enkele keer ontmoet ivm. gezamenlijke kringen? Of wordt er weer een hoop uit de duim gezogen, zoals ik enkele users die hier in dit topic weer over Trump zeuren ook heb zien roepen in andere topics dat Trump een verkrachter is?

Bij volwassen worden hoort ook dat je leert van je fouten, maar keer op keer kunnen velen hier constant op hun gezicht gaan met hun Trump gebash en de volgende keer gaan ze er stug mee door. Dan huilen ze weer in alle topics als een verontwaardigd sneeuwvlokje want "orange man is bad", en dan moet ik volwassen worden zeker. :')
Je doet wel heel erg je best om direct mijn gelijk te bewijzen, bedankt daarvoor.

Dat jij al vind dat het melden dat Epstein en Trump elkaar kenden al Trump gebash is zegt toch wel heel veel over je tere zieltje.
pi_187862590
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hij had heel subtiel toch een tijdsbestek genoemd voor die 5 keer? Iets van tussen 2001 en 2003 ofzo.
Ah typisch. :')

Wat een mongool.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator donderdag 11 juli 2019 @ 13:20:24 #50
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187862599
quote:
14s.gif Op donderdag 11 juli 2019 13:13 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

We hebben de afgelopen jaren regelmatig bekende (vermeende) sex-offenders in de media gezien. Ik kan me echter niet herinneren dat het NOS-journaal of de Volkskrant hen met de toenmalige president in verband bracht. Terwijl de foto's makkelijk te vinden zijn:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wel even oppassen, want die laatste foto is fake. Het is dezelfde foto als die met Weinstein alleen dan Jackson erin gefotoshopt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')