Stranger thingsquote:Op woensdag 10 juli 2019 21:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik kom helemaal in de 80's sfeer, lekker hoor.
Belgen hebben het praten niet uitgevonden.quote:
Ik zou een Belg kunnen zijn.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Belgen hebben het praten niet uitgevonden.
Ik zeik niet, de vervelendste Belg moet nog komen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Mansjester het volgende:
Wellens en de Gendt zijn prima gasten,niet zo zeiken joh
Jeminee. We moeten echt Stichting Korrelatie bellen he?quote:
Passjes op de stropdas boh boh boh.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je ook zo genoten van het debuut van Liam Kelly?
Als Van Beek een passingspercentage van 100 procent heeft, weten we genoeg.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Passjes op de stropdas boh boh boh.
Bedoel het in het algemeen. Als ik de topics op FOK! lees is 80% van iedereen in de wielerwereld kutquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zeik niet, de vervelendste Belg moet nog komen.
Van Beek denkt nog steeds dat hij ooit naar het buitenland gaat. Ja, op vakantie misschien. hahahaha.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als Van Beek een passingspercentage van 100 procent heeft, weten we genoeg.
En dat zeg jij met je talloze gimmicks. Rot een eind op, johquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedoel het in het algemeen. Als ik de topics op FOK! lees is 80% van iedereen in de wielerwereld kut
Aldus de man die altijd alleen maar vanaf de kantlijn aan het zeiken is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bedoel het in het algemeen. Als ik de topics op FOK! lees is 80% van iedereen in de wielerwereld kut
Wellens is een fantastisch coureur en gewoon een prima bescheiden jongen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Van Beek weet niet eens waar Duitsland ligt johquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van Beek denkt nog steeds dat hij ooit naar het buitenland gaat. Ja, op vakantie misschien. hahahaha.
Zeker, we zeggen alleen dat hij geen groot prater is.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:08 schreef Mansjester het volgende:
Wellens en de Gendt zijn prima gasten,niet zo zeiken joh
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:10:23Over een paar minuten begint de #Avondetappe. Met analist @dnelissen, oud-wielrenner @HenkLubberding en sportmarketeer @Bovano.Schakel nu in:📺 NPO 1📱 https://t.co/41FsLxTc4o https://t.co/ivPWAB9AEL reageer retweet
Blob van Oosterhout.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Bob Oosterhout is trouwens smerig dik.twitter:NOSsport twitterde op woensdag 10-07-2019 om 22:10:23Over een paar minuten begint de #Avondetappe. Met analist @:dnelissen, oud-wielrenner @:HenkLubberding en sportmarketeer @:Bovano.Schakel nu in:📺 NPO 1📱 https://t.co/41FsLxTc4o https://t.co/ivPWAB9AEL reageer retweet
Wat zijn mijn gimmicks ?quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En dat zeg jij met je talloze gimmicks. Rot een eind op, joh.
Dit zijn Jakobs teksten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn tenen kunnen niet verder krommen als het weer over dat op water en brood rijdende monster gaat. Die geeft licht in het donker.
Lombeekquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie was die commentator naast Mark Uytterhoeven?
Ludo in 1999 alleen wat cortisonen voor knieproblemenquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit verhaal is bijna net zo ongeloofwaardig als dat van Dekker dat de band om zn arm te strak zat bij een dopingcontrole
quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Mijn tenen kunnen niet verder krommen als het weer over dat op water en brood rijdende monster gaat. Die geeft licht in het donker.
Een beetje als Moscon die vindt dat hij zich wat vaker racistisch moet uitlaten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:24 schreef Szura het volgende:
De ironie dat Stuyven meer een klootzak moet zijn
Het is ook elke dag hetzelfde trucje met superslowmo-beelden en wat instrumentale muziekquote:Op woensdag 10 juli 2019 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik haak echt volledig af bij dit item.
Het kan leuk zijn, maar niemand zit te wachten op Stuyven en Debusschere.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is ook elke dag hetzelfde trucje met superslowmo-beelden en wat instrumentale muziek
Ja, die kale, die nog met onze Johan heeft gefietst. Maar waarom is dat een Jakobs uitspraak?quote:
Dit is niet leuk.quote:
Die had het een uur geleden nog over lichtgevende wielermensen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, die kale, die nog met onze Johan heeft gefietst. Maar waarom is dat een Jakobs uitspraak?
Kutfransen, en anders niks.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die had het een uur geleden nog over lichtgevende wielermensen.
Oscar Rodriguez kun je ook met gerust hart op je nachtkastje zetten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die had het een uur geleden nog over lichtgevende wielermensen.
Niet met Oscar he. Niet met Oscar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oscar Rodriguez kun je ook met gerust hart op je nachtkastje zetten.
100.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
Op hoeveel kilometer van de meet gaat Bernal morgen onderuit?
De repeterende gifjes zijn altijd vrij teleurstellend.quote:
Hier ben ik het pertinent mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De repeterende gifjes zijn altijd vrij teleurstellend.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier ben ik het pertinent mee eens.
Sorry, maar die gimmick wordt anders ook doodvermoeiend.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De repeterende gifjes zijn altijd vrij teleurstellend.
Je moet je repertoire eens uitbreiden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar die gimmick wordt anders ook doodvermoeiend.
Dat is mijn niche niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet je repertoire eens uitbreiden.
Niet aflatende hetzes voeren.quote:
Het laat me koud.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn wordt door de mangel gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |