Die had het een uur geleden nog over lichtgevende wielermensen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, die kale, die nog met onze Johan heeft gefietst. Maar waarom is dat een Jakobs uitspraak?
Kutfransen, en anders niks.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die had het een uur geleden nog over lichtgevende wielermensen.
Oscar Rodriguez kun je ook met gerust hart op je nachtkastje zetten.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die had het een uur geleden nog over lichtgevende wielermensen.
Niet met Oscar he. Niet met Oscar.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Oscar Rodriguez kun je ook met gerust hart op je nachtkastje zetten.
100.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
Op hoeveel kilometer van de meet gaat Bernal morgen onderuit?
De repeterende gifjes zijn altijd vrij teleurstellend.quote:
Hier ben ik het pertinent mee eens.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De repeterende gifjes zijn altijd vrij teleurstellend.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier ben ik het pertinent mee eens.
Sorry, maar die gimmick wordt anders ook doodvermoeiend.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De repeterende gifjes zijn altijd vrij teleurstellend.
Je moet je repertoire eens uitbreiden.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar die gimmick wordt anders ook doodvermoeiend.
Dat is mijn niche niet.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je moet je repertoire eens uitbreiden.
Niet aflatende hetzes voeren.quote:
Het laat me koud.quote:Op woensdag 10 juli 2019 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stijn wordt door de mangel gehaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |